Hij is TE cutequote:Op zaterdag 25 april 2015 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind 'm gaaf. Die rare zwarte tule ga ik er denk ik onderweg halen... Misschien. Of niet. Ligt eraan hoe het valt.
Jaaaquote:
Til je wel opquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:36 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig draag ik altijd hakken. Behalve als ik ze niet draag. Maar dat is maar zelden
.
lolquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
We hebben het niet over jouw piemeltje
Ik ben Faxie nietquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toot, heb je haar al piemelfoto's gestuurd?
Ik heb daar een hekel aanquote:
dat wordt dan klimmenquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb daar een hekel aan. Net als kietelen onder m'n voeten.
Ik heb ook m'n jurkje binnenquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaa. En heerlijk zomers. Kan ik wel gebruiken hier in Zeeland, waar de zon altijd schijnt. Behalve nu.
Ja, dat is altijd maar afwachten, of ze in het echt net zo tof zijn als op de foto. Ik ben nog nooit teleurgesteld, gelukkig. HR is echt aan te raden, betaalbaar en heel goede kwaliteit.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:39 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik heb ook m'n jurkje binnen
Twijfelde of 'ie wel leuk was, maar in het echt is 'ie zoveel beter dan op de foto!
Lekker voor op het strand
HR is idd goede kwaliteit. Moet zeggen dat Lindy Bop me ook bevaltquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd maar afwachten, of ze in het echt net zo tof zijn als op de foto. Ik ben nog nooit teleurgesteld, gelukkig. HR is echt aan te raden, betaalbaar en heel goede kwaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |