Nou als je kijken hetzelfde is als op het moment schreeuwen naar mijn beeldscherm dan is het antwoord ja.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:07 schreef artelligence het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Jup. Maar het is het enige wat je sowieso hebt, dus beter dat je er het beste van maaktquote:Op maandag 11 mei 2015 21:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon stom dat alles zoveel moeite kost.
En dat alle moeite zo weinig oplevert.
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou als je kijken hetzelfde is als op het moment schreeuwen naar mijn beeldscherm dan is het antwoord ja.
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou als je kijken hetzlefde is als op het moment schreeuwen naar mijn beeldscherm dan is het antwoord ja.
Crunches vind ik niet leuk om te doenquote:Op maandag 11 mei 2015 21:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zag het, maar ik heb in de avond altijd nog wel wat energie over die ik dan nuttig spendeer. Ik ben nu mijn crunches aan het opbouwen en situps. Situps doe ik nu 75 en crunches nog iets minder, meestal rond de 50. Dat gaat op den duur ook omhoog
Maar wat is dan het beste? Beetje een vage term eigenlijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup. Maar het is het enige wat je sowieso hebt, dus beter dat je er het beste van maakt
Prima.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:11 schreef Dqod het volgende:
Zal ik er dan ook maar een opzoeken? Zo erg als die foto van laatst kan het toch niet meer worden
The North remembers.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:11 schreef Dqod het volgende:
Zal ik er dan ook maar een opzoeken? Zo erg als die foto van laatst kan het toch niet meer worden
Er iig niet op haten. Want zonder het leven heb je niets. Vind het zelfs oneerbiedig om zulke dingen te zeggenquote:Op maandag 11 mei 2015 21:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wat is dan het beste? Beetje een vage term eigenlijk.
Als je nu zekerheid kreeg over of je dat 'beste' kreeg als je dingen ging doen, zou het al makkelijker worden.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup. Maar het is het enige wat je sowieso hebt, dus beter dat je er het beste van maakt
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:11 schreef Dqod het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik vind het pas leuk als ik niet door heb dat ik aan het sporten ben. Dus gewoon voor de fun iets doen, niet met het doel om te bewegen.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik vind sport wel leuk, maar hardlopen/fitness/zelf dingen doen niet. Teamsport
Thanks! Daarom eind deze maand eindelijk die bokszak en er elke avond in het begin kwartier tot een half uur op los gaan, al dan niet met een vriend van me. En zo ga ik door totdat ik wat meer body heb. Resultaat zal wel of niet snel zichtbaar zijn, maar het zal wel erg goed voelenquote:Op maandag 11 mei 2015 21:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Crunches vind ik niet leuk om te doenSinds de ab-challenge doe ik die ook niet meer
Maar goed bezig wel verder!
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een monstertje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar geloof je niet in?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je nu zekerheid kreeg over of je dat 'beste' kreeg als je dingen ging doen, zou het al makkelijker worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |