SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Ja, behalve tieten en piemels.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Hij had het volgens mij tegen mij maar had een verkeerde post gequotequote:Op zaterdag 25 april 2015 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap 't nog niet. Blond he. Maar doet er niet toe.
Ja, zoiets.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hij had het volgens mij tegen mij maar had een verkeerde post gequote
Ik wou reageren op een van z'n posts, maar ik klikte per ongeluk de verkeerde post aanquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is?quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:27 schreef Samzz het volgende:
Ja godverdomme, kutwebsite. Weet ook weer waarom ik daar bijna nooit iets bestel.
Ik ben zo'n sucker for blondesquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
De website meldt een probleem met Klarnaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bubbeltje, deze probeer ik dus te bestellen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:30 schreef Samzz het volgende:
Die stond op m'n wishlistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bubbeltje, deze probeer ik dus te bestellen.
Believe you can, and you will.
Vind 'm gaafquote:
Hij is TE cutequote:Op zaterdag 25 april 2015 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind 'm gaaf. Die rare zwarte tule ga ik er denk ik onderweg halen... Misschien. Of niet. Ligt eraan hoe het valt.
Jaaaquote:
Til je wel opquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:36 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig draag ik altijd hakken. Behalve als ik ze niet draag. Maar dat is maar zelden
.
lolquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
We hebben het niet over jouw piemeltje
Ik ben Faxie nietquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toot, heb je haar al piemelfoto's gestuurd?
Ik heb daar een hekel aanquote:
dat wordt dan klimmenquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb daar een hekel aan. Net als kietelen onder m'n voeten.
Ik heb ook m'n jurkje binnenquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaa. En heerlijk zomers. Kan ik wel gebruiken hier in Zeeland, waar de zon altijd schijnt. Behalve nu.
Ja, dat is altijd maar afwachten, of ze in het echt net zo tof zijn als op de foto. Ik ben nog nooit teleurgesteld, gelukkig. HR is echt aan te raden, betaalbaar en heel goede kwaliteit.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:39 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik heb ook m'n jurkje binnen
Twijfelde of 'ie wel leuk was, maar in het echt is 'ie zoveel beter dan op de foto!
Lekker voor op het strand
HR is idd goede kwaliteit. Moet zeggen dat Lindy Bop me ook bevaltquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd maar afwachten, of ze in het echt net zo tof zijn als op de foto. Ik ben nog nooit teleurgesteld, gelukkig. HR is echt aan te raden, betaalbaar en heel goede kwaliteit.
Ik speel liever Moira.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:43 schreef Toto69 het volgende:
ik krijg in monopoly net zo'n kaartje dat het m'n verjaardag is.
slim spel
Zou raken met de kracht van 1000 exploderende zonnen.quote:
dat heb ik met alle plekken waar je mij hebt aangeraaktquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Moira heeft ooit in m'n wang geknepen. Sindsdien heb ik die plek niet meer gewassen.
nergens dusquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat heb ik met alle plekken waar je mij hebt aangeraakt
quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Straks gaan mensen nog denken dat je echt iets van me moet
Klopt. Ik ben niet materialistischquote:
20 is gewoon meer dan legaalquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben niet materialistisch. Wel een pedo als ik jou zou daten.
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben niet materialistisch. Wel een pedo als ik jou zou daten.
het is zaterdag 9 uur, hopelijk ben je vrij.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Als ik zo vrij mag zijn
18quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als ik zo vrij mag zijn
Ja, maar damn. Jong.quote:
28quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als ik zo vrij mag zijn
In bed niet neequote:
Niet per sequote:
Probleem opgelost toch?quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
In bed niet nee.
[..]
Niet per se. Ik val gewoon eerder op oudere mannen
.
Ik wacht nog steeds op een definitieve verhuisdatumquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een definitieve date-datum
je kan naar enschede komenquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een definitieve verhuisdatum.
Ik ben hier druk met klussen. Daar heb ik nu echt geen tijd voor.quote:
Wauw, ik weet weer wat ik voorstel.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben hier druk met klussen. Daar heb ik nu echt geen tijd voor.
Heb je aan tractor?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |