Waarom post je hier dan nog?quote:Op maandag 27 april 2015 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De sfeer is hier sowieso al 10x keer kut de laatste tijd. Het is toch alleen maar of beetje ruzie maken of beetje geacteerd geilen op elkaar. Niemand is echt geinteresseerd in een ander. At least. Zo ervaar ik het verder
Nee ligt niet aan jouquote:
quote:Op maandag 27 april 2015 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo komt de Telegraaf met nieuws over twee spitsen die Ajax volgt.
Benieuwd welke Eredivisiespitsen er gaan komen
Omdat ik hier al jaren postquote:
Nou, ik ben heus wel geïnteresseerdquote:Op maandag 27 april 2015 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De sfeer is hier sowieso al 10x keer kut de laatste tijd. Het is toch alleen maar of beetje ruzie maken of beetje geacteerd geilen op elkaar. Niemand is echt geinteresseerd in een ander. At least. Zo ervaar ik het verder
Altijd oprechte interesse man, misschien komt het omdat mensen als Inso en sof niet of nauwelijks meer posten geen normale discussie hier gezien over wetenschap en politiek alleen maar mensen die elkaar proberen te hosselen en daarin falenquote:Op maandag 27 april 2015 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wauw, goede reden om ergens te blijven waar het je niet bevaltquote:
Ik heb het ook niet specifiek over iemand ofzoquote:
Je kunt zeggen wat je wilt maar Stuart was best een toffe user hier. Iig qua oprechte interesse in allesquote:
Leeft hij nog?quote:Op maandag 27 april 2015 00:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt maar Stuart was best een toffe user hier. Iig qua oprechte interesse in alles
Jij postte toch altijd in R&P?quote:Op maandag 27 april 2015 00:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wauw, goede reden om ergens te blijven waar het je niet bevalt.
Zeg ik dat dan?quote:Op maandag 27 april 2015 00:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wauw, goede reden om ergens te blijven waar het je niet bevalt.
Ja, maar hij is erg druk zei hij paar maanden terug. Kon nog wel jaren duren voor ie terugkwamquote:
En dan post hij opeens weer 500 berichten per dagquote:Op maandag 27 april 2015 00:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, maar hij is erg druk zei hij paar maanden terug. Kon nog wel jaren duren voor ie terugkwam
Ik post nog steeds in R&Pquote:Op maandag 27 april 2015 00:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij postte toch altijd in R&P?
Overigens ben jij baas hoor, maar mc grath met zijn irritante gedoe mag wel weg
Als je de sfeer minder vindt, bevalt iets je niet. Als iets je niet bevalt, waarom blijven?quote:Op maandag 27 april 2015 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?
Ik zeg alleen dat de sfeer minder is.
AZ was pas goed. 4.20quote:Op maandag 27 april 2015 01:00 schreef Elan het volgende:
Vandaag funbet gezet op Madrid en Napoli fucking goeie odds Toto
Misschien kun je Mc Grath overtuigen voortaan daar te posten.quote:
Hehequote:Op maandag 27 april 2015 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan post hij opeens weer 500 berichten per dag
Omdat het vast wel weer beter zal worden de komende tijdquote:Op maandag 27 april 2015 01:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je de sfeer minder vindt, bevalt iets je niet. Als iets je niet bevalt, waarom blijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |