Wel veel sterkere ploegen, gisteren had ik 3 uitploegen hè.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoeveel kun je winnen? Twee uitploegen... tricky
Nee, eigenlijk niet. Toen ik je mijn P&F boek uitleende, kwam hij half stuk terug. Dus nee dankje.quote:
napoli en valerengenquote:Op donderdag 30 april 2015 13:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Duim je vanavond voor me dat Napoli en Valencia winnen
Not bad. Not my thang thoquote:
Hij is nu op reis met mijn oude buurjongen en met hem ben ik bevriend op FB, dus ik zie weleens foto's van die twee verschijnen. En dan smelt ik weg bij die jongen.quote:
80quote:Op donderdag 30 april 2015 13:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
napoli en valencia, maar zal ook voor jou duimenhoeveel pak je
Jij bent wel easy hoor.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij is nu op reis met mijn oude buurjongen en met hem ben ik bevriend op FB, dus ik zie weleens foto's van die twee verschijnen. En dan smelt ik weg bij die jongen.
Geen internet daar? Hoe lang ging je ook alweer? En je ging naar Villa toch?quote:Op donderdag 30 april 2015 13:29 schreef McGrath het volgende:
Ik moet vandaag wel alvast betje doen voor het weekend.
Smelten van een Facebook foto. Wat gebeurd er dan wel niet als ik jou een foto app?quote:
Niks, want ik vind jou niet aantrekkelijk.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Smelten van een Facebook foto. Wat gebeurd er dan wel niet als ik jou een foto app?
quote:Op donderdag 30 april 2015 13:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niks, want ik vind jou niet aantrekkelijk.
Gemenerik.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niks, want ik vind jou niet aantrekkelijk.
Is het gister gelukt dan? Ik heb het allemaal niet meegekregenquote:Op donderdag 30 april 2015 13:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wel veel sterkere ploegen, gisteren had ik 3 uitploegen hè.
Geweldige goal van Torresgod
En 102.80 of zo
ja manquote:Op donderdag 30 april 2015 13:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is het gister gelukt dan? Ik heb het allemaal niet meegekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |