Komt nog.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:14 schreef Revanches het volgende:
Enn Groningen krijgt natuurlijk weer niks.
Kijk maar eens richting Bijlmer voor de grap.. Ziet t zwart.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:13 schreef Ener-G het volgende:
Yeah boven Amsterdam gebeurt vooralsnog geen reet, zal je zien dat het er precies omheen gaat
Is niet bij mij, ik woon gelukkig in het mooie Brabantquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:13 schreef hangtime het volgende:
[..]
Doe eens foto's van de auto's bij jou in de straat
Meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:14 schreef Revanches het volgende:
Enn Groningen krijgt natuurlijk weer niks.
Tot nu toe en hoop wind en regen, weinig bliksem.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:14 schreef quirina het volgende:
[..]
Kijk maar eens richting Bijlmer voor de grap.. Ziet t zwart.
De lucht dan.
Komt er wel aan..geloof me.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:14 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Tot nu toe en hoop wind en regen, weinig bliksem.
Mag van mij wegblijven... Geen zin in deuken in de auto.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:10 schreef Houtenbeen het volgende:
Hagelstenen in Gasselte Drenthe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]\SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier schijnt gewoon de zon met lichte bewolking.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:14 schreef GekkePoes het volgende:
Groningen heeft nu ook donkere bewolking (komt er aan in de verte)
Behalve oost-Brabant en Limburgquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:17 schreef quirina het volgende:
http://www.lightningmaps.org/realtime?lang=nl
Check heel Nederland is geel gestipt lol
Zoals ik al eerder postte:quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:17 schreef quirina het volgende:
http://www.lightningmaps.org/realtime?lang=nl
Check heel Nederland is geel gestipt lol
Hoop het, camera + lightningtrigger staat klaarquote:
Vanmorgen had Frankrijk het alleenrecht denk dat we het hebben gekocht van ze. Of was het ruilen maakt ook niets uit ik hoop dat het keer goed losbarst vind dat wel mooi alleen de hagel hoeft niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:18 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder postte:
[ afbeelding ]
Nederland heeft het alleenrecht op onweer vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |