Gaan we dan samen scharen als we allebei klaar zijnquote:Op maandag 11 mei 2015 21:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Is een proces bby. Eerst hormonen jwtz
quote:
Dan kun je een biografie over me schrijven.quote:
Mijn scharen alarm ging af.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gaan we dan samen scharen als we allebei klaar zijn
OI! Pik je m nu al in?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Don't care what dqod says, I'd love to try it with you and experience it myselfquote:Op maandag 11 mei 2015 21:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik denk het. Dat maakt het helemaal treurig.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar is het dan niet zo dat je misschien onbewust het wel goed vind zo?
Triotje dan, sleuven feestjequote:Op maandag 11 mei 2015 21:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
OI! Pik je m nu al in?
Haar? BEDOEL IK! Haar?
WA vrouw, WA...quote:Op maandag 11 mei 2015 21:16 schreef Dqod het volgende:
Graag even quote aanpassen
En ik kan niet wachten art :$
Ja, veel nakijkwerk. Veel voorbereidingswerk.quote:
Gaat zo lekker worden, moet haast welquote:Op maandag 11 mei 2015 21:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Don't care what dqod says, I'd love to try it with you and experience it myself
Ohmyquote:
MISSY! :$quote:
Zoals Hosti zegt, 'jouw feestje'. Dus alles kan veranderen.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk het. Dat maakt het helemaal treurig.
Misschien gaat het wel beter als je er een tijdje werkt. Gaat alles misschien wat sneller.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, veel nakijkwerk. Veel voorbereidingswerk.
En ik ben gewoon kapot moe na maandag en dinsdag. Zulke lange dagen.
... Of mijn Dqod alarm.quote:
Ja, zal wel.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zoals Hosti zegt, 'jouw feestje'. Dus alles kan veranderen.
Mja.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan kun je een biografie over me schrijven.
Foto's weghalen voor ik ze gezien heb. Schande.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ohmy
[..]
MISSY! :$
Niet boos kijken naar me
Sorry. Kennis over mij heeft verder weinig nut in de huidige maatschappij.quote:
Het gaat al een stuk sneller en beter dan toen ik begon in februari. Toen lag ik echt in coma.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien gaat het wel beter als je er een tijdje werkt. Gaat alles misschien wat sneller.
I knowwwwquote:Op maandag 11 mei 2015 21:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Foto's weghalen voor ik ze gezien heb. Schande.
10/10 zou nat worden als ik een gleuf hadquote:Op maandag 11 mei 2015 21:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zin om je brievenbus te likken als een postzegel :$
Hoe is het met de grootste womanizer uit deze reeks?quote:
goedquote:Op maandag 11 mei 2015 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe is het met de grootste womanizer uit deze reeks?
Moe als een malle. Volle, doch leuke dag gehad. Still; altijd nat natuurlijkquote:Op maandag 11 mei 2015 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe is het met de grootste womanizer uit deze reeks?
Ik deel mijn plek graag met je :$quote:
quote:
Kssssht, ik had het niet tegen jou.quote:
Wauw... Klap van de molen gehad?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
I knowwww
Het spijt me zo erg
*groveling at your feat
Hebben we mevrouwtje compromis ook weer hoorquote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hebben we mevrouwtje compromis ook weer hoor
Just workin' out plansquote:
Wat heb je voor leuks gedaan vandaag?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moe als een malle. Volle, doch leuke dag gehad. Still; altijd nat natuurlijk
En met jou, oh waarde Airwin?
Thx Mur, kan ik ook wel wat mee met mijn dumbbells.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:12 schreef Murdera het volgende:
Vooral hier veel kijken thijs
http://www.bodybuilding.c(...)1/equipment/dumbbell
Kan ook sorteren op spiergroepen. Schouders borst en armen doen. Om de dag Wat oefeningen voor de TV ofzo, en rustig opbouwen
Klinkt als een fijne vakantiequote:Op maandag 11 mei 2015 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat heb je voor leuks gedaan vandaag?
Met mij alles goed. Zit aan het bier, eerder vandaag aan de Middellandse zee gehangen. En verder vooral gerelaxed. Heerlijk zo.
Gelukkigquote:
Zelfs het gezelschap is te pruimen.quote:
Als jij er bent is het sowieso elke dag een feestjequote:
Eerst gewerkt, daarna gechilld met L. in de stad en hier pannenkoeken gegetenquote:Op maandag 11 mei 2015 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat heb je voor leuks gedaan vandaag?
Met mij alles goed. Zit aan het bier, eerder vandaag aan de Middellandse zee gehangen. En verder vooral gerelaxed. Heerlijk zo.
Dat altijdquote:
Weinig reden tot klagen idd. Al zou een Dqod die mij voortdurend voorziet van biertjes, baco's of blowjobs een leuke extra zijn.quote:
En een pruimquote:Op maandag 11 mei 2015 21:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als jij er bent is het sowieso elke dag een feestje
Handig idd. Ik keek meestal op http://www.exrx.net/Lists/Directory.html maar die van jou is wat overzichtelijker.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:12 schreef Murdera het volgende:
Vooral hier veel kijken thijs
http://www.bodybuilding.c(...)1/equipment/dumbbell
Kan ook sorteren op spiergroepen. Schouders borst en armen doen. Om de dag Wat oefeningen voor de TV ofzo, en rustig opbouwen
Ja zeg! Ik zet wel een bak vol ijsklonten er tussenin dan, gevuld met drankjesquote:Op maandag 11 mei 2015 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weinig reden tot klagen idd. Al zou een Dqod die mij voortdurend voorziet van biertjes, baco's of blowjobs een leuke extra zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |