SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Ja, behalve tieten en piemels.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:Op donderdag 30 april 2015 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon ergens "helpen" bij weeskindjes in Afrika en dan 100 fotos maken met die weeskindjes
jammer dat je geen ontwikkelingswerk in Scandinavie kan doenquote:Op donderdag 30 april 2015 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon ergens "helpen" bij weeskindjes in Afrika en dan 100 fotos maken met die weeskindjes
Geen idee hoe dat kon.quote:Op zondag 26 april 2015 15:16 schreef Etsu het volgende:
Fylax heeft weer aandacht nodig hoor, heeft die z'n geslacht ingesteld als vrouw
Nee.quote:Op donderdag 30 april 2015 04:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je kon je piemol niet zien en je dacht he das verrekt handig nu ben ik een vrouwtje ?
Niet gezien, waar gaat het over?quote:Op donderdag 30 april 2015 08:33 schreef Paxcon het volgende:
http://www.npo.nl/zembla/29-04-2015/VARA_101372899
Iemand deze gezien? Wat een verwende blaag.
Over hoe kinderen tegenwoordig opgevoed worden.quote:
Dat zie ik echt steeds meer om me heen.quote:Op donderdag 30 april 2015 08:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Over hoe kinderen tegenwoordig opgevoed worden.
Conclusie: ouders hebben geen autoriteit meer en het worden verwende blagen.
Jaquote:Op donderdag 30 april 2015 08:54 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dat zie ik echt steeds meer om me heen.
En dan kom ik aan met m'n meneer, mevrouw, kan ik u helpen, lukt het allemaal?
Je maakt een geintje toch? Ik kreeg (en krijg) echt geen beloning als ik dankjewel zeg hoorquote:Op donderdag 30 april 2015 08:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jaecht erg
En een moeder die haar zoon van 15 ging belonen omdat hij in een restaurant - nadat de ober eten had gebracht - zei: Dankuwel meneer.![]()
Ja, maar die kerel krijgt alles. Hij had ook drie dingen gevraagd voor z'n verjaardag waarvan 1 ding 250 euro was, maar hij vond het de normaalste zaak van de wereld.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:05 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Je maakt een geintje toch? Ik kreeg (en krijg) echt geen beloning als ik dankjewel zeg hoor
Jezus, dat is toch vanzelfsprekend dat je dankjewel zegt?
Dat soort mensen verdienen een keiharde bitchslapquote:Op donderdag 30 april 2015 09:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, maar die kerel krijgt alles. Hij had ook drie dingen gevraagd voor z'n verjaardag waarvan 1 ding 250 euro was, maar hij vond het de normaalste zaak van de wereld.
Met een honkbalknuppel ja.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:28 schreef xBubbles het volgende:
Dat soort mensen verdienen een keiharde bitchslap
quote:Op donderdag 30 april 2015 09:37 schreef Samzz het volgende:
Hallo . Petticoat terug, jurk betalen. Petticoat en shoenen bij TopVintage bestellen. BAM!
Geld moet rollen tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2015 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind jou - en dat bedoel ik echt niet zo kinderachtig of iets dergelijks - echt een leuk aandoenlijk kereltje. Vind jou iets leuks, gemoedelijks en tofs hebben.
quote:Op donderdag 30 april 2015 09:49 schreef Makoto het volgende:
[..]
Geld moet rollen toch
Je kan het toch niet meenemen het graf in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Daarom! Alleen hoop ik niet dat je van plan bent binnen nu en een x aantal jaar er vandoor te gaanquote:Op donderdag 30 april 2015 09:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan het toch niet meenemen het graf in.
Ik ben het idd niet van planquote:Op donderdag 30 april 2015 09:50 schreef Makoto het volgende:
[..]
Daarom! Alleen hoop ik niet dat je van plan bent binnen nu en een x aantal jaar er vandoor te gaan.
Haha goedzo!quote:
Yayquote:Op donderdag 30 april 2015 09:37 schreef Samzz het volgende:
Hallo. Petticoat terug, jurk betalen. Petticoat en shoenen bij TopVintage bestellen. BAM!
Ik kom je straks even een bezoekje brengen als ik uit het ziekenhuis benquote:Op donderdag 30 april 2015 10:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je m'n beste vriend Paxcon steeds beledigt
Je weet waar ik woonquote:Op donderdag 30 april 2015 10:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kom je straks even een bezoekje brengen als ik uit het ziekenhuis ben|
Raampje intikkenquote:Op donderdag 30 april 2015 10:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je weet waar ik woonAl kom je niet binnen vrees ik, want ik hoef geen vieze mensen in huis
Mooi, misschien helpt dat eens.quote:Op donderdag 30 april 2015 10:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik prik met een tandenstoker in je gat als je dat doet
:Squote:Op donderdag 30 april 2015 10:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wow
Ik eet geen fruit op m'n pizza dus ik vind t bijzonder dat je denkt dat ik Paxcon ben
En ik de hele tijd tegen zo'n huilende emotionele zeug.quote:Op donderdag 30 april 2015 10:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
moet ik de hele tijd tegen zo'n rokende zeug aan kijken
daar kan jij ook wat van toch?quote:Op donderdag 30 april 2015 10:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik de hele tijd tegen zo'n huilende emotionele zeug.
Hé Ama!quote:
Check hemquote:Op donderdag 30 april 2015 10:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
goed man, veel plezier met je getuige
Wij gingen al trouwen. Moest alleen nog een trouwlocatie uitzoekenquote:
Goddomme, ik zou willen dat ik die luxe had nuquote:
Ik wil van meerdere walletjes etenquote:Op donderdag 30 april 2015 10:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wij gingen al trouwen. Moest alleen nog een trouwlocatie uitzoeken
Want dat is verboden ofzo?quote:Op donderdag 30 april 2015 10:45 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Jij wil trouwen, en dan noem je andere mensen schatje
Zo hoort dat, de man is niet monogaam.quote:
Jonguh, ik ouwehoer toch gewoonquote:Op donderdag 30 april 2015 10:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Want dat is verboden ofzo?waar staat dat in de wet?
Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 30 april 2015 10:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ergste van dit alles is dat McGrath een piemel heeft en zo emotioneel/vrouwelijk reageert
gelukkig begon jij niet met reageren op mijn naamquote:Op donderdag 30 april 2015 10:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wie begon met beledigingen strooien?Ga toch weg man.
Want 'doe ff normaal' is een belediging iddquote:Op donderdag 30 april 2015 10:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
gelukkig begon jij niet met reageren op mijn naam
Ciao!quote:Op donderdag 30 april 2015 10:52 schreef Etsu het volgende:
Ik ga ook even douchen en dan leren. Aju.
Er is maar 1 knappequote:Op donderdag 30 april 2015 11:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet je gewoon even Googlen: Nashville cast![]()
Begin na 2 seizoenen ook wel een zwak voor hem te krijgen jaquote:Op donderdag 30 april 2015 11:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er is maar 1 knappe
Jonathan Jackson met kort haar zou ik hard doen
Dat lang haar is niet leuk.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Begin na 2 seizoenen ook wel een zwak voor hem te krijgen jaIn het begin had die iets langer haar, stond minder leuk.
Hmmmmm. Die kan ermee door.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:36 schreef Amarantha het volgende:
Etsu, Michiel Huisman deed ook mee:
[ afbeelding ]![]()
Nee anaal nou goedquote:Op donderdag 30 april 2015 11:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wachten tot een verpleegster je meeneemt naar een kamertje voor een spermaonderzoek?
quote:Op donderdag 30 april 2015 11:48 schreef Etsu het volgende:
http://www.froot.nl/postt(...)n-beetje-veranderen/
Tof
Grappig wel.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:48 schreef Etsu het volgende:
http://www.froot.nl/postt(...)n-beetje-veranderen/
Tof
Ja geloof het ook wel. China & India hebben samen echt zovéél inwonersquote:
En in Tokyo wonen 13,35 miljoen mensen (2014), kan je nagaan vergeleken met Nederland.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja geloof het ook wel. China & India hebben samen echt zovéél inwoners
Confronterendquote:Op donderdag 30 april 2015 11:57 schreef Etsu het volgende:
China: 1,357 miljard (2013)
India: 1,252 miljard (2013)
Aantal inwoners Aarde: 7,125 miljard (2013)
2,609/7,125x100= 36%.
Wtf man.
Echt ziekelijk veel.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:57 schreef Etsu het volgende:
2,609/7,125x100= 36%.
Wtf man.
quote:Op donderdag 30 april 2015 12:03 schreef Etsu het volgende:
Nederland: 16,8 miljoen (2013)
16,8miljoen/7,125miljardx100= 0,23%
Ja weet ik.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:04 schreef Amarantha het volgende:
Die cirkel is trouwens heel Azië EtsuNiet alleen India & China
Daarom, deze wereld gaat kapotquote:Op donderdag 30 april 2015 12:05 schreef Amarantha het volgende:
En het worden alleen maar meer en meer mensen
Hek er om heenquote:Op donderdag 30 april 2015 11:57 schreef Etsu het volgende:
2,609/7,125x100= 36%.
Wtf man.
Hahaha eens!quote:
Ik ook niet, ik zeg het je eerlijk. Regelmatig haat ik ons als mensenquote:Op donderdag 30 april 2015 12:14 schreef Etsu het volgende:
Ach, ooit gaan we dood. Ik vind dat niet erg.
Ik haat de wereld. En het leven.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:18 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik zeg het je eerlijk. Regelmatig haat ik ons als mensen
Haha, nee maar ik ben serieus. Ik haat het leven niet zozeer. Maar wel hoe wij levenquote:
Ik ben ook serieus.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:19 schreef Makoto het volgende:
[..]
Haha, nee maar ik ben serieus. Ik haat het leven niet zozeer. Maar wel hoe wij leven
Haha, ik vind jou lastig in te schatten soms.quote:
Zie je niet wat onze nieuwe user probeert?quote:
Vertel.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zie je niet wat onze nieuwe user probeert?
Hij wil je iets laten vragenquote:
bij het station? Je herkent me aan een puma sporttasquote:Op donderdag 30 april 2015 12:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan ben ik denk ik druk bezig met chillen
Waarom ga je naar Emmen? Wonen je ouders daar nog?quote:Op donderdag 30 april 2015 12:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
bij het station? Je herkent me aan een puma sporttas
Ik was eigenlijk niet van plan om naar het station te gaanquote:Op donderdag 30 april 2015 12:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
bij het station? Je herkent me aan een puma sporttas
Ik ben jaloersquote:Op donderdag 30 april 2015 12:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk niet van plan om naar het station te gaanMaar wil best even langs fietsen om hoi te zeggen, 'moet' toch naar de shop vanmiddag. Is maar 1 minuut om fietsen.
Ik ga vanmiddag betaald een uur op het strand hangen. Jaloers?quote:
ik mag nu aan mijn lange reis beginnen en omdat een trutje er gigantisch lang over deed bij het gwk heb ik nu geen goed ontbijtquote:
dan wordt ik wel een beetje zenuwachtigquote:Op donderdag 30 april 2015 12:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk niet van plan om naar het station te gaanMaar wil best even langs fietsen om hoi te zeggen, 'moet' toch naar de shop vanmiddag. Is maar 1 minuut om fietsen.
Nee.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag betaald een uur op het strand hangen. Jaloers?
Arme schatquote:Op donderdag 30 april 2015 12:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik mag nu aan mijn lange reis beginnen en omdat een trutje er gigantisch lang over deed bij het gwk heb ik nu geen goed ontbijt
quote:Op donderdag 30 april 2015 12:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan wordt ik wel een beetje zenuwachtig
Zo'n lekker weer is her nietquote:
73quote:Op donderdag 30 april 2015 12:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]Lijkt me wel grappig om even hoi te komen zeggen. Welke bus moet je hebben
Het station heeft toch wel tentjes?quote:Op donderdag 30 april 2015 12:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
en ik weet ook dat er straks geen railcatering is
Bij jou misschien nietquote:
Nee daar zit wel wat tijd tussen.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gaat die meteen weg als je op t station bent?
Jongen negeer me nietquote:Op donderdag 30 april 2015 12:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
pas in emmen zou ik daar tijd voor hebben.
Dan kom ik vast wel evenquote:
Hoezo? Voor je de trein in stapt heb je geen tijd even wat te halen?quote:Op donderdag 30 april 2015 12:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
pas in emmen zou ik daar tijd voor hebben.
Oh ja Zeeland he. Dan snap ik het wel.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij jou misschien niet. Hier strak blauwe lucht en volle zon.
Dat ook nietquote:Op donderdag 30 april 2015 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja Zeeland he. Dan snap ik het wel.
Hier ook wel zon hoormaar windkracht 100
ik zit al in de trein en ik had daar inderdaad geen tijd voor door de persoon voor me bij het gwkquote:Op donderdag 30 april 2015 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo? Voor je de trein in stapt heb je geen tijd even wat te halen?
Dat is kutquote:Op donderdag 30 april 2015 12:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik zit al in de trein en ik had daar inderdaad geen tijd voor door de persoon voor me bij het gwk
Moet je doen dan? Strandtentjes beoordelen?quote:Op donderdag 30 april 2015 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ook niet. Zal kijken of ik zo een foto kan maken. Als ik m'n telefoon meeneem
.
Paardrijdenquote:Op donderdag 30 april 2015 12:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je doen dan? Strandtentjes beoordelen?
Dat is wel leuk op het strand jaquote:
Oh ik hoor net dat ik straks nog weg moet. Moet nog even kijken of ik het redquote:
heerlijkquote:Op donderdag 30 april 2015 12:59 schreef Toto69 het volgende:
Hier nu ook zon na een gigantische stortbui net.
En nu POFFERTJES.
kijk maar als het 25 over is. Is het de moeite niet meerquote:Op donderdag 30 april 2015 12:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik hoor net dat ik straks nog weg moet. Moet nog even kijken of ik het red![]()
Hoi daarquote:
Hoe is het daar? Lekker geleerd?quote:
heyquote:Op donderdag 30 april 2015 13:18 schreef Etsu het volgende:
Ik zat net even op iemands FB en Instagram te kijken en ik ken die persoon niet, maar hij is zo knap
Ik ben verliefd denk ik.
WIE?quote:Op donderdag 30 april 2015 13:18 schreef Etsu het volgende:
Ik zat net even op iemands FB en Instagram te kijken en ik ken die persoon niet, maar hij is zo knap
Ik ben verliefd denk ik.
Jazekerquote:Op donderdag 30 april 2015 13:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hoe is het daar? Lekker geleerd?
Hart, lever, nierenquote:Op donderdag 30 april 2015 13:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jazeker
Het ging over de organen van het Koninkrijk der Nederlanden
Wat saaiquote:Op donderdag 30 april 2015 13:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jazeker
Het ging over de organen van het Koninkrijk der Nederlanden
Jazekerquote:Op donderdag 30 april 2015 13:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan zit het goed met jouw kennis over de buslijnen in oost-Groningen
Duim je vanavond voor me dat Napoli en Valencia winnenquote:Op donderdag 30 april 2015 13:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jazeker
Zat vorige week ook nog in de 73
Alleen dan omgekeerde route
Als jij graag wil dat ik dat doe, doe ik dat voor jequote:Op donderdag 30 april 2015 13:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Duim je vanavond voor me dat Napoli en Valencia winnen
Bedankt!quote:Op donderdag 30 april 2015 13:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als jij graag wil dat ik dat doe, doe ik dat voor je
Wel veel sterkere ploegen, gisteren had ik 3 uitploegen hè.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoeveel kun je winnen? Twee uitploegen... tricky
Nee, eigenlijk niet. Toen ik je mijn P&F boek uitleende, kwam hij half stuk terug. Dus nee dankje.quote:
napoli en valerengenquote:Op donderdag 30 april 2015 13:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Duim je vanavond voor me dat Napoli en Valencia winnen
Not bad. Not my thang thoquote:
Hij is nu op reis met mijn oude buurjongen en met hem ben ik bevriend op FB, dus ik zie weleens foto's van die twee verschijnen. En dan smelt ik weg bij die jongen.quote:
80quote:Op donderdag 30 april 2015 13:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
napoli en valencia, maar zal ook voor jou duimenhoeveel pak je
Jij bent wel easy hoor.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij is nu op reis met mijn oude buurjongen en met hem ben ik bevriend op FB, dus ik zie weleens foto's van die twee verschijnen. En dan smelt ik weg bij die jongen.
Geen internet daar? Hoe lang ging je ook alweer? En je ging naar Villa toch?quote:Op donderdag 30 april 2015 13:29 schreef McGrath het volgende:
Ik moet vandaag wel alvast betje doen voor het weekend.
Smelten van een Facebook foto. Wat gebeurd er dan wel niet als ik jou een foto app?quote:
Niks, want ik vind jou niet aantrekkelijk.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Smelten van een Facebook foto. Wat gebeurd er dan wel niet als ik jou een foto app?
quote:Op donderdag 30 april 2015 13:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niks, want ik vind jou niet aantrekkelijk.
Gemenerik.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niks, want ik vind jou niet aantrekkelijk.
Is het gister gelukt dan? Ik heb het allemaal niet meegekregenquote:Op donderdag 30 april 2015 13:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wel veel sterkere ploegen, gisteren had ik 3 uitploegen hè.
Geweldige goal van Torresgod
En 102.80 of zo
ja manquote:Op donderdag 30 april 2015 13:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is het gister gelukt dan? Ik heb het allemaal niet meegekregen
Ja wel wifi in het hotel denk ik, maar niet dat ik dan bezig ben met bwin. Waarschijnlijk zijn we ook alleen voor ontbijt en slapen in het hotel. Zondag kom ik weer terug. En natuurlijk naar Villa!quote:Op donderdag 30 april 2015 13:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen internet daar? Hoe lang ging je ook alweer? En je ging naar Villa toch?
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 30 april 2015 13:38 schreef McGrath het volgende:
http://www.upcoming.nl/tb(...)-milner-is-hilarisch
James Milner is zo'n held. Ook een legendarisch youtube filmpje dat hij kerstcadeautjes uitpakt en blij is met een puntenslijper
[..]
Ja wel wifi in het hotel denk ik, maar niet dat ik dan bezig ben met bwin. Waarschijnlijk zijn we ook alleen voor ontbijt en slapen in het hotel. Zondag kom ik weer terug. En natuurlijk naar Villa!
nicequote:Op donderdag 30 april 2015 13:38 schreef McGrath het volgende:
http://www.upcoming.nl/tb(...)-milner-is-hilarisch
James Milner is zo'n held. Ook een legendarisch youtube filmpje dat hij kerstcadeautjes uitpakt en blij is met een puntenslijper
[..]
Ja wel wifi in het hotel denk ik, maar niet dat ik dan bezig ben met bwin. Waarschijnlijk zijn we ook alleen voor ontbijt en slapen in het hotel. Zondag kom ik weer terug. En natuurlijk naar Villa!
Ik had gisteren 8 wedstrijden goed in 2 verschillende bets.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is het gister gelukt dan? Ik heb het allemaal niet meegekregen
Yaaay Ik moet een essay maken voor ik naar huis magquote:
oke nicequote:Op donderdag 30 april 2015 13:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja man
chelsea 1-3
sevilla 1-3
atletico 0-1
soowwquote:Op donderdag 30 april 2015 13:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik had gisteren 8 wedstrijden goed in 2 verschillende bets.
ik ga hier pas weg als ik meer posts dan hem heb.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:42 schreef Amarantha het volgende:
Tong begint wel een beetje irritant te worden zeg
Succes. Moet je sowieso iedere dag bagger topics makenquote:Op donderdag 30 april 2015 13:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ga hier pas weg als ik meer posts dan hem heb.
Awwwh, waar moet je essay over gaan dan?quote:Op donderdag 30 april 2015 13:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Yaaay Ik moet een essay maken voor ik naar huis mag
Conflicthantering reflectie verslag.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:45 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Awwwh, waar moet je essay over gaan dan?
Conflicthantering, een woord dat ik niet meer kan horenquote:Op donderdag 30 april 2015 13:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Conflicthantering reflectie verslag.
Moet een interpersoonlijk conflict selecteren en deze vanuit de theorie analyseren.
Ja... Dit is ook al de tweede keer. De leraar mag me niet en gaf me vorig jaar een onvoldoende...quote:Op donderdag 30 april 2015 13:48 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Conflicthantering, een woord dat ik niet meer kan horen
Ughquote:Op donderdag 30 april 2015 13:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja... Dit is ook al de tweede keer. De leraar mag me niet en gaf me vorig jaar een onvoldoende...
Het interesseert me wel, maar dit is zo'n onzin opdracht.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:50 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ugh
Moet zeggen dat er ook wel onderwerpen zijn die me boeien. Sociale problematiek, gedragsproblematiek
oh dat doe ik niet meer... gare clubsquote:Op donderdag 30 april 2015 13:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarvan 3 in Kroatië en 1 in zweden en Zwitserland
wtf?quote:Op donderdag 30 april 2015 13:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Conflicthantering reflectie verslag.
Moet een interpersoonlijk conflict selecteren en deze vanuit de theorie analyseren.
10.000 reflectieverslagen schrijven is sowieso onzinquote:Op donderdag 30 april 2015 13:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Het interesseert me wel, maar dit is zo'n onzin opdracht.
Dankjewel. Welkom op het HBOquote:
Hoezoquote:Op donderdag 30 april 2015 13:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat vind ik opmerkelijk om te horen.
Dit. Ohh we hebben geen opdracht waar je iets van leert, maar moeten we moeten je iets laten doen voor je Studiepunten. DING reflectie verslagquote:Op donderdag 30 april 2015 13:52 schreef xBubbles het volgende:
[..]
10.000 reflectieverslagen schrijven is sowieso onzin
Tell me about itquote:
Maar jij veroorzaakt ze ook.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Daarom snap ik niet waarom ik hier nog post. al die conflicten.
Gewoon zeggen 'doe normaal'quote:Op donderdag 30 april 2015 13:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Daarom snap ik niet waarom ik hier nog post. al die conflicten.
hey fattiequote:Op donderdag 30 april 2015 13:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon zeggen 'doe normaal'
Werkt altijd hier
Lord, don't get me started! Ik word er gewoon moedeloos van. En plan van aanpak?quote:Op donderdag 30 april 2015 13:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dit. Ohh we hebben geen opdracht waar je iets van leert, maar moeten we moeten je iets laten doen voor je Studiepunten. DING reflectie verslag
Of een bigmac halen. Had je gehoord dat mijn bestelling gisteren zo verkloot wasquote:Op donderdag 30 april 2015 13:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon zeggen 'doe normaal'
Werkt altijd hier
quote:Op donderdag 30 april 2015 13:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Of een bigmac halen. Had je gehoord dat mijn bestelling gisteren zo verkloot was
Jaquote:Op donderdag 30 april 2015 13:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Of een bigmac halen. Had je gehoord dat mijn bestelling gisteren zo verkloot was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |