Dat puntje schuin onder Flevoland woon ik. Ga alvast de schuilkelder opzoeken.quote:
Daar woon ik ook vlak in de buurt.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:49 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Dat puntje schuin onder Flevoland woon ik. Ga alvast de schuilkelder opzoeken.
Tamelijk donkere wolken hier nu.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:50 schreef Infection het volgende:
[..]
Daar woon ik ook vlak in de buurt.![]()
Als alles goed gaat krijgen we de volle laag van de bui die nu boven het westen hangt.
10 km naar het (westen) ik bedoel oosten alleen in de verte gedonder. En zon!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Donder, wind en regen hier in Eindhoven...
En 20 km naar het oosten van Eindhoven begint het nu langzaam wat donkerder te worden.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:52 schreef d.k. het volgende:
[..]
10 km naar het westen alleen in de verte gedonder. En zon!
Hier zon, veel wind en daarnet een klein beetje regen uit een bui die ten noorden van Eindhoven langs trekt. De wind waait naar de bui toe.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Donder, wind en regen hier in Eindhoven...
Een hele grote bloemkool boven Eindhoven nu, vanaf Oirschotquote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:55 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Hier zon, veel wind en daarnet een klein beetje regen uit een bui die ten noorden van Eindhoven langs trekt. De wind waait naar de bui toe.
Hehe.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:00 schreef DemonRage het volgende:
Als ik het kaartje van Europa bekijk qua onweersactiviteit dan valt Nederland in de prijzen:
[ afbeelding ]
Ja vanuit de Jupiler Leaguequote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Toch met een recordaantal punten gepromoveerd. *edit* ohnee dat is nijmegen
Ik heb niks gehoord, bewolking wordt wel dikkerquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:06 schreef CyberCow het volgende:
Nijmegen vanuit het niets met stralende zon een onweersKLAP. Windkracht 4 maar wel heel vlagerig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn bestequote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:10 schreef Houtenbeen het volgende:
Hagelstenen in Gasselte Drenthe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ik even geluk dus dat alles langs me heen gaat.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:10 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie ijsblokjes uit je vriezer...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:10 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]\SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
holy shitquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:10 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]\SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel even uitgelachen?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:10 schreef Maver24 het volgende:
Vriendin komt net kletsnat binnen van het boodschappen doen op de fiets, helemaal doorweekt. Flinke regenbui zojuist met veel wind
Doe eens foto's van de auto's bij jou in de straatquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:10 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Liever daar dan hierquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:10 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |