quote:Op maandag 4 mei 2015 13:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]Daar ontbreekt het gereedschap toch voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
endowiedewatnou?quote:Op maandag 4 mei 2015 16:00 schreef wipes66 het volgende:
[..]
endocrinologisch gezien zouden de unsullied juist zeer gevoelige tepels moeten hebben
Vandaar ongemakkelijk...quote:Op maandag 4 mei 2015 16:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar ontbreekt het gereedschap toch voor?
Met welk doel dan? Pure nijd? 'Als ik het niet krijg, dan die scheve hoer ook niet'quote:Op maandag 4 mei 2015 16:40 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik heb een beetje het idee dat Cersei opzettelijk de Seven Kingdoms aan het afbreken is.
Dat vraag ik mij ook af.quote:Op maandag 4 mei 2015 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met welk doel dan? Pure nijd? 'Als ik het niet krijg, dan die scheve hoer ook niet'
Ze doet dat niet bewust natuurlijk, maar Cersei laat zich nogal eens leiden door emotie ipv rationeel en nuchter te handelen, daardoor maakt ze verkeerde beslissingen.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:40 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik heb een beetje het idee dat Cersei opzettelijk de Seven Kingdoms aan het afbreken is.
Van wie denk je dat die bedreiging kwam? Niet van Doran Martell, Prince of Dorne, hoor. Die wil juist de vrede bewaren.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:16 schreef VeX- het volgende:
Ik snap btw niet dat de Sands niet gewoon massaal aan de bevolking van Dorne bekend maken dat Jamie in hun stad is. Als hij vervolgens Myrcella komt bevrijden, zou hij als een muis in de val zitten. Maar ze doen het blijkbaar liever op eigen houtje en zullen falen.
Damnquote:
quote:Op maandag 4 mei 2015 15:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zal het even doorgeven. Je kan spoedig een smsje ontvangen van Carice.
Ze stuurt Mace weg zodat ze vrij spel krijgt tegen Margaery. Ze wil voorkomen dat haar profetie uitkomt door Margaery dwars te zitten.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:40 schreef BaasBanaan het volgende:
Wachten duurt altijd lang.quote:Op maandag 4 mei 2015 18:26 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik ook. Maar nog steeds geen smsje verdomme.
En ze ondermijnt haar eigen familie met de Faith Militant.quote:Op maandag 4 mei 2015 18:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ze stuurt Mace weg zodat ze vrij spel krijgt tegen Margaery. Ze wil voorkomen dat haar profetie uitkomt door Margaery dwars te zitten.
Ja, maar dat heeft ze niet door.quote:Op maandag 4 mei 2015 18:36 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
En ze ondermijnt haar eigen familie met de Faith Militant.
Haar kind wordt uitgejoeld, 0 respect... En dat allemaal omdat ze Margaery niet moet?quote:Op maandag 4 mei 2015 18:37 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft ze niet door.Cersei is bij lange na niet zo geslepen als Tywin.
ik geloof dat het toch traditie is dat de Lannister vrouwen allemaal knettergek worden of zijn??quote:Op maandag 4 mei 2015 17:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ze doet dat niet bewust natuurlijk, maar Cersei laat zich nogal eens leiden door emotie ipv rationeel en nuchter te handelen, daardoor maakt ze verkeerde beslissingen.
Die verkeerde beslissingen maakte ze in voorgaande seizoenen ook, maar dan was er altijd een Tywin, Tyrion, Jaime, Robert of zelfs de Small Council om haar te corrigeren.
Neem dat allemaal weg... en de stront slaat waarschijnlijk vanzelf wel een keer tegen de fan.
Zodra haar geheimpje op straat komt te liggen kloppen ze ook gewoon keihard bij haar op de deurquote:Op maandag 4 mei 2015 18:36 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
En ze ondermijnt haar eigen familie met de Faith Militant.
ik geloof ook dat toen hij moest terug treden als Kingsguard zelfs de soldaten die hem moesten begeleiden bang voor hem waren toen hij naar zijn zwaard greepquote:Op maandag 4 mei 2015 12:10 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Ik hou ermee op. Je leeft in een andere wereld.
Die ligt al op straat, luister maar wat 'het volk' naar Tommen roept.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zodra haar geheimpje op straat komt te liggen kloppen ze ook gewoon keihard bij haar op de deur
Dit.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:11 schreef Catkiller het volgende:
Ik keek vol verbazing op toen de muziek op het einde begon te spelen, zo snel ging de aflevering voor mijn gevoel.
In de boeken gaat Jaime naar de riverlands om de laatste rebellerende kastelen/lords op orde te brengen, blackfish en die edmund etc uit seizoen 3. Die hele arc lijkt opgegeven te zijn.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:10 schreef Evertjan het volgende:
komt die hele verhaallijn van Jaime en Bronn eigenlijk wel voor in de boeken of is deze verhaallijn speciaal geschreven voor de tv-serie???
quote:Op maandag 4 mei 2015 19:10 schreef Evertjan het volgende:
komt die hele verhaallijn van Jaime en Bronn eigenlijk wel voor in de boeken of is deze verhaallijn speciaal geschreven voor de tv-serie???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Op maandag 4 mei 2015 19:28 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah ja.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
In de boeken gaat Jaime naar de riverlands om de laatste rebellerende kastelen/lords op orde te brengen, blackfish en die edmund etc uit seizoen 3. Die hele arc lijkt opgegeven te zijn.
In de boeken gaat er echter wel een ander lid van de Kingsguard richting Dorne. Maar zowel Jaime als Bronn zijn daar niet bij.
Als hij zijn benen had geschoren, was er niks aan de hand geweest denk ikquote:Op maandag 4 mei 2015 12:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij had er gewoon voor moeten zorgen dat hij niet geraakt werd dan was er niks aan de hand, waarschijnlijk teveel gezopen de avond ervoor, ofzo.
Allemaal gelul achteraf jammer genoeg, nu is hij dood. Maar laat het voor hem een les zijn voor de volgende.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als hij zijn benen had geschoren, was er niks aan de hand geweest denk ik
Dat iedereen "bastard" schreeuwt naar Tommen voorspelt niet veel goeds voor haar inderdaad! Ze weten het dus al. Dit gaat mooi worden!quote:Op maandag 4 mei 2015 19:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zodra haar geheimpje op straat komt te liggen kloppen ze ook gewoon keihard bij haar op de deur
Tommen is schattig.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:44 schreef Funzel het volgende:
BarristanWat een kut dood voor zo'n held. Toffe ep verder. Stannis als vader
Carice
Cersei die door draait
Tommen, wat een broekpoeper is dat
hij zal het in zijn hoofd meerdere malen hebben gedaan. i know i havequote:Op maandag 4 mei 2015 08:24 schreef Poesopstokje het volgende:
Valt me mee dat Littlefinger haar nog steeds niet verkracht heeft
Omdat er plaats gemaakt moet worden voor Tyrion en Lord Friendzone.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:02 schreef Slayage het volgende:
waarom gaan mensen ervan uit dat grey worm en selmy dood zijn???
Het is al een maand geleden, maar zoals ik het zag, was er weinig twijfel over mogelijk dat Barristan de pijp uit is. Grey Worm leeft in mijn hoofd nog welquote:Op maandag 4 mei 2015 21:02 schreef Slayage het volgende:
waarom gaan mensen ervan uit dat grey worm en selmy dood zijn???
Misschien geeft hij nog een laatste speech aan Daenerys ofzo...quote:Op maandag 4 mei 2015 21:14 schreef Djoetma het volgende:
Is het wel zeker dat Grey Worm en Barristan dood zijn? Grey Worm voorkwam toch op het laatste moment dat zijn keel doodgesneden werd? Dat was dus zonder functie als Barristan inderdaad dood is?
Ik neem aan dat je laatste foto een spoiler is. Een best grote ook.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:22 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
Stunt/body double... ook niet verkeerd zeg...
Niet aan gedacht, is verwijderd.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je laatste foto een spoiler is. Een best grote ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |