kloptquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kibbeling van de supermarkt is wel altijd minder.
Ga ik binnenkort doen. Zal aan je denkenquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb ik al heel lang niet meer gegeten.
Leuk!quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:22 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ga ik binnenkort doen. Zal aan je denken
Heerlijkquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:50 schreef pinman het volgende:
[..]
Sushi is wel lekker.
Dit zijn echt mijn favorieten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu krijg ik zin in etenquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:03 schreef pinman het volgende:
[..]
Hier in Houten zit een goed Japans all you can eat restaurant. De sushi is echt lekker daar
Boe.quote:
doeiquote:Op zondag 26 april 2015 08:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Veel plezier, ik ben waarschijnlijk de hele dag weg
quote:Op zondag 26 april 2015 12:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee geen zin in
ik trotseer de pijn gwn als echte thug
weer een nieuwe vriendinquote:
Oh ik bedoel meer dat je eerst zei dat je auto je vriendin was en dat je nu een nieuwe auto koopt dus een nieuwe vriendinquote:
goorquote:
hihahoquote:
Thanksquote:Op zondag 26 april 2015 13:27 schreef supersof het volgende:
[..]
hihaho
nog gefeliciteerd toto
hoe was het gisteren?
Uh oké. goed verhaal wel.quote:Op zondag 26 april 2015 13:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik bedoel meer dat je eerst zei dat je auto je vriendin was en dat je nu een nieuwe auto koopt dus een nieuwe vriendin
Ja jij zei hetquote:
Oh, ik zag een dm van iemand over verjaardagskaarten maar ik kom niet zo vaak meer op fok dus ik had hem te laat gezienquote:
Oh ja dat was wel tof/liefquote:Op zondag 26 april 2015 13:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, ik zag een dm van iemand over verjaardagskaarten maar ik kom niet zo vaak meer op fok dus ik had hem te laat gezien
oke sorryquote:Op zondag 26 april 2015 13:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Oké.
Denk niet dat je het dan goed begrepen hebt sofje.
Thanks.quote:
Ja weekendje Antwerpen, was echt geweldigquote:Op zondag 26 april 2015 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Thanks.
Jij nog wat leuk gedaan met je vent, hoe was jullie vakantie gegaan samen?
Leuk, geniet er van samenquote:Op zondag 26 april 2015 13:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja weekendje Antwerpen, was echt geweldigEn woensdag zijn wel alweer een half jaar samen dus dan lekker uiteten enzo
he wpquote:
Hoelang heb je al met je vriendin dan?quote:
hippy concoursquote:Op zondag 26 april 2015 13:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoelang heb je al met je vriendin dan?en waar ken je dr van?
Oooh leukquote:Op zondag 26 april 2015 13:45 schreef Elan het volgende:
[..]
hippy concours
geen paardenmeisje hoor, mijn zusje had wedstrijd en ze werkte daar achter de bar.
Heb bij haar broer in de klas gezeten
Ja, natuurlijk leef ik nogquote:
tijd niet gezienquote:
Ging werken goed, boefje?quote:Op zondag 26 april 2015 13:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
tijd niet gezien
Inso ook niet
Maakte me zorgen
Veel boeven gevangenquote:
oh hoeft niet hoorquote:Op zondag 26 april 2015 13:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
tijd niet gezien
Inso ook niet
Maakte me zorgen
Nonstop, hielp bij mijn werk.quote:Op zondag 26 april 2015 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog aan racial profiling gedaan?
Goed bezig.quote:
heyyyquote:
Alles goed? Las dat je een leuk weekend hebt gehad met je vriend? Leuk manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |