Dornequote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Ach, is een rouwende weduwe met voorliefde voor rauw spul want ja Dornish hé
True, bovendien is ie lord of whisperers, in Essos voelt ie zich op zijn gemak, dus hell no dat het hem kon wezen natuurlijkquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan had hij wel een heel slecht naviatiesysteem gehad
Is ze ook Maar waarom helpt zij (een hoer) de harpy's. De harpy's zijn er toch meer voor de exmastersquote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
volgens mij is het weer dezelfde vrouw als de eerste moord op de unsullied
quote:
Misschien wordt hij ook nog wel ergens koud gemaakt onderweg naar Danyquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
True, bovendien is ie lord of whisperers, in Essos voelt ie zich op zijn gemak, dus hell no dat het hem kon wezen natuurlijk
misschien speelt ze een hoer? wat de harpys precies zijn?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:02 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Is ze ook Maar waarom helpt zij (een hoer) de harpy's. De harpy's zijn er toch meer voor de exmasters
Het komt op mij over als een groot ondergronds terroristen netwerk met een sterke ideologie. Zou niet verbaasd zijn als ze er zelf voor heeft gekozen om speciaal daarvoor de hoer uit te hangen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:02 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Is ze ook Maar waarom helpt zij (een hoer) de harpy's. De harpy's zijn er toch meer voor de exmasters
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik begin Carice er echt van te verdenken dat ze zelfs haar tieten laat zien in scenes waar het niet in het script staat
Ze vraagt wel altijd waarom, beweert ze. Maar ik ben bang dat ze al genoegen neemt met een antwoord in de trant van: 'omdat je mooie borsten hebt.'quote:[...] if anything is written in a script that says, “Take off your clothes, we just want to see tits,” I’ll be asking, “Why?” [Nudity is] not something I like to do, per se. Having worked with [director] Paul Verhoeven, who is the master of using sex and violence, there’s an element to this story, and in Paul’s work, that wants to shock a bit.
http://www.ew.com/article(...)melisandre-interview
Sterke ideologie? Voor zo ver wij weten is het enige wat we van ze weten dat ze een sterke afkeer tegen buitenlandse veroveraars hebben die op hun onteigent, hun economie om zeep helpt en een compleet gebrek aan respect voor hun cultuur vertoont. In dat opzicht lijken ze meer op het Nederlandse verzet tegen de nazi's, maar dan ook echt met tanden en niet van die salon verzetsleden die alleen iets bij willen dragen als het maar niet te link wordt, maar later wel dolgraag de collaborateurs kaalscheren enzo.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het komt op mij over als een groot ondergronds terroristen netwerk met een sterke ideologie. Zou niet verbaasd zijn als ze er zelf voor heeft gekozen om speciaal daarvoor de hoer uit te hangen.
the feels in deze scene bro!quote:
Haar acteerwerk is ook een stijgende lijnquote:Op maandag 4 mei 2015 22:43 schreef truedestiny het volgende:
Leuk dat ze naakt gaat en alles maar ze zet ook echt een ijzersterke rol neer.
Daar ben ik niet zeker van. Het lijkt meer een uiting te zijn van magie die langzaam in de wereld terugkomt. Net als draken en White Walkers. En mensen koppelen daar dan een of andere god aan.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh religie vind ik heel erg kut.
Melisandre mag van mij er ook heel snel uit met haar Lord of Light gewauwel. Al bestaat die god blijkbaar wel echt in de serie
Stannis is baas. Toch denk ik niet dat hij het zal halen als koning. Te koud. Te hard.quote:
Sorry, maar nee. #teamSandsnakes.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:09 schreef Joosie200 het volgende:
#TeamSmirkingWhoreOfHighGarden
#TeamNeedle
#TeamKhaleesi
#TeamTehImp
#TeamStannisTheMannis
Ik was #TeamLannister maar Cersei gedraagt zich als een cunt en Tommen is een sukkel. Jaime en Tyrion weg uit Kings Landing, tel uit je winstquote:
Die vergat ik nog, ik root voor velenquote:
Juist daarom wil ik hem op de troon. Of Littlefinger. Even een goed intimiderend figuur op de troon, die tevens verstand van zaken heeft.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stannis is baas. Toch denk ik niet dat hij het zal halen als koning. Te koud. Te hard.
Maar wel een magie die telkens werkt bij die zogenaamde zelfde god. Zoals ook met die Beric die weer tot leven kwamquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:10 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zeker van. Het lijkt meer een uiting te zijn van magie die langzaam in de wereld terugkomt. Net als draken en White Walkers. En mensen koppelen daar dan een of andere god aan.
Die gast kan niet eens normaal articulerenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:12 schreef Mani89 het volgende:
Littlefinger is de enige rightful heir to the throne.
#110%TeamBaelish.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |