SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Ja, behalve tieten en piemels.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Hij had het volgens mij tegen mij maar had een verkeerde post gequotequote:Op zaterdag 25 april 2015 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap 't nog niet. Blond he. Maar doet er niet toe.
Ja, zoiets.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hij had het volgens mij tegen mij maar had een verkeerde post gequote
Ik wou reageren op een van z'n posts, maar ik klikte per ongeluk de verkeerde post aanquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is?quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:27 schreef Samzz het volgende:
Ja godverdomme, kutwebsite. Weet ook weer waarom ik daar bijna nooit iets bestel.
Ik ben zo'n sucker for blondesquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
De website meldt een probleem met Klarnaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bubbeltje, deze probeer ik dus te bestellen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:30 schreef Samzz het volgende:
Die stond op m'n wishlistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bubbeltje, deze probeer ik dus te bestellen.
Believe you can, and you will.
Vind 'm gaafquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |