ik had eigenlijk wel meer van de unsullied verwacht in z'n situatie.. eigenlijk had ik wel scene verwacht waarbij een unsullied soldaat een hand of been verliest, maar dan gewoon tot het einde door blijft vechtenquote:Op maandag 4 mei 2015 14:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wat ik een beetje raar vond was dat de Unsullied in dat steegje niet eens probeerde in formatie te gaan staan. In zo´n benauwde ruimte zouden hun langere wapens en rigide training juist een enorm voordeel moeten opleveren tegen pas opgezette strijdmacht.
Zal het even doorgeven. Je kan spoedig een smsje ontvangen van Carice.quote:Op maandag 4 mei 2015 14:46 schreef JedimindhaX het volgende:
ik wou alleen even opmerken dat carice haar borsten nog steeds fenomenaal zijn en ik er echt zo melk uit zou drinken als ik de kans kreeg
Dat vond ik nog wel redelijk gedaan. Volgens mij werden alle Unsullied door minstens twee Sons of the Harpy bedwongen terwijl een derde de Unsullied de keel door sneed met een mes of een kort zwaard. Gray Worm werd een paar keer geraakt en bleef doorvechten. Nee, mijn probleem is toch echt dat de Unsullied zich zo makkelijk uit formatie lieten halen en zich daardoor vervolgens lieten overweldigen. Des te meer omdat een van hun hoogste commandanten daar aanwezig was.quote:Op maandag 4 mei 2015 14:59 schreef wipes66 het volgende:
[..]
ik had eigenlijk wel meer van de unsullied verwacht in z'n situatie.. eigenlijk had ik wel scene verwacht waarbij een unsullied soldaat een hand of been verliest, maar dan gewoon tot het einde door blijft vechten
Kun je nagaan hoe pijnlijk het wasquote:Op maandag 4 mei 2015 15:37 schreef 2Happy4U het volgende:
Wel apart dat de Unsullied van pijn schreeuwen terwijl ze dat niet voelen.
Pijnlijker dan het afsnijden van een tepel, blijkbaarquote:
endocrinologisch gezien zouden de unsullied juist zeer gevoelige tepels moeten hebbenquote:Op maandag 4 mei 2015 15:51 schreef Pek het volgende:
[..]
Pijnlijker dan het afsnijden van een tepel, blijkbaar
quote:Op maandag 4 mei 2015 13:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]Daar ontbreekt het gereedschap toch voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
endowiedewatnou?quote:Op maandag 4 mei 2015 16:00 schreef wipes66 het volgende:
[..]
endocrinologisch gezien zouden de unsullied juist zeer gevoelige tepels moeten hebben
Vandaar ongemakkelijk...quote:Op maandag 4 mei 2015 16:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar ontbreekt het gereedschap toch voor?
Met welk doel dan? Pure nijd? 'Als ik het niet krijg, dan die scheve hoer ook niet'quote:Op maandag 4 mei 2015 16:40 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik heb een beetje het idee dat Cersei opzettelijk de Seven Kingdoms aan het afbreken is.
Dat vraag ik mij ook af.quote:Op maandag 4 mei 2015 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met welk doel dan? Pure nijd? 'Als ik het niet krijg, dan die scheve hoer ook niet'
Ze doet dat niet bewust natuurlijk, maar Cersei laat zich nogal eens leiden door emotie ipv rationeel en nuchter te handelen, daardoor maakt ze verkeerde beslissingen.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:40 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik heb een beetje het idee dat Cersei opzettelijk de Seven Kingdoms aan het afbreken is.
Van wie denk je dat die bedreiging kwam? Niet van Doran Martell, Prince of Dorne, hoor. Die wil juist de vrede bewaren.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:16 schreef VeX- het volgende:
Ik snap btw niet dat de Sands niet gewoon massaal aan de bevolking van Dorne bekend maken dat Jamie in hun stad is. Als hij vervolgens Myrcella komt bevrijden, zou hij als een muis in de val zitten. Maar ze doen het blijkbaar liever op eigen houtje en zullen falen.
Damnquote:
quote:Op maandag 4 mei 2015 15:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zal het even doorgeven. Je kan spoedig een smsje ontvangen van Carice.
Ze stuurt Mace weg zodat ze vrij spel krijgt tegen Margaery. Ze wil voorkomen dat haar profetie uitkomt door Margaery dwars te zitten.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:40 schreef BaasBanaan het volgende:
Wachten duurt altijd lang.quote:Op maandag 4 mei 2015 18:26 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik ook. Maar nog steeds geen smsje verdomme.
En ze ondermijnt haar eigen familie met de Faith Militant.quote:Op maandag 4 mei 2015 18:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ze stuurt Mace weg zodat ze vrij spel krijgt tegen Margaery. Ze wil voorkomen dat haar profetie uitkomt door Margaery dwars te zitten.
Ja, maar dat heeft ze niet door.quote:Op maandag 4 mei 2015 18:36 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
En ze ondermijnt haar eigen familie met de Faith Militant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |