M'n allo allo dvd loopt vast bij een bepaalde scène en dan doet ie t niet meerquote:
Ja, twee weken geleden alweer, was heel erg leukquote:Op zondag 26 april 2015 14:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alles goed? Las dat je een leuk weekend hebt gehad met je vriend? Leuk man
Etsu xoxoxquote:
Nog wel pijnsteken in m'n voet en op de andere plekken alleen als ik erop druk.quote:Op zondag 26 april 2015 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etsu xoxox
Gaat het alweer beter met je verwondingen?
Veel drinken maar vanavondquote:Op zondag 26 april 2015 14:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nog wel pijnsteken in m'n voet en op de andere plekken alleen als ik erop druk.
Jep. Vanmorgen gestudeerd tot net, dus nu even blowen en vanavond volgieten met alcohol. Prima dagje.quote:
quote:Op zondag 26 april 2015 14:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jep. Vanmorgen gestudeerd tot net, dus nu even blowen en vanavond volgieten met alcohol. Prima dagje.
Kom nou, je bent 25, je moet iedere dag drinkenquote:Op zondag 26 april 2015 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vrijdag al teveel gedronken dus ik hou het maar sober deze koningsnacht
Als ik nog dikker wil worden wel ja. Ik moet richting de 90 kilo gaan niet over de 100quote:Op zondag 26 april 2015 14:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kom nou, je bent 25, je moet iedere dag drinken
Minpunt iddquote:Op zondag 26 april 2015 14:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik nog dikker wil worden wel ja. Ik moet richting de 90 kilo gaan niet over de 100
In XTC zitten geen calorieënquote:
Zeker doen.quote:
Ik ook wel. Ondanks dat ik wat huiverig ben voor de Side-effectsquote:
Dat is niet helemaal waar.quote:Op zondag 26 april 2015 14:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iemand zei dat ik ze bij jou kon krijgen
Je hebt het toch pas 1 keer gedaan?quote:Op zondag 26 april 2015 14:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar.Ik krijg ze van een vriendin, maar alleen voor eigen gebruik.
Drie keer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |