SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Ja, behalve tieten en piemels.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:Op donderdag 30 april 2015 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon ergens "helpen" bij weeskindjes in Afrika en dan 100 fotos maken met die weeskindjes
jammer dat je geen ontwikkelingswerk in Scandinavie kan doenquote:Op donderdag 30 april 2015 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon ergens "helpen" bij weeskindjes in Afrika en dan 100 fotos maken met die weeskindjes
Geen idee hoe dat kon.quote:Op zondag 26 april 2015 15:16 schreef Etsu het volgende:
Fylax heeft weer aandacht nodig hoor, heeft die z'n geslacht ingesteld als vrouw
Nee.quote:Op donderdag 30 april 2015 04:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je kon je piemol niet zien en je dacht he das verrekt handig nu ben ik een vrouwtje ?
Niet gezien, waar gaat het over?quote:Op donderdag 30 april 2015 08:33 schreef Paxcon het volgende:
http://www.npo.nl/zembla/29-04-2015/VARA_101372899
Iemand deze gezien? Wat een verwende blaag.
Over hoe kinderen tegenwoordig opgevoed worden.quote:
Dat zie ik echt steeds meer om me heen.quote:Op donderdag 30 april 2015 08:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Over hoe kinderen tegenwoordig opgevoed worden.
Conclusie: ouders hebben geen autoriteit meer en het worden verwende blagen.
Jaquote:Op donderdag 30 april 2015 08:54 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dat zie ik echt steeds meer om me heen.
En dan kom ik aan met m'n meneer, mevrouw, kan ik u helpen, lukt het allemaal?
Je maakt een geintje toch? Ik kreeg (en krijg) echt geen beloning als ik dankjewel zeg hoorquote:Op donderdag 30 april 2015 08:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jaecht erg
En een moeder die haar zoon van 15 ging belonen omdat hij in een restaurant - nadat de ober eten had gebracht - zei: Dankuwel meneer.![]()
Ja, maar die kerel krijgt alles. Hij had ook drie dingen gevraagd voor z'n verjaardag waarvan 1 ding 250 euro was, maar hij vond het de normaalste zaak van de wereld.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:05 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Je maakt een geintje toch? Ik kreeg (en krijg) echt geen beloning als ik dankjewel zeg hoor
Jezus, dat is toch vanzelfsprekend dat je dankjewel zegt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |