Ja wel wifi in het hotel denk ik, maar niet dat ik dan bezig ben met bwin. Waarschijnlijk zijn we ook alleen voor ontbijt en slapen in het hotel. Zondag kom ik weer terug. En natuurlijk naar Villa!quote:Op donderdag 30 april 2015 13:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen internet daar? Hoe lang ging je ook alweer? En je ging naar Villa toch?
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 30 april 2015 13:38 schreef McGrath het volgende:
http://www.upcoming.nl/tb(...)-milner-is-hilarisch
James Milner is zo'n held. Ook een legendarisch youtube filmpje dat hij kerstcadeautjes uitpakt en blij is met een puntenslijper
[..]
Ja wel wifi in het hotel denk ik, maar niet dat ik dan bezig ben met bwin. Waarschijnlijk zijn we ook alleen voor ontbijt en slapen in het hotel. Zondag kom ik weer terug. En natuurlijk naar Villa!
nicequote:Op donderdag 30 april 2015 13:38 schreef McGrath het volgende:
http://www.upcoming.nl/tb(...)-milner-is-hilarisch
James Milner is zo'n held. Ook een legendarisch youtube filmpje dat hij kerstcadeautjes uitpakt en blij is met een puntenslijper
[..]
Ja wel wifi in het hotel denk ik, maar niet dat ik dan bezig ben met bwin. Waarschijnlijk zijn we ook alleen voor ontbijt en slapen in het hotel. Zondag kom ik weer terug. En natuurlijk naar Villa!
Ik had gisteren 8 wedstrijden goed in 2 verschillende bets.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is het gister gelukt dan? Ik heb het allemaal niet meegekregen
Yaaay Ik moet een essay maken voor ik naar huis magquote:
oke nicequote:Op donderdag 30 april 2015 13:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja man
chelsea 1-3
sevilla 1-3
atletico 0-1
soowwquote:Op donderdag 30 april 2015 13:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik had gisteren 8 wedstrijden goed in 2 verschillende bets.
ik ga hier pas weg als ik meer posts dan hem heb.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:42 schreef Amarantha het volgende:
Tong begint wel een beetje irritant te worden zeg
Succes. Moet je sowieso iedere dag bagger topics makenquote:Op donderdag 30 april 2015 13:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ga hier pas weg als ik meer posts dan hem heb.
Awwwh, waar moet je essay over gaan dan?quote:Op donderdag 30 april 2015 13:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Yaaay Ik moet een essay maken voor ik naar huis mag
Conflicthantering reflectie verslag.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:45 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Awwwh, waar moet je essay over gaan dan?
Conflicthantering, een woord dat ik niet meer kan horenquote:Op donderdag 30 april 2015 13:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Conflicthantering reflectie verslag.
Moet een interpersoonlijk conflict selecteren en deze vanuit de theorie analyseren.
Ja... Dit is ook al de tweede keer. De leraar mag me niet en gaf me vorig jaar een onvoldoende...quote:Op donderdag 30 april 2015 13:48 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Conflicthantering, een woord dat ik niet meer kan horen
Ughquote:Op donderdag 30 april 2015 13:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja... Dit is ook al de tweede keer. De leraar mag me niet en gaf me vorig jaar een onvoldoende...
Het interesseert me wel, maar dit is zo'n onzin opdracht.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:50 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ugh
Moet zeggen dat er ook wel onderwerpen zijn die me boeien. Sociale problematiek, gedragsproblematiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |