We moeten ergens beginnenquote:Op maandag 11 mei 2015 21:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Handig idd. Ik keek meestal op http://www.exrx.net/Lists/Directory.html maar die van jou is wat overzichtelijker.
Ik denk dat dat altijd een welkome bijkomstigheid isquote:Op maandag 11 mei 2015 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weinig reden tot klagen idd. Al zou een Dqod die mij voortdurend voorziet van biertjes, baco's of blowjobs een leuke extra zijn.
Ook prima om binnen handbereik te hebbenquote:
Jawelquote:
What Fuck The?quote:
Sinds wanneer?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Wow je mag niet eens een paint van een naakt lichaam in je fobo hebben.
Ook goed, als jij er maar bij bent.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja zeg! Ik zet wel een bak vol ijsklonten er tussenin dan, gevuld met drankjes
De buurman. Met een knobbelcondoom.quote:
quote:
quote:
42quote:
Ik zie jou al echt zitten voor je beeldschermquote:Op maandag 11 mei 2015 21:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Onterecht doelpunt afgekeurd. En vuurwerk wat weer geld gaat kosten
Sws. Maar gewoon lekker lui leventje en drankvoorraad van heb ik jou daar binnen handbereikquote:
Ben nu toch wel een beetje gefrustreerd ja.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zie jou al echt zitten voor je beeldscherm
Watquote:
quote:
quote:
Omg, klinkt zo goed ditquote:Op maandag 11 mei 2015 21:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sws. Maar gewoon lekker lui leventje en drankvoorraad van heb ik jou daar binnen handbereik
* El_Thijs knuffelt Yvquote:Op maandag 11 mei 2015 21:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ben nu toch wel een beetje gefrustreerd ja.
Nou, dat.quote:
I knoooooowquote:
Gewoon realiteit dit. Teveel alcohol in dit huis.quote:
Kan. Niet.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon realiteit dit. Teveel alcohol in dit huis.![]()
![]()
Ook geen kopje thee?quote:
Ratatatatatatatata!quote:
Echt waar.quote:
Volgens mij heeft Chai eens een ban gehad voor het posten van een getekende vagina.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Wow je mag niet eens een paint van een naakt lichaam in je fobo hebben.
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Straks word je op de vingers getikt door dit te zeggen
Ik vind je niet lief meer.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
AZ wellicht op naar 3e plekkie. Spannend volgende ronde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |