SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingenquote:Update 12:05 uur
Er zijn inmiddels in verschillende delen van het land forse regen- en onweersbuien ontstaan.
In Zeeland zit een complex van buien dat naar het noordoosten trekt. Hierbij is veel regen in korte tijd gemeld en ook hagel. De provincies Noord-Holland, Utrecht en Flevoland krijgen hier vooral mee te maken. De festivals in Rottterdam, Amsterdam, Utrecht en Almere moeten zich voorbereiden op de buien.
Ook op de Veluwe en ten noordoosten en oosten daarvan, zijn een aantal stevige buien ontstaan. Hierbij is ook onweer gemeld. Deze buien trekken over Overijssel, Drenthe en Groningen. De festivals in Zwolle en Assen hebben op dit moment de meeste kans op een zware bui* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
Inderdaad. Camera ligt klaar voor het geval dat.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:08 schreef laiveneertiekje het volgende:
Het lijkt op Assen af te stevenen. Ben benieuwd!
Wilde even vlot zijn met de ontwikkelingen. Topictitel is alleen knudde.quote:
quote:Mesoscale Discussion
Valid: Tue 05 May 2015 10:00 to Tue 05 May 2015 14:00 UTC
Severe wind gust and tornado threat increasing over the next few hours over Netherlands, N Belgium and NW Germany ...
DISCUSSION
Thunderstorm activity is increasing over the region, while part of it being outside the denoted Lvl 1 area. Satellite loops reveal that ahead of the developing storms, surface heating will continue to destabise the lower troposphere with several hundreds J/kg of MLCAPE available. Models are consistent in showing strong low level shear given over 20 - 25 m/s of 850 hPa flow. Nordholz wind profiler is also showing strengthening of the low-level wind field with 20 m/s observed already at 1 km. However, wind profiles are rather unidirectional, limiting SREH values.
Several high resolution models show development of both linear and cellular convective structures in the next few hours, so both severe wind gust and tornado threats will be present. Severe wind gust threat could become especially pronounced if developing convective system oriented itself perpendicular to the low-level flow, which is not the case atm.
Alle weersites zagen deze niet aankomen. Temperatuur toch harder opgelopen dan verwacht misschien?quote:
Toch met een recordaantal punten gepromoveerd. *edit* ohnee dat is nijmegenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:29 schreef Straatcommando. het volgende:
Word sowieso niks in Arnhem. Zoals altijd.
Ja, schampschot. Hoor nog wel steeds gedonder in de verte maar veel meer is het niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:32 schreef laiveneertiekje het volgende:
De eerste bui gaat langs Assen lijkt het..
haarlem valt mee dus?quote:De festivals in Rottterdam, Amsterdam, Utrecht en Almere moeten zich voorbereiden op de buien.
Die krijg je nog. Zijn net hier geweest. Ze komen er zo aanquote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:32 schreef laiveneertiekje het volgende:
De eerste bui gaat langs Assen lijkt het..
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:35 schreef Bienelientjee het volgende:
Ooh, het regent nu! En ik hoor rommels!Maar nog niets tofs of hards!
Hopelijk wordt die tweede bui wat.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:34 schreef WEST het volgende:
[..]
Die krijg je nog. Zijn net hier geweest. Ze komen er zo aan![]()
twitter:vid twitterde op dinsdag 05-05-2015 om 12:36:07Arme motorrijder langs de #A50 bij Heerde. Flinke buien met onweer, lokaal ook hagel #codegeel http://t.co/M6nN8k7iSf reageer retweet
Die heeft de 90% kans op neerslag niet zien staan bij de 23 graden.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:37 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:vid twitterde op dinsdag 05-05-2015 om 12:36:07Arme motorrijder langs de #A50 bij Heerde. Flinke buien met onweer, lokaal ook hagel #codegeel http://t.co/M6nN8k7iSf reageer retweet
twitter:MeteoGroupWeer twitterde op dinsdag 05-05-2015 om 12:38:40Op de losse #buien in het midden en noordoosten van het land wordt op steeds meer plaatsen ook hagel gemeld, soms met grootte van 1 a 2 cm. reageer retweet
Hier een beetje zachte regen. Miezer.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:41 schreef INViCTuS het volgende:
Tot dusver alleen wat geplens...hmm, hoop op meer
Nu welquote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:35 schreef Bienelientjee het volgende:
Ooh, het regent nu! En ik hoor rommels!Maar nog niets tofs of hards!
Ik wou ook nog heen, maar vertrouw het weer idd nietquote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:20 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik hoor de eerste donder in Assen. Ik zit hemelsbreed 500 meter bij het bevrijdingsfestival vandaan, dus als ik de buienradar zo zie hebben die er goed aan gedaan om de start uit te stellen.
Ik heb helaas nog altijd niets tofs gehoordquote:
Dat puntje schuin onder Flevoland woon ik. Ga alvast de schuilkelder opzoeken.quote:
Daar woon ik ook vlak in de buurt.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:49 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Dat puntje schuin onder Flevoland woon ik. Ga alvast de schuilkelder opzoeken.
Tamelijk donkere wolken hier nu.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:50 schreef Infection het volgende:
[..]
Daar woon ik ook vlak in de buurt.![]()
Als alles goed gaat krijgen we de volle laag van de bui die nu boven het westen hangt.
10 km naar het (westen) ik bedoel oosten alleen in de verte gedonder. En zon!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Donder, wind en regen hier in Eindhoven...
En 20 km naar het oosten van Eindhoven begint het nu langzaam wat donkerder te worden.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:52 schreef d.k. het volgende:
[..]
10 km naar het westen alleen in de verte gedonder. En zon!
Hier zon, veel wind en daarnet een klein beetje regen uit een bui die ten noorden van Eindhoven langs trekt. De wind waait naar de bui toe.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een hele grote bloemkool boven Eindhoven nu, vanaf Oirschotquote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:55 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Hier zon, veel wind en daarnet een klein beetje regen uit een bui die ten noorden van Eindhoven langs trekt. De wind waait naar de bui toe.
Hehe.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:00 schreef DemonRage het volgende:
Als ik het kaartje van Europa bekijk qua onweersactiviteit dan valt Nederland in de prijzen:
[ afbeelding ]
Ja vanuit de Jupiler Leaguequote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Toch met een recordaantal punten gepromoveerd. *edit* ohnee dat is nijmegen
Ik heb niks gehoord, bewolking wordt wel dikkerquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:06 schreef CyberCow het volgende:
Nijmegen vanuit het niets met stralende zon een onweersKLAP. Windkracht 4 maar wel heel vlagerig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn bestequote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:10 schreef Houtenbeen het volgende:
Hagelstenen in Gasselte Drenthe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ik even geluk dus dat alles langs me heen gaat.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:10 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie ijsblokjes uit je vriezer...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:10 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]\SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
holy shitquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:10 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]\SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel even uitgelachen?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:10 schreef Maver24 het volgende:
Vriendin komt net kletsnat binnen van het boodschappen doen op de fiets, helemaal doorweekt. Flinke regenbui zojuist met veel wind
Doe eens foto's van de auto's bij jou in de straatquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:10 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Liever daar dan hierquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:10 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Komt nog.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:14 schreef Revanches het volgende:
Enn Groningen krijgt natuurlijk weer niks.
Kijk maar eens richting Bijlmer voor de grap.. Ziet t zwart.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:13 schreef Ener-G het volgende:
Yeah boven Amsterdam gebeurt vooralsnog geen reet, zal je zien dat het er precies omheen gaat
Is niet bij mij, ik woon gelukkig in het mooie Brabantquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:13 schreef hangtime het volgende:
[..]
Doe eens foto's van de auto's bij jou in de straat
Meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:14 schreef Revanches het volgende:
Enn Groningen krijgt natuurlijk weer niks.
Tot nu toe en hoop wind en regen, weinig bliksem.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:14 schreef quirina het volgende:
[..]
Kijk maar eens richting Bijlmer voor de grap.. Ziet t zwart.
De lucht dan.
Komt er wel aan..geloof me.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:14 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Tot nu toe en hoop wind en regen, weinig bliksem.
Mag van mij wegblijven... Geen zin in deuken in de auto.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:10 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Hier schijnt gewoon de zon met lichte bewolking.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:14 schreef GekkePoes het volgende:
Groningen heeft nu ook donkere bewolking (komt er aan in de verte)
Behalve oost-Brabant en Limburgquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:17 schreef quirina het volgende:
http://www.lightningmaps.org/realtime?lang=nl
Check heel Nederland is geel gestipt lol
Zoals ik al eerder postte:quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:17 schreef quirina het volgende:
http://www.lightningmaps.org/realtime?lang=nl
Check heel Nederland is geel gestipt lol
Hoop het, camera + lightningtrigger staat klaarquote:
Vanmorgen had Frankrijk het alleenrecht denk dat we het hebben gekocht van ze. Of was het ruilen maakt ook niets uit ik hoop dat het keer goed losbarst vind dat wel mooi alleen de hagel hoeft niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:18 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder postte:
[ afbeelding ]
Nederland heeft het alleenrecht op onweer vandaag.
meters bier?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Breda valt er net buitenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:20 schreef roislecxe het volgende:
Aardig wat regen, nog geen donder gehoord![]()
Tijd om de onweerssites weer te sluiten, wordt weer een niksje vandaag.
Toch aardig wat stippen daar. Hier 1. Dus weer een onweersdag die we kunnen bijschrijvenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier blijkt het geonweerd te hebben, niks van gemerkt
twitter:RTLnieuws twitterde op dinsdag 05-05-2015 om 13:22:57De organisatie van het bevrijdingsfestival in Groningen raadt vanwege het onweer mensen voorlopig af om te komen. http://t.co/R72g5h2IRC reageer retweet
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:31 schreef Koelkastje het volgende:
Groningen half uur geleden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mammatusquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:31 schreef Koelkastje het volgende:
Groningen half uur geleden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zou wel eens kunnen kloppen als ik het zo voelquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:37 schreef DemonRage het volgende:
Volgens buienradar.nl staat er in Eindhoven een windkracht 8.
Had daar nu met een biertje op het gras kunnen zitten. En straks is het nat en te koud...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:30 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:RTLnieuws twitterde op dinsdag 05-05-2015 om 13:22:57De organisatie van het bevrijdingsfestival in Groningen raadt vanwege het onweer mensen voorlopig af om te komen. http://t.co/R72g5h2IRC reageer retweet
Zelfde hier en de reden dat ik vandaag in Groningen benquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Had daar nu met een biertje op het gras kunnen zitten. En straks is het nat en te koud...
Beetje jammer.
De straat hier ligt ook bezaait met kleine takkenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:37 schreef DemonRage het volgende:
Volgens buienradar.nl staat er in Eindhoven een windkracht 8 met windstoten tot 90 km/u.
twitter:breakingweather twitterde op dinsdag 05-05-2015 om 13:40:16More than 33,000 lightning strikes reported across Belgium & the Netherlands in the past 2 hours: http://t.co/FmuQyWcsY2 reageer retweet
Heel mooi allemaal...hier in Weert nog steeds helemaal nada...het waait alleen flink.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:43 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:breakingweather twitterde op dinsdag 05-05-2015 om 13:40:16More than 33,000 lightning strikes reported across Belgium & the Netherlands in the past 2 hours: http://t.co/FmuQyWcsY2 reageer retweet
Mooi, dan hoef ik het bruine blad dat van mijn beukenhaag komt niet op te harken. Waait allemaal naar de buren.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:42 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verbaast me niets van die takken.
Dit dusquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:50 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik moet ook helemaal niet in dit topic kijken op dit soort dagen. Vermoeiend is het.
U komt uit Breda?quote:
Dit bedoel ik nouquote:
Flinke windstoten, maar ik heb inderdaad maar een flits gezien.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:59 schreef DemonRage het volgende:
Hier in Eindhoven viel het ook tegen qua onweer.
Leek eerder op een goeie storm.
Regen. Regen komt áltijd aan in Arnhem.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Regen. Regen komt áltijd aan in Arnhem.
Je hebt wel wind mee.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik moet van Rhenen naar Wageningen fietsen maar van mij hoeft het zo niet.
Knusjesquote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:06 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto van mensen uit het Centrum
Hier waaide een brief weg. Ik heb gelijk voorzorgsmaatregelen getroffen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:08 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik hoor onweer.
Jongens ik ga de schuilkelder in. Onweer dat aankomt hier.. einde der tijden.
Dit gaat er best goed op ja. Is voor het eerst sinds erg lange tijd voor mij.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:17 schreef hangtime het volgende:
Hey joh straatcommando dat zijn toch best lekkere klappen?
Teringquote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:23 schreef ACT-F het volgende:
Horizontale regen in Zutphen![]()
http://webcam.prvgld.nl/n348g.html
Holy shit!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:23 schreef ACT-F het volgende:
Dat is niet ver van mijn huis, maar ziet er erger uit dan het daadwerkelijk isquote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:23 schreef ACT-F het volgende:
Dat was zonet (2 minuten geleden) echt wel een stuk extremer...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:26 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat is niet ver van mijn huis, maar ziet er erger uit dan het daadwerkelijk is
En die van Deventer. Kijkend richting Zutphen:quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:26 schreef tralalala het volgende:
Die webcams van Provincie Gelderland zijn echt baas.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:26 schreef Skwish het volgende:
Gaat hier in het zuiden van Friesland ook eindelijk los...
Mooi kan je het afsteken van gelderland hebben we mooi uitzicht over de zee voordat we de windmolens zien.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:45 schreef Yi-Long het volgende:
Anyway, zoals ik het nu begrijp is straks alles onder Alkmaar weg, en hebben we hier in Noord-Holland gewoon 1 eiland...!?![]()
#NeverForgetquote:
Hij is inderdaad wel weer van toepassingquote:
Gaat net hier langs, misschien een randje wat hier raakt.quote:
Als het meezit kom ik ook.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:57 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Jij komt hier altijd alleen om te klagen
Mijn god. Zijn ze allemaal ongedeerd?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:06 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto van mensen uit het Centrum
ja, wat denk je zelf, het hagelde, er was geen kometenregen die op aarde neerdaaldequote:
Oke hou ons op de hoogte.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:39 schreef Stefanovich het volgende:
Hopelijk houdt de regen straks op zodat ik toch nog even lekker de stad in kan...daghapje pakken en daarna terrasje pakken op de oude markt...verschillende artiesten treden op.
Wowquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:33 schreef Frutsel het volgende:
http://www.rtvdrenthe.nl/(...).VUirllR62hM.twitter
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou nou, het was me de code geel weer waard hoor...
En waar zou ik iedere dinsdag vlak in de buurt zijn, behalve deze dinsdag?quote:
Mijn tuinstoel ook. Dit was het meest boeiende op weerkundig gebied hier vandaag.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:46 schreef MaLo het volgende:
Mijn tuinstoeltje (strandstoeltje) is zojuist echt omgewaaid
Not in my bookquote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:41 schreef aloa het volgende:
[..]
het is overal nog boven de 13 graden![]()
Het is pas koud als het vriest
Hier ook. En het feit dat er een t shirt in de tuin ligt dat niet van ons isquote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn tuinstoel ook. Dit was het meest boeiende op weerkundig gebied hier vandaag.
Beter dat dan een onderbroek.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:49 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hier ook. En het feit dat er een t shirt in de tuin ligt dat niet van ons is
De buren hebben even hevige seks gehad in de tuin?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:49 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hier ook. En het feit dat er een t shirt in de tuin ligt dat niet van ons is
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:45 schreef aloa het volgende:
Morgen ook weer buien met onweer.
[ afbeelding ]
twitter:WetterOnline twitterde op dinsdag 05-05-2015 om 20:46:03Schadensbild nach #Tornado in Mecklenburg-Vorpommern:https://t.co/6rG3nB8llk reageer retweet
De teringquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:44 schreef Houtenbeen het volgende:
Tornado/funnel in het noorden van Duitsland[ afbeelding ]twitter:WetterOnline twitterde op dinsdag 05-05-2015 om 20:46:03Schadensbild nach #Tornado in Mecklenburg-Vorpommern:https://t.co/6rG3nB8llk reageer retweet
Inderdaad, wat een ouderwets behang.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:50 schreef Adelante het volgende:
Zo zag Berlijn er 70 jaar geleden ook ongeveer uit
Extreme Home Makeover Tornado edition?quote:
quote:
Huis onbewoonbaar.quote:Op woensdag 6 mei 2015 07:07 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een ouderwets behang.
DUS TORNADO'S KUNNEN OOK GEWOON IN NEDERLAND KOMENE?!?!?!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:44 schreef Houtenbeen het volgende:
Tornado/funnel in het noorden van Duitsland[ afbeelding ]twitter:WetterOnline twitterde op dinsdag 05-05-2015 om 20:46:03Schadensbild nach #Tornado in Mecklenburg-Vorpommern:https://t.co/6rG3nB8llk reageer retweet
Volgens mij is dat al vaker gebeurd hoor, alleen op zeer kleine schaal. Verre van vergelijkbaar zoals je ze in Amerika kent. Maar levert nog steeds best heftige taferelen op, zoals hier in Arnhem:quote:Op woensdag 6 mei 2015 09:25 schreef Paul het volgende:
[..]
DUS TORNADO'S KUNNEN OOK GEWOON IN NEDERLAND KOMENE?!?!?!
Ja, dat kanquote:Op woensdag 6 mei 2015 09:25 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:11 schreef aloa het volgende:
Volgende week gaan we misschien richting de 30 graden![]()
En onweer![]()
[ afbeelding ]
Helaas wordt het altijd zo benauwd in Nederland.quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:11 schreef aloa het volgende:
En onweer![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 mei 2015 09:25 schreef Paul het volgende:
[..]
En een luchtvochtigheid van 10000000 procent?quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:11 schreef aloa het volgende:
En onweer![]()
[ afbeelding ]
twitter:NewsOnTheMin twitterde op dinsdag 05-05-2015 om 22:32:33UPDATE: 1 Person killed and 30 injured as tornado with winds of 126km/h hit German cities of Hamburg & Rostock. http://t.co/f5iqErzaXT reageer retweet
Doe me dat niet aanquote:
Ben nog steeds deze trauma aan het verwerken, als ik 15min eerder was had ik em video kunnen hebben!!!! Slechtste dag ooitquote:
Iets frisser maar weinig over te zeggen nog gezien de termijn. Maandag eind van de dag pas redelijk te voorspellen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:38 schreef Coelho het volgende:
Kakt het na volgende week dinsdag weer in? Dochtertje is jarig op hemelvaartsdag. Buiten in de tuin feesten heeft altijd mijn voorkeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |