Nou als je kijken hetzelfde is als op het moment schreeuwen naar mijn beeldscherm dan is het antwoord ja.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:07 schreef artelligence het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Jup. Maar het is het enige wat je sowieso hebt, dus beter dat je er het beste van maaktquote:Op maandag 11 mei 2015 21:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon stom dat alles zoveel moeite kost.
En dat alle moeite zo weinig oplevert.
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou als je kijken hetzelfde is als op het moment schreeuwen naar mijn beeldscherm dan is het antwoord ja.
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou als je kijken hetzlefde is als op het moment schreeuwen naar mijn beeldscherm dan is het antwoord ja.
Crunches vind ik niet leuk om te doenquote:Op maandag 11 mei 2015 21:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zag het, maar ik heb in de avond altijd nog wel wat energie over die ik dan nuttig spendeer. Ik ben nu mijn crunches aan het opbouwen en situps. Situps doe ik nu 75 en crunches nog iets minder, meestal rond de 50. Dat gaat op den duur ook omhoog
Maar wat is dan het beste? Beetje een vage term eigenlijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup. Maar het is het enige wat je sowieso hebt, dus beter dat je er het beste van maakt
Prima.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:11 schreef Dqod het volgende:
Zal ik er dan ook maar een opzoeken? Zo erg als die foto van laatst kan het toch niet meer worden
The North remembers.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:11 schreef Dqod het volgende:
Zal ik er dan ook maar een opzoeken? Zo erg als die foto van laatst kan het toch niet meer worden
Er iig niet op haten. Want zonder het leven heb je niets. Vind het zelfs oneerbiedig om zulke dingen te zeggenquote:Op maandag 11 mei 2015 21:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wat is dan het beste? Beetje een vage term eigenlijk.
Als je nu zekerheid kreeg over of je dat 'beste' kreeg als je dingen ging doen, zou het al makkelijker worden.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup. Maar het is het enige wat je sowieso hebt, dus beter dat je er het beste van maakt
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:11 schreef Dqod het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik vind het pas leuk als ik niet door heb dat ik aan het sporten ben. Dus gewoon voor de fun iets doen, niet met het doel om te bewegen.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik vind sport wel leuk, maar hardlopen/fitness/zelf dingen doen niet. Teamsport
Thanks! Daarom eind deze maand eindelijk die bokszak en er elke avond in het begin kwartier tot een half uur op los gaan, al dan niet met een vriend van me. En zo ga ik door totdat ik wat meer body heb. Resultaat zal wel of niet snel zichtbaar zijn, maar het zal wel erg goed voelenquote:Op maandag 11 mei 2015 21:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Crunches vind ik niet leuk om te doenSinds de ab-challenge doe ik die ook niet meer
Maar goed bezig wel verder!
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een monstertje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar geloof je niet in?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je nu zekerheid kreeg over of je dat 'beste' kreeg als je dingen ging doen, zou het al makkelijker worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Aan de andere kant, het is je eigen leven dus waarom mag je niet haten? Beetje in de trant van: "It's my birthday and I cry if I want to".quote:Op maandag 11 mei 2015 21:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Er iig niet op haten. Want zonder het leven heb je niets. Vind het zelfs oneerbiedig om zulke dingen te zeggen
Ik vond hem altijd heel grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sabrina The Teenage Witch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Zo, even favorite. Thanks Mur!quote:Op maandag 11 mei 2015 21:12 schreef Murdera het volgende:
Vooral hier veel kijken thijs
http://www.bodybuilding.c(...)1/equipment/dumbbell
Kan ook sorteren op spiergroepen. Schouders borst en armen doen. Om de dag Wat oefeningen voor de TV ofzo, en rustig opbouwen
Alleen dat is al heel belangrijkquote:Op maandag 11 mei 2015 21:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Thanks! Daarom eind deze maand eindelijk die bokszak en er elke avond in het begin kwartier tot een half uur op los gaan, al dan niet met een vriend van me. En zo ga ik door totdat ik wat meer body heb. Resultaat zal wel of niet snel zichtbaar zijn, maar het zal wel erg goed voelen
Gebookmarkedquote:Op maandag 11 mei 2015 21:12 schreef Murdera het volgende:
Vooral hier veel kijken thijs
http://www.bodybuilding.c(...)1/equipment/dumbbell
Kan ook sorteren op spiergroepen. Schouders borst en armen doen. Om de dag Wat oefeningen voor de TV ofzo, en rustig opbouwen
Zo voel ik me regelmatig.quote:
Het is te lang geleden voor mij om te weten of hij leuk was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Thanks! Daarom eind deze maand eindelijk die bokszak en er elke avond in het begin kwartier tot een half uur op los gaan, al dan niet met een vriend van me. En zo ga ik door totdat ik wat meer body heb. Resultaat zal wel of niet snel zichtbaar zijn, maar het zal wel erg goed voelen
Sabrina the teenage witch toch?quote:
KLopt, krijg je niet, daarom gewoon doen wat je moet doen en geen zelfmedelijden hebben en achter je keuzes staan ook al zijn het de verkeerde. Het is jouw leven, kun je inrichten hoe je wil, maar er over janken schiet niemand wat mee opquote:Op maandag 11 mei 2015 21:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je nu zekerheid kreeg over of je dat 'beste' kreeg als je dingen ging doen, zou het al makkelijker worden.
Zeker. Al hoef ik niet uit mijn shirt te scheuren laterquote:Op maandag 11 mei 2015 21:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen dat is al heel belangrijk
Salem!quote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zeker. Al hoef ik niet uit mijn shirt te scheuren later
Thanks Friend!quote:
Jawel, ik, want het is opluchtend. :$quote:Op maandag 11 mei 2015 21:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
KLopt, krijg je niet, daarom gewoon doen wat je moet doen en geen zelfmedelijden hebben en achter je keuzes staan ook al zijn het de verkeerde. Het is jouw leven, kun je inrichten hoe je wil, maar er over janken schiet niemand wat mee op
OMdat het oneerbiedig is naar mensen die dagelijks aan het vechten zijn om nog maar dagen langer hier rond te lopen, mensen die niets hebben en er toch het beste van maken.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Aan de andere kant, het is je eigen leven dus waarom mag je niet haten? Beetje in de trant van: "It's my birthday and I cry if I want to".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |