73quote:Op donderdag 30 april 2015 12:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]Lijkt me wel grappig om even hoi te komen zeggen. Welke bus moet je hebben
Het station heeft toch wel tentjes?quote:Op donderdag 30 april 2015 12:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
en ik weet ook dat er straks geen railcatering is
Bij jou misschien nietquote:
Nee daar zit wel wat tijd tussen.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gaat die meteen weg als je op t station bent?
Jongen negeer me nietquote:Op donderdag 30 april 2015 12:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
pas in emmen zou ik daar tijd voor hebben.
Dan kom ik vast wel evenquote:
Hoezo? Voor je de trein in stapt heb je geen tijd even wat te halen?quote:Op donderdag 30 april 2015 12:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
pas in emmen zou ik daar tijd voor hebben.
Oh ja Zeeland he. Dan snap ik het wel.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij jou misschien niet. Hier strak blauwe lucht en volle zon.
Dat ook nietquote:Op donderdag 30 april 2015 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja Zeeland he. Dan snap ik het wel.
Hier ook wel zon hoormaar windkracht 100
ik zit al in de trein en ik had daar inderdaad geen tijd voor door de persoon voor me bij het gwkquote:Op donderdag 30 april 2015 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo? Voor je de trein in stapt heb je geen tijd even wat te halen?
Dat is kutquote:Op donderdag 30 april 2015 12:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik zit al in de trein en ik had daar inderdaad geen tijd voor door de persoon voor me bij het gwk
Moet je doen dan? Strandtentjes beoordelen?quote:Op donderdag 30 april 2015 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ook niet. Zal kijken of ik zo een foto kan maken. Als ik m'n telefoon meeneem
.
Paardrijdenquote:Op donderdag 30 april 2015 12:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je doen dan? Strandtentjes beoordelen?
Dat is wel leuk op het strand jaquote:
Oh ik hoor net dat ik straks nog weg moet. Moet nog even kijken of ik het redquote:
heerlijkquote:Op donderdag 30 april 2015 12:59 schreef Toto69 het volgende:
Hier nu ook zon na een gigantische stortbui net.
En nu POFFERTJES.
kijk maar als het 25 over is. Is het de moeite niet meerquote:Op donderdag 30 april 2015 12:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik hoor net dat ik straks nog weg moet. Moet nog even kijken of ik het red![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |