SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Ja, behalve tieten en piemels.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:Op donderdag 30 april 2015 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon ergens "helpen" bij weeskindjes in Afrika en dan 100 fotos maken met die weeskindjes
jammer dat je geen ontwikkelingswerk in Scandinavie kan doenquote:Op donderdag 30 april 2015 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon ergens "helpen" bij weeskindjes in Afrika en dan 100 fotos maken met die weeskindjes
Geen idee hoe dat kon.quote:Op zondag 26 april 2015 15:16 schreef Etsu het volgende:
Fylax heeft weer aandacht nodig hoor, heeft die z'n geslacht ingesteld als vrouw
Nee.quote:Op donderdag 30 april 2015 04:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je kon je piemol niet zien en je dacht he das verrekt handig nu ben ik een vrouwtje ?
Niet gezien, waar gaat het over?quote:Op donderdag 30 april 2015 08:33 schreef Paxcon het volgende:
http://www.npo.nl/zembla/29-04-2015/VARA_101372899
Iemand deze gezien? Wat een verwende blaag.
Over hoe kinderen tegenwoordig opgevoed worden.quote:
Dat zie ik echt steeds meer om me heen.quote:Op donderdag 30 april 2015 08:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Over hoe kinderen tegenwoordig opgevoed worden.
Conclusie: ouders hebben geen autoriteit meer en het worden verwende blagen.
Jaquote:Op donderdag 30 april 2015 08:54 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dat zie ik echt steeds meer om me heen.
En dan kom ik aan met m'n meneer, mevrouw, kan ik u helpen, lukt het allemaal?
Je maakt een geintje toch? Ik kreeg (en krijg) echt geen beloning als ik dankjewel zeg hoorquote:Op donderdag 30 april 2015 08:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jaecht erg
En een moeder die haar zoon van 15 ging belonen omdat hij in een restaurant - nadat de ober eten had gebracht - zei: Dankuwel meneer.![]()
Ja, maar die kerel krijgt alles. Hij had ook drie dingen gevraagd voor z'n verjaardag waarvan 1 ding 250 euro was, maar hij vond het de normaalste zaak van de wereld.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:05 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Je maakt een geintje toch? Ik kreeg (en krijg) echt geen beloning als ik dankjewel zeg hoor
Jezus, dat is toch vanzelfsprekend dat je dankjewel zegt?
Dat soort mensen verdienen een keiharde bitchslapquote:Op donderdag 30 april 2015 09:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, maar die kerel krijgt alles. Hij had ook drie dingen gevraagd voor z'n verjaardag waarvan 1 ding 250 euro was, maar hij vond het de normaalste zaak van de wereld.
Met een honkbalknuppel ja.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:28 schreef xBubbles het volgende:
Dat soort mensen verdienen een keiharde bitchslap
quote:Op donderdag 30 april 2015 09:37 schreef Samzz het volgende:
Hallo . Petticoat terug, jurk betalen. Petticoat en shoenen bij TopVintage bestellen. BAM!
Geld moet rollen tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2015 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind jou - en dat bedoel ik echt niet zo kinderachtig of iets dergelijks - echt een leuk aandoenlijk kereltje. Vind jou iets leuks, gemoedelijks en tofs hebben.
quote:Op donderdag 30 april 2015 09:49 schreef Makoto het volgende:
[..]
Geld moet rollen toch
Je kan het toch niet meenemen het graf in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Daarom! Alleen hoop ik niet dat je van plan bent binnen nu en een x aantal jaar er vandoor te gaanquote:Op donderdag 30 april 2015 09:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan het toch niet meenemen het graf in.
Ik ben het idd niet van planquote:Op donderdag 30 april 2015 09:50 schreef Makoto het volgende:
[..]
Daarom! Alleen hoop ik niet dat je van plan bent binnen nu en een x aantal jaar er vandoor te gaan.
Haha goedzo!quote:
Yayquote:Op donderdag 30 april 2015 09:37 schreef Samzz het volgende:
Hallo. Petticoat terug, jurk betalen. Petticoat en shoenen bij TopVintage bestellen. BAM!
Ik kom je straks even een bezoekje brengen als ik uit het ziekenhuis benquote:Op donderdag 30 april 2015 10:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je m'n beste vriend Paxcon steeds beledigt
Je weet waar ik woonquote:Op donderdag 30 april 2015 10:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kom je straks even een bezoekje brengen als ik uit het ziekenhuis ben|
Raampje intikkenquote:Op donderdag 30 april 2015 10:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je weet waar ik woonAl kom je niet binnen vrees ik, want ik hoef geen vieze mensen in huis
Mooi, misschien helpt dat eens.quote:Op donderdag 30 april 2015 10:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik prik met een tandenstoker in je gat als je dat doet
:Squote:Op donderdag 30 april 2015 10:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wow
Ik eet geen fruit op m'n pizza dus ik vind t bijzonder dat je denkt dat ik Paxcon ben
En ik de hele tijd tegen zo'n huilende emotionele zeug.quote:Op donderdag 30 april 2015 10:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
moet ik de hele tijd tegen zo'n rokende zeug aan kijken
daar kan jij ook wat van toch?quote:Op donderdag 30 april 2015 10:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik de hele tijd tegen zo'n huilende emotionele zeug.
Hé Ama!quote:
Check hemquote:Op donderdag 30 april 2015 10:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
goed man, veel plezier met je getuige
Wij gingen al trouwen. Moest alleen nog een trouwlocatie uitzoekenquote:
Goddomme, ik zou willen dat ik die luxe had nuquote:
Ik wil van meerdere walletjes etenquote:Op donderdag 30 april 2015 10:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wij gingen al trouwen. Moest alleen nog een trouwlocatie uitzoeken
Want dat is verboden ofzo?quote:Op donderdag 30 april 2015 10:45 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Jij wil trouwen, en dan noem je andere mensen schatje
Zo hoort dat, de man is niet monogaam.quote:
Jonguh, ik ouwehoer toch gewoonquote:Op donderdag 30 april 2015 10:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Want dat is verboden ofzo?waar staat dat in de wet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |