Kan heel leuk zijn, mits je met de juiste mensen bentquote:Op zondag 26 april 2015 14:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook wel. Ondanks dat ik wat huiverig ben voor de Side-effects
En altijd binnen? Of ook al keer op andere plekken?quote:
Ja daar ben ik ook niet bang voorquote:Op zondag 26 april 2015 14:25 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Kan heel leuk zijn, mits je met de juiste mensen bent
Bij wiet duurt het vaak juist even voordat je goed stoned wordt. Beginnende gebruikers ervaren inderdaad vaak dat het niet lijkt te werken. Aan wiet moet je schijnbaar wennen.quote:Op zondag 26 april 2015 14:25 schreef Etsu het volgende:
Ik moet om eerlijk te zijn dat in de meeste gevallen bij wiet de effecten een beetje tegenvallen.![]()
Echt knetterstoned ben ik niet, al ben ik dat eens geweest, maar dat is niet te vergelijken met wat ik altijd heb. Ben nog niet achter waar het aan ligt, of ik ben gewoon goed immuun
Altijd thuis. Vind ik zelf toch het fijnst.quote:Op zondag 26 april 2015 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En altijd binnen? Of ook al keer op andere plekken?
Ik zweer bij kauwgom, serieusquote:Op zondag 26 april 2015 14:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook niet bang voormaar mijn kaken zijn nogal beweeglijk en met XTC is dar dus nog veel erger, ben bang dat ik daar schade aan over hou
Maar dat verklaart toch niet dat in een van mijn eerste keren goed stoned werd en sinds langdurig/continu gebruik amper stoned benquote:Op zondag 26 april 2015 14:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij wiet duurt het vaak juist even voordat je goed stoned wordt. Beginnende gebruikers ervaren inderdaad vaak dat het niet lijkt te werken. Aan wiet moet je schijnbaar wennen.
Dan gebruik je misschien juist weer te vaak.quote:Op zondag 26 april 2015 14:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar dat verklaart toch niet dat in een van mijn eerste keren goed stoned werd en sinds langdurig/continu gebruik amper stoned benIk voel het wel, maar het is niet goed genoeg. :p
Ja als je het samen met je lover doet welquote:Op zondag 26 april 2015 14:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij wiet duurt het vaak juist even voordat je goed stoned wordt. Beginnende gebruikers ervaren inderdaad vaak dat het niet lijkt te werken. Aan wiet moet je schijnbaar wennen.
[..]
Altijd thuis. Vind ik zelf toch het fijnst.
Ja superquote:Op zondag 26 april 2015 14:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, twee weken geleden alweer, was heel erg leukEn ja gaat goed! met jou?
Ga je vreemd?quote:
echt hequote:
In je eentje lijkt me dan wel saai ja. Maar dan zou ik het ook niet doen. Met een groep vrienden misschien wel. Je krijgt sowieso wel interessante gesprekken.quote:Op zondag 26 april 2015 14:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als je het samen met je lover doet welanders lijkt het me toch minder
Misschien wel.quote:Op zondag 26 april 2015 14:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan gebruik je misschien juist weer te vaak.Dat is de andere keerzijde. Heb ik nu zelf ook een beetje.
Ja weet niet, maar jij en Hep zijn sowieso meer huismusjes toch?quote:Op zondag 26 april 2015 14:29 schreef Fera het volgende:
[..]
In je eentje lijkt me dan wel saai ja. Maar dan zou ik het ook niet doen. Met een groep vrienden misschien wel. Je krijgt sowieso wel interessante gesprekken.
Klopt. Maar meestal als je even pauze neemt en daarna weer blowt, dan kan het zijn dat het weer heftiger is. Ik doe het ongeveer elk weekend, dus dan is er misschien net iets teveel gewenning. Terwijl ik maanden geleden echt goed stoned werd op één joint, terwijl ik nu met twee op een avond eigenlijk alleen maar lam wordt.quote:Op zondag 26 april 2015 14:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien wel.Maar lichamelijk verslavend is het gelukkig niet.
Mag ik meedoen? Ik geef er dus helemaal niks omquote:Op zondag 26 april 2015 14:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga niks doen vannacht. Ja chips eten en series kijkenGeef er weinig om. Mss als ik in een grote stad zou wonen..
Vaak wel ja. De sfeer met uitgaan vind ik vaak gewoon niet zo leuk. Het is alleen leuk met de juiste mensen, heb ik ervaren. Maar dan ligt het dus meer aan de mensen en niet aan het uitgaan, voor mij.quote:Op zondag 26 april 2015 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet niet, maar jij en Hep zijn sowieso meer huismusjes toch?
Hoe gaat het trouwens met je?
Morgen ga ik ook alleen even snel de markt over met een huisgenote en dan ga ik gewoon weer verder met de dingen die ik normaal zou doen op maandagquote:Op zondag 26 april 2015 14:31 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Mag ik meedoen? Ik geef er dus helemaal niks om
Preciesquote:Op zondag 26 april 2015 14:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Morgen ga ik ook alleen even snel de markt over met een huisgenote en dan ga ik gewoon weer verder met de dingen die ik normaal zou doen op maandag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |