abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152146504
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 10:49 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ergste van dit alles is dat McGrath een piemel heeft en zo emotioneel/vrouwelijk reageert
Ik zie het probleem niet.
Op zaterdag 15 augustus 2015 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind jou - en dat bedoel ik echt niet zo kinderachtig of iets dergelijks - echt een leuk aandoenlijk kereltje. Vind jou iets leuks, gemoedelijks en tofs hebben.
pi_152146509
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 10:49 schreef Makoto het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet.
Ik wel
pi_152146512
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 10:47 schreef Etsu het volgende:

[..]

Wie begon met beledigingen strooien? :') Ga toch weg man.
gelukkig begon jij niet met reageren op mijn naam :')
pi_152146525
Oké, ik ben ook niet altijd even volwassen, maar dit :') :')
Op zaterdag 15 augustus 2015 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind jou - en dat bedoel ik echt niet zo kinderachtig of iets dergelijks - echt een leuk aandoenlijk kereltje. Vind jou iets leuks, gemoedelijks en tofs hebben.
pi_152146527
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 10:50 schreef McGrath het volgende:

[..]

gelukkig begon jij niet met reageren op mijn naam :')
Want 'doe ff normaal' is een belediging idd :')
pi_152146575
Ik ga ook even douchen en dan leren. Aju.
pi_152146588
quote:
10s.gif Op donderdag 30 april 2015 10:52 schreef Etsu het volgende:
Ik ga ook even douchen en dan leren. Aju.
Ciao!
Op zaterdag 15 augustus 2015 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind jou - en dat bedoel ik echt niet zo kinderachtig of iets dergelijks - echt een leuk aandoenlijk kereltje. Vind jou iets leuks, gemoedelijks en tofs hebben.
pi_152147250
Is iedereen nu serieus boos weggegaan?
  roze donderdag 30 april 2015 @ 11:29:43 #109
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_152147338
quote:
10s.gif Op donderdag 30 april 2015 11:25 schreef Etsu het volgende:
Is iedereen nu serieus boos weggegaan?
Ik ben Nashville aan het kijken O+
Your beauty never ever scared me.
pi_152147359
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2015 11:29 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik ben Nashville aan het kijken O+
Speelt er een knappe jongen in?
  roze donderdag 30 april 2015 @ 11:31:04 #111
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_152147380
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 11:30 schreef Etsu het volgende:

[..]

Speelt er een knappe jongen in?
Ja meerdere.
Your beauty never ever scared me.
pi_152147392
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2015 11:31 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ja meerdere.
Namen en rugnummers
  roze donderdag 30 april 2015 @ 11:32:58 #113
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_152147432
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 11:31 schreef Etsu het volgende:

[..]

Namen en rugnummers
Moet je gewoon even Googlen: Nashville cast :+ :9
Your beauty never ever scared me.
pi_152147466
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2015 11:32 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Moet je gewoon even Googlen: Nashville cast :+ :9
Er is maar 1 knappe -O-
Jonathan Jackson met kort haar zou ik hard doen
pi_152147472
quote:
10s.gif Op donderdag 30 april 2015 11:25 schreef Etsu het volgende:
Is iedereen nu serieus boos weggegaan?
Ja!

Nee. Zit in het ziekenhuis
pi_152147485
quote:
8s.gif Op donderdag 30 april 2015 11:34 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja!

Nee. Zit in het ziekenhuis
Wachten tot een verpleegster je meeneemt naar een kamertje voor een spermaonderzoek?
  roze donderdag 30 april 2015 @ 11:35:33 #117
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_152147488
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 11:34 schreef Etsu het volgende:

[..]

Er is maar 1 knappe -O-
Jonathan Jackson met kort haar zou ik hard doen
Begin na 2 seizoenen ook wel een zwak voor hem te krijgen ja :9 In het begin had die iets langer haar, stond minder leuk.
Your beauty never ever scared me.
pi_152147499
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2015 11:35 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Begin na 2 seizoenen ook wel een zwak voor hem te krijgen ja :9 In het begin had die iets langer haar, stond minder leuk.
Dat lang haar is niet leuk.
  roze donderdag 30 april 2015 @ 11:36:06 #119
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_152147500
Etsu, Michiel Huisman deed ook mee:

O+ :9~
Your beauty never ever scared me.
pi_152147519
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2015 11:36 schreef Amarantha het volgende:
Etsu, Michiel Huisman deed ook mee:
[ afbeelding ]
O+ :9~
Hmmmmm. Die kan ermee door.
  roze donderdag 30 april 2015 @ 11:37:12 #121
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_152147532
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 11:36 schreef Etsu het volgende:

[..]

Hmmmmm. Die kan ermee door.
Hij is echt leuk O+
Your beauty never ever scared me.
pi_152147662
quote:
15s.gif Op donderdag 30 april 2015 11:35 schreef Etsu het volgende:

[..]

Wachten tot een verpleegster je meeneemt naar een kamertje voor een spermaonderzoek?
Nee anaal nou goed
pi_152147750
quote:
8s.gif Op donderdag 30 april 2015 11:41 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nee anaal nou goed
Oeh, lekker.
Ben benieuwd wat je er van vindt
  roze donderdag 30 april 2015 @ 11:50:26 #125
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_152147896
Your beauty never ever scared me.
pi_152147903
Op zaterdag 15 augustus 2015 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind jou - en dat bedoel ik echt niet zo kinderachtig of iets dergelijks - echt een leuk aandoenlijk kereltje. Vind jou iets leuks, gemoedelijks en tofs hebben.
pi_152147926
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2015 11:50 schreef Amarantha het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
Zou best eens goed kunnen kloppen.
  roze donderdag 30 april 2015 @ 11:52:41 #128
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_152147955
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 11:51 schreef Etsu het volgende:

[..]

Zou best eens goed kunnen kloppen.
Ja geloof het ook wel. China & India hebben samen echt zovéél inwoners
Your beauty never ever scared me.
pi_152147988
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2015 11:52 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ja geloof het ook wel. China & India hebben samen echt zovéél inwoners
En in Tokyo wonen 13,35 miljoen mensen (2014), kan je nagaan vergeleken met Nederland.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2015 11:53:47 ]
pi_152148100
China: 1,357 miljard (2013)
India: 1,252 miljard (2013)

Aantal inwoners Aarde: 7,125 miljard (2013)

2,609/7,125x100= 36%.

Wtf man.
pi_152148158
quote:
10s.gif Op donderdag 30 april 2015 11:57 schreef Etsu het volgende:
China: 1,357 miljard (2013)
India: 1,252 miljard (2013)

Aantal inwoners Aarde: 7,125 miljard (2013)

2,609/7,125x100= 36%.

Wtf man.
Confronterend
Op zaterdag 15 augustus 2015 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind jou - en dat bedoel ik echt niet zo kinderachtig of iets dergelijks - echt een leuk aandoenlijk kereltje. Vind jou iets leuks, gemoedelijks en tofs hebben.
  roze donderdag 30 april 2015 @ 12:01:17 #132
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_152148208
quote:
10s.gif Op donderdag 30 april 2015 11:57 schreef Etsu het volgende:
China: 1,357 miljard (2013)
India: 1,252 miljard (2013)

Aantal inwoners Aarde: 7,125 miljard (2013)

2,609/7,125x100= 36%.

Wtf man.
Echt ziekelijk veel.
Your beauty never ever scared me.
pi_152148259
Nederland: 16,8 miljoen (2013)

16,8miljoen/7,125miljardx100= 0,23%
  roze donderdag 30 april 2015 @ 12:03:18 #134
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_152148271
quote:
10s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:03 schreef Etsu het volgende:
Nederland: 16,8 miljoen (2013)

16,8miljoen/7,125miljardx100= 0,23%
_O- _O- _O-
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 30 april 2015 @ 12:04:15 #135
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_152148289
Die cirkel is trouwens heel Azië Etsu :9 Niet alleen India & China
Your beauty never ever scared me.
pi_152148296
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:04 schreef Amarantha het volgende:
Die cirkel is trouwens heel Azië Etsu :9 Niet alleen India & China
Ja weet ik.
  roze donderdag 30 april 2015 @ 12:05:00 #137
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_152148310
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:04 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ja weet ik.
Oh ik keek er net pas goed na :+
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 30 april 2015 @ 12:05:33 #138
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_152148325
En het worden alleen maar meer en meer mensen
Your beauty never ever scared me.
pi_152148439
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:05 schreef Amarantha het volgende:
En het worden alleen maar meer en meer mensen
Daarom, deze wereld gaat kapot :).
Op zaterdag 15 augustus 2015 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind jou - en dat bedoel ik echt niet zo kinderachtig of iets dergelijks - echt een leuk aandoenlijk kereltje. Vind jou iets leuks, gemoedelijks en tofs hebben.
  donderdag 30 april 2015 @ 12:11:06 #140
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_152148459
quote:
10s.gif Op donderdag 30 april 2015 11:57 schreef Etsu het volgende:
China: 1,357 miljard (2013)
India: 1,252 miljard (2013)

Aantal inwoners Aarde: 7,125 miljard (2013)

2,609/7,125x100= 36%.

Wtf man.
Hek er om heen :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_152148471
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hek er om heen :)
Hahaha eens!
Op zaterdag 15 augustus 2015 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind jou - en dat bedoel ik echt niet zo kinderachtig of iets dergelijks - echt een leuk aandoenlijk kereltje. Vind jou iets leuks, gemoedelijks en tofs hebben.
pi_152148543
Ach, ooit gaan we dood. Ik vind dat niet erg.
pi_152148652
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:14 schreef Etsu het volgende:
Ach, ooit gaan we dood. Ik vind dat niet erg.
Ik ook niet, ik zeg het je eerlijk. Regelmatig haat ik ons als mensen :P
Op zaterdag 15 augustus 2015 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind jou - en dat bedoel ik echt niet zo kinderachtig of iets dergelijks - echt een leuk aandoenlijk kereltje. Vind jou iets leuks, gemoedelijks en tofs hebben.
pi_152148659
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:18 schreef Makoto het volgende:

[..]

Ik ook niet, ik zeg het je eerlijk. Regelmatig haat ik ons als mensen :P
Ik haat de wereld. En het leven.
pi_152148681
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:18 schreef Etsu het volgende:
Ik haat de wereld. En het leven.
Haha, nee maar ik ben serieus. Ik haat het leven niet zozeer. Maar wel hoe wij leven :')
Op zaterdag 15 augustus 2015 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind jou - en dat bedoel ik echt niet zo kinderachtig of iets dergelijks - echt een leuk aandoenlijk kereltje. Vind jou iets leuks, gemoedelijks en tofs hebben.
pi_152148687
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:19 schreef Makoto het volgende:

[..]

Haha, nee maar ik ben serieus. Ik haat het leven niet zozeer. Maar wel hoe wij leven :')
Ik ben ook serieus. :)
pi_152148701
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:20 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik ben ook serieus. :)
Haha, ik vind jou lastig in te schatten soms.
Op zaterdag 15 augustus 2015 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind jou - en dat bedoel ik echt niet zo kinderachtig of iets dergelijks - echt een leuk aandoenlijk kereltje. Vind jou iets leuks, gemoedelijks en tofs hebben.
  donderdag 30 april 2015 @ 12:27:27 #148
356190 xBubbles
Lights will guide you home
pi_152148868
Hoorcollege zometeen :)
Believe you can, and you will.
  donderdag 30 april 2015 @ 12:30:08 #149
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_152148930
Schatjes O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_152149113
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:30 schreef Samzz het volgende:
Schatjes O+.
Hoi chickie!
pi_152149130
Ama, ik ben om 15:15 in emmen ;)
  donderdag 30 april 2015 @ 12:39:00 #152
319979 Fok-it
All is well
pi_152149145
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:20 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik ben ook serieus. :)
Zie je niet wat onze nieuwe user probeert?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  roze donderdag 30 april 2015 @ 12:39:03 #153
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_152149146
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:38 schreef McGrath het volgende:
Ama, ik ben om 15:15 in emmen ;)
Dan ben ik denk ik druk bezig met chillen :o
Your beauty never ever scared me.
pi_152149147
Ik kom ook naar Emmen.
pi_152149155
quote:
10s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:39 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Zie je niet wat onze nieuwe user probeert?
Vertel.
  roze donderdag 30 april 2015 @ 12:39:26 #156
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_152149157
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:39 schreef Etsu het volgende:
Ik kom ook naar Emmen.
Ok :)
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 30 april 2015 @ 12:41:04 #157
319979 Fok-it
All is well
pi_152149194
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:39 schreef Etsu het volgende:

[..]

Vertel.
Hij wil je iets laten vragen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_152149200
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:39 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Dan ben ik denk ik druk bezig met chillen :o
bij het station? Je herkent me aan een puma sporttas ;)
  donderdag 30 april 2015 @ 12:42:04 #159
319979 Fok-it
All is well
pi_152149217
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:41 schreef McGrath het volgende:

[..]

bij het station? Je herkent me aan een puma sporttas ;)
Waarom ga je naar Emmen? Wonen je ouders daar nog?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  donderdag 30 april 2015 @ 12:42:07 #160
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_152149218
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:37 schreef McGrath het volgende:

[..]

Hoi chickie!
:*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_152149225
quote:
10s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:41 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Hij wil je iets laten vragen
Wat dan?
  roze donderdag 30 april 2015 @ 12:42:42 #162
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_152149229
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:41 schreef McGrath het volgende:

[..]

bij het station? Je herkent me aan een puma sporttas ;)
Ik was eigenlijk niet van plan om naar het station te gaan _O- Maar wil best even langs fietsen om hoi te zeggen, 'moet' toch naar de shop vanmiddag. Is maar 1 minuut om fietsen.
Your beauty never ever scared me.
pi_152149241
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:42 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik was eigenlijk niet van plan om naar het station te gaan _O- Maar wil best even langs fietsen om hoi te zeggen, 'moet' toch naar de shop vanmiddag. Is maar 1 minuut om fietsen.
Ik ben jaloers
  roze donderdag 30 april 2015 @ 12:44:29 #164
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_152149276
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:43 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik ben jaloers
;)
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 30 april 2015 @ 12:45:03 #165
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_152149298
Lekker eten
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  donderdag 30 april 2015 @ 12:45:08 #166
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_152149301
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:43 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik ben jaloers
Ik ga vanmiddag betaald een uur op het strand hangen. Jaloers?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_152149302
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:42 schreef Samzz het volgende:

[..]

:*.
ik mag nu aan mijn lange reis beginnen en omdat een trutje er gigantisch lang over deed bij het gwk heb ik nu geen goed ontbijt :(
pi_152149319
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:42 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik was eigenlijk niet van plan om naar het station te gaan _O- Maar wil best even langs fietsen om hoi te zeggen, 'moet' toch naar de shop vanmiddag. Is maar 1 minuut om fietsen.
dan wordt ik wel een beetje zenuwachtig
pi_152149320
quote:
10s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:45 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ga vanmiddag betaald een uur op het strand hangen. Jaloers?
Nee.
  donderdag 30 april 2015 @ 12:46:04 #170
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_152149335
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:45 schreef McGrath het volgende:

[..]

ik mag nu aan mijn lange reis beginnen en omdat een trutje er gigantisch lang over deed bij het gwk heb ik nu geen goed ontbijt :(
Arme schat ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 30 april 2015 @ 12:46:20 #171
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_152149339
quote:
6s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:45 schreef Etsu het volgende:

[..]

Nee.
Ik geloof je niet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  roze donderdag 30 april 2015 @ 12:46:44 #172
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_152149355
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:45 schreef McGrath het volgende:

[..]

dan wordt ik wel een beetje zenuwachtig
:9 Lijkt me wel grappig om even hoi te komen zeggen. Welke bus moet je hebben
Your beauty never ever scared me.
pi_152149372
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:46 schreef Samzz het volgende:

[..]

Arme schat ;(.
en ik weet ook dat er straks geen railcatering is :'(
  donderdag 30 april 2015 @ 12:47:27 #174
319979 Fok-it
All is well
pi_152149381
quote:
10s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:46 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik geloof je niet.
Zo'n lekker weer is her niet
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_152149385
Jongens volgens mij voel ik nu een aardbeving
Het water in m'n glaasje water trilt ook
pi_152149386
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:46 schreef Amarantha het volgende:

[..]

:9 Lijkt me wel grappig om even hoi te komen zeggen. Welke bus moet je hebben
73
  donderdag 30 april 2015 @ 12:47:41 #177
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_152149391
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:47 schreef McGrath het volgende:

[..]

en ik weet ook dat er straks geen railcatering is :'(
Het station heeft toch wel tentjes?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 30 april 2015 @ 12:48:24 #178
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_152149412
quote:
10s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:47 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Zo'n lekker weer is her niet
Bij jou misschien niet :). Hier strak blauwe lucht en volle zon.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  roze donderdag 30 april 2015 @ 12:48:37 #179
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_152149420
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:47 schreef McGrath het volgende:

[..]

73
Gaat die meteen weg als je op t station bent? _O-
Your beauty never ever scared me.
pi_152149425
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:47 schreef Samzz het volgende:

[..]

Het station heeft toch wel tentjes?
pas in emmen zou ik daar tijd voor hebben.
pi_152149442
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:48 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Gaat die meteen weg als je op t station bent? _O-
Nee daar zit wel wat tijd tussen.
  donderdag 30 april 2015 @ 12:49:50 #182
319979 Fok-it
All is well
pi_152149458
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:48 schreef McGrath het volgende:

[..]

pas in emmen zou ik daar tijd voor hebben.
Jongen negeer me niet :(
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  roze donderdag 30 april 2015 @ 12:50:00 #183
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_152149461
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:49 schreef McGrath het volgende:

[..]

Nee daar zit wel wat tijd tussen.
Dan kom ik vast wel even :9 Ben te herkennen aan een roze gestreepte vest (zo'n dikke hippievest).
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 30 april 2015 @ 12:50:03 #184
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_152149465
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:48 schreef McGrath het volgende:

[..]

pas in emmen zou ik daar tijd voor hebben.
Hoezo? Voor je de trein in stapt heb je geen tijd even wat te halen?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 30 april 2015 @ 12:50:34 #185
319979 Fok-it
All is well
pi_152149480
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:48 schreef Samzz het volgende:

[..]

Bij jou misschien niet :). Hier strak blauwe lucht en volle zon.
Oh ja Zeeland he. Dan snap ik het wel.
Hier ook wel zon hoor :+ maar windkracht 100 :r
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  roze donderdag 30 april 2015 @ 12:51:01 #186
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_152149493
Tenzij het ineens (hard) regent _O-
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 30 april 2015 @ 12:51:55 #187
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_152149522
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:50 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Oh ja Zeeland he. Dan snap ik het wel.
Hier ook wel zon hoor :+ maar windkracht 100 :r
Dat ook niet :P. Zal kijken of ik zo een foto kan maken. Als ik m'n telefoon meeneem :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_152149557
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:50 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hoezo? Voor je de trein in stapt heb je geen tijd even wat te halen?
ik zit al in de trein en ik had daar inderdaad geen tijd voor door de persoon voor me bij het gwk
  donderdag 30 april 2015 @ 12:53:50 #189
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_152149576
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:53 schreef McGrath het volgende:

[..]

ik zit al in de trein en ik had daar inderdaad geen tijd voor door de persoon voor me bij het gwk
Dat is kut ;(. Ik zal m'n uil met rantsoen langssturen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 30 april 2015 @ 12:54:09 #190
319979 Fok-it
All is well
pi_152149585
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:51 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat ook niet :P. Zal kijken of ik zo een foto kan maken. Als ik m'n telefoon meeneem :').
Moet je doen dan? Strandtentjes beoordelen? :+
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  donderdag 30 april 2015 @ 12:55:03 #191
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_152149618
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:54 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Moet je doen dan? Strandtentjes beoordelen? :+
Paardrijden :7.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 30 april 2015 @ 12:55:40 #192
319979 Fok-it
All is well
pi_152149639
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:55 schreef Samzz het volgende:

[..]

Paardrijden :7.
Dat is wel leuk op het strand ja
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  donderdag 30 april 2015 @ 12:56:32 #193
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_152149666
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:55 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat is wel leuk op het strand ja
Bijna alles is leuk op het strand O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  roze donderdag 30 april 2015 @ 12:59:17 #194
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_152149747
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:53 schreef McGrath het volgende:
Oh ik hoor net dat ik straks nog weg moet. Moet nog even kijken of ik het red :') :@
Your beauty never ever scared me.
pi_152149756
Hier nu ook zon na een gigantische stortbui net.

En nu POFFERTJES.
pi_152149831
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:59 schreef Toto69 het volgende:
Hier nu ook zon na een gigantische stortbui net.

En nu POFFERTJES.
heerlijk
pi_152149838
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 13:02 schreef Etsu het volgende:

[..]

heerlijk
ik ben zelf heerlijk
pi_152150028
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 10:37 schreef Etsu het volgende:

[..]

Waar is Paxcon?
Goedemiddag
pi_152150073
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 13:09 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Goedemiddag
Hoi Paxcon.
pi_152150097
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:59 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Oh ik hoor net dat ik straks nog weg moet. Moet nog even kijken of ik het red :') :@
kijk maar als het 25 over is. Is het de moeite niet meer ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')