De straat hier ligt ook bezaait met kleine takkenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:37 schreef DemonRage het volgende:
Volgens buienradar.nl staat er in Eindhoven een windkracht 8 met windstoten tot 90 km/u.
twitter:breakingweather twitterde op dinsdag 05-05-2015 om 13:40:16More than 33,000 lightning strikes reported across Belgium & the Netherlands in the past 2 hours: http://t.co/FmuQyWcsY2 reageer retweet
Heel mooi allemaal...hier in Weert nog steeds helemaal nada...het waait alleen flink.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:43 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:breakingweather twitterde op dinsdag 05-05-2015 om 13:40:16More than 33,000 lightning strikes reported across Belgium & the Netherlands in the past 2 hours: http://t.co/FmuQyWcsY2 reageer retweet
Mooi, dan hoef ik het bruine blad dat van mijn beukenhaag komt niet op te harken. Waait allemaal naar de buren.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:42 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verbaast me niets van die takken.
Dit dusquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:50 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik moet ook helemaal niet in dit topic kijken op dit soort dagen. Vermoeiend is het.
U komt uit Breda?quote:
Dit bedoel ik nouquote:
Flinke windstoten, maar ik heb inderdaad maar een flits gezien.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:59 schreef DemonRage het volgende:
Hier in Eindhoven viel het ook tegen qua onweer.
Leek eerder op een goeie storm.
Regen. Regen komt áltijd aan in Arnhem.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Regen. Regen komt áltijd aan in Arnhem.
Je hebt wel wind mee.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik moet van Rhenen naar Wageningen fietsen maar van mij hoeft het zo niet.
Knusjesquote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:06 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto van mensen uit het Centrum
Hier waaide een brief weg. Ik heb gelijk voorzorgsmaatregelen getroffen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:08 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik hoor onweer.
Jongens ik ga de schuilkelder in. Onweer dat aankomt hier.. einde der tijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |