Trainen helpt.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijna goed, ze had haar bril al afgedaan.
Maar ik heb afgelopen weekend haar rug een korte massage gegeven. Ik kon geen knopen of spierpijn vinden.
quote:Op maandag 11 mei 2015 22:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]![]()
Voor jou vergeet ik die klote kaasclub. Kutklappers. Ze zouden mij moeten klappen.
Door je sporten heb je minder spierpijn?quote:
Ja, het is best een wereld van verschil, ook al ben ik niet eens fanatiek.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Door je sporten heb je minder spierpijn?
Moet ik ook weer eens gaan doen dan.
Wat voor sport of iets doe je?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, het is best een wereld van verschil, ook al ben ik niet eens fanatiek.
Ohja.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
We hebben samen gedanst cutieWe waren super smooth
Dat is liefquote:Op maandag 11 mei 2015 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijna goed, ze had haar bril al afgedaan.
Maar ik heb afgelopen weekend haar rug een korte massage gegeven. Ik kon geen knopen of spierpijn vinden.
Daar heb ik nou al de hele avond zin inquote:Op maandag 11 mei 2015 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
Zal ik een glaasje wijn nemen en vroeg in bed gaan?
Beetje krachttraining, veel fietsen. Vooral buik- en rugspier trainen vanwege dat ik dus snel last krijg van mijn rug.quote:
Oh dat werkt inderdaad goed.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje krachttraining, veel fietsen. Vooral buik- en rugspier trainen vanwege dat ik dus snel last krijg van mijn rug.
Welterusten Art!quote:
Ik nog 1 level en dan ook slapenquote:Op maandag 11 mei 2015 22:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit ja, nog 1 aflevering en dan ook maar slapen
Ik ook.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:17 schreef xFriendx het volgende:
Dan doe ik zo ook maar mee met slapen. Fijn met z'n allen.
klinkt altijd zo fijn maar Dan wakker liggen tot 3 uur snachtsquote:Op maandag 11 mei 2015 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
Zal ik een glaasje wijn nemen en vroeg in bed gaan?
Gezellig. Ik mag rechtsquote:Op maandag 11 mei 2015 22:17 schreef xFriendx het volgende:
Dan doe ik zo ook maar mee met slapen. Fijn met z'n allen.
Ja!quote:Op maandag 11 mei 2015 22:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Boh, zo fucking spannend altijd he
Denk dat het glaasje wijn wel aan zou komen na bijna 4 maanden. :$quote:Op maandag 11 mei 2015 22:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
klinkt altijd zo fijn maar Dan wakker liggen tot 3 uur snachts
Seizoensfinale van OUATquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |