SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.Unbowed, Unbent, Unbroken.
srsly???quote:Op zondag 3 mei 2015 13:26 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Ja er zit een schaduw van Ned in de tekening, zoals er ook een schaduw van Ned in die scene zat.
Dat is ie al best een tijdje, hoor.quote:Op zondag 3 mei 2015 17:11 schreef VeX- het volgende:
Stannis was baas totdat hij de bitch van Carice werd.
hij is niet de bitch van carice. hij gebruikt haar om zijn doeleinden te bereiken en carice uiteraard andersom. wat carice precies wil is onduidelijk tot op hedenquote:Op zondag 3 mei 2015 17:11 schreef VeX- het volgende:
Dit seizoen is hij nog meer baas dan in eerdere seizoenenquote:Op zondag 3 mei 2015 17:11 schreef VeX- het volgende:
Robb lijkt net een caveman.quote:Op zondag 3 mei 2015 17:19 schreef Em31 het volgende:
Kwam deze tegenzag eerst niet eens dat het Kit Harington was
![]()
[ afbeelding ]
Ik ben al vanaf seizoen 1 fan van Stannis hoorquote:Op zondag 3 mei 2015 18:37 schreef Aristoteless het volgende:
Ik zie dat stennis nu enorm populair is. Dan zal hij wel in s05e09 aan Oathkeeper geregen worden. Of s05e09 staat volledig in het teken van de slag om Winterfell, die slag word gewonnen door Stennis en in s05e10 word hij alsnog aan Oathkeeper geregen.
Dat is natuurlijk beeldspraak. Die schaduw is in de vorm van Jon (niet in naam maar wel in gene een Stark). Zie de overeenkomsten met de eerste scene van de eerste aflevering van Ned.quote:
Dat vind ik knap, want in seizoen 1 komt hij nog niet eens voor.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf seizoen 1 fan van Stannis hoor
BURNquote:Op zondag 3 mei 2015 18:51 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Dat vind ik knap, want in seizoen 1 komt hij nog niet eens voor.
ja moset die scene ook meteen aan ned denkenquote:Op zondag 3 mei 2015 18:44 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk beeldspraak. Die schaduw is in de vorm van Jon (niet in naam maar wel in gene een Stark). Zie de overeenkomsten met de eerste scene van de eerste aflevering van Ned.
Als Brienne Stannis dood word ik echt enorm kwaad. Stannis dood, oké... Maar niet door dat kutmens alsjeblieft.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:37 schreef Aristoteless het volgende:
Ik zie dat Stannis nu enorm populair is. Dan zal hij wel in s05e09 aan Oathkeeper geregen worden. Of s05e09 staat volledig in het teken van de slag om Winterfell, die slag word gewonnen door Stannis en in s05e10 word hij alsnog aan Oathkeeper geregen.
hij komt wel degelijk voor. in naam danquote:Op zondag 3 mei 2015 18:51 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Zo inderdaad, die jankerige vleesberg moet van Stannis wegblijven.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Als Brienne Stannis dood word ik echt enorm kwaad. Stannis dood, oké... Maar niet door dat kutmens alsjeblieft.
Bovendien heeft ze The Hound al gedood. Ze denkt even door Westeros te kunnen struinen en alle coole personages af te maken. Het is gewoon slecht schrijfwerk als ze Stannis ook nog afmaakt.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:19 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zo inderdaad, die jankerige vleesberg moet van Stannis wegblijven.
In GoT worden altijd toffe personen vermoord door kutmensenquote:Op zondag 3 mei 2015 19:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Als Brienne Stannis dood word ik echt enorm kwaad. Stannis dood, oké... Maar niet door dat kutmens alsjeblieft.
Zijn naam werd genoemd.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:51 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
The Hound is nog niet bevestigd dood.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:22 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Bovendien heeft ze The Hound al gedood. Ze denkt even door Westeros te kunnen struinen en alle coole personages af te maken. Het is gewoon slecht schrijfwerk als ze Stannis ook nog afmaakt.
quote:
I know. Vind ik nog altijd knap dat men meteen fan word als men een naam voorbij hoort komen.quote:
hangt er van af hoe hij is genoemd kan het me niet meer herinnerenquote:Op zondag 3 mei 2015 19:43 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
[..]
I know. Vind ik nog altijd knap dat men meteen fan word als men een naam voorbij hoort komen.
Ik ook, helemaal fan van Briennequote:
Dat is de macht en kracht van Stannisman.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:43 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
[..]
I know. Vind ik nog altijd knap dat men meteen fan word als men een naam voorbij hoort komen.
direct toch? 03:00quote:Op zondag 3 mei 2015 20:50 schreef Mr.Major het volgende:
Hoe laat kan je op HBO go eigenlijk de nieuwe aflevering zien?
quote:Op zondag 3 mei 2015 21:34 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Oh damn dat is wel laat haha. Morgen en overmorgen geen tijd...
[ afbeelding ] decisions
This guyquote:Op zondag 3 mei 2015 21:40 schreef Slayage het volgende:
[..]![]()
geen tijd bestaat niet het is dan geen prioriteit![]()
maandag is got tijd broer!
Dat is toch ook helemaal niet de enige manier waarop ze je willen shocken? Doodgaan hoort bij oorlog voeren. Ik vind het juist zo debiel dat in de meeste series iedereen zich elke aflevering minstens 2x in levensgevaar brengt, maar iedereen op miraculeuze wijze toch altijd weer overleefd.quote:Op maandag 4 mei 2015 06:48 schreef BeyondTheGreen het volgende:
De verrassingen worden oud. Mensen dood laten gaan is niet de enige manier om een shock factor te creëren... Het begint flauw te worden.
Stannis en Shireen
Tommen
Mace
"You know nothing, Jon Snow"![]()
Cersei is lekker bezig.Grappig om te zien hoe hard ze probeert de nieuwe Tywin te zijn. Hopelijk (en waarschijnlijk) gaat ze keihard falen.
Doet ze wel goed, die Caricequote:Op maandag 4 mei 2015 08:24 schreef Poesopstokje het volgende:
Allereerst; verrassing! Carice gaat weer eens uit de kleren
Stannis en Shireen___!!
Die vrouw van hem![]()
Selmy![]()
Jaime en BronnLeuk stel, Bronn blijft grappig en gevat.
Tommen die als klein ventje heen en weer wordt gesleept tussen z'n moeder en vrouwZiet er aandoenlijk uit.
Mace Tyrell die weer eens als voetveeg wordt gebruikt![]()
SparrowsEng volk.
Tyrion die Jorah even goed in z'n achterste neemt![]()
Sansa die aardig verhard en verbitterd raakt.Valt me mee dat Littlefinger haar nog steeds niet verkracht heeft
Ze komen allebei uit Braavos.quote:
Ja of ze komen gewoon allebei uit Braavos, de mensen die dat zeggenquote:
Natuurlijk is Selmy niet dood. Anders had die ene kerel wel in zijn nek gestoken, maar hij stierf daarvoor.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:18 schreef megamandy het volgende:
Ik geloof niet dat zowel Selmy en Greyworm dood zijn eigenlijk. Was ook verbaasd dat de aflevering al afgelopen waszat genoeg vaart in dit keer.
Greyworm zou wel dood kunnen zijn. Die lag daar echt in een plas van bloed. Hopelijk laten ze Tyrion volgende aflevering wel eindelijk bij Dany aankomen, echt slecht dat ze er een hele aflevering over moesten doen om die twee in een boot te filmen en dat ze niet eens aankomenquote:Op maandag 4 mei 2015 11:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Natuurlijk is Selmy niet dood. Anders had die ene kerel wel in zijn nek gestoken, maar hij stierf daarvoor.
quote:
Aha dus ze komen ook nog eens toevallig allebei uit Braavos. Coincidence?quote:Op maandag 4 mei 2015 10:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja of ze komen gewoon allebei uit Braavos, de mensen die dat zeggendomme dingen dit
Ze leven allebei op de planeet aarde. Het wordt steeds toevalliger.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Aha dus ze komen ook nog eens toevallig allebei uit Braavos. Coincidence?
Van zo'n legendarische ridder had ik eigenlijk verwacht dat hij die paar vandalen in een paar swings zou omleggen.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:32 schreef Evi_90 het volgende:
Barristanik vond 'm echt een baas toen 'ie Grey Worm ging helpen en ging zwaaien met dat grote zwaard.
Denk 't niet. Syrio was veel kleiner dan Jaqen. Hij kan z'n gezicht wel veranderen maar volgens mij niet z'n lengte.quote:
Het waren er teveel denk ik. Hoop dat 'ie er boven op komt en the Sons of the Harpy kapot gaat makenquote:Op maandag 4 mei 2015 11:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van zo'n legendarische ridder had ik eigenlijk verwacht dat hij die paar vandalen in een paar swings zou omleggen.
Ik kijk nu terug. Hij lijkt er 12 te vermoorden in zijn eentje.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van zo'n legendarische ridder had ik eigenlijk verwacht dat hij die paar vandalen in een paar swings zou omleggen.
Unsullied zijn ook niet echt gemaakt voor CQ gevechten in smalle steegjes enzo. Zeker met die lompe speren.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het verbaast me trouwens dat de unsullied zo gemakkelijk dood gaan. Ik dacht dat het legendarische soldaten waren. Ze gaan allemaal dood door een paar kneuzen die niet eens een harnas hebben.
[..]
Ik kijk nu terug. Hij lijkt er 12 te vermoorden in zijn eentje.
Dat deed ie ook elke swing was een kill.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En toen ging hij dood.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:06 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Dat deed ie ook elke swing was een kill.
70 jaar, zonder armor tegen iets van 12 man. Hij maakt er ongeveer 10 af. Ik denk dat je te veel superhelden films heb gekeken.quote:
Hij had er gewoon voor moeten zorgen dat hij niet geraakt werd dan was er niks aan de hand, waarschijnlijk teveel gezopen de avond ervoor, ofzo.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:07 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
70 jaar, zonder armor tegen iets van 12 man. Hij maakt er iets van 10 af. Ik denk dat je te veel superhelden films heb gekeken.
Ik hou ermee op. Je leeft in een andere wereld.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij had er gewoon voor moeten zorgen dat hij niet geraakt werd dan was er niks aan de hand, waarschijnlijk teveel gezopen de avond ervoor, ofzo.
Ik heb sowieso wel eens gelezen dat het beeld wat we hebben van zwaargevechten niet klopt. Iets in de trant van, een getalenteerde zwaardvechter kan z'n kans op succes misschien vergroten naar 60% of 70%, maar het neermaaien van meerdere vijanden in a row is altijd klein.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:07 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
70 jaar, zonder armor tegen iets van 12 man. Hij maakt er iets van 10 af. Ik denk dat je te veel superhelden films heb gekeken.
Dat is ook wel weer waar.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Unsullied zijn ook niet echt gemaakt voor CQ gevechten in smalle steegjes enzo. Zeker met die lompe speren.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 mei 2015 12:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 4 mei 2015 12:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
quote:Op maandag 4 mei 2015 13:14 schreef gazhims3lv het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 4 mei 2015 13:14 schreef gazhims3lv het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Dat vond ik juist heerlijk. Eindelijk zien we weer wat van de echte Tyrion dit seizoenquote:Op maandag 4 mei 2015 14:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
Tyrions cold reading van Jorah vond ik ook te veel van het goede.
ik had eigenlijk wel meer van de unsullied verwacht in z'n situatie.. eigenlijk had ik wel scene verwacht waarbij een unsullied soldaat een hand of been verliest, maar dan gewoon tot het einde door blijft vechtenquote:Op maandag 4 mei 2015 14:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wat ik een beetje raar vond was dat de Unsullied in dat steegje niet eens probeerde in formatie te gaan staan. In zo´n benauwde ruimte zouden hun langere wapens en rigide training juist een enorm voordeel moeten opleveren tegen pas opgezette strijdmacht.
Zal het even doorgeven. Je kan spoedig een smsje ontvangen van Carice.quote:Op maandag 4 mei 2015 14:46 schreef JedimindhaX het volgende:
ik wou alleen even opmerken dat carice haar borsten nog steeds fenomenaal zijn en ik er echt zo melk uit zou drinken als ik de kans kreeg
Dat vond ik nog wel redelijk gedaan. Volgens mij werden alle Unsullied door minstens twee Sons of the Harpy bedwongen terwijl een derde de Unsullied de keel door sneed met een mes of een kort zwaard. Gray Worm werd een paar keer geraakt en bleef doorvechten. Nee, mijn probleem is toch echt dat de Unsullied zich zo makkelijk uit formatie lieten halen en zich daardoor vervolgens lieten overweldigen. Des te meer omdat een van hun hoogste commandanten daar aanwezig was.quote:Op maandag 4 mei 2015 14:59 schreef wipes66 het volgende:
[..]
ik had eigenlijk wel meer van de unsullied verwacht in z'n situatie.. eigenlijk had ik wel scene verwacht waarbij een unsullied soldaat een hand of been verliest, maar dan gewoon tot het einde door blijft vechten
Kun je nagaan hoe pijnlijk het wasquote:Op maandag 4 mei 2015 15:37 schreef 2Happy4U het volgende:
Wel apart dat de Unsullied van pijn schreeuwen terwijl ze dat niet voelen.
Pijnlijker dan het afsnijden van een tepel, blijkbaarquote:
endocrinologisch gezien zouden de unsullied juist zeer gevoelige tepels moeten hebbenquote:Op maandag 4 mei 2015 15:51 schreef Pek het volgende:
[..]
Pijnlijker dan het afsnijden van een tepel, blijkbaar
quote:Op maandag 4 mei 2015 13:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]Daar ontbreekt het gereedschap toch voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
endowiedewatnou?quote:Op maandag 4 mei 2015 16:00 schreef wipes66 het volgende:
[..]
endocrinologisch gezien zouden de unsullied juist zeer gevoelige tepels moeten hebben
Vandaar ongemakkelijk...quote:Op maandag 4 mei 2015 16:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar ontbreekt het gereedschap toch voor?
Met welk doel dan? Pure nijd? 'Als ik het niet krijg, dan die scheve hoer ook niet'quote:Op maandag 4 mei 2015 16:40 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik heb een beetje het idee dat Cersei opzettelijk de Seven Kingdoms aan het afbreken is.
Dat vraag ik mij ook af.quote:Op maandag 4 mei 2015 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met welk doel dan? Pure nijd? 'Als ik het niet krijg, dan die scheve hoer ook niet'
Ze doet dat niet bewust natuurlijk, maar Cersei laat zich nogal eens leiden door emotie ipv rationeel en nuchter te handelen, daardoor maakt ze verkeerde beslissingen.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:40 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik heb een beetje het idee dat Cersei opzettelijk de Seven Kingdoms aan het afbreken is.
Van wie denk je dat die bedreiging kwam? Niet van Doran Martell, Prince of Dorne, hoor. Die wil juist de vrede bewaren.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:16 schreef VeX- het volgende:
Ik snap btw niet dat de Sands niet gewoon massaal aan de bevolking van Dorne bekend maken dat Jamie in hun stad is. Als hij vervolgens Myrcella komt bevrijden, zou hij als een muis in de val zitten. Maar ze doen het blijkbaar liever op eigen houtje en zullen falen.
Damnquote:
quote:Op maandag 4 mei 2015 15:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zal het even doorgeven. Je kan spoedig een smsje ontvangen van Carice.
Ze stuurt Mace weg zodat ze vrij spel krijgt tegen Margaery. Ze wil voorkomen dat haar profetie uitkomt door Margaery dwars te zitten.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:40 schreef BaasBanaan het volgende:
Wachten duurt altijd lang.quote:Op maandag 4 mei 2015 18:26 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik ook. Maar nog steeds geen smsje verdomme.
En ze ondermijnt haar eigen familie met de Faith Militant.quote:Op maandag 4 mei 2015 18:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ze stuurt Mace weg zodat ze vrij spel krijgt tegen Margaery. Ze wil voorkomen dat haar profetie uitkomt door Margaery dwars te zitten.
Ja, maar dat heeft ze niet door.quote:Op maandag 4 mei 2015 18:36 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
En ze ondermijnt haar eigen familie met de Faith Militant.
Haar kind wordt uitgejoeld, 0 respect... En dat allemaal omdat ze Margaery niet moet?quote:Op maandag 4 mei 2015 18:37 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft ze niet door.Cersei is bij lange na niet zo geslepen als Tywin.
ik geloof dat het toch traditie is dat de Lannister vrouwen allemaal knettergek worden of zijn??quote:Op maandag 4 mei 2015 17:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ze doet dat niet bewust natuurlijk, maar Cersei laat zich nogal eens leiden door emotie ipv rationeel en nuchter te handelen, daardoor maakt ze verkeerde beslissingen.
Die verkeerde beslissingen maakte ze in voorgaande seizoenen ook, maar dan was er altijd een Tywin, Tyrion, Jaime, Robert of zelfs de Small Council om haar te corrigeren.
Neem dat allemaal weg... en de stront slaat waarschijnlijk vanzelf wel een keer tegen de fan.
Zodra haar geheimpje op straat komt te liggen kloppen ze ook gewoon keihard bij haar op de deurquote:Op maandag 4 mei 2015 18:36 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
En ze ondermijnt haar eigen familie met de Faith Militant.
ik geloof ook dat toen hij moest terug treden als Kingsguard zelfs de soldaten die hem moesten begeleiden bang voor hem waren toen hij naar zijn zwaard greepquote:Op maandag 4 mei 2015 12:10 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Ik hou ermee op. Je leeft in een andere wereld.
Die ligt al op straat, luister maar wat 'het volk' naar Tommen roept.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zodra haar geheimpje op straat komt te liggen kloppen ze ook gewoon keihard bij haar op de deur
Dit.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:11 schreef Catkiller het volgende:
Ik keek vol verbazing op toen de muziek op het einde begon te spelen, zo snel ging de aflevering voor mijn gevoel.
In de boeken gaat Jaime naar de riverlands om de laatste rebellerende kastelen/lords op orde te brengen, blackfish en die edmund etc uit seizoen 3. Die hele arc lijkt opgegeven te zijn.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:10 schreef Evertjan het volgende:
komt die hele verhaallijn van Jaime en Bronn eigenlijk wel voor in de boeken of is deze verhaallijn speciaal geschreven voor de tv-serie???
quote:Op maandag 4 mei 2015 19:10 schreef Evertjan het volgende:
komt die hele verhaallijn van Jaime en Bronn eigenlijk wel voor in de boeken of is deze verhaallijn speciaal geschreven voor de tv-serie???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Op maandag 4 mei 2015 19:28 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah ja.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
In de boeken gaat Jaime naar de riverlands om de laatste rebellerende kastelen/lords op orde te brengen, blackfish en die edmund etc uit seizoen 3. Die hele arc lijkt opgegeven te zijn.
In de boeken gaat er echter wel een ander lid van de Kingsguard richting Dorne. Maar zowel Jaime als Bronn zijn daar niet bij.
Als hij zijn benen had geschoren, was er niks aan de hand geweest denk ikquote:Op maandag 4 mei 2015 12:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij had er gewoon voor moeten zorgen dat hij niet geraakt werd dan was er niks aan de hand, waarschijnlijk teveel gezopen de avond ervoor, ofzo.
Allemaal gelul achteraf jammer genoeg, nu is hij dood. Maar laat het voor hem een les zijn voor de volgende.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als hij zijn benen had geschoren, was er niks aan de hand geweest denk ik
Dat iedereen "bastard" schreeuwt naar Tommen voorspelt niet veel goeds voor haar inderdaad! Ze weten het dus al. Dit gaat mooi worden!quote:Op maandag 4 mei 2015 19:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zodra haar geheimpje op straat komt te liggen kloppen ze ook gewoon keihard bij haar op de deur
Tommen is schattig.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:44 schreef Funzel het volgende:
BarristanWat een kut dood voor zo'n held. Toffe ep verder. Stannis als vader
Carice
Cersei die door draait
Tommen, wat een broekpoeper is dat
hij zal het in zijn hoofd meerdere malen hebben gedaan. i know i havequote:Op maandag 4 mei 2015 08:24 schreef Poesopstokje het volgende:
Valt me mee dat Littlefinger haar nog steeds niet verkracht heeft
Omdat er plaats gemaakt moet worden voor Tyrion en Lord Friendzone.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:02 schreef Slayage het volgende:
waarom gaan mensen ervan uit dat grey worm en selmy dood zijn???
Het is al een maand geleden, maar zoals ik het zag, was er weinig twijfel over mogelijk dat Barristan de pijp uit is. Grey Worm leeft in mijn hoofd nog welquote:Op maandag 4 mei 2015 21:02 schreef Slayage het volgende:
Misschien geeft hij nog een laatste speech aan Daenerys ofzo...quote:Op maandag 4 mei 2015 21:14 schreef Djoetma het volgende:
Is het wel zeker dat Grey Worm en Barristan dood zijn? Grey Worm voorkwam toch op het laatste moment dat zijn keel doodgesneden werd? Dat was dus zonder functie als Barristan inderdaad dood is?
Ik neem aan dat je laatste foto een spoiler is. Een best grote ook.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:22 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
Stunt/body double... ook niet verkeerd zeg...
Niet aan gedacht, is verwijderd.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je laatste foto een spoiler is. Een best grote ook.
mwah potten doen het ook wel redelijk zonder gereedschapquote:Op maandag 4 mei 2015 16:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar ontbreekt het gereedschap toch voor?
door je opmerking viel het kwartje pas bij mij. anders had ik er totaal niks achter gezocht, maar niet verrassend iig toch?quote:Op maandag 4 mei 2015 21:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik had er ook niks achter gezocht eerlijk gezegd. Maar goed, het kan...quote:Op maandag 4 mei 2015 21:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
mwah potten doen het ook wel redelijk zonder gereedschap
[..]
door je opmerking viel het kwartje pas bij mij. anders had ik er totaal niks achter gezocht, maar niet verrassend iig toch?
quote:Op maandag 4 mei 2015 21:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had er ook niks achter gezocht eerlijk gezegd. Maar goed, het kan...
Ik snap die smiley niet..quote:
dat is zeg maar een gefrustreerde smilie die probeert te lachen. maar zit je te stangen dudequote:Op maandag 4 mei 2015 21:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik snap die smiley niet..![]()
Het was in elk geval niet als spoiler bedoeld. Ik wilde alleen maar laten zien dat ik de body double mooier vind.
quote:Op maandag 4 mei 2015 21:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
mwah potten doen het ook wel redelijk zonder gereedschap
[..]
door je opmerking viel het kwartje pas bij mij. anders had ik er totaal niks achter gezocht, maar niet verrassend iig toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
alles kan...quote:Op maandag 4 mei 2015 22:01 schreef Odaiba het volgende:
Anderhalve week had ik nodig om weer eens alles achter elkaar te zien en ben nu weer helemaal bij. Prachtige serie.
Erg fijn ook dat deze serie geen te hoog fantasy gehalte kent en we dus maar heel sporadisch iets zien wat eigenlijk niet kan.
In fantasy kan alles, i know. Maar ik ben blij dat we niet overladen worden met giants, magie en andere fantasy elementen. Niet omdat ik die niet cool vind, maar het effect was veel groter toen ik die giants opeens de wall zag bestormen, ook al waren het er maar 2.quote:
Eensquote:Op maandag 4 mei 2015 22:04 schreef Odaiba het volgende:
[..]
In fantasy kan alles, i know. Maar ik ben blij dat we niet overladen worden met giants, magie en andere fantasy elementen. Niet omdat ik die niet cool vind, maar het effect was veel groter toen ik die giants opeens de wall zag bestormen, ook al waren het er maar 2.
Vind je? Tot nu toe duidt werkelijk alles erop dat die twee personages elkaar tegen gaan komen.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Inderdaad, geweldig gedaan. In Essos weten ze wel beter, maar kennelijk komt het maar sporadisch over naar Westerosquote:Op maandag 4 mei 2015 22:05 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
EensHet is ook mooi om de reacties van de personages te zien, omdat ook zij denken dat het niet kan.
Meestal als er een plan is in Game of Thrones gaat het altijd een andere richting op. Een loopt zelden zoals verwacht. Aan de hand daarvan twijfelde ik nog behoorlijk.quote:Op maandag 4 mei 2015 22:05 schreef padlarf het volgende:
[..]
Vind je? Tot nu toe duidt werkelijk alles erop dat die twee personages elkaar tegen gaan komen.
Hoe verder naar het oosten (en boven the Wall), hoe mytischer en mysterieuzer de wereld wordt, ja.quote:Op maandag 4 mei 2015 22:08 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Inderdaad, geweldig gedaan. In Essos weten ze wel beter, maar kennelijk komt het maar sporadisch over naar Westeros
Punt voor jou.quote:Op maandag 4 mei 2015 22:08 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Meestal als er een plan is in Game of Thrones gaat het altijd een andere richting op. Een loopt zelden zoals verwacht. Aan de hand daarvan twijfelde ik nog behoorlijk.
whut?quote:Op maandag 4 mei 2015 22:02 schreef Take_A_Picture het volgende:
[quote]
Ik moet altijd lachen als ik Jorah in beeld zie. Ik kan alleen maar dat plaatje voor me zien waar hij desperate de camera in kijkt me een khaleesi-tattoo.
ik begrijp cersei niet helemaal, maar ik denk dat ze denk dat ze slim bezig is, zeg maar "you're not half as clever as you think you are" scene met tyrionquote:Cersei, wat een cunt. Die graaft haar eigen graf. Al die macht die ze de sparrows heeft gegeven, die komen vast en zeker nog wel achter haar zonden... En anders zorgt Margaery daar wel voor lijkt mij, als terechte wraak. /speculaasie
die hele scene met tommen gaf me een naar gevoel, knulletje heeft geen flauw benul wat er om hem heen gebeurd. kan niet goed aflopenquote:Oh en ik had medelijden met Tommen, lief, naïef knulletje. Oooohhh hoe had Joffrey het aangepakt als hij er niet doorgelaten wasik gok dat al die sparrows dan hun hoofd waren verloren.
deze ep duurde ook maar 50 minute n kortste ep tot nu dit seizoenquote:Oh! En het was echt snel afgelopen! Toen na die laatste scene dacht ik, oh nu gaan we zien hoe Dany hier achter komt en en en... En toen was de aftiteling er al
truequote:Op maandag 4 mei 2015 22:04 schreef Odaiba het volgende:
[..]
In fantasy kan alles, i know. Maar ik ben blij dat we niet overladen worden met giants, magie en andere fantasy elementen. Niet omdat ik die niet cool vind, maar het effect was veel groter toen ik die giants opeens de wall zag bestormen, ook al waren het er maar 2.
Welnee, last man standingquote:Op maandag 4 mei 2015 17:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat LittleFinger dit seizoen ook dood gaat.
quote:Op maandag 4 mei 2015 21:02 schreef Slayage het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Karina op 04-05-2015 22:14:40 ]“An interesting thing is a good thing.”
Geweldige kaart. Ik kon hem al, maar niet in zo'n mooie gedetailleerde vorm.quote:Op maandag 4 mei 2015 22:11 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Eens per jaar ofzo post ik deze link weer eens. De officiële kaart van Westeros en Essos, een die niet veel mensen kennen, maar nu een jaar of twee wel officieel is.
http://www.pb.utfpr.edu.b(...)mplos/2013-04-26.jpg
Zet het dan even in een spoilertag joh. Niet iedereen leest dat. Kleine moeite.quote:Op maandag 4 mei 2015 22:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het staat letterlijk in de tijdschriften.
Sterker nog, die erven de wereld als wij allang verdwenen zijnquote:
dude anno 2015 zijn er nauwelijks mensen over die tijdschriften lezenquote:Op maandag 4 mei 2015 22:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het staat letterlijk in de tijdschriften.
quote:Op maandag 4 mei 2015 22:15 schreef Pek het volgende:
[..]
Sterker nog, die erven de wereld als wij allang verdwenen zijn
ze zit om zich heen te slaan naar iedereen die ze niet vertrouwd. littelefinger is daar geen uitzondering opquote:Op maandag 4 mei 2015 22:29 schreef VeX- het volgende:
Waarom gaat Cersei trouwens opeens achter Littlefinger aan?
die boobs zijn iddquote:Op maandag 4 mei 2015 22:43 schreef truedestiny het volgende:
Leuk dat ze naakt gaat en alles maar ze zet ook echt een ijzersterke rol neer.
Het kan er mee te maken hebben dat Littefinger's piramidespel van leningen en dergelijke in elkaar aan het storten is, een groot deel van het Lannister-fortuin opgegaan is aan oorlogen en het koninkrijk ik weet niet hoe veel goudstukken schuldig is aan tal van schuldeisers waarvan de Iron Bank de voornaamste en de pissigste is. In andere woorden ze heeft iemand nodig die de financiën op orde brengt en ik denk dat de taak een beetje te complex is voor Mace Tyrell die alleen op de post zit omdat hij rijk is en veel troepen bijdraagt ten einde het koninkrijk te stabiliseren.quote:Op maandag 4 mei 2015 22:29 schreef VeX- het volgende:
Waarom gaat Cersei trouwens opeens achter Littlefinger aan?
Volgens mij zei ze 'to serve my lord', in het midden latend welke ze precies bedoelde.quote:Op maandag 4 mei 2015 22:34 schreef Slayage het volgende:
"and you my lady what do you need?"
het is nu voor het eerst dat stannis melissandre vraagt wat haar belang is, waarop zij slim niets zeggend antwoord
"to serve you my lord"
[ link | afbeelding ]
idd! dubieus!quote:Op maandag 4 mei 2015 22:52 schreef padlarf het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze 'to serve my lord', in het midden latend welke ze precies bedoelde.
Hoe dat zo? Naar mijn indruk zegt ze niet veel anders dan de andere Red Priests die we gezien hebben. Ze is volgens mij wel de enige die we mensen levend hebben zien verbranden.quote:Op maandag 4 mei 2015 22:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
zoals ik eerder zei zij heeft een agenda wat nog niet duidelijk naar voren is gekomen
das behoorlijk anders dan de andere red priestes. die zat gewoon openlijk prpaganda te maken voor dany. dat zou melissandre uiteraard nooit kunnen doen in de buurt van stannis. hem zit ze te paaien met de light bringer geneuzelquote:Op maandag 4 mei 2015 23:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Naar mijn indruk zegt ze niet veel anders dan de andere Red Priests die we gezien hebben. Ze is volgens mij wel de enige die we mensen levend hebben zien verbranden.
Nee? Dat vraag ik me af. Stannis' enige motivatie om koning te worden lijkt te zijn dat hij denkt dat hij de wetmatige koning is. Het bestaan van Daenerys maakt dat de rechtmatigheid van zijn aanspraak op koningschap niet meer pal staat. Het zou interessant zijn om te zien hoe een rechtlijnig mens als Stannis daar mee om zou gaan.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
das behoorlijk anders dan de andere red priestes. die zat gewoon openlijk prpaganda te maken voor dany. dat zou melissandre uiteraard nooit kunnen doen in de buurt van stannis. hem zit ze te paaien met de light bringer geneuzel
Stannis weet natuurlijk wel dat Daenerys bestaat, maar de Targaryens verloren hun claim toen de Baratheons de burgeroorlog wonnen en het hele rijk Robert als rechtmatige koning erkende. De Targaryenlijn is toen gebroken en Stannis zal haar claim nooit erkennen.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nee? Dat vraag ik me af. Stannis' enige motivatie om koning te worden lijkt te zijn dat hij denkt dat hij de wetmatige koning is. Het bestaan van Daenerys maakt dat de rechtmatigheid van zijn aanspraak op koningschap niet meer pal staat. Het zou interessant zijn om te zien hoe een rechtlijnig mens als Stannis daar mee om zou gaan.
Dat terzijde heb je natuurlijke ook grote kans dat die analfabeet van een ver land nog nooit een Targaryen heeft gezien en niet van het bestaan van Danny en haar draken af weet. Daarom zijn haar eventuele interacties met Maester Aemon ook zo interessant.
en daar komt dan fire and blood bij kijkenquote:Op maandag 4 mei 2015 23:37 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Stannis weet natuurlijk wel dat Daenerys bestaat, maar de Targaryens verloren hun claim toen de Baratheons de burgeroorlog wonnen en het hele rijk Robert als rechtmatige koning erkende. De Targaryenlijn is toen gebroken en Stannis zal haar claim nooit erkennen.
Oh Daenerys zou Stannis best kunnen verslaan, maar hij zal in ieder geval nooit voor haar buigen, dat was meer mijn punt. Ik denk niet dat hij bij zichzelf te rade zal gaan of hij misschien niet de rechtmatige heerser is.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
en daar komt dan fire and blood bij kijken
de rechtmatige heerser is de last man standingquote:Op maandag 4 mei 2015 23:43 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Oh Daenerys zou Stannis best kunnen verslaan, maar hij zal in ieder geval nooit voor haar buigen, dat was meer mijn punt. Ik denk niet dat hij bij zichzelf te rade zal gaan of hij misschien niet de rechtmatige heerser is.
In dat geval zou ik net als Littlefinger niet tegen Stannis durven wedden hoorquote:Op maandag 4 mei 2015 23:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
de rechtmatige heerser is de last man standing
Volgens mij ben je ongeveer de enige die Shae een goed geacteerde rol vond.quote:Op maandag 4 mei 2015 22:09 schreef Odaiba het volgende:
Ik doe trouwens nog meer net mee in dit topic, maar wil toch nog even kwijt dat die Shae echt een fokking **** is xD geweldig geacteerd, dat wel
Ik vond Shae in haar eerste seizoen oprecht goed geacteerd. Daarna werd het beduidend minder, maar je kunt ook zeggen dat haar rol was "een hoertje wat slecht acteert", dan deed ze het juist weer heel goed.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:46 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Volgens mij ben je ongeveer de enige die Shae een goed geacteerde rol vond.
porno actrice, niet meer dan datquote:Op maandag 4 mei 2015 23:46 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Volgens mij ben je ongeveer de enige die Shae een goed geacteerde rol vond.
quote:Op maandag 4 mei 2015 23:37 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Stannis weet natuurlijk wel dat Daenerys bestaat, maar de Targaryens verloren hun claim toen de Baratheons de burgeroorlog wonnen en het hele rijk Robert als rechtmatige koning erkende. De Targaryenlijn is toen gebroken en Stannis zal haar claim nooit erkennen.
gelet de tweede regel zie ik hem wel op de knieën gaan voor Danny hoor. De laatste regel verklaart ook een beetje waarom hij de moord op Renly impliciet goedkeurde.quote:It was the hardest choice I´ve ever made: my brother or my king. Blood or honor.
Aerys ruled by right of all the laws of Westeros. Everyone knew the price of definance.
But there are deeper, older laws: the younger browther bows before the elder.
bron:
Allemaal nieuwe verhaallijnen die opbouwen en komen vanzelf wel tot een climaxquote:Op maandag 4 mei 2015 23:54 schreef Buitendam het volgende:
Na 4 afleveringen moet ik zeggen dat ik het tot dusver een saai seizoen vind.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:08 schreef Rabieluh het volgende:
Bizar, vanwege die belachelijke religekkies zou ik bijna willen dat Joffrey er nog was. Die zou wel een lekker ultimatum stellen aan die biddende ouwe gek, "kwartiertje poepen, kwartiertje bidden, maakt niet uit, als je er nog niet bent slachten we de hele boel af".
Mijn haat voor religieuze gekken is nog groter dan voor een van de meest gehate personages op tv ooit.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
KILL THEM ALL
Ik mis Joffreygod
Ooh religie vind ik heel erg kut.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:10 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Mijn haat voor religieuze gekken is nog groter dan voor een van de meest gehate personages op tv ooit.
Van haar kan ik het dan weer beter hebben, deels omdat die shit in de serie echt lijkt te zijnquote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh religie vind ik heel erg kut.
Melisandre mag van mij er ook heel snel uit met haar Lord of Light gewauwel. Al bestaat die god blijkbaar wel echt in de serie
Ten tijde van Robert's Rebellion waren de Targaryens de rechtmatige heersers, het is niet verwonderlijk dat iemand met het rechtvaardigheidsgevoel van Stannis het zo lastig vond om zijn koning ontrouw te zijn. Die quote dient dus enkel om te illustreren dat Stannis die keuze ontzettend zwaar vond omdat hij zich bewust is van de plichten die hij heeft, maar sinds het moment dat Robert werd gekroond en het hele rijk hem hommage deed is er geen reden om aan te nemen dat Stannis nog enig plichtsgevoel heeft gevoeld tegenover de Targaryens - hij probeerde niet voor niets om op bevel van Robert Viserys en Dany op Dragonstone gevangen te nemen.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
gelet de tweede regel zie ik hem wel op de knieën gaan voor Danny hoor. De laatste regel verklaart ook een beetje waarom hij de moord op Renly impliciet goedkeurde.
Ik vind Carice alleen een ontzettend irritant hoofd hebben.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:13 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Van haar kan ik het dan weer beter hebben, deels omdat die shit in de serie echt lijkt te zijn.
Oh God, wat is dat toch een afschuwelijk stuk vreten, die psychotische blik in haar ogen. Die moet snel een afgrond in, brandend en al. De goden zouden haar als offer niet eens willen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kreeg wel meer respect voor Stannis na die scène ja. Ik vind zijn dochter ook wel gewoon een lief meisje.
Alleen die moeder van haarHopelijk gooien ze die nog eens op de brandstapel
Was wel goed hoe hij gebruik maakte van zijn nieuwe rechterhandquote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:29 schreef Romanus het volgende:
Hoogtepunt was voor mij dat we voor het eerst Jaime echt zagen vechten met zijn linkerhandHij is er wat onhandig mee maar oude instincten zijn nog niet verloren denk ik
puur toeval, was meer een afweer reflexquote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was wel goed hoe hij gebruik maakte van zijn nieuwe rechterhand
Tuurlijk was het toeval, maar hij kon daarna wel snel reageren.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
puur toeval, was meer een afweer reflex
met die korte kapselquote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk was het toeval, maar hij kon daarna wel snel reageren.
Die ene Dornish meisje is wel erg
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:18 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Oh God, wat is dat toch een afschuwelijk stuk vreten, die psychotische blik in haar ogen. Die moet snel een afgrond in, brandend en al. De goden zouden haar als offer niet eens willen.
zit nog in de rauw fasequote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die chick van Oberyn ziet er trouwens ook totaal niet uit meer
volgens mij is het weer dezelfde vrouw als de eerste moord op de unsulliedquote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:50 schreef maho_91 het volgende:
Wat ik alleen niet begrijp is waarom de hoeren aan de kant van de harpy's staan.
iddquote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:52 schreef Joosie200 het volgende:Wel interessant hoe Mace Tyrell begeleidt wordt op zijn tripje naar Braavos door die goldcloak, staat die niet op de hitlist van Arya?
Ser Meryn welquote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:52 schreef Joosie200 het volgende:
Wil nu wel zien wie die goldfaces aanstuurt, praktisch iedereen heeft belang bij chaos in Meereen, hell for all I know: it's fucking Littlefinger die dat als credo heeftWel interessant hoe Mace Tyrell begeleidt wordt op zijn tripje naar Braavos door die goldcloak, staat die niet op de hitlist van Arya?
Wat was Sansa mooi deze episode zegquote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik begin Carice er echt van te verdenken dat ze zelfs haar tieten laat zien in scenes waar het niet in het script staat
Verder de beste aflevering tot nu toe, lekkere buildup naar een nieuwe climax tussen de Lannisters, Martells en Tyrells.
En aan de andere kant gaat Sansa hopelijk de Boltons ownen
Rauw als in net uitgewoond of rouw als in nog niet over de dood van haar geliefde zijn?quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rauw als in net uitgewoond of rouw als in nog niet over de dood van haar geliefde zijn?
het eerste uiteraard!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rauw als in net uitgewoond of rouw als in nog niet over de dood van haar geliefde zijn?
Dacht door die preview dat het Varys was die de sandsnakes hadden gevangen genomen, net zo'n dikke kale kop namelijkquote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd wanneer Varys weer komt opdagen trouwens
Dan had hij wel een heel slecht naviatiesysteem gehadquote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dacht door die preview dat het Varys was die de sandsnakes hadden gevangen genomen, net zo'n dikke kale kop namelijk
Dornequote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Ach, is een rouwende weduwe met voorliefde voor rauw spul want ja Dornish hé
True, bovendien is ie lord of whisperers, in Essos voelt ie zich op zijn gemak, dus hell no dat het hem kon wezen natuurlijkquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan had hij wel een heel slecht naviatiesysteem gehad
Is ze ook Maar waarom helpt zij (een hoer) de harpy's. De harpy's zijn er toch meer voor de exmastersquote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
volgens mij is het weer dezelfde vrouw als de eerste moord op de unsullied
quote:
Misschien wordt hij ook nog wel ergens koud gemaakt onderweg naar Danyquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
True, bovendien is ie lord of whisperers, in Essos voelt ie zich op zijn gemak, dus hell no dat het hem kon wezen natuurlijk
misschien speelt ze een hoer? wat de harpys precies zijn?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:02 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Is ze ook Maar waarom helpt zij (een hoer) de harpy's. De harpy's zijn er toch meer voor de exmasters
Het komt op mij over als een groot ondergronds terroristen netwerk met een sterke ideologie. Zou niet verbaasd zijn als ze er zelf voor heeft gekozen om speciaal daarvoor de hoer uit te hangen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:02 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Is ze ook Maar waarom helpt zij (een hoer) de harpy's. De harpy's zijn er toch meer voor de exmasters
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik begin Carice er echt van te verdenken dat ze zelfs haar tieten laat zien in scenes waar het niet in het script staat
Ze vraagt wel altijd waarom, beweert ze. Maar ik ben bang dat ze al genoegen neemt met een antwoord in de trant van: 'omdat je mooie borsten hebt.'quote:[...] if anything is written in a script that says, “Take off your clothes, we just want to see tits,” I’ll be asking, “Why?” [Nudity is] not something I like to do, per se. Having worked with [director] Paul Verhoeven, who is the master of using sex and violence, there’s an element to this story, and in Paul’s work, that wants to shock a bit.
http://www.ew.com/article(...)melisandre-interview
Sterke ideologie? Voor zo ver wij weten is het enige wat we van ze weten dat ze een sterke afkeer tegen buitenlandse veroveraars hebben die op hun onteigent, hun economie om zeep helpt en een compleet gebrek aan respect voor hun cultuur vertoont. In dat opzicht lijken ze meer op het Nederlandse verzet tegen de nazi's, maar dan ook echt met tanden en niet van die salon verzetsleden die alleen iets bij willen dragen als het maar niet te link wordt, maar later wel dolgraag de collaborateurs kaalscheren enzo.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het komt op mij over als een groot ondergronds terroristen netwerk met een sterke ideologie. Zou niet verbaasd zijn als ze er zelf voor heeft gekozen om speciaal daarvoor de hoer uit te hangen.
the feels in deze scene bro!quote:
Haar acteerwerk is ook een stijgende lijnquote:Op maandag 4 mei 2015 22:43 schreef truedestiny het volgende:
Leuk dat ze naakt gaat en alles maar ze zet ook echt een ijzersterke rol neer.
Daar ben ik niet zeker van. Het lijkt meer een uiting te zijn van magie die langzaam in de wereld terugkomt. Net als draken en White Walkers. En mensen koppelen daar dan een of andere god aan.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh religie vind ik heel erg kut.
Melisandre mag van mij er ook heel snel uit met haar Lord of Light gewauwel. Al bestaat die god blijkbaar wel echt in de serie
Stannis is baas. Toch denk ik niet dat hij het zal halen als koning. Te koud. Te hard.quote:
Sorry, maar nee. #teamSandsnakes.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:09 schreef Joosie200 het volgende:
#TeamSmirkingWhoreOfHighGarden
#TeamNeedle
#TeamKhaleesi
#TeamTehImp
#TeamStannisTheMannis
Ik was #TeamLannister maar Cersei gedraagt zich als een cunt en Tommen is een sukkel. Jaime en Tyrion weg uit Kings Landing, tel uit je winstquote:
Die vergat ik nog, ik root voor velenquote:
Juist daarom wil ik hem op de troon. Of Littlefinger. Even een goed intimiderend figuur op de troon, die tevens verstand van zaken heeft.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stannis is baas. Toch denk ik niet dat hij het zal halen als koning. Te koud. Te hard.
Maar wel een magie die telkens werkt bij die zogenaamde zelfde god. Zoals ook met die Beric die weer tot leven kwamquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:10 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zeker van. Het lijkt meer een uiting te zijn van magie die langzaam in de wereld terugkomt. Net als draken en White Walkers. En mensen koppelen daar dan een of andere god aan.
Die gast kan niet eens normaal articulerenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:12 schreef Mani89 het volgende:
Littlefinger is de enige rightful heir to the throne.
#110%TeamBaelish.
[ afbeelding ]
The Old Gods (weirwood trees) lijken ook wat bijzonders te hebben.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wel een magie die telkens werkt bij die zogenaamde zelfde god. Zoals ook met die Beric die weer tot leven kwam
Dit gelooft natuurlijk helemaal niemand, vuige exhibitionistische slet dat het is.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
Ze vraagt wel altijd waarom, beweert ze.
Dat hoeft ook helemaal niet als je een lul van 30cm hebt.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gast kan niet eens normaal articuleren
Daar heb je wel een punt.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:14 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
The Old Gods (weirwood trees) lijken ook wat bijzonders te hebben.
Waarom heeft hij Sansa daar nog niet mee geprikt dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat hoeft ook helemaal niet als je een lul van 30cm hebt.
Nee, daar heb jij een punt. The Seven zijn de grootste faalhazen als de goden echt zouden bestaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt.
Alleen the Seven nog niet echt dan?
Omdat hij homosensueel is natuurlijk, hij krijgt hem liever van The Mountain.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom heeft hij Sansa daar nog niet mee geprikt dan?
Dat is toch het eerste wat je doet als je tijd met die stoot door gaat brengen
En toch de grootste religie in Westeros?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:16 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Nee, daar heb jij een punt. The Seven zijn de grootste faalhazen als de goden echt zouden bestaan.
Vergeet opperbazin Olenna niet!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:16 schreef Joosie200 het volgende:
Vind het sowieso wel geinig dat in GoT de chicks rulen![]()
Arya, Danny, Marg, Sand SnakesAlleen Tyrion en Littlefinger weten net zo geniaal hun positie telkens te benutten
Die komt nog terug als Frankensteinquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat hij homosensueel is natuurlijk, hij krijgt hem liever van The Mountain.
"i want everything"quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al is Littlefinger wel een interessant personage omdat je nooit weet wat hij allemaal voor plannetjes heeft en wat nou echt zijn doel is
So you're a betting man.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:13 schreef Joosie200 het volgende:
Sowieso spreiden, altijd spreiden met zo'n type als GRRM weet je het maar nooit
Some say, he's named The Mountain because of his appereance, all we know is.. he's called:quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat hij homosensueel is natuurlijk, hij krijgt hem liever van The Mountain.
En dat in een wereld waar mannen nog steeds de meeste rechten hebben.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:16 schreef Joosie200 het volgende:
Vind het sowieso wel geinig dat in GoT de chicks rulen![]()
Arya, Danny, Marg, Sand SnakesAlleen Tyrion en Littlefinger weten net zo geniaal hun positie telkens te benutten
maagd brengt ze meer opquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom heeft hij Sansa daar nog niet mee geprikt dan?
Dat is toch het eerste wat je doet als je tijd met die stoot door gaat brengen
Zou wel grappig zijn mocht het hem lukken.quote:
Yup, nooit op een paard wedden, al helemaal niet in de stoelendans genaamd GoT. Op dat punt ga ik zeker mee met Lord Baelishquote:
Maar ze hebben nu wel een prive legerquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:16 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Nee, daar heb jij een punt. The Seven zijn de grootste faalhazen als de goden echt zouden bestaan.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toch de grootste religie in Westeros?
The Old Gods alleen in the North en the Lord of Light uit Essos vooral
Als is ze de grootste hoer van het continent dan nog hebben de Boltons iemand nodig met als achternaam Stark als ze kans willen maken om het Noorden te beheersen en te behouden.quote:
Tyriongodquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:20 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Die oude Tyrion en Varys scènes zijn zó goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |