SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Ja, behalve tieten en piemels.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Hij had het volgens mij tegen mij maar had een verkeerde post gequotequote:Op zaterdag 25 april 2015 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap 't nog niet. Blond he. Maar doet er niet toe.
Ja, zoiets.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hij had het volgens mij tegen mij maar had een verkeerde post gequote
Ik wou reageren op een van z'n posts, maar ik klikte per ongeluk de verkeerde post aanquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is?quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:27 schreef Samzz het volgende:
Ja godverdomme, kutwebsite. Weet ook weer waarom ik daar bijna nooit iets bestel.
Ik ben zo'n sucker for blondesquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
De website meldt een probleem met Klarnaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bubbeltje, deze probeer ik dus te bestellen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:30 schreef Samzz het volgende:
Die stond op m'n wishlistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bubbeltje, deze probeer ik dus te bestellen.
Believe you can, and you will.
Vind 'm gaafquote:
Hij is TE cutequote:Op zaterdag 25 april 2015 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind 'm gaaf. Die rare zwarte tule ga ik er denk ik onderweg halen... Misschien. Of niet. Ligt eraan hoe het valt.
Jaaaquote:
Til je wel opquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:36 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig draag ik altijd hakken. Behalve als ik ze niet draag. Maar dat is maar zelden
.
lolquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
We hebben het niet over jouw piemeltje
Ik ben Faxie nietquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toot, heb je haar al piemelfoto's gestuurd?
Ik heb daar een hekel aanquote:
dat wordt dan klimmenquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb daar een hekel aan. Net als kietelen onder m'n voeten.
Ik heb ook m'n jurkje binnenquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaa. En heerlijk zomers. Kan ik wel gebruiken hier in Zeeland, waar de zon altijd schijnt. Behalve nu.
Ja, dat is altijd maar afwachten, of ze in het echt net zo tof zijn als op de foto. Ik ben nog nooit teleurgesteld, gelukkig. HR is echt aan te raden, betaalbaar en heel goede kwaliteit.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:39 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik heb ook m'n jurkje binnen
Twijfelde of 'ie wel leuk was, maar in het echt is 'ie zoveel beter dan op de foto!
Lekker voor op het strand
HR is idd goede kwaliteit. Moet zeggen dat Lindy Bop me ook bevaltquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd maar afwachten, of ze in het echt net zo tof zijn als op de foto. Ik ben nog nooit teleurgesteld, gelukkig. HR is echt aan te raden, betaalbaar en heel goede kwaliteit.
Ik speel liever Moira.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:43 schreef Toto69 het volgende:
ik krijg in monopoly net zo'n kaartje dat het m'n verjaardag is.
slim spel
Zou raken met de kracht van 1000 exploderende zonnen.quote:
dat heb ik met alle plekken waar je mij hebt aangeraaktquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Moira heeft ooit in m'n wang geknepen. Sindsdien heb ik die plek niet meer gewassen.
nergens dusquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat heb ik met alle plekken waar je mij hebt aangeraakt
quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Straks gaan mensen nog denken dat je echt iets van me moet
Klopt. Ik ben niet materialistischquote:
20 is gewoon meer dan legaalquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben niet materialistisch. Wel een pedo als ik jou zou daten.
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben niet materialistisch. Wel een pedo als ik jou zou daten.
het is zaterdag 9 uur, hopelijk ben je vrij.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Als ik zo vrij mag zijn
18quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als ik zo vrij mag zijn
Ja, maar damn. Jong.quote:
28quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als ik zo vrij mag zijn
In bed niet neequote:
Niet per sequote:
Probleem opgelost toch?quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
In bed niet nee.
[..]
Niet per se. Ik val gewoon eerder op oudere mannen
.
Ik wacht nog steeds op een definitieve verhuisdatumquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een definitieve date-datum
je kan naar enschede komenquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een definitieve verhuisdatum.
Ik ben hier druk met klussen. Daar heb ik nu echt geen tijd voor.quote:
Wauw, ik weet weer wat ik voorstel.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben hier druk met klussen. Daar heb ik nu echt geen tijd voor.
Heb je aan tractor?quote:
kloptquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kibbeling van de supermarkt is wel altijd minder.
Ga ik binnenkort doen. Zal aan je denkenquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb ik al heel lang niet meer gegeten.
Leuk!quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:22 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ga ik binnenkort doen. Zal aan je denken
Heerlijkquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:50 schreef pinman het volgende:
[..]
Sushi is wel lekker.
Dit zijn echt mijn favorieten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu krijg ik zin in etenquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:03 schreef pinman het volgende:
[..]
Hier in Houten zit een goed Japans all you can eat restaurant. De sushi is echt lekker daar
Boe.quote:
doeiquote:Op zondag 26 april 2015 08:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Veel plezier, ik ben waarschijnlijk de hele dag weg
quote:Op zondag 26 april 2015 12:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee geen zin in
ik trotseer de pijn gwn als echte thug
weer een nieuwe vriendinquote:
Oh ik bedoel meer dat je eerst zei dat je auto je vriendin was en dat je nu een nieuwe auto koopt dus een nieuwe vriendinquote:
goorquote:
hihahoquote:
Thanksquote:Op zondag 26 april 2015 13:27 schreef supersof het volgende:
[..]
hihaho
nog gefeliciteerd toto
hoe was het gisteren?
Uh oké. goed verhaal wel.quote:Op zondag 26 april 2015 13:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik bedoel meer dat je eerst zei dat je auto je vriendin was en dat je nu een nieuwe auto koopt dus een nieuwe vriendin
Ja jij zei hetquote:
Oh, ik zag een dm van iemand over verjaardagskaarten maar ik kom niet zo vaak meer op fok dus ik had hem te laat gezienquote:
Oh ja dat was wel tof/liefquote:Op zondag 26 april 2015 13:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, ik zag een dm van iemand over verjaardagskaarten maar ik kom niet zo vaak meer op fok dus ik had hem te laat gezien
oke sorryquote:Op zondag 26 april 2015 13:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Oké.
Denk niet dat je het dan goed begrepen hebt sofje.
Thanks.quote:
Ja weekendje Antwerpen, was echt geweldigquote:Op zondag 26 april 2015 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Thanks.
Jij nog wat leuk gedaan met je vent, hoe was jullie vakantie gegaan samen?
Leuk, geniet er van samenquote:Op zondag 26 april 2015 13:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja weekendje Antwerpen, was echt geweldigEn woensdag zijn wel alweer een half jaar samen dus dan lekker uiteten enzo
he wpquote:
Hoelang heb je al met je vriendin dan?quote:
hippy concoursquote:Op zondag 26 april 2015 13:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoelang heb je al met je vriendin dan?en waar ken je dr van?
Oooh leukquote:Op zondag 26 april 2015 13:45 schreef Elan het volgende:
[..]
hippy concours
geen paardenmeisje hoor, mijn zusje had wedstrijd en ze werkte daar achter de bar.
Heb bij haar broer in de klas gezeten
Ja, natuurlijk leef ik nogquote:
tijd niet gezienquote:
Ging werken goed, boefje?quote:Op zondag 26 april 2015 13:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
tijd niet gezien
Inso ook niet
Maakte me zorgen
Veel boeven gevangenquote:
oh hoeft niet hoorquote:Op zondag 26 april 2015 13:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
tijd niet gezien
Inso ook niet
Maakte me zorgen
Nonstop, hielp bij mijn werk.quote:Op zondag 26 april 2015 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog aan racial profiling gedaan?
Goed bezig.quote:
heyyyquote:
Alles goed? Las dat je een leuk weekend hebt gehad met je vriend? Leuk manquote:
M'n allo allo dvd loopt vast bij een bepaalde scène en dan doet ie t niet meerquote:
Ja, twee weken geleden alweer, was heel erg leukquote:Op zondag 26 april 2015 14:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alles goed? Las dat je een leuk weekend hebt gehad met je vriend? Leuk man
Etsu xoxoxquote:
Nog wel pijnsteken in m'n voet en op de andere plekken alleen als ik erop druk.quote:Op zondag 26 april 2015 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etsu xoxox
Gaat het alweer beter met je verwondingen?
Veel drinken maar vanavondquote:Op zondag 26 april 2015 14:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nog wel pijnsteken in m'n voet en op de andere plekken alleen als ik erop druk.
Jep. Vanmorgen gestudeerd tot net, dus nu even blowen en vanavond volgieten met alcohol. Prima dagje.quote:
quote:Op zondag 26 april 2015 14:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jep. Vanmorgen gestudeerd tot net, dus nu even blowen en vanavond volgieten met alcohol. Prima dagje.
Kom nou, je bent 25, je moet iedere dag drinkenquote:Op zondag 26 april 2015 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vrijdag al teveel gedronken dus ik hou het maar sober deze koningsnacht
Als ik nog dikker wil worden wel ja. Ik moet richting de 90 kilo gaan niet over de 100quote:Op zondag 26 april 2015 14:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kom nou, je bent 25, je moet iedere dag drinken
Minpunt iddquote:Op zondag 26 april 2015 14:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik nog dikker wil worden wel ja. Ik moet richting de 90 kilo gaan niet over de 100
In XTC zitten geen calorieënquote:
Zeker doen.quote:
Ik ook wel. Ondanks dat ik wat huiverig ben voor de Side-effectsquote:
Dat is niet helemaal waar.quote:Op zondag 26 april 2015 14:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iemand zei dat ik ze bij jou kon krijgen
Je hebt het toch pas 1 keer gedaan?quote:Op zondag 26 april 2015 14:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar.Ik krijg ze van een vriendin, maar alleen voor eigen gebruik.
Drie keer.quote:
Kan heel leuk zijn, mits je met de juiste mensen bentquote:Op zondag 26 april 2015 14:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook wel. Ondanks dat ik wat huiverig ben voor de Side-effects
En altijd binnen? Of ook al keer op andere plekken?quote:
Ja daar ben ik ook niet bang voorquote:Op zondag 26 april 2015 14:25 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Kan heel leuk zijn, mits je met de juiste mensen bent
Bij wiet duurt het vaak juist even voordat je goed stoned wordt. Beginnende gebruikers ervaren inderdaad vaak dat het niet lijkt te werken. Aan wiet moet je schijnbaar wennen.quote:Op zondag 26 april 2015 14:25 schreef Etsu het volgende:
Ik moet om eerlijk te zijn dat in de meeste gevallen bij wiet de effecten een beetje tegenvallen.![]()
Echt knetterstoned ben ik niet, al ben ik dat eens geweest, maar dat is niet te vergelijken met wat ik altijd heb. Ben nog niet achter waar het aan ligt, of ik ben gewoon goed immuun
Altijd thuis. Vind ik zelf toch het fijnst.quote:Op zondag 26 april 2015 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En altijd binnen? Of ook al keer op andere plekken?
Ik zweer bij kauwgom, serieusquote:Op zondag 26 april 2015 14:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook niet bang voormaar mijn kaken zijn nogal beweeglijk en met XTC is dar dus nog veel erger, ben bang dat ik daar schade aan over hou
Maar dat verklaart toch niet dat in een van mijn eerste keren goed stoned werd en sinds langdurig/continu gebruik amper stoned benquote:Op zondag 26 april 2015 14:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij wiet duurt het vaak juist even voordat je goed stoned wordt. Beginnende gebruikers ervaren inderdaad vaak dat het niet lijkt te werken. Aan wiet moet je schijnbaar wennen.
Dan gebruik je misschien juist weer te vaak.quote:Op zondag 26 april 2015 14:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar dat verklaart toch niet dat in een van mijn eerste keren goed stoned werd en sinds langdurig/continu gebruik amper stoned benIk voel het wel, maar het is niet goed genoeg. :p
Ja als je het samen met je lover doet welquote:Op zondag 26 april 2015 14:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij wiet duurt het vaak juist even voordat je goed stoned wordt. Beginnende gebruikers ervaren inderdaad vaak dat het niet lijkt te werken. Aan wiet moet je schijnbaar wennen.
[..]
Altijd thuis. Vind ik zelf toch het fijnst.
Ja superquote:Op zondag 26 april 2015 14:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, twee weken geleden alweer, was heel erg leukEn ja gaat goed! met jou?
Ga je vreemd?quote:
echt hequote:
In je eentje lijkt me dan wel saai ja. Maar dan zou ik het ook niet doen. Met een groep vrienden misschien wel. Je krijgt sowieso wel interessante gesprekken.quote:Op zondag 26 april 2015 14:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als je het samen met je lover doet welanders lijkt het me toch minder
Misschien wel.quote:Op zondag 26 april 2015 14:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan gebruik je misschien juist weer te vaak.Dat is de andere keerzijde. Heb ik nu zelf ook een beetje.
Ja weet niet, maar jij en Hep zijn sowieso meer huismusjes toch?quote:Op zondag 26 april 2015 14:29 schreef Fera het volgende:
[..]
In je eentje lijkt me dan wel saai ja. Maar dan zou ik het ook niet doen. Met een groep vrienden misschien wel. Je krijgt sowieso wel interessante gesprekken.
Klopt. Maar meestal als je even pauze neemt en daarna weer blowt, dan kan het zijn dat het weer heftiger is. Ik doe het ongeveer elk weekend, dus dan is er misschien net iets teveel gewenning. Terwijl ik maanden geleden echt goed stoned werd op één joint, terwijl ik nu met twee op een avond eigenlijk alleen maar lam wordt.quote:Op zondag 26 april 2015 14:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien wel.Maar lichamelijk verslavend is het gelukkig niet.
Mag ik meedoen? Ik geef er dus helemaal niks omquote:Op zondag 26 april 2015 14:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga niks doen vannacht. Ja chips eten en series kijkenGeef er weinig om. Mss als ik in een grote stad zou wonen..
Vaak wel ja. De sfeer met uitgaan vind ik vaak gewoon niet zo leuk. Het is alleen leuk met de juiste mensen, heb ik ervaren. Maar dan ligt het dus meer aan de mensen en niet aan het uitgaan, voor mij.quote:Op zondag 26 april 2015 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet niet, maar jij en Hep zijn sowieso meer huismusjes toch?
Hoe gaat het trouwens met je?
Morgen ga ik ook alleen even snel de markt over met een huisgenote en dan ga ik gewoon weer verder met de dingen die ik normaal zou doen op maandagquote:Op zondag 26 april 2015 14:31 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Mag ik meedoen? Ik geef er dus helemaal niks om
Preciesquote:Op zondag 26 april 2015 14:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Morgen ga ik ook alleen even snel de markt over met een huisgenote en dan ga ik gewoon weer verder met de dingen die ik normaal zou doen op maandag
Ja sorry hoor, maar hier valt alleen wat te beleven voor kinderen op Koningsdag. Allerlei spelletjes en een kinder/rommelmarkt, maar dat was het welquote:
Supermarkten zijn toch open morgen? Gaan dan alleen om 1 uur al dicht ofzoquote:Op zondag 26 april 2015 14:35 schreef Amarantha het volgende:
Pff moet dus morgen wel eerst boodschappen doen anders is de winkel dicht
Ja dat bedoel ikquote:Op zondag 26 april 2015 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Supermarkten zijn toch open morgen? Gaan dan alleen om 1 uur al dicht ofzo
Morgen hier 9-18.quote:Op zondag 26 april 2015 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Supermarkten zijn toch open morgen? Gaan dan alleen om 1 uur al dicht ofzo
Nice. Ik dinsdag waarschijnlijk weer.quote:
Rijke tattaquote:
Het is om een speciale dag te vieren.quote:
Pfffquote:Met man en macht wordt er op Mount Everest gezocht naar overlevenden in de sneeuw. Het basiskamp van bergklimmers is bedolven onder een lawine na de aardbeving van gisteren
Welke dan?quote:
Jaar samen met Hep.quote:
quote:Op zondag 26 april 2015 14:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Jaar samen met Hep.Dat is eigenlijk donderdag pas, maar dan moet hij werken.
En lekker. En 9 mei waarschijnlijk nog een keer. Mijn moeder had er ook wel weer zin in.quote:
nevahhquote:Op zondag 26 april 2015 14:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
You'll never turn over to the dark side right
Maar gaat het nou al war beter met je?quote:Op zondag 26 april 2015 14:42 schreef Fera het volgende:
[..]
En lekker. En 9 mei waarschijnlijk nog een keer. Mijn moeder had er ook wel weer zin in.
Jawel hoor.quote:Op zondag 26 april 2015 14:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar gaat het nou al war beter met je?
wow een jaar alquote:Op zondag 26 april 2015 14:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Jaar samen met Hep.Dat is eigenlijk donderdag pas, maar dan moet hij werken.
Gelukkigquote:Op zondag 26 april 2015 14:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel hoor.Nog niet optimaal, maar ik ben blij dat ik er iig mee bezig ben. Ook met mijn moeder over gepraat en ze begreep het gelukkig heel goed. Ik was eigenlijk bang dat ze misschien teleurgesteld zou zijn (vanwege de studie), maar dat valt mee.
Is zeker nog wel nodig. Dat bedoelde ik ook met 'er mee bezig zijn'. Na het gesprek met de decaan een aantal tips en telefoonnummers gekregen. Alleen nog mezelf er even toe zetten om die dinsdag te bellen. Vrijdag heb ik weer een gesprek met haar, dus dan wil ik wel laten zien dat ik dat zelf voor elkaar heb gekregen. Ze zei dat zij het anders wel voor me wilde doen, maar ik vind dat ik daarin zelfstandig moet zijn.quote:Op zondag 26 april 2015 14:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkigga je nog wel op zoek naar hulp of denk je dar dat niet nodig is?
En met studie ook beter? Je had tentamenweek toch
Sushi en gaming pc.quote:Op zondag 26 april 2015 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed bezig.
Wat ga je straks van je eerste loon kopen?
Moet je ook zelf doen inderdaadquote:Op zondag 26 april 2015 14:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Is zeker nog wel nodig. Dat bedoelde ik ook met 'er mee bezig zijn'. Na het gesprek met de decaan een aantal tips en telefoonnummers gekregen. Alleen nog mezelf er even toe zetten om die dinsdag te bellen. Vrijdag heb ik weer een gesprek met haar, dus dan wil ik wel laten zien dat ik dat zelf voor elkaar heb gekregen. Ze zei dat zij het anders wel voor me wilde doen, maar ik vind dat ik daarin zelfstandig moet zijn.
Verbouwen.quote:
Heb je Etsu's gezicht verbouwt?quote:
Is het ook wel.quote:Op zondag 26 april 2015 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je ook zelf doen inderdaad
Wel spannend
quote:Op zondag 26 april 2015 14:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het ook wel.Vandaar dat ik het al een week voor me uitschuif denk ik. Plus het feit dat uitstelgedrag gewoon deel van het probleem is.
Natuurlijk. Maar dat gaat niet zomaar 1, 2, 3.quote:Op zondag 26 april 2015 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]kan ook goed aan gewerkt worden he. Het is vaker meer een mindswitch die je moet maken
Nee dat gaat niksquote:Op zondag 26 april 2015 14:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar dat gaat niet zomaar 1, 2, 3.
Uiteindelijk gaan we allemaal dood en hoef je niets meer te doen inderdaad. :$quote:Op zondag 26 april 2015 14:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat gaat niksMaar uiteindelijk komt alles goed
Betekent dan dat ik dood ben doe al zo weinig/ :$$$quote:Op zondag 26 april 2015 14:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaan we allemaal dood en hoef je niets meer te doen inderdaad. :$
Nou, eerst nog maar eens genoeg sushi eten voor ik doodgaquote:Op zondag 26 april 2015 14:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaan we allemaal dood en hoef je niets meer te doen inderdaad. :$
Alle gingers zijn toch dood vanbinnen?quote:Op zondag 26 april 2015 15:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Betekent dan dat ik dood ben doe al zo weinig/ :$$$
Dat is een mooi levensdoel om te hebben.quote:Op zondag 26 april 2015 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, eerst nog maar eens genoeg sushi eten voor ik doodga
Sushi bucketlist :$quote:Op zondag 26 april 2015 15:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Alle gingers zijn toch dood vanbinnen?
[..]
Dat is een mooi levensdoel om te hebben.
!!!quote:Op zondag 26 april 2015 15:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Alle gingers zijn toch dood vanbinnen?
[..]
Dat is een mooi levensdoel om te hebben.
Daarom passen we zo goed bij elkaar. :$quote:
Redheadsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |