Zie je niet wat onze nieuwe user probeert?quote:
Vertel.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zie je niet wat onze nieuwe user probeert?
Hij wil je iets laten vragenquote:
bij het station? Je herkent me aan een puma sporttasquote:Op donderdag 30 april 2015 12:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan ben ik denk ik druk bezig met chillen
Waarom ga je naar Emmen? Wonen je ouders daar nog?quote:Op donderdag 30 april 2015 12:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
bij het station? Je herkent me aan een puma sporttas
Ik was eigenlijk niet van plan om naar het station te gaanquote:Op donderdag 30 april 2015 12:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
bij het station? Je herkent me aan een puma sporttas
Ik ben jaloersquote:Op donderdag 30 april 2015 12:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk niet van plan om naar het station te gaanMaar wil best even langs fietsen om hoi te zeggen, 'moet' toch naar de shop vanmiddag. Is maar 1 minuut om fietsen.
Ik ga vanmiddag betaald een uur op het strand hangen. Jaloers?quote:
ik mag nu aan mijn lange reis beginnen en omdat een trutje er gigantisch lang over deed bij het gwk heb ik nu geen goed ontbijtquote:
dan wordt ik wel een beetje zenuwachtigquote:Op donderdag 30 april 2015 12:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk niet van plan om naar het station te gaanMaar wil best even langs fietsen om hoi te zeggen, 'moet' toch naar de shop vanmiddag. Is maar 1 minuut om fietsen.
Nee.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag betaald een uur op het strand hangen. Jaloers?
Arme schatquote:Op donderdag 30 april 2015 12:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik mag nu aan mijn lange reis beginnen en omdat een trutje er gigantisch lang over deed bij het gwk heb ik nu geen goed ontbijt
quote:Op donderdag 30 april 2015 12:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan wordt ik wel een beetje zenuwachtig
Zo'n lekker weer is her nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |