Ja sorry hoor, maar hier valt alleen wat te beleven voor kinderen op Koningsdag. Allerlei spelletjes en een kinder/rommelmarkt, maar dat was het welquote:
Supermarkten zijn toch open morgen? Gaan dan alleen om 1 uur al dicht ofzoquote:Op zondag 26 april 2015 14:35 schreef Amarantha het volgende:
Pff moet dus morgen wel eerst boodschappen doen anders is de winkel dicht
Ja dat bedoel ikquote:Op zondag 26 april 2015 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Supermarkten zijn toch open morgen? Gaan dan alleen om 1 uur al dicht ofzo
Morgen hier 9-18.quote:Op zondag 26 april 2015 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Supermarkten zijn toch open morgen? Gaan dan alleen om 1 uur al dicht ofzo
Nice. Ik dinsdag waarschijnlijk weer.quote:
Rijke tattaquote:
Het is om een speciale dag te vieren.quote:
Pfffquote:Met man en macht wordt er op Mount Everest gezocht naar overlevenden in de sneeuw. Het basiskamp van bergklimmers is bedolven onder een lawine na de aardbeving van gisteren
Welke dan?quote:
Jaar samen met Hep.quote:
quote:Op zondag 26 april 2015 14:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Jaar samen met Hep.Dat is eigenlijk donderdag pas, maar dan moet hij werken.
En lekker. En 9 mei waarschijnlijk nog een keer. Mijn moeder had er ook wel weer zin in.quote:
nevahhquote:Op zondag 26 april 2015 14:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
You'll never turn over to the dark side right
Maar gaat het nou al war beter met je?quote:Op zondag 26 april 2015 14:42 schreef Fera het volgende:
[..]
En lekker. En 9 mei waarschijnlijk nog een keer. Mijn moeder had er ook wel weer zin in.
Jawel hoor.quote:Op zondag 26 april 2015 14:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar gaat het nou al war beter met je?
wow een jaar alquote:Op zondag 26 april 2015 14:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Jaar samen met Hep.Dat is eigenlijk donderdag pas, maar dan moet hij werken.
Gelukkigquote:Op zondag 26 april 2015 14:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel hoor.Nog niet optimaal, maar ik ben blij dat ik er iig mee bezig ben. Ook met mijn moeder over gepraat en ze begreep het gelukkig heel goed. Ik was eigenlijk bang dat ze misschien teleurgesteld zou zijn (vanwege de studie), maar dat valt mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |