Gaan we dan samen scharen als we allebei klaar zijnquote:Op maandag 11 mei 2015 21:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Is een proces bby. Eerst hormonen jwtz
quote:
Dan kun je een biografie over me schrijven.quote:
Mijn scharen alarm ging af.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gaan we dan samen scharen als we allebei klaar zijn
OI! Pik je m nu al in?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Don't care what dqod says, I'd love to try it with you and experience it myselfquote:Op maandag 11 mei 2015 21:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik denk het. Dat maakt het helemaal treurig.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar is het dan niet zo dat je misschien onbewust het wel goed vind zo?
Triotje dan, sleuven feestjequote:Op maandag 11 mei 2015 21:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
OI! Pik je m nu al in?
Haar? BEDOEL IK! Haar?
WA vrouw, WA...quote:Op maandag 11 mei 2015 21:16 schreef Dqod het volgende:
Graag even quote aanpassen
En ik kan niet wachten art :$
Ja, veel nakijkwerk. Veel voorbereidingswerk.quote:
Gaat zo lekker worden, moet haast welquote:Op maandag 11 mei 2015 21:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Don't care what dqod says, I'd love to try it with you and experience it myself
Ohmyquote:
MISSY! :$quote:
Zoals Hosti zegt, 'jouw feestje'. Dus alles kan veranderen.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk het. Dat maakt het helemaal treurig.
Misschien gaat het wel beter als je er een tijdje werkt. Gaat alles misschien wat sneller.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, veel nakijkwerk. Veel voorbereidingswerk.
En ik ben gewoon kapot moe na maandag en dinsdag. Zulke lange dagen.
... Of mijn Dqod alarm.quote:
Ja, zal wel.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zoals Hosti zegt, 'jouw feestje'. Dus alles kan veranderen.
Mja.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan kun je een biografie over me schrijven.
Foto's weghalen voor ik ze gezien heb. Schande.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ohmy
[..]
MISSY! :$
Niet boos kijken naar me
Sorry. Kennis over mij heeft verder weinig nut in de huidige maatschappij.quote:
Het gaat al een stuk sneller en beter dan toen ik begon in februari. Toen lag ik echt in coma.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien gaat het wel beter als je er een tijdje werkt. Gaat alles misschien wat sneller.
I knowwwwquote:Op maandag 11 mei 2015 21:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Foto's weghalen voor ik ze gezien heb. Schande.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |