Ik zal dit helaas moeten rapporteren aan Etsu.quote:Op maandag 27 april 2015 00:25 schreef McGrath het volgende:
Ik ben trouwens een klein beetje verliefd op bubbles, maar niet aan haar vertellen hoor!
Ben je het even kwijt wat mijn geaardheid is?quote:Op maandag 27 april 2015 00:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zal dit helaas moeten rapporteren aan Etsu.
Dat weet je zelf nog niet eens.quote:Op maandag 27 april 2015 00:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ben je het even kwijt wat mijn geaardheid is?
Hartje gebroken en zoquote:Op maandag 27 april 2015 00:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja ik had ineens door dat het oranje was, ik vind het erg jammer.
Hoe gaat het met jou samzz?
Als je er zelf maar in gelooft toch?quote:Op maandag 27 april 2015 00:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gelukkig wel, maar ik laat jou lekker raden!
Nee, ik lijm mijn eigen hartje welquote:Op maandag 27 april 2015 00:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jij ook al? als ik de jouwe lijm, wil jij dan die van mij doen?
Heartbrokenquote:
Leeftijd is toch maar een getalquote:Op maandag 27 april 2015 00:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Is die Mc Grath niet een beetje jong voor je
Wat kan ik doen om dit goed te maken?quote:Op maandag 27 april 2015 00:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heartbroken.
[..]
Leeftijd is toch maar een getal?
Met mij wel goed hoor.quote:
Chloroform gegeven?quote:Op maandag 27 april 2015 00:37 schreef Amarantha het volgende:
Poeh rust. Huisgenoot kwam chillen op mijn kamer, lief meisje hoor maar damn wat kan die veel en hard praten
Ik ook, maar die van samzz is ff belangrijker!quote:Op maandag 27 april 2015 00:37 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Met mij wel goed hoor.
Maar ik zie dat Samzz een gebroken hartje heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |