Is zeker nog wel nodig. Dat bedoelde ik ook met 'er mee bezig zijn'. Na het gesprek met de decaan een aantal tips en telefoonnummers gekregen. Alleen nog mezelf er even toe zetten om die dinsdag te bellen. Vrijdag heb ik weer een gesprek met haar, dus dan wil ik wel laten zien dat ik dat zelf voor elkaar heb gekregen. Ze zei dat zij het anders wel voor me wilde doen, maar ik vind dat ik daarin zelfstandig moet zijn.quote:Op zondag 26 april 2015 14:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkigga je nog wel op zoek naar hulp of denk je dar dat niet nodig is?
En met studie ook beter? Je had tentamenweek toch
Sushi en gaming pc.quote:Op zondag 26 april 2015 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed bezig.
Wat ga je straks van je eerste loon kopen?
Moet je ook zelf doen inderdaadquote:Op zondag 26 april 2015 14:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Is zeker nog wel nodig. Dat bedoelde ik ook met 'er mee bezig zijn'. Na het gesprek met de decaan een aantal tips en telefoonnummers gekregen. Alleen nog mezelf er even toe zetten om die dinsdag te bellen. Vrijdag heb ik weer een gesprek met haar, dus dan wil ik wel laten zien dat ik dat zelf voor elkaar heb gekregen. Ze zei dat zij het anders wel voor me wilde doen, maar ik vind dat ik daarin zelfstandig moet zijn.
Verbouwen.quote:
Heb je Etsu's gezicht verbouwt?quote:
Is het ook wel.quote:Op zondag 26 april 2015 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je ook zelf doen inderdaad
Wel spannend
quote:Op zondag 26 april 2015 14:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het ook wel.Vandaar dat ik het al een week voor me uitschuif denk ik. Plus het feit dat uitstelgedrag gewoon deel van het probleem is.
Natuurlijk. Maar dat gaat niet zomaar 1, 2, 3.quote:Op zondag 26 april 2015 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]kan ook goed aan gewerkt worden he. Het is vaker meer een mindswitch die je moet maken
Nee dat gaat niksquote:Op zondag 26 april 2015 14:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar dat gaat niet zomaar 1, 2, 3.
Uiteindelijk gaan we allemaal dood en hoef je niets meer te doen inderdaad. :$quote:Op zondag 26 april 2015 14:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat gaat niksMaar uiteindelijk komt alles goed
Betekent dan dat ik dood ben doe al zo weinig/ :$$$quote:Op zondag 26 april 2015 14:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaan we allemaal dood en hoef je niets meer te doen inderdaad. :$
Nou, eerst nog maar eens genoeg sushi eten voor ik doodgaquote:Op zondag 26 april 2015 14:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaan we allemaal dood en hoef je niets meer te doen inderdaad. :$
Alle gingers zijn toch dood vanbinnen?quote:Op zondag 26 april 2015 15:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Betekent dan dat ik dood ben doe al zo weinig/ :$$$
Dat is een mooi levensdoel om te hebben.quote:Op zondag 26 april 2015 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, eerst nog maar eens genoeg sushi eten voor ik doodga
Sushi bucketlist :$quote:Op zondag 26 april 2015 15:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Alle gingers zijn toch dood vanbinnen?
[..]
Dat is een mooi levensdoel om te hebben.
!!!quote:Op zondag 26 april 2015 15:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Alle gingers zijn toch dood vanbinnen?
[..]
Dat is een mooi levensdoel om te hebben.
Daarom passen we zo goed bij elkaar. :$quote:
Redheadsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |