Ze komen allebei uit Braavos.quote:
Ja of ze komen gewoon allebei uit Braavos, de mensen die dat zeggenquote:
Natuurlijk is Selmy niet dood. Anders had die ene kerel wel in zijn nek gestoken, maar hij stierf daarvoor.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:18 schreef megamandy het volgende:
Ik geloof niet dat zowel Selmy en Greyworm dood zijn eigenlijk. Was ook verbaasd dat de aflevering al afgelopen waszat genoeg vaart in dit keer.
Greyworm zou wel dood kunnen zijn. Die lag daar echt in een plas van bloed. Hopelijk laten ze Tyrion volgende aflevering wel eindelijk bij Dany aankomen, echt slecht dat ze er een hele aflevering over moesten doen om die twee in een boot te filmen en dat ze niet eens aankomenquote:Op maandag 4 mei 2015 11:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Natuurlijk is Selmy niet dood. Anders had die ene kerel wel in zijn nek gestoken, maar hij stierf daarvoor.
quote:
Aha dus ze komen ook nog eens toevallig allebei uit Braavos. Coincidence?quote:Op maandag 4 mei 2015 10:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja of ze komen gewoon allebei uit Braavos, de mensen die dat zeggendomme dingen dit
Ze leven allebei op de planeet aarde. Het wordt steeds toevalliger.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Aha dus ze komen ook nog eens toevallig allebei uit Braavos. Coincidence?
Van zo'n legendarische ridder had ik eigenlijk verwacht dat hij die paar vandalen in een paar swings zou omleggen.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:32 schreef Evi_90 het volgende:
Barristanik vond 'm echt een baas toen 'ie Grey Worm ging helpen en ging zwaaien met dat grote zwaard.
Denk 't niet. Syrio was veel kleiner dan Jaqen. Hij kan z'n gezicht wel veranderen maar volgens mij niet z'n lengte.quote:
Het waren er teveel denk ik. Hoop dat 'ie er boven op komt en the Sons of the Harpy kapot gaat makenquote:Op maandag 4 mei 2015 11:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van zo'n legendarische ridder had ik eigenlijk verwacht dat hij die paar vandalen in een paar swings zou omleggen.
Ik kijk nu terug. Hij lijkt er 12 te vermoorden in zijn eentje.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van zo'n legendarische ridder had ik eigenlijk verwacht dat hij die paar vandalen in een paar swings zou omleggen.
Unsullied zijn ook niet echt gemaakt voor CQ gevechten in smalle steegjes enzo. Zeker met die lompe speren.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het verbaast me trouwens dat de unsullied zo gemakkelijk dood gaan. Ik dacht dat het legendarische soldaten waren. Ze gaan allemaal dood door een paar kneuzen die niet eens een harnas hebben.
[..]
Ik kijk nu terug. Hij lijkt er 12 te vermoorden in zijn eentje.
Dat deed ie ook elke swing was een kill.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En toen ging hij dood.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:06 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Dat deed ie ook elke swing was een kill.
70 jaar, zonder armor tegen iets van 12 man. Hij maakt er ongeveer 10 af. Ik denk dat je te veel superhelden films heb gekeken.quote:
Hij had er gewoon voor moeten zorgen dat hij niet geraakt werd dan was er niks aan de hand, waarschijnlijk teveel gezopen de avond ervoor, ofzo.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:07 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
70 jaar, zonder armor tegen iets van 12 man. Hij maakt er iets van 10 af. Ik denk dat je te veel superhelden films heb gekeken.
Ik hou ermee op. Je leeft in een andere wereld.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij had er gewoon voor moeten zorgen dat hij niet geraakt werd dan was er niks aan de hand, waarschijnlijk teveel gezopen de avond ervoor, ofzo.
Ik heb sowieso wel eens gelezen dat het beeld wat we hebben van zwaargevechten niet klopt. Iets in de trant van, een getalenteerde zwaardvechter kan z'n kans op succes misschien vergroten naar 60% of 70%, maar het neermaaien van meerdere vijanden in a row is altijd klein.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:07 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
70 jaar, zonder armor tegen iets van 12 man. Hij maakt er iets van 10 af. Ik denk dat je te veel superhelden films heb gekeken.
Dat is ook wel weer waar.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Unsullied zijn ook niet echt gemaakt voor CQ gevechten in smalle steegjes enzo. Zeker met die lompe speren.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 mei 2015 12:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 4 mei 2015 12:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
quote:Op maandag 4 mei 2015 13:14 schreef gazhims3lv het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 4 mei 2015 13:14 schreef gazhims3lv het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Dat vond ik juist heerlijk. Eindelijk zien we weer wat van de echte Tyrion dit seizoenquote:Op maandag 4 mei 2015 14:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
Tyrions cold reading van Jorah vond ik ook te veel van het goede.
ik had eigenlijk wel meer van de unsullied verwacht in z'n situatie.. eigenlijk had ik wel scene verwacht waarbij een unsullied soldaat een hand of been verliest, maar dan gewoon tot het einde door blijft vechtenquote:Op maandag 4 mei 2015 14:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wat ik een beetje raar vond was dat de Unsullied in dat steegje niet eens probeerde in formatie te gaan staan. In zo´n benauwde ruimte zouden hun langere wapens en rigide training juist een enorm voordeel moeten opleveren tegen pas opgezette strijdmacht.
Zal het even doorgeven. Je kan spoedig een smsje ontvangen van Carice.quote:Op maandag 4 mei 2015 14:46 schreef JedimindhaX het volgende:
ik wou alleen even opmerken dat carice haar borsten nog steeds fenomenaal zijn en ik er echt zo melk uit zou drinken als ik de kans kreeg
Dat vond ik nog wel redelijk gedaan. Volgens mij werden alle Unsullied door minstens twee Sons of the Harpy bedwongen terwijl een derde de Unsullied de keel door sneed met een mes of een kort zwaard. Gray Worm werd een paar keer geraakt en bleef doorvechten. Nee, mijn probleem is toch echt dat de Unsullied zich zo makkelijk uit formatie lieten halen en zich daardoor vervolgens lieten overweldigen. Des te meer omdat een van hun hoogste commandanten daar aanwezig was.quote:Op maandag 4 mei 2015 14:59 schreef wipes66 het volgende:
[..]
ik had eigenlijk wel meer van de unsullied verwacht in z'n situatie.. eigenlijk had ik wel scene verwacht waarbij een unsullied soldaat een hand of been verliest, maar dan gewoon tot het einde door blijft vechten
Kun je nagaan hoe pijnlijk het wasquote:Op maandag 4 mei 2015 15:37 schreef 2Happy4U het volgende:
Wel apart dat de Unsullied van pijn schreeuwen terwijl ze dat niet voelen.
Pijnlijker dan het afsnijden van een tepel, blijkbaarquote:
endocrinologisch gezien zouden de unsullied juist zeer gevoelige tepels moeten hebbenquote:Op maandag 4 mei 2015 15:51 schreef Pek het volgende:
[..]
Pijnlijker dan het afsnijden van een tepel, blijkbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |