Dat puntje schuin onder Flevoland woon ik. Ga alvast de schuilkelder opzoeken.quote:
Daar woon ik ook vlak in de buurt.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:49 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Dat puntje schuin onder Flevoland woon ik. Ga alvast de schuilkelder opzoeken.
Tamelijk donkere wolken hier nu.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:50 schreef Infection het volgende:
[..]
Daar woon ik ook vlak in de buurt.![]()
Als alles goed gaat krijgen we de volle laag van de bui die nu boven het westen hangt.
10 km naar het (westen) ik bedoel oosten alleen in de verte gedonder. En zon!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Donder, wind en regen hier in Eindhoven...
En 20 km naar het oosten van Eindhoven begint het nu langzaam wat donkerder te worden.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:52 schreef d.k. het volgende:
[..]
10 km naar het westen alleen in de verte gedonder. En zon!
Hier zon, veel wind en daarnet een klein beetje regen uit een bui die ten noorden van Eindhoven langs trekt. De wind waait naar de bui toe.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Donder, wind en regen hier in Eindhoven...
Een hele grote bloemkool boven Eindhoven nu, vanaf Oirschotquote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:55 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Hier zon, veel wind en daarnet een klein beetje regen uit een bui die ten noorden van Eindhoven langs trekt. De wind waait naar de bui toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |