Damnquote:Op maandag 27 april 2015 00:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beter een deur in je neus dan een neus in je...
ach laat ook maar
Woo man, wat ken je me goed.quote:Op maandag 27 april 2015 00:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus jij, die zijn hossels van FOK! probeert te halen zonder ook zelfs maar naar het geslacht te kijken![]()
Hoi Toto, alles goed?quote:
Good for you! Gewoon enkel lust, geen lasten.quote:Op maandag 27 april 2015 00:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik begin gewoon niet meer aan liefde.
Heb jij er eentje in australie?quote:Op maandag 27 april 2015 00:45 schreef Samzz het volgende:
Ach, beter een liefde die je niet moet, dan een liefde aan de andere kant van de wereld.
quote:
lust.. welke lustquote:Op maandag 27 april 2015 00:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Good for you! Gewoon enkel lust, geen lasten.
Hoe bedoel je niet zo lekker te pas?quote:Op maandag 27 april 2015 00:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gaat wel, niet zo heel lekker te pas eigenlijk. Hoe gaat het met jou?
Vrijmarkt tochquote:Op maandag 27 april 2015 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe bedoel je niet zo lekker te pas?
Ja ook wel hoor, wil alleen eigenlijk wat doen morgen,maar jaWeet niks
Nee, ik overdrijfquote:
quote:Op maandag 27 april 2015 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Ik zie toch wat je probeert, je geeft het trouwens zelf ook ruimschoots toe kanjerdebieltje
Geen zin om alleen daar tussendoor te slenterenquote:
Hmm, niet echt lekker in mn velquote:Op maandag 27 april 2015 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe bedoel je niet zo lekker te pas?
Ja ook wel hoor, wil alleen eigenlijk wat doen morgen,maar jaWeet niks
Eensquote:Op maandag 27 april 2015 00:45 schreef Samzz het volgende:
Ach, beter een liefde die je niet moet, dan een liefde aan de andere kant van de wereld.
Overigens is het toch fijner om te weten dat er iemand je de moeite waard vindt dan genegeerd te worden door degene die jij de moeite waard vindt.quote:Op maandag 27 april 2015 00:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik overdrijf. Maar goed. Doet er ook niet toe, all in the past
.
Wat zit jij te haten johquote:Op maandag 27 april 2015 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Ik zie toch wat je probeert, je geeft het trouwens zelf ook ruimschoots toe kanjerdebieltje
Oh zo bedoel je, kutquote:Op maandag 27 april 2015 00:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hmm, niet echt lekker in mn vel
Ga Utrecht in dan?
Zeg, heb je geen real life vriendinnen om bij uit te huilen over je gebroken hartje.quote:
Tuurlijk. Maar zulke shit gebeurt gewoon in het leven. Zal nog wel vaker gebeuren ben ik bang.quote:Op maandag 27 april 2015 00:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
Overigens is het toch fijner om te weten dat er iemand je de moeite waard vindt dan genegeerd te worden door degene die jij de moeite waard vindt.
Nee, en heb jij geen begeleiders om je frustraties te uiten?quote:Op maandag 27 april 2015 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeg, heb je geen real life vriendinnen om bij uit te huilen over je gebroken hartje.
Kneusje.
Oh schat, je hebt nog geen ideequote:Op maandag 27 april 2015 00:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
Overigens is het toch fijner om te weten dat er iemand je de moeite waard vindt dan genegeerd te worden door degene die jij de moeite waard vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |