oh dat doe ik niet meer... gare clubsquote:Op donderdag 30 april 2015 13:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarvan 3 in Kroatië en 1 in zweden en Zwitserland
wtf?quote:Op donderdag 30 april 2015 13:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Conflicthantering reflectie verslag.
Moet een interpersoonlijk conflict selecteren en deze vanuit de theorie analyseren.
10.000 reflectieverslagen schrijven is sowieso onzinquote:Op donderdag 30 april 2015 13:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Het interesseert me wel, maar dit is zo'n onzin opdracht.
Dankjewel. Welkom op het HBOquote:
Hoezoquote:Op donderdag 30 april 2015 13:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat vind ik opmerkelijk om te horen.
Dit. Ohh we hebben geen opdracht waar je iets van leert, maar moeten we moeten je iets laten doen voor je Studiepunten. DING reflectie verslagquote:Op donderdag 30 april 2015 13:52 schreef xBubbles het volgende:
[..]
10.000 reflectieverslagen schrijven is sowieso onzin
Tell me about itquote:
Maar jij veroorzaakt ze ook.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Daarom snap ik niet waarom ik hier nog post. al die conflicten.
Gewoon zeggen 'doe normaal'quote:Op donderdag 30 april 2015 13:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Daarom snap ik niet waarom ik hier nog post. al die conflicten.
hey fattiequote:Op donderdag 30 april 2015 13:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon zeggen 'doe normaal'
Werkt altijd hier
Lord, don't get me started! Ik word er gewoon moedeloos van. En plan van aanpak?quote:Op donderdag 30 april 2015 13:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dit. Ohh we hebben geen opdracht waar je iets van leert, maar moeten we moeten je iets laten doen voor je Studiepunten. DING reflectie verslag
Of een bigmac halen. Had je gehoord dat mijn bestelling gisteren zo verkloot wasquote:Op donderdag 30 april 2015 13:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon zeggen 'doe normaal'
Werkt altijd hier
quote:Op donderdag 30 april 2015 13:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Of een bigmac halen. Had je gehoord dat mijn bestelling gisteren zo verkloot was
Jaquote:Op donderdag 30 april 2015 13:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Of een bigmac halen. Had je gehoord dat mijn bestelling gisteren zo verkloot was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |