SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Ja, behalve tieten en piemels.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Meh.quote:Op zondag 26 april 2015 15:07 schreef Fok-it het volgende:
Over gingers gesproken, Ginny Weasley tegenwoordig
Lekker hele dag series kijken.quote:
Die heeft een kaaklijn waar je een vliegtuig op kan landen man.quote:Op zondag 26 april 2015 15:07 schreef Fok-it het volgende:
Over gingers gesproken, Ginny Weasley tegenwoordig
quote:Op zondag 26 april 2015 15:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lekker hele dag series kijken.
Gisteren weer begonnen met Deathnote :$
Jij hebt een kont waar je een vliegtuig op kan landenquote:Op zondag 26 april 2015 15:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die heeft een kaaklijn waar je een vliegtuig op kan landen man.
quote:Op zondag 26 april 2015 15:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lekker hele dag series kijken.
Gisteren weer begonnen met Deathnote :$
Dank je.quote:Op zondag 26 april 2015 15:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt een kont waar je een vliegtuig op kan landen
Aflevering 4 pas. Dus als jij ook weer wilt kijken kan ik nog opnieuw beginnen.quote:
Haha, wat een schatje.quote:Op zondag 26 april 2015 15:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Aflevering 4 pas. Dus als jij ook weer wilt kijken kan ik nog opnieuw beginnen.![]()
quote:
Dankjequote:
Nee...quote:
We moeten nog een nieuwe serie hebben.quote:Op zondag 26 april 2015 15:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Haha, wat een schatje.Maar ben even anime moe. Komt wel weer een keertje.
Kijk maar gewoon lekker wanneer je zin hebt.
Blacklist s2 kunnen we kijken volgens mij.quote:Op zondag 26 april 2015 15:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
We moeten nog een nieuwe serie hebben.
Bijna afgelopen.quote:Op zondag 26 april 2015 15:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Blacklist s2 kunnen we kijken volgens mij.
Nee.quote:Op zondag 26 april 2015 15:16 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb 10 euro op grunn en bts voor 6,5bid voor mij
Had hij gisteren ook al. Waarschijnlijk heeft hij een kunstvagina op zijn voorfront geducktaped.quote:Op zondag 26 april 2015 15:16 schreef Etsu het volgende:
Fylax heeft weer aandacht nodig hoor, heeft die z'n geslacht ingesteld als vrouw
Lordquote:Op zondag 26 april 2015 15:16 schreef Etsu het volgende:
Fylax heeft weer aandacht nodig hoor, heeft die z'n geslacht ingesteld als vrouw
Wowquote:Op zondag 26 april 2015 15:17 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Had hij gisteren ook al. Waarschijnlijk heeft hij een kunstvagina op zijn voorfront geducktaped.
Gawdquote:Op zondag 26 april 2015 15:16 schreef Etsu het volgende:
Wachten.quote:Op zondag 26 april 2015 15:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bijna afgelopen.als we even wachten hebben we hele seizoen in 1
Klinkt het bekend?quote:
quote:
Als je got en vikings leuk vindt moet je outlander kijkenquote:Op zondag 26 april 2015 15:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]lenen van de buren tok :$$$
Maar moet nog andere serie opzoeken :$
wasdat?quote:Op zondag 26 april 2015 15:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je got en vikings leuk vindt moet je outlander kijken
En Silicon Valley
Wat een nare mod ben jij.quote:
Ja, dat bedoel ik natuurlijk.quote:Op zondag 26 april 2015 15:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]lenen van de buren tok :$$$
Maar moet nog andere serie opzoeken :$
quote:Op zondag 26 april 2015 15:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik natuurlijk.
Welke andere?
quote:Op zondag 26 april 2015 15:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je got en vikings leuk vindt moet je outlander kijken
En Silicon Valley
Silicon Valley is comedy over Silicon Valley dusquote:
SV spreekt me niet echt aan eerlijk gezegd. Outlander even kijken.quote:
Mij ook niet, Outlander wel.quote:Op zondag 26 april 2015 15:24 schreef Fera het volgende:
[..]
SV spreekt me niet echt aan eerlijk gezegd. Outlander even kijken.
Ervaring?quote:Op zondag 26 april 2015 15:17 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Had hij gisteren ook al. Waarschijnlijk heeft hij een kunstvagina op zijn voorfront geducktaped.
quote:
Gewoon Bates Motel waar de hoofdpersoon z'n moeder in bed probeert te krijgenquote:Op zondag 26 april 2015 15:38 schreef Fera het volgende:
Jammere van Outlander is dat er blijkbaar een driehoeksverhouding in zit. Als ik ergens een pesthekel aan heb.
Klinkt als iets voor Heppie.quote:Op zondag 26 april 2015 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon Bates Motel waar de hoofdpersoon z'n moeder in bed probeert te krijgen
Katwijk Motel.quote:
quote:
quote:Op zondag 26 april 2015 15:16 schreef Etsu het volgende:
Toffe serie welquote:Op zondag 26 april 2015 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon Bates Motel waar de hoofdpersoon z'n moeder in bed probeert te krijgen
☐ Not rektquote:
quote:Op zondag 26 april 2015 16:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
☐ Not rekt
☑ Rekt
☑ Really Rekt
☑ Tyrannosaurus Rekt
☑ Cash4Rekt.com
☑ Grapes of Rekt
☑ Ship Rekt
☑ Rekt markes the spot
☑ Caught rekt handed
☑ The Rekt Side Story
☑ Singin' In The Rekt
☑ Painting The Roses Rekt
☑ Rekt Van Winkle
☑ Parks and Rekt
☑ Lord of the Rekts: The Reking of the King
☑ Star Trekt
☑ The Rekt Prince of Bel-Air
☑ A Game of Rekt
☑ Rektflix
☑ Rekt it like it's hot
☑ RektBox 360
☑ The Rekt-men
☑ School Of Rekt
☑ I am Fire, I am Rekt
☑ Rekt and Roll
☑ Professor Rekt
☑ Catcher in the Rekt
☑ Rekt-22
☑ Harry Potter: The Half-Rekt Prince
☑ Great Rektspectations
☑ Paper Scissors Rekt
☑ RektCraft
☑ Grand Rekt Auto V
☑ Call of Rekt: Modern Reking 2
☑ Legend Of Zelda: Ocarina of Rekt
☑ Rekt It Ralph
☑ Left 4 Rekt
☑ www.rekkit.com
☑ Pokemon: Fire Rekt
☑ The Shawshank Rektemption
☑ The Rektfather
☑ The Rekt Knight
☑ Fiddler on the Rekt
☑ The Rekt Files
☑ The Good, the Bad, and The Rekt
☑ Forrekt Gump
☑ The Silence of the Rekts
☑ The Green Rekt
☑ Gladirekt
☑ Spirekted Away
☑ Terminator 2: Rektment Day
☑ The Rekt Knight Rises
☑ The Rekt King
☑ REKT-E
☑ Citizen Rekt
☑ Requiem for a Rekt
☑ REKT TO REKT ass to ass
☑ Star Wars: Episode VI - Return of the Rekt
☑ Braverekt
☑ Batrekt Begins
☑ 2001: A Rekt Odyssey
☑ The Wolf of Rekt Street
☑ Rekt's Labyrinth
☑ 12 Years a Rekt
☑ Gravirekt
☑ Finding Rekt
☑ The Arekters
☑ There Will Be Rekt
☑ Christopher Rektellston
☑ Hachi: A Rekt Tale
☑ The Rekt Ultimatum
☑ Shrekt
☑ Rektal Exam
☑ Rektium for a Dream
☑ www.Trekt.tv
☑ Erektile Dysfunction
☑ 50 shades of rekt
Deze schijnt erg lekker te zijn:quote:
Witte chocolade is geen chocoladequote:Op zondag 26 april 2015 18:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Deze schijnt erg lekker te zijn:
[ afbeelding ]
Maar onze AH heeft hem niet!
Jij vindt alles lekker wat ongezond isquote:Op zondag 26 april 2015 18:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan mij het schelen, ik vind het wel lekker.
Ik kijk ondertussen seriequote:Op zondag 26 april 2015 18:54 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Zullen we even door het topic stuiteren?
Ga maar in de hoek staan, vlegelquote:Op zondag 26 april 2015 19:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb geen pics gemaakt, het spijt me
Jij in een leren pakjequote:Op zondag 26 april 2015 19:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hou die rare fantasieën voor jezelf zeg :s
quote:Op zondag 26 april 2015 19:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt, daarom schreeuw ik ook altijd VERRASSING! als ik hem erin hang
Denken dat ik hem daarin heb gehangenquote:Op zondag 26 april 2015 19:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]Dat paardenmeisje moet zijn geschrokken toen
quote:Op zondag 26 april 2015 19:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Denken dat ik hem daarin heb gehangen
Geldt ook voor bijna
alleen mondwerk jwz (van hun kant, ik ga niet beffen)
creepquote:Op zondag 26 april 2015 19:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ga je nu ontkennen? Want dan post ik het filmpje dat ik stiekem gemaakt heb toch gewoon?
Die schoenen draag ik bijna nooitquote:
Ik vind het een leuke combo hoorquote:Op zondag 26 april 2015 20:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die schoenen draag ik bijna nooitEens gekocht, maar achteraf gezien vond ik dat oranje toch niet mooi
Komt nu mooi uit
Oeh, nog beter!quote:Op zondag 26 april 2015 20:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Of zal ik donkergrijze/zwarte broek aan doen?
Doe dat maarquote:Op zondag 26 april 2015 20:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Even snel omkleden dan.
[..]
ik heb ook nog wit en zwart
ja maar dit past goed bij koningsdagquote:Op zondag 26 april 2015 20:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Even snel omkleden dan.
[..]
ik heb ook nog wit en zwart
Ligt aan je ondergoedkeuze.quote:Op zondag 26 april 2015 20:21 schreef Etsu het volgende:
Zou ik hiermee Paxcon kunnen versieren denken jullie?
quote:Op zondag 26 april 2015 20:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat lul je zodat ik weer mn schoenen uit moet doen.
Gezien het weer misschien wel een betere keuzequote:Op zondag 26 april 2015 20:22 schreef Etsu het volgende:
Ik geloof jullie niet.
Ik vertrouw op xBubbels, zij heeft echte vrouwelijke smaak en ik ben homo en ik vind donkergrijs ook veel mooier dan lichtblauw.
Misschien morgen lichtblauw.
Glad I could helpquote:Op zondag 26 april 2015 20:22 schreef Etsu het volgende:
Ik geloof jullie niet.
Ik vertrouw op xBubbels, zij heeft echte vrouwelijke smaak en ik ben homo en ik vind donkergrijs ook veel mooier dan lichtblauw.
Misschien morgen lichtblauw.
Dit is satire zekerquote:Op zondag 26 april 2015 20:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ligt aan je ondergoedkeuze.
Paxcon en roze strings is een garantie voor seks.
Sowquote:Op zondag 26 april 2015 20:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Slechte satire.
Vandaag mooi 40 euro gewonnen met Twente - AZ
Ja ik had ineens door dat het oranje was, ik vind het erg jammer.quote:Op maandag 27 april 2015 00:26 schreef Samzz het volgende:
Iedereen is oranje. Oranje is zo'n kutkleur
. Waarom heten die lui niet Van Blauwe-Nassau
.
Ik zal dit helaas moeten rapporteren aan Etsu.quote:Op maandag 27 april 2015 00:25 schreef McGrath het volgende:
Ik ben trouwens een klein beetje verliefd op bubbles, maar niet aan haar vertellen hoor!
Ben je het even kwijt wat mijn geaardheid is?quote:Op maandag 27 april 2015 00:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zal dit helaas moeten rapporteren aan Etsu.
Dat weet je zelf nog niet eens.quote:Op maandag 27 april 2015 00:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ben je het even kwijt wat mijn geaardheid is?
Hartje gebroken en zoquote:Op maandag 27 april 2015 00:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja ik had ineens door dat het oranje was, ik vind het erg jammer.
Hoe gaat het met jou samzz?
Als je er zelf maar in gelooft toch?quote:Op maandag 27 april 2015 00:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gelukkig wel, maar ik laat jou lekker raden!
Nee, ik lijm mijn eigen hartje welquote:Op maandag 27 april 2015 00:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jij ook al? als ik de jouwe lijm, wil jij dan die van mij doen?
Heartbrokenquote:
Leeftijd is toch maar een getalquote:Op maandag 27 april 2015 00:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Is die Mc Grath niet een beetje jong voor je
Wat kan ik doen om dit goed te maken?quote:Op maandag 27 april 2015 00:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heartbroken.
[..]
Leeftijd is toch maar een getal?
Met mij wel goed hoor.quote:
Chloroform gegeven?quote:Op maandag 27 april 2015 00:37 schreef Amarantha het volgende:
Poeh rust. Huisgenoot kwam chillen op mijn kamer, lief meisje hoor maar damn wat kan die veel en hard praten
Ik ook, maar die van samzz is ff belangrijker!quote:Op maandag 27 april 2015 00:37 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Met mij wel goed hoor.
Maar ik zie dat Samzz een gebroken hartje heeft
Vertel eens over jouw gebroken hart?quote:Op maandag 27 april 2015 00:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wat kan ik doen om dit goed te maken?
Meh jij bent wel een beetje een kinderloos milfje, die Mc Grath zal best een mooie jongen zijn verder maar geestelijk ben jij zo'n 450 stappen verder.quote:Op maandag 27 april 2015 00:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heartbroken.
[..]
Leeftijd is toch maar een getal?
Nee ze wou in gezelschap een jointje roken, rest van huisgenoten zijn ook weg.quote:
En van wiet ging ze schreeuwen, uh oké.quote:Op maandag 27 april 2015 00:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ze wou in gezelschap een jointje roken, rest van huisgenoten zijn ook weg.
Een milfjequote:Op maandag 27 april 2015 00:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh jij bent wel een beetje een kinderloos milfje, die Mc Grath zal best een mooie jongen zijn verder maar geestelijk ben jij zo'n 450 stappen verder.
Nee ze had vandaag nog niet geblowd en was hele dag weg geweest dus ze was erg hyper.quote:Op maandag 27 april 2015 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
En van wiet ging ze schreeuwen, uh oké.
quote:
Ze heeft me al een tijdje indirect gedumpt, maar ik had er vanavond met een vriendin van haar over gepraat en dan doet het toch wel weer een klein beetje pijnquote:
Je skipt gewoon het hele kinderloze gedeelte, en ja ik denk serieus dat mannen jou meer als dat zien dan als de onbezonnen studente.quote:
Ahwquote:Op maandag 27 april 2015 00:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft me al een tijdje indirect gedumpt, maar ik had er vanavond met een vriendin van haar over gepraat en dan doet het toch wel weer een klein beetje pijn
Als jij je nou eens naar je leeftijd ging gedragen zou het al helemaal fantastisch zijn.quote:Op maandag 27 april 2015 00:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh jij bent wel een beetje een kinderloos milfje, die Mc Grath zal best een mooie jongen zijn verder maar geestelijk ben jij zo'n 450 stappen verder.
de bitchquote:Op maandag 27 april 2015 00:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft me al een tijdje indirect gedumpt, maar ik had er vanavond met een vriendin van haar over gepraat en dan doet het toch wel weer een klein beetje pijn
Ahh, nee da's niet fijnquote:Op maandag 27 april 2015 00:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
[..]
Indirect dumpen, dat moet wel een intense relatie geweest zijn danquote:Op maandag 27 april 2015 00:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
[..]
Er zat een heel veel langer verhaal achter, maar ik vond na een paar jaar eindelijk iemand weer eens leuk genoeg.quote:
Dat las ik. Als mannen me als milf gaan zien ga ik mezelf van kant makenquote:Op maandag 27 april 2015 00:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Je skipt gewoon het hele kinderloze gedeelte, en ja ik denk serieus dat mannen jou meer als dat zien dan als de onbezonnen studente.
Als ze een inschatting zouden maken op basis van looks/voorkomen.
Jij gedraagt je als een oud wijf, weet niet wat erger is eigenlijkquote:Op maandag 27 april 2015 00:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als jij je nou eens naar je leeftijd ging gedragen zou het al helemaal fantastisch zijn.
Ach ja, soms krijg je een deur in je neusquote:Op maandag 27 april 2015 00:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Er zat een heel veel langer verhaal achter, maar ik vond na een paar jaar eindelijk iemand weer eens leuk genoeg.
Misschien moet jij gewoon eens je muil houden en zorgen dat je ook eens een sociaal leven krijgtquote:Op maandag 27 april 2015 00:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Indirect dumpen, dat moet wel een intense relatie geweest zijn dan
Tja.quote:Op maandag 27 april 2015 00:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach ja, soms krijg je een deur in je neus. Happens to all of us.
Aldus jij, die zijn hossels van FOK! probeert te halen zonder ook zelfs maar naar het geslacht te kijkenquote:Op maandag 27 april 2015 00:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Misschien moet jij gewoon eens je muil houden en zorgen dat je ook eens een sociaal leven krijgt
Beter een deur in je neus dan een neus in je...quote:Op maandag 27 april 2015 00:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach ja, soms krijg je een deur in je neus. Happens to all of us.
Damnquote:Op maandag 27 april 2015 00:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beter een deur in je neus dan een neus in je...
ach laat ook maar
Woo man, wat ken je me goed.quote:Op maandag 27 april 2015 00:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus jij, die zijn hossels van FOK! probeert te halen zonder ook zelfs maar naar het geslacht te kijken![]()
Hoi Toto, alles goed?quote:
Good for you! Gewoon enkel lust, geen lasten.quote:Op maandag 27 april 2015 00:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik begin gewoon niet meer aan liefde.
Heb jij er eentje in australie?quote:Op maandag 27 april 2015 00:45 schreef Samzz het volgende:
Ach, beter een liefde die je niet moet, dan een liefde aan de andere kant van de wereld.
quote:
lust.. welke lustquote:Op maandag 27 april 2015 00:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Good for you! Gewoon enkel lust, geen lasten.
Hoe bedoel je niet zo lekker te pas?quote:Op maandag 27 april 2015 00:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gaat wel, niet zo heel lekker te pas eigenlijk. Hoe gaat het met jou?
Vrijmarkt tochquote:Op maandag 27 april 2015 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe bedoel je niet zo lekker te pas?
Ja ook wel hoor, wil alleen eigenlijk wat doen morgen,maar jaWeet niks
Nee, ik overdrijfquote:
quote:Op maandag 27 april 2015 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Ik zie toch wat je probeert, je geeft het trouwens zelf ook ruimschoots toe kanjerdebieltje
Geen zin om alleen daar tussendoor te slenterenquote:
Hmm, niet echt lekker in mn velquote:Op maandag 27 april 2015 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe bedoel je niet zo lekker te pas?
Ja ook wel hoor, wil alleen eigenlijk wat doen morgen,maar jaWeet niks
Eensquote:Op maandag 27 april 2015 00:45 schreef Samzz het volgende:
Ach, beter een liefde die je niet moet, dan een liefde aan de andere kant van de wereld.
Overigens is het toch fijner om te weten dat er iemand je de moeite waard vindt dan genegeerd te worden door degene die jij de moeite waard vindt.quote:Op maandag 27 april 2015 00:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik overdrijf. Maar goed. Doet er ook niet toe, all in the past
.
Wat zit jij te haten johquote:Op maandag 27 april 2015 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Ik zie toch wat je probeert, je geeft het trouwens zelf ook ruimschoots toe kanjerdebieltje
Oh zo bedoel je, kutquote:Op maandag 27 april 2015 00:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hmm, niet echt lekker in mn vel
Ga Utrecht in dan?
Zeg, heb je geen real life vriendinnen om bij uit te huilen over je gebroken hartje.quote:
Tuurlijk. Maar zulke shit gebeurt gewoon in het leven. Zal nog wel vaker gebeuren ben ik bang.quote:Op maandag 27 april 2015 00:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
Overigens is het toch fijner om te weten dat er iemand je de moeite waard vindt dan genegeerd te worden door degene die jij de moeite waard vindt.
Nee, en heb jij geen begeleiders om je frustraties te uiten?quote:Op maandag 27 april 2015 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeg, heb je geen real life vriendinnen om bij uit te huilen over je gebroken hartje.
Kneusje.
Oh schat, je hebt nog geen ideequote:Op maandag 27 april 2015 00:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
Overigens is het toch fijner om te weten dat er iemand je de moeite waard vindt dan genegeerd te worden door degene die jij de moeite waard vindt.
I know, maar ik kom er wel overeen, ooit.quote:Op maandag 27 april 2015 00:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar zulke shit gebeurt gewoon in het leven. Zal nog wel vaker gebeuren ben ik bang.
Zal zo het nummer van je moeder even opzoeken.quote:Op maandag 27 april 2015 00:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, en heb jij geen begeleiders om je frustraties te uiten?
Ja ach, ik heb het idee dat het ziekenhuis me aan het lijntje houdt of zo, of niet eerlijk is, ik merk namelijk helemaal geen verbetering..quote:Op maandag 27 april 2015 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zo bedoel je, kutMisschien helpt m`n kadootje wat als afleiding
Ja kan kan, moet maar kijken. Morgen wordt het toch kutweer volgens mij
Je stelt je gewoon aan man, die relatie kan nooit serieus geweest zijnquote:Op maandag 27 april 2015 00:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
I know, maar ik kom er wel overeen, ooit.
Hoorde je dat wel te merken dan?quote:Op maandag 27 april 2015 00:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ach, ik heb het idee dat het ziekenhuis me aan het lijntje houdt of zo, of niet eerlijk is, ik merk namelijk helemaal geen verbetering..
Ja klopt, regen geloof ik
Kan je geen SO aanvragen ergens dan? Lopen mensen überhaupt zolang rond met zo'n cyste zonder verbetering, kan toch bijna niet.quote:Op maandag 27 april 2015 00:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ach, ik heb het idee dat het ziekenhuis me aan het lijntje houdt of zo, of niet eerlijk is, ik merk namelijk helemaal geen verbetering..
Ja klopt, regen geloof ik
Ja, maar ik maak zelf ook foto's van de wonden om het bij te houden, en met gaasjes drukken merk je ook dat die holte weer dieper wordt. Das echt geen 'gaat goed' natuurlijkquote:
En jij bepaalt voor hem wat erger is? Uh okequote:Op maandag 27 april 2015 00:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh schat, je hebt nog geen idee. Weet je hoe moeilijk het is niet bij de persoon te kunnen zijn van wie je houdt, juist terwijl je weet dat hij ook van jou houdt? Dat je een klik hebt tot de maan en terug? Samen kunt lachen, samen kunt huilen, maar niet samen kunt zijn?
1000x erger dan weten dat iemand die je leuk vindt jou niet op die manier ziet.
Ben jij nog maagd?quote:Op maandag 27 april 2015 00:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Je stelt je gewoon aan man, die relatie kan nooit serieus geweest zijn
Dit type cyste kent een gigantisch hoog recidive helaas. En zeker als ze eerst hebben lopen aankloten. Dit is al het 5e ziekenhuisquote:Op maandag 27 april 2015 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan je geen SO aanvragen ergens dan? Lopen mensen überhaupt zolang rond met zo'n cyste zonder verbetering, kan toch bijna niet.
Ik bepaal niks.quote:Op maandag 27 april 2015 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En jij bepaalt voor hem wat erger is? Uh oke
Doei!quote:Op maandag 27 april 2015 00:53 schreef Elan het volgende:
Is net de fucking R&P slowchat hier sinds McGrath hier post
Daarom kom ik hier ook weerquote:Op maandag 27 april 2015 00:53 schreef Elan het volgende:
Zeg maar gerust teringslechtquote:
Misschien had hij zich wel heel gelukkig geprezen met een vriendin die hij weinig zag maar waarvan hij wel wist dat ze van hem hieldquote:
Ik kan het me niet voorstellenquote:Op maandag 27 april 2015 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien had hij zich wel heel gelukkig geprezen met een vriendin die hij weinig zag maar waarvan hij wel wist dat ze van hem hieldAls je al weet ik veel hoe vaak nul op je rekwest hebt gekregen denk ik dat je daar toch eerder de voorkeur aan geeft hoor
Van sterrenbeeldquote:
Jupquote:Op maandag 27 april 2015 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom kom ik hier ook weer
[..]
Zeg maar gerust teringslecht
De sfeer is hier sowieso al 10x keer kut de laatste tijd. Het is toch alleen maar of beetje ruzie maken of beetje geacteerd geilen op elkaar. Niemand is echt geinteresseerd in een ander. At least. Zo ervaar ik het verderquote:Op maandag 27 april 2015 00:53 schreef Elan het volgende:
Ik doe mn bestquote:Op maandag 27 april 2015 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De sfeer is hier sowieso al 10x keer kut de laatste tijd. Het is toch alleen maar of beetje ruzie maken of beetje geacteerd geilen op elkaar. Niemand is echt geinteresseerd in een ander. At least. Zo ervaar ik het verder
Zo komt de Telegraaf met nieuws over twee spitsen die Ajax volgt.quote:
Ik heb geen idee. Ik zou het zelf beide wel moeilijk vinden. Sprak op de bruiloft van m`n nicht dit weekend een jongen die had een meisje uit Australie leren kennen op Tumblr maar wilde er wel mee doorgaan. 1 keer in het echt gezienquote:
Waarom post je hier dan nog?quote:Op maandag 27 april 2015 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De sfeer is hier sowieso al 10x keer kut de laatste tijd. Het is toch alleen maar of beetje ruzie maken of beetje geacteerd geilen op elkaar. Niemand is echt geinteresseerd in een ander. At least. Zo ervaar ik het verder
Nee ligt niet aan jouquote:
quote:Op maandag 27 april 2015 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo komt de Telegraaf met nieuws over twee spitsen die Ajax volgt.
Benieuwd welke Eredivisiespitsen er gaan komen
Omdat ik hier al jaren postquote:
Nou, ik ben heus wel geïnteresseerdquote:Op maandag 27 april 2015 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Altijd oprechte interesse man, misschien komt het omdat mensen als Inso en sof niet of nauwelijks meer posten geen normale discussie hier gezien over wetenschap en politiek alleen maar mensen die elkaar proberen te hosselen en daarin falenquote:Op maandag 27 april 2015 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wauw, goede reden om ergens te blijven waar het je niet bevaltquote:
Ik heb het ook niet specifiek over iemand ofzoquote:
Je kunt zeggen wat je wilt maar Stuart was best een toffe user hier. Iig qua oprechte interesse in allesquote:
Leeft hij nog?quote:Op maandag 27 april 2015 00:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt maar Stuart was best een toffe user hier. Iig qua oprechte interesse in alles
Jij postte toch altijd in R&P?quote:Op maandag 27 april 2015 00:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wauw, goede reden om ergens te blijven waar het je niet bevalt.
Zeg ik dat dan?quote:Op maandag 27 april 2015 00:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wauw, goede reden om ergens te blijven waar het je niet bevalt.
Ja, maar hij is erg druk zei hij paar maanden terug. Kon nog wel jaren duren voor ie terugkwamquote:
En dan post hij opeens weer 500 berichten per dagquote:Op maandag 27 april 2015 00:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, maar hij is erg druk zei hij paar maanden terug. Kon nog wel jaren duren voor ie terugkwam
Ik post nog steeds in R&Pquote:Op maandag 27 april 2015 00:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij postte toch altijd in R&P?
Overigens ben jij baas hoor, maar mc grath met zijn irritante gedoe mag wel weg
Als je de sfeer minder vindt, bevalt iets je niet. Als iets je niet bevalt, waarom blijven?quote:Op maandag 27 april 2015 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?
Ik zeg alleen dat de sfeer minder is.
AZ was pas goed. 4.20quote:Op maandag 27 april 2015 01:00 schreef Elan het volgende:
Vandaag funbet gezet op Madrid en Napoli fucking goeie odds Toto
Misschien kun je Mc Grath overtuigen voortaan daar te posten.quote:
Hehequote:Op maandag 27 april 2015 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan post hij opeens weer 500 berichten per dag
Omdat het vast wel weer beter zal worden de komende tijdquote:Op maandag 27 april 2015 01:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je de sfeer minder vindt, bevalt iets je niet. Als iets je niet bevalt, waarom blijven?
Ik kom niet meer in SC Relatiesquote:Op maandag 27 april 2015 01:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien kun je Mc Grath overtuigen voortaan daar te posten.
Met al zijn issues kan hij daar vast van waarde zijn
Dankje Samzzquote:Op maandag 27 april 2015 01:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kom niet meer in SC Relaties. Maar in R&P SC is hij welkom hoor
.
Okéquote:Op maandag 27 april 2015 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat het vast wel weer beter zal worden de komende tijd
En omdat het nog wel een van de leukere SC`s blijft verder hier
Niet meer?quote:Op maandag 27 april 2015 01:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Feyenoord was weer slecht he man manquote:
Ik ben geen hater verder hoorquote:
Die Inso, ook ineens wegquote:Op maandag 27 april 2015 01:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hehe
Stuart + inso terug zou de sc echt ten goede komen
Jaquote:
Wat is het verschil?quote:Op maandag 27 april 2015 01:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Die komt binnenkort weer wat vaker hier heb ik uit betrouwbare bron vernomenquote:
In R&P SC wordt er niet gekwijld op alles wat een kut heeft, gaat het niet constant over drugs en draait een heel topic niet om één persoon.quote:
Ik vind het niet leuk meer, nee.quote:
Adidas met hun kutshirtsquote:Op maandag 27 april 2015 01:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Komt vast door die vies lelijke shirts.
Toen ik vorige week zei AZ is gevaar voor derde plekkie iedereen lachen, maar komt er aan zeker als ze zo kanki spelen tegen Vitesse
Ik zit in de Kuip dus ze winnen wel tegen Vitessequote:Op maandag 27 april 2015 01:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Komt vast door die vies lelijke shirts.
Toen ik vorige week zei AZ is gevaar voor derde plekkie iedereen lachen, maar komt er aan zeker als ze zo kanki spelen tegen Vitesse
Hmm oke. Kaneel zei ook al zoiets dacht ikquote:Op maandag 27 april 2015 01:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
In R&P SC wordt er niet gekwijld op alles wat een kut heeft, gaat het niet constant over drugs en draait een heel topic niet om één persoon.
[..]
Ik vind het niet leuk meer, nee.
Waarom is hij weg danquote:Op maandag 27 april 2015 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die komt binnenkort weer wat vaker hier heb ik uit betrouwbare bron vernomen
Meestal laatste uitwedstrijd van het jaar, maar Dordt speelt in het groen en de nieuwe shirts zijn ook groen. Dus weet nietquote:
Ga je nog met Inso erheen?quote:Op maandag 27 april 2015 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zit in de Kuip dus ze winnen wel tegen Vitesse
Kaneel kan het wetenquote:Op maandag 27 april 2015 01:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hmm oke. Kaneel zei ook al zoiets dacht ik
Druk zoals Toto zeiquote:Op maandag 27 april 2015 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom is hij weg dan
[..]
Meestal laatste uitwedstrijd van het jaar, maar Dordt speelt in het groen en de nieuwe shirts zijn ook groen. Dus weet niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |