I know, maar ik kom er wel overeen, ooit.quote:Op maandag 27 april 2015 00:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar zulke shit gebeurt gewoon in het leven. Zal nog wel vaker gebeuren ben ik bang.
Zal zo het nummer van je moeder even opzoeken.quote:Op maandag 27 april 2015 00:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, en heb jij geen begeleiders om je frustraties te uiten?
Ja ach, ik heb het idee dat het ziekenhuis me aan het lijntje houdt of zo, of niet eerlijk is, ik merk namelijk helemaal geen verbetering..quote:Op maandag 27 april 2015 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zo bedoel je, kutMisschien helpt m`n kadootje wat als afleiding
Ja kan kan, moet maar kijken. Morgen wordt het toch kutweer volgens mij
Je stelt je gewoon aan man, die relatie kan nooit serieus geweest zijnquote:Op maandag 27 april 2015 00:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
I know, maar ik kom er wel overeen, ooit.
Hoorde je dat wel te merken dan?quote:Op maandag 27 april 2015 00:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ach, ik heb het idee dat het ziekenhuis me aan het lijntje houdt of zo, of niet eerlijk is, ik merk namelijk helemaal geen verbetering..
Ja klopt, regen geloof ik
Kan je geen SO aanvragen ergens dan? Lopen mensen überhaupt zolang rond met zo'n cyste zonder verbetering, kan toch bijna niet.quote:Op maandag 27 april 2015 00:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ach, ik heb het idee dat het ziekenhuis me aan het lijntje houdt of zo, of niet eerlijk is, ik merk namelijk helemaal geen verbetering..
Ja klopt, regen geloof ik
Ja, maar ik maak zelf ook foto's van de wonden om het bij te houden, en met gaasjes drukken merk je ook dat die holte weer dieper wordt. Das echt geen 'gaat goed' natuurlijkquote:
En jij bepaalt voor hem wat erger is? Uh okequote:Op maandag 27 april 2015 00:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh schat, je hebt nog geen idee. Weet je hoe moeilijk het is niet bij de persoon te kunnen zijn van wie je houdt, juist terwijl je weet dat hij ook van jou houdt? Dat je een klik hebt tot de maan en terug? Samen kunt lachen, samen kunt huilen, maar niet samen kunt zijn?
1000x erger dan weten dat iemand die je leuk vindt jou niet op die manier ziet.
Ben jij nog maagd?quote:Op maandag 27 april 2015 00:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Je stelt je gewoon aan man, die relatie kan nooit serieus geweest zijn
Dit type cyste kent een gigantisch hoog recidive helaas. En zeker als ze eerst hebben lopen aankloten. Dit is al het 5e ziekenhuisquote:Op maandag 27 april 2015 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan je geen SO aanvragen ergens dan? Lopen mensen überhaupt zolang rond met zo'n cyste zonder verbetering, kan toch bijna niet.
Ik bepaal niks.quote:Op maandag 27 april 2015 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En jij bepaalt voor hem wat erger is? Uh oke
Doei!quote:Op maandag 27 april 2015 00:53 schreef Elan het volgende:
Is net de fucking R&P slowchat hier sinds McGrath hier post
Daarom kom ik hier ook weerquote:Op maandag 27 april 2015 00:53 schreef Elan het volgende:
Zeg maar gerust teringslechtquote:
Misschien had hij zich wel heel gelukkig geprezen met een vriendin die hij weinig zag maar waarvan hij wel wist dat ze van hem hieldquote:
Ik kan het me niet voorstellenquote:Op maandag 27 april 2015 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien had hij zich wel heel gelukkig geprezen met een vriendin die hij weinig zag maar waarvan hij wel wist dat ze van hem hieldAls je al weet ik veel hoe vaak nul op je rekwest hebt gekregen denk ik dat je daar toch eerder de voorkeur aan geeft hoor
Van sterrenbeeldquote:
Jupquote:Op maandag 27 april 2015 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom kom ik hier ook weer
[..]
Zeg maar gerust teringslecht
De sfeer is hier sowieso al 10x keer kut de laatste tijd. Het is toch alleen maar of beetje ruzie maken of beetje geacteerd geilen op elkaar. Niemand is echt geinteresseerd in een ander. At least. Zo ervaar ik het verderquote:Op maandag 27 april 2015 00:53 schreef Elan het volgende:
Ik doe mn bestquote:Op maandag 27 april 2015 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De sfeer is hier sowieso al 10x keer kut de laatste tijd. Het is toch alleen maar of beetje ruzie maken of beetje geacteerd geilen op elkaar. Niemand is echt geinteresseerd in een ander. At least. Zo ervaar ik het verder
Zo komt de Telegraaf met nieuws over twee spitsen die Ajax volgt.quote:
Ik heb geen idee. Ik zou het zelf beide wel moeilijk vinden. Sprak op de bruiloft van m`n nicht dit weekend een jongen die had een meisje uit Australie leren kennen op Tumblr maar wilde er wel mee doorgaan. 1 keer in het echt gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |