zit nog in de rauw fasequote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die chick van Oberyn ziet er trouwens ook totaal niet uit meer
volgens mij is het weer dezelfde vrouw als de eerste moord op de unsulliedquote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:50 schreef maho_91 het volgende:
Wat ik alleen niet begrijp is waarom de hoeren aan de kant van de harpy's staan.
iddquote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:52 schreef Joosie200 het volgende:Wel interessant hoe Mace Tyrell begeleidt wordt op zijn tripje naar Braavos door die goldcloak, staat die niet op de hitlist van Arya?
Ser Meryn welquote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:52 schreef Joosie200 het volgende:
Wil nu wel zien wie die goldfaces aanstuurt, praktisch iedereen heeft belang bij chaos in Meereen, hell for all I know: it's fucking Littlefinger die dat als credo heeftWel interessant hoe Mace Tyrell begeleidt wordt op zijn tripje naar Braavos door die goldcloak, staat die niet op de hitlist van Arya?
Wat was Sansa mooi deze episode zegquote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik begin Carice er echt van te verdenken dat ze zelfs haar tieten laat zien in scenes waar het niet in het script staat
Verder de beste aflevering tot nu toe, lekkere buildup naar een nieuwe climax tussen de Lannisters, Martells en Tyrells.
En aan de andere kant gaat Sansa hopelijk de Boltons ownen
Rauw als in net uitgewoond of rouw als in nog niet over de dood van haar geliefde zijn?quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rauw als in net uitgewoond of rouw als in nog niet over de dood van haar geliefde zijn?
het eerste uiteraard!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rauw als in net uitgewoond of rouw als in nog niet over de dood van haar geliefde zijn?
Dacht door die preview dat het Varys was die de sandsnakes hadden gevangen genomen, net zo'n dikke kale kop namelijkquote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd wanneer Varys weer komt opdagen trouwens
Dan had hij wel een heel slecht naviatiesysteem gehadquote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dacht door die preview dat het Varys was die de sandsnakes hadden gevangen genomen, net zo'n dikke kale kop namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |