abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 mei 2015 @ 22:15:35 #176
28033 Pek
je moet wat
pi_152280176
quote:
99s.gif Op maandag 4 mei 2015 22:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

kakkerlakken gaan best lang mee idd :Y
Sterker nog, die erven de wereld als wij allang verdwenen zijn :P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_152280222
quote:
9s.gif Op maandag 4 mei 2015 22:15 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Het staat letterlijk in de tijdschriften.
dude anno 2015 zijn er nauwelijks mensen over die tijdschriften lezen :X
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_152280285
Dacht even dat Aaron Paul een cameo had in deze aflevering, maar blijkt hem toch niet te zijn.

pi_152280469
quote:
10s.gif Op maandag 4 mei 2015 22:15 schreef Pek het volgende:

[..]

Sterker nog, die erven de wereld als wij allang verdwenen zijn :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_152280600
ziet er best ernstig uit overigens

-Rabia Al-Basri
  maandag 4 mei 2015 @ 22:26:28 #181
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_152280605
quote:
99s.gif Op maandag 4 mei 2015 22:23 schreef Slayage het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Haha _O-
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  maandag 4 mei 2015 @ 22:29:14 #182
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_152280722
Waarom gaat Cersei trouwens opeens achter Littlefinger aan?
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_152280811
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 22:29 schreef VeX- het volgende:
ze zit om zich heen te slaan naar iedereen die ze niet vertrouwd. littelefinger is daar geen uitzondering op
-Rabia Al-Basri
pi_152280947
"and you my lady what do you need?"

het is nu voor het eerst dat stannis melissandre vraagt wat haar belang is, waarop zij slim niets zeggend antwoord

"to serve you my lord"

-Rabia Al-Basri
pi_152281272
Leuk dat ze naakt gaat en alles maar ze zet ook echt een ijzersterke rol neer. _O_
pi_152281326
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 22:43 schreef truedestiny het volgende:
Leuk dat ze naakt gaat en alles maar ze zet ook echt een ijzersterke rol neer. _O_
die boobs zijn idd _O_
-Rabia Al-Basri
pi_152281370
you know nothing jon snow _O_

-Rabia Al-Basri
  maandag 4 mei 2015 @ 22:47:48 #188
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_152281440
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 22:29 schreef VeX- het volgende:
Het kan er mee te maken hebben dat Littefinger's piramidespel van leningen en dergelijke in elkaar aan het storten is, een groot deel van het Lannister-fortuin opgegaan is aan oorlogen en het koninkrijk ik weet niet hoe veel goudstukken schuldig is aan tal van schuldeisers waarvan de Iron Bank de voornaamste en de pissigste is. In andere woorden ze heeft iemand nodig die de financiën op orde brengt en ik denk dat de taak een beetje te complex is voor Mace Tyrell die alleen op de post zit omdat hij rijk is en veel troepen bijdraagt ten einde het koninkrijk te stabiliseren.
“An interesting thing is a good thing.”
  Admin maandag 4 mei 2015 @ 22:50:49 #189
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_152281565
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 4 mei 2015 @ 22:52:52 #190
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_152281644
quote:
99s.gif Op maandag 4 mei 2015 22:34 schreef Slayage het volgende:
"and you my lady what do you need?"

het is nu voor het eerst dat stannis melissandre vraagt wat haar belang is, waarop zij slim niets zeggend antwoord

"to serve you my lord"

[ link | afbeelding ]
Volgens mij zei ze 'to serve my lord', in het midden latend welke ze precies bedoelde.
Ok stelletje hokboeren
pi_152281653
Dat met Selmy zat er aan te komen na zn scène met Dany. Typisch zo'n scène voordat iemand de pijp uit gaat. Wel duf hoe ze met zn zessen om een op de grond geraakte Greyworm stonden en dan ipv karwei afmaken allemaal langzaam omdraaien richting Selmy.

Carice had een goede aflevering, naast lekker lichaam ook keer qua acteren zich wat beter kunnen laten zien.
pi_152281812
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 22:52 schreef padlarf het volgende:

[..]

Volgens mij zei ze 'to serve my lord', in het midden latend welke ze precies bedoelde.
idd! dubieus! })

zoals ik eerder zei zij heeft een agenda wat nog niet duidelijk naar voren is gekomen
-Rabia Al-Basri
  maandag 4 mei 2015 @ 23:02:56 #193
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_152282105
quote:
99s.gif Op maandag 4 mei 2015 22:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

zoals ik eerder zei zij heeft een agenda wat nog niet duidelijk naar voren is gekomen
Hoe dat zo? Naar mijn indruk zegt ze niet veel anders dan de andere Red Priests die we gezien hebben. Ze is volgens mij wel de enige die we mensen levend hebben zien verbranden.
pi_152282201
quote:
11s.gif Op maandag 4 mei 2015 23:02 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Hoe dat zo? Naar mijn indruk zegt ze niet veel anders dan de andere Red Priests die we gezien hebben. Ze is volgens mij wel de enige die we mensen levend hebben zien verbranden.
das behoorlijk anders dan de andere red priestes. die zat gewoon openlijk prpaganda te maken voor dany. dat zou melissandre uiteraard nooit kunnen doen in de buurt van stannis. hem zit ze te paaien met de light bringer geneuzel
-Rabia Al-Basri
  maandag 4 mei 2015 @ 23:15:48 #195
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_152282690
quote:
99s.gif Op maandag 4 mei 2015 23:05 schreef Slayage het volgende:

[..]

das behoorlijk anders dan de andere red priestes. die zat gewoon openlijk prpaganda te maken voor dany. dat zou melissandre uiteraard nooit kunnen doen in de buurt van stannis. hem zit ze te paaien met de light bringer geneuzel
Nee? Dat vraag ik me af. Stannis' enige motivatie om koning te worden lijkt te zijn dat hij denkt dat hij de wetmatige koning is. Het bestaan van Daenerys maakt dat de rechtmatigheid van zijn aanspraak op koningschap niet meer pal staat. Het zou interessant zijn om te zien hoe een rechtlijnig mens als Stannis daar mee om zou gaan.

Dat terzijde heb je natuurlijke ook grote kans dat die analfabeet van een ver land nog nooit een Targaryen heeft gezien en niet van het bestaan van Danny en haar draken af weet. Daarom zijn haar eventuele interacties met Maester Aemon ook zo interessant.
  maandag 4 mei 2015 @ 23:34:32 #196
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_152283533
Tommen wat een kneus :') Ik miste echt Joffrey in die scènes. Die had niet zo over zich heen laten lopen. Kom op je bent koning hebt de meeste macht, en je kan helemaal niks :')

Schrok wel toen Jaime zei dat hij Tyrion zou vermoorden als hij hem ooit nog zou zien :o Vond die band tussen hun altijd tof _O_
Oh.
pi_152283643
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 23:15 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Nee? Dat vraag ik me af. Stannis' enige motivatie om koning te worden lijkt te zijn dat hij denkt dat hij de wetmatige koning is. Het bestaan van Daenerys maakt dat de rechtmatigheid van zijn aanspraak op koningschap niet meer pal staat. Het zou interessant zijn om te zien hoe een rechtlijnig mens als Stannis daar mee om zou gaan.

Dat terzijde heb je natuurlijke ook grote kans dat die analfabeet van een ver land nog nooit een Targaryen heeft gezien en niet van het bestaan van Danny en haar draken af weet. Daarom zijn haar eventuele interacties met Maester Aemon ook zo interessant.
Stannis weet natuurlijk wel dat Daenerys bestaat, maar de Targaryens verloren hun claim toen de Baratheons de burgeroorlog wonnen en het hele rijk Robert als rechtmatige koning erkende. De Targaryenlijn is toen gebroken en Stannis zal haar claim nooit erkennen.
pi_152283736
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 23:37 schreef Gambetta het volgende:

[..]

Stannis weet natuurlijk wel dat Daenerys bestaat, maar de Targaryens verloren hun claim toen de Baratheons de burgeroorlog wonnen en het hele rijk Robert als rechtmatige koning erkende. De Targaryenlijn is toen gebroken en Stannis zal haar claim nooit erkennen.
en daar komt dan fire and blood bij kijken ;)
-Rabia Al-Basri
pi_152283835
quote:
99s.gif Op maandag 4 mei 2015 23:40 schreef Slayage het volgende:

[..]

en daar komt dan fire and blood bij kijken ;)
Oh Daenerys zou Stannis best kunnen verslaan, maar hij zal in ieder geval nooit voor haar buigen, dat was meer mijn punt. Ik denk niet dat hij bij zichzelf te rade zal gaan of hij misschien niet de rechtmatige heerser is.
pi_152283880
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 23:43 schreef Gambetta het volgende:

[..]

Oh Daenerys zou Stannis best kunnen verslaan, maar hij zal in ieder geval nooit voor haar buigen, dat was meer mijn punt. Ik denk niet dat hij bij zichzelf te rade zal gaan of hij misschien niet de rechtmatige heerser is.
de rechtmatige heerser is de last man standing ;)
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')