In GoT worden altijd toffe personen vermoord door kutmensenquote:Op zondag 3 mei 2015 19:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Als Brienne Stannis dood word ik echt enorm kwaad. Stannis dood, oké... Maar niet door dat kutmens alsjeblieft.
Zijn naam werd genoemd.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:51 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Dat vind ik knap, want in seizoen 1 komt hij nog niet eens voor.
The Hound is nog niet bevestigd dood.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:22 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Bovendien heeft ze The Hound al gedood. Ze denkt even door Westeros te kunnen struinen en alle coole personages af te maken. Het is gewoon slecht schrijfwerk als ze Stannis ook nog afmaakt.
quote:
I know. Vind ik nog altijd knap dat men meteen fan word als men een naam voorbij hoort komen.quote:
hangt er van af hoe hij is genoemd kan het me niet meer herinnerenquote:Op zondag 3 mei 2015 19:43 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
[..]
I know. Vind ik nog altijd knap dat men meteen fan word als men een naam voorbij hoort komen.
Ik ook, helemaal fan van Briennequote:
Dat is de macht en kracht van Stannisman.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:43 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
[..]
I know. Vind ik nog altijd knap dat men meteen fan word als men een naam voorbij hoort komen.
direct toch? 03:00quote:Op zondag 3 mei 2015 20:50 schreef Mr.Major het volgende:
Hoe laat kan je op HBO go eigenlijk de nieuwe aflevering zien?
quote:Op zondag 3 mei 2015 21:34 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Oh damn dat is wel laat haha. Morgen en overmorgen geen tijd...
[ afbeelding ] decisions
This guyquote:Op zondag 3 mei 2015 21:40 schreef Slayage het volgende:
[..]![]()
geen tijd bestaat niet het is dan geen prioriteit![]()
maandag is got tijd broer!
Dat is toch ook helemaal niet de enige manier waarop ze je willen shocken? Doodgaan hoort bij oorlog voeren. Ik vind het juist zo debiel dat in de meeste series iedereen zich elke aflevering minstens 2x in levensgevaar brengt, maar iedereen op miraculeuze wijze toch altijd weer overleefd.quote:Op maandag 4 mei 2015 06:48 schreef BeyondTheGreen het volgende:
De verrassingen worden oud. Mensen dood laten gaan is niet de enige manier om een shock factor te creëren... Het begint flauw te worden.
Stannis en Shireen
Tommen
Mace
"You know nothing, Jon Snow"![]()
Cersei is lekker bezig.Grappig om te zien hoe hard ze probeert de nieuwe Tywin te zijn. Hopelijk (en waarschijnlijk) gaat ze keihard falen.
Doet ze wel goed, die Caricequote:Op maandag 4 mei 2015 08:24 schreef Poesopstokje het volgende:
Allereerst; verrassing! Carice gaat weer eens uit de kleren
Stannis en Shireen___!!
Die vrouw van hem![]()
Selmy![]()
Jaime en BronnLeuk stel, Bronn blijft grappig en gevat.
Tommen die als klein ventje heen en weer wordt gesleept tussen z'n moeder en vrouwZiet er aandoenlijk uit.
Mace Tyrell die weer eens als voetveeg wordt gebruikt![]()
SparrowsEng volk.
Tyrion die Jorah even goed in z'n achterste neemt![]()
Sansa die aardig verhard en verbitterd raakt.Valt me mee dat Littlefinger haar nog steeds niet verkracht heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |