quote:Op maandag 11 mei 2015 21:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar ik wil wel een knuffel van je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Ik heb vakantie dus doe niks meer dan noodzakelijk. Oftewel, neem het maar gewoon van mij aan.quote:
Wie werkt er nou met een puntensysteem?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tot nu toe wel ja. Nu aangezien minder.
Akkoord.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb vakantie dus doe niks meer dan noodzakelijk. Oftewel, neem het maar gewoon van mij aan.
Dat is geen puntensysteen. Dat is gewoon natrappen. Zal Yats straks ook nog wel even komen doen gok ik zo.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie werkt er nou met een puntensysteem?
quote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Art, never ever, echt waar, nooit 'retteketet' zeggen
Het lijkt eigenlijk best wel.quote:
Wow.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Chai eens een ban gehad voor het posten van een getekende vagina.
Yats is niet voor een club, dat scheelt. Je hebt nog liever Ajax denk ik.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is geen puntensysteen. Dat is gewoon natrappen. Zal Yats straks ook nog wel even komen doen gok ik zo.
Eens.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Er zijn mensen die je mening delen. Sorry.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het lijkt eigenlijk best wel.
Nu kan ik niet meer normaal naar Bobs Burgers kijken
Ff die foodtruck aflevering weer kijken, die was echt hilarischquote:Op maandag 11 mei 2015 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het lijkt eigenlijk best wel.
Nu kan ik niet meer normaal naar Bobs Burgers kijken
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Yats is niet voor een club, dat scheelt. Je hebt nog liever Ajax denk ik.
Heyquote:
"Retteketet is gooi je op bed en neuk je als een slet"quote:Op maandag 11 mei 2015 21:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Meisjes plagen, zoentjes vragen dan wellicht?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Yats is niet voor een club, dat scheelt. Je hebt nog liever Ajax denk ik.
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn mensen die je mening delen. Sorry.
Als ik dat doe bij Yvie kent dat gewoon hetzelfde resultaat hoor.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
"Retteketet is gooi je op bed en neuk je als een slet"![]()
en dan niets zeggen over AZ. En ook niet met je klappertje zwaaien.
Terug trappen.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is geen puntensysteen. Dat is gewoon natrappen. Zal Yats straks ook nog wel even komen doen gok ik zo.
Sowieso een erg leuke serie.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ff die foodtruck aflevering weer kijken, die was echt hilarisch
Geeft niet, ik vind je nog steeds de liefstequote:Op maandag 11 mei 2015 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn mensen die je mening delen. Sorry.
Fijne, stevige tetjes.quote:
quote:
Ohw?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als ik dat doe bij Yvie kent dat gewoon hetzelfde resultaat hoor.
Gvd, moest hardop lachen.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:00 schreef artelligence het volgende:
Zo heeft Loka last van haar rug gekregen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 mei 2015 22:00 schreef artelligence het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 mei 2015 22:00 schreef artelligence het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna goed, ze had haar bril al afgedaan.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:00 schreef artelligence het volgende:
[ afbeelding ]
Trainen helpt.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijna goed, ze had haar bril al afgedaan.
Maar ik heb afgelopen weekend haar rug een korte massage gegeven. Ik kon geen knopen of spierpijn vinden.
quote:Op maandag 11 mei 2015 22:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]![]()
Voor jou vergeet ik die klote kaasclub. Kutklappers. Ze zouden mij moeten klappen.
Door je sporten heb je minder spierpijn?quote:
Ja, het is best een wereld van verschil, ook al ben ik niet eens fanatiek.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Door je sporten heb je minder spierpijn?
Moet ik ook weer eens gaan doen dan.
Wat voor sport of iets doe je?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, het is best een wereld van verschil, ook al ben ik niet eens fanatiek.
Ohja.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
We hebben samen gedanst cutieWe waren super smooth
Dat is liefquote:Op maandag 11 mei 2015 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijna goed, ze had haar bril al afgedaan.
Maar ik heb afgelopen weekend haar rug een korte massage gegeven. Ik kon geen knopen of spierpijn vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |