Daar heb ik nou al de hele avond zin inquote:Op maandag 11 mei 2015 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
Zal ik een glaasje wijn nemen en vroeg in bed gaan?
Beetje krachttraining, veel fietsen. Vooral buik- en rugspier trainen vanwege dat ik dus snel last krijg van mijn rug.quote:
Oh dat werkt inderdaad goed.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje krachttraining, veel fietsen. Vooral buik- en rugspier trainen vanwege dat ik dus snel last krijg van mijn rug.
Welterusten Art!quote:
Ik nog 1 level en dan ook slapenquote:Op maandag 11 mei 2015 22:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit ja, nog 1 aflevering en dan ook maar slapen
Ik ook.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:17 schreef xFriendx het volgende:
Dan doe ik zo ook maar mee met slapen. Fijn met z'n allen.
klinkt altijd zo fijn maar Dan wakker liggen tot 3 uur snachtsquote:Op maandag 11 mei 2015 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
Zal ik een glaasje wijn nemen en vroeg in bed gaan?
Gezellig. Ik mag rechtsquote:Op maandag 11 mei 2015 22:17 schreef xFriendx het volgende:
Dan doe ik zo ook maar mee met slapen. Fijn met z'n allen.
Ja!quote:Op maandag 11 mei 2015 22:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Boh, zo fucking spannend altijd he
Denk dat het glaasje wijn wel aan zou komen na bijna 4 maanden. :$quote:Op maandag 11 mei 2015 22:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
klinkt altijd zo fijn maar Dan wakker liggen tot 3 uur snachts
Seizoensfinale van OUATquote:
Quake 2quote:
Ik zou een biertje doen maar door die gezonde praat kilometer of 15 gefietst en water gedronken ipv dat biertjequote:Op maandag 11 mei 2015 22:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
klinkt altijd zo fijn maar Dan wakker liggen tot 3 uur snachts
Ik ga naast jou.quote:
heb niet genoeg vodka om daarmee te helpen denk ikquote:Op maandag 11 mei 2015 22:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk dat het glaasje wijn wel aan zou komen na bijna 4 maanden. :$
Wat kijk je?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Boh, zo fucking spannend altijd he
I'll spread myself on top.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Jij en vrijen?quote:
Once Upon A Timequote:
quote:
quote:
quote:
quote: