Ik kom niet meer in SC Relatiesquote:Op maandag 27 april 2015 01:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien kun je Mc Grath overtuigen voortaan daar te posten.
Met al zijn issues kan hij daar vast van waarde zijn
Dankje Samzzquote:Op maandag 27 april 2015 01:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kom niet meer in SC Relaties. Maar in R&P SC is hij welkom hoor
.
Okéquote:Op maandag 27 april 2015 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat het vast wel weer beter zal worden de komende tijd
En omdat het nog wel een van de leukere SC`s blijft verder hier
Niet meer?quote:Op maandag 27 april 2015 01:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Feyenoord was weer slecht he man manquote:
Ik ben geen hater verder hoorquote:
Die Inso, ook ineens wegquote:Op maandag 27 april 2015 01:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hehe
Stuart + inso terug zou de sc echt ten goede komen
Jaquote:
Wat is het verschil?quote:Op maandag 27 april 2015 01:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Die komt binnenkort weer wat vaker hier heb ik uit betrouwbare bron vernomenquote:
In R&P SC wordt er niet gekwijld op alles wat een kut heeft, gaat het niet constant over drugs en draait een heel topic niet om één persoon.quote:
Ik vind het niet leuk meer, nee.quote:
Adidas met hun kutshirtsquote:Op maandag 27 april 2015 01:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Komt vast door die vies lelijke shirts.
Toen ik vorige week zei AZ is gevaar voor derde plekkie iedereen lachen, maar komt er aan zeker als ze zo kanki spelen tegen Vitesse
Ik zit in de Kuip dus ze winnen wel tegen Vitessequote:Op maandag 27 april 2015 01:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Komt vast door die vies lelijke shirts.
Toen ik vorige week zei AZ is gevaar voor derde plekkie iedereen lachen, maar komt er aan zeker als ze zo kanki spelen tegen Vitesse
Hmm oke. Kaneel zei ook al zoiets dacht ikquote:Op maandag 27 april 2015 01:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
In R&P SC wordt er niet gekwijld op alles wat een kut heeft, gaat het niet constant over drugs en draait een heel topic niet om één persoon.
[..]
Ik vind het niet leuk meer, nee.
Waarom is hij weg danquote:Op maandag 27 april 2015 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die komt binnenkort weer wat vaker hier heb ik uit betrouwbare bron vernomen
Meestal laatste uitwedstrijd van het jaar, maar Dordt speelt in het groen en de nieuwe shirts zijn ook groen. Dus weet nietquote:
Ga je nog met Inso erheen?quote:Op maandag 27 april 2015 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zit in de Kuip dus ze winnen wel tegen Vitesse
Kaneel kan het wetenquote:Op maandag 27 april 2015 01:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hmm oke. Kaneel zei ook al zoiets dacht ik
Druk zoals Toto zeiquote:Op maandag 27 april 2015 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom is hij weg dan
[..]
Meestal laatste uitwedstrijd van het jaar, maar Dordt speelt in het groen en de nieuwe shirts zijn ook groen. Dus weet niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |