Misschien in Vlaanderen, maar heb dit nooit gehoord in de Nederlandenquote:Op zaterdag 18 april 2015 12:50 schreef The_Odd_One het volgende:
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Rapport
Rapport maken. Is ook gewoon nederlands
Ik ben geen vlaming. Ik ken de nederlandse taal.quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Misschien in Vlaanderen, maar heb dit nooit gehoord in de Nederlanden
Boeit ook verder niet. Ik zou alleen niet tegen een date zeggen dat je rapport met haar wil makenquote:Op zaterdag 18 april 2015 12:57 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Ik ben geen vlaming. Ik ken de nederlandse taal.
Het onderwerp komt gek genoeg niet vaak aan bod. 😉quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Boeit ook verder niet. Ik zou alleen niet tegen een date zeggen dat je rapport met haar wil maken
Op z'n Frans? Dus met een stokbrood onder de arm en een fles rode wijn in de hand.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:07 schreef Silenus het volgende:
Je moet rapport ook uitspreken op z'n Frans in deze context. Ben het trouwens alleen in sales-trainingen tegengekomen, denk dat weinig mensen de betekenis ervan kennen.
En je tong halverwege haar keel a la french kiss. 😈😂quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Op z'n Frans? Dus met een stokbrood onder de arm en een fles rode wijn in de hand.
Dat was een neukdate.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:12 schreef The_Odd_One het volgende:
Ik heb weleens bij een date het volgende gezegd. We stoppen na 5 minuten en dan is het ja of nee. Nee is gewoon naar huis. Ja is ik blijf nog ff zitten.
8 uur later zaten we er niet meer, maar waren wel samen haha
Het moest maar. 😬quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat was een neukdate.
Niks mis mee.
Wie weet had ik dat moeten doen, maar dan deed ik iets waar ik niet geheel achter sta. Hij had overigens ook voor een kus kunnen gaan, heeft die ook niet gedaan. Waarschijnlijk ben ik gewoon te lelijk voor hem, boeiendquote:Op zaterdag 18 april 2015 10:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
[..]
je had hem de pijp moeten roken of in ieder geval moeten afschudden
zie butterfly. Mensen kwetsen gewoon liever niet.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:00 schreef joyvke het volgende:
[..]
Wie weet had ik dat moeten doen, maar dan deed ik iets waar ik niet geheel achter sta. Hij had overigens ook voor een kus kunnen gaan, heeft die ook niet gedaan. Waarschijnlijk ben ik gewoon te lelijk voor hem, boeiend. Alleen jammer dat die dan zegt dat hij het nog wel zeker laat weten en je vervolgens niks hoort. Ben daar zelf wel altijd heel duidelijk in als ik het wel of niet zie zitten.
Jij had ook een kus kunnen geven of een berichtje kunnen sturen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:00 schreef joyvke het volgende:
[..]
Wie weet had ik dat moeten doen, maar dan deed ik iets waar ik niet geheel achter sta. Hij had overigens ook voor een kus kunnen gaan, heeft die ook niet gedaan. Waarschijnlijk ben ik gewoon te lelijk voor hem, boeiend. Alleen jammer dat die dan zegt dat hij het nog wel zeker laat weten en je vervolgens niks hoort. Ben daar zelf wel altijd heel duidelijk in als ik het wel of niet zie zitten.
Nouja, er is een verschil tussen kwetsen en liegen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
zie butterfly. Mensen kwetsen gewoon liever niet.
Daar ben ik veel te verlegen in ;p. Verder heb ik hem al een berichtje gestuurd dat ik het echt heel leuk vond en zeker voor herhaling vatbaar. Als reactie kreeg ik een "je hoort het nog". En ik wil niet te opdringerig overkomen. Al denk ik dat het daar al te laat voor isquote:Op zaterdag 18 april 2015 18:07 schreef Nammie het volgende:
[..]
Jij had ook een kus kunnen geven of een berichtje kunnen sturen.
Hmmm de "je hoort het nog" is veelzeggend.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:11 schreef joyvke het volgende:
[..]
Daar ben ik veel te verlegen in ;p. Verder heb ik hem al een berichtje gestuurd dat ik het echt heel leuk vond en zeker voor herhaling vatbaar. Als reactie kreeg ik een "je hoort het nog". En ik wil niet te opdringerig overkomen. Al denk ik dat het daar al te laat voor is.
Snap ik.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:11 schreef joyvke het volgende:
[..]
Daar ben ik veel te verlegen in ;p. Verder heb ik hem al een berichtje gestuurd dat ik het echt heel leuk vond en zeker voor herhaling vatbaar. Als reactie kreeg ik een "je hoort het nog". En ik wil niet te opdringerig overkomen. Al denk ik dat het daar al te laat voor is.
Hoe lang ben jij al single eigenlijk?quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Na een je hoort het nog zou ik zelf afhaken. Graag of niet.
Op de avond zelf zei hij dat hij het ook leuk vond en de volgende ochtend wenste hij me een fijne dag toe. Die dag was er wel wat contact heen en weer. Toen stuurde ik dus dat berichtje, en nu moet ik zeggen dat de communicatie in het Engels was omdat hij een expat is. Alleen als je dan krijgt "Dankje ik weet het nog niet" (ja wat weet je niet, wanneer je tijd hebt, of wanneer je nog een keer op date wil, of dat je me niet ziet zitten of wel) "je hoort het zeker nog wel" (wat hoor ik, zie voorgaande vragen). Al had ik toen al zoiets "pff man wees eens duidelijk zo moeilijk is het niet om gewoon nee te zeggen", helemaal als ik al aangeef dat ik dat fijn vind als mensen eerlijk zijn ook al kan het cru over komenquote:Op zaterdag 18 april 2015 18:16 schreef Nammie het volgende:
[..]
Snap ik.O zo, ja, wellicht stuurt hij nog wat. Of misschien durft hij inderdaad niet eerlijk te zeggen dat hij het niet leuk vond.
Je moet het niet groter maken dan het is.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:08 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nouja, er is een verschil tussen kwetsen en liegen.
Hmm ik zou niets meer sturen verder. Gewoon maar verdergaan en je merkt het wel als hij nog interesse heeft.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:22 schreef joyvke het volgende:
[..]
Op de avond zelf zei hij dat hij het ook leuk vond en de volgende ochtend wenste hij me een fijne dag toe. Die dag was er wel wat contact heen en weer. Toen stuurde ik dus dat berichtje, en nu moet ik zeggen dat de communicatie in het Engels was omdat hij een expat is. Alleen als je dan krijgt "Dankje ik weet het nog niet" (ja wat weet je niet, wanneer je tijd hebt, of wanneer je nog een keer op date wil, of dat je me niet ziet zitten of wel) "je hoort het zeker nog wel" (wat hoor ik, zie voorgaande vragen). Al had ik toen al zoiets "pff man wees eens duidelijk zo moeilijk is het niet om gewoon nee te zeggen", helemaal als ik al aangeef dat ik dat fijn vind als mensen eerlijk zijn ook al kan het cru over komen. Alleen wel jammer ik dacht echt dat het een super date was voor beide en dat hij mij daarom ook nog uitnodigde voor thee of koffie.
Ik stuur in ieder geval niks meer (tenzij hij wat stuurt), al zit ik er wel sterk aan te denken om het wel te doen. We zien het wel.
O. Geen id waar je het over hebt eigenlijkquote:Op zaterdag 18 april 2015 18:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je moet het niet groter maken dan het is.
Je wil te graag. Zie een date als een gezellig avondje uit zonder dat er per se een vervolg moet zijn. Het is een vrijblijvende ontmoeting tussen twee mensen. Hell ik had een jaar geleden ( date al ff niet meer) een geweldige date. Klikte aan alle kanten, het werd laat, gezoend, direct kreeg ik smsje dat ze me weer snel wilde zien. Volgende ochtend nog contact gehad dat we een datum zouden zoeken. Nooit meer iets gehoord. En ik vind het prima, ik heb een hele leuke avond gehad en door haar ogen weer een stukje van de wereld gezien.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:22 schreef joyvke het volgende:
[..]
Op de avond zelf zei hij dat hij het ook leuk vond en de volgende ochtend wenste hij me een fijne dag toe. Die dag was er wel wat contact heen en weer. Toen stuurde ik dus dat berichtje, en nu moet ik zeggen dat de communicatie in het Engels was omdat hij een expat is. Alleen als je dan krijgt "Dankje ik weet het nog niet" (ja wat weet je niet, wanneer je tijd hebt, of wanneer je nog een keer op date wil, of dat je me niet ziet zitten of wel) "je hoort het zeker nog wel" (wat hoor ik, zie voorgaande vragen). Al had ik toen al zoiets "pff man wees eens duidelijk zo moeilijk is het niet om gewoon nee te zeggen", helemaal als ik al aangeef dat ik dat fijn vind als mensen eerlijk zijn ook al kan het cru over komen. Alleen wel jammer ik dacht echt dat het een super date was voor beide en dat hij mij daarom ook nog uitnodigde voor thee of koffie.
Ik stuur in ieder geval niks meer (tenzij hij wat stuurt), al zit ik er wel sterk aan te denken om het wel te doen. We zien het wel.
Misschien wel, maar ik heb echt maar zelden zulke dates waarbij alles voor mij "klopt". Ik ga wel door hoor, ik bedoel het is niet dat ik aan mijn telefoon zit geplakt in de hoop dat ik iets hoorquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:46 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Je wil te graag. Zie een date als een gezellig avondje uit zonder dat er per se een vervolg moet zijn. Het is een vrijblijvende ontmoeting tussen twee mensen. Hell ik had een jaar geleden ( date al ff niet meer) een geweldige date. Klikte aan alle kanten, het werd laat, gezoend, direct kreeg ik smsje dat ze me weer snel wilde zien. Volgende ochtend nog contact gehad dat we een datum zouden zoeken. Nooit meer iets gehoord. En ik vind het prima, ik heb een hele leuke avond gehad en door haar ogen weer een stukje van de wereld gezien.
Als je je teveel druk gaat maken over factoren die je niet kunt beinvloeden ( in essentie hoe mensen met elkaar omgaan, vooral digitaal) dan vreet dat energie. En het levert je niks op. Volgens je eigen waarden leven en met respect anderen behandelen, maar maak niet de fout om bij alles wederkerigheid te verwachten. Zo'n date is natuurlijk nog helemaal niks, hoe leuk ook. En niet iedereen denkt zoals jij.
Fijn dat je toch een gezellige avond hebt gehad en goed dat je er verder positief in staat, ook al was de klik er niet.quote:Op zondag 19 april 2015 08:34 schreef dudewhereismycar het volgende:
Gisteravond mijn eerste date sinds de breuk gehad. Het was een gezellige avond, maar ik ga er geen vervolg aan breien.
Het is een leuke vrouw, maar ik miste een stukje interesse vanuit haar. Dit had ik ook op de app gemerkt, maar in real life hoopte ik dat dit anders zou zijn.
Wel jammer, appte de hele dag door.. maar leuke start zo van t daten weer
Geen, "maar hoe gaat het nou ECHT met je?"-momentje? Inclusief net iets te hoog geplaatste warme hand op het bovenbeen?quote:Op zondag 19 april 2015 08:34 schreef dudewhereismycar het volgende:
Gisteravond mijn eerste date sinds de breuk gehad. Het was een gezellige avond, maar ik ga er geen vervolg aan breien.
Het is een leuke vrouw, maar ik miste een stukje interesse vanuit haar. Dit had ik ook op de app gemerkt, maar in real life hoopte ik dat dit anders zou zijn.
Wel jammer, appte de hele dag door.. maar leuke start zo van t daten weer
Interesse als in: wie ik ben en wat ik doe. Gewoon een stukje interactie dat ik miste.quote:Op zondag 19 april 2015 09:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Geen, "maar hoe gaat het nou ECHT met je?"-momentje? Inclusief net iets te hoog geplaatste warme hand op het bovenbeen?
quote:Op maandag 20 april 2015 18:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Nou, Concertgebouw-meisje is exit. We zouden binnenkort afspreken. Dit duurde wat langer vanwege haar tentamens etc. Ons contact was wel wat anders dan daarvoor. Ergens voelde het gewoon niet echt goed, dus heb om duidelijkheid gevraagd. Wat blijkt? Mevrouw weet al weken dat het niks gaat worden (geen goed gevoel), maar heeft mij hierover niet verteld. Duitse meisje deja vu. Daarnaast verweet ze me een aantal dingen waar ik het absoluut niet mee eens ben. Ze heeft me echt beledigd.
Nou ja, ook al heb ik er zelf weer om moeten vragen, duidelijkheid is er nu wel. Dat is wel een opluchtingIk blijf optimistisch.
quote:
Ze verweet jou dingen?quote:Op maandag 20 april 2015 18:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Nou, Concertgebouw-meisje is exit. We zouden binnenkort afspreken. Dit duurde wat langer vanwege haar tentamens etc. Ons contact was wel wat anders dan daarvoor. Ergens voelde het gewoon niet echt goed, dus heb om duidelijkheid gevraagd. Wat blijkt? Mevrouw weet al weken dat het niks gaat worden (geen goed gevoel), maar heeft mij hierover niet verteld. Duitse meisje deja vu. Daarnaast verweet ze me een aantal dingen waar ik het absoluut niet mee eens ben. Ze heeft me echt beledigd.
Nou ja, ook al heb ik er zelf weer om moeten vragen, duidelijkheid is er nu wel. Dat is wel een opluchtingIk blijf optimistisch.
Kutwijf (tevens herkenbaar)quote:Op maandag 20 april 2015 18:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zou niet mijn best gedaan hebben, geen toenadering gezocht hebben, dat soort bullshit. Als ik iets gedaan heb de laatste wekenquote:
Ze gleed uit over haar vrouwennat toen ze je zag en ligt met een dubbele beenbreuk in het ziekenhuis?quote:Op maandag 20 april 2015 18:27 schreef Weissman het volgende:
Mijn date vandaag is niet doorgegaan, mocht iemand het nog willen weten.
Dan zeg je het afquote:Op maandag 20 april 2015 18:35 schreef Nammie het volgende:
Nounou, wat een leuke ontwikkelingen. Hier ook. Ik heb vanavond een date met een jongen, vorige week leren kennen in de trein (jaja), maar heb er geen zin in.
Wat verweet ze je dan?quote:Op maandag 20 april 2015 18:16 schreef SonicVolcano het volgende:
quote:
quote:Op maandag 20 april 2015 18:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik zou niet mijn best gedaan hebben, geen toenadering gezocht hebben, dat soort bullshit. Als ik iets gedaan heb de laatste weken
whehe mooi is datquote:Op maandag 20 april 2015 18:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik zou niet mijn best gedaan hebben, geen toenadering gezocht hebben, dat soort bullshit. Als ik iets gedaan heb de laatste weken
Is lullig. Dus ik zeg gewoon dat ik snel weg moet en dan ga ik na een uurtje gewoon de stad in met vriendinnen.quote:
Dat is nog lulliger mijns inziensquote:Op maandag 20 april 2015 18:41 schreef Nammie het volgende:
[..]
Is lullig. Dus ik zeg gewoon dat ik snel weg moet en dan ga ik na een uurtje gewoon de stad in met vriendinnen.
De laatste vier vrouwen waren alle vier niet eerlijk tegen me. Ik trek ze vast aanquote:
Godsamme zegquote:Op maandag 20 april 2015 18:41 schreef Nammie het volgende:
[..]
Is lullig. Dus ik zeg gewoon dat ik snel weg moet en dan ga ik na een uurtje gewoon de stad in met vriendinnen.
Wat jij een paar dagen geleden in het vorige topic niet aan het hameren op dat ik maar beter eerlijk kan zijn?quote:Op maandag 20 april 2015 18:44 schreef Nammie het volgende:
[..]
Kan zijn. Zolang hij er niks van weet vind ik het prima.
O nee hoor. Het wordt vast heel gezellig, maar heb meer zin in een feestje met vriendinnen. Maargoed, de afspraak staat gewoon en ik ga niet last minute afzeggen. Een date hoeft ook geen uren te duren volgens mij.quote:
O nee, moet je zelf weten wat je doet.quote:Op maandag 20 april 2015 18:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat jij een paar dagen geleden in het vorige topic niet aan het hameren op dat ik maar beter eerlijk kan zijn?
Hoe kwam je er dan achter dat ze niet eerlijk waren?quote:Op maandag 20 april 2015 18:42 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
De laatste vier vrouwen waren alle vier niet eerlijk tegen me. Ik trek ze vast aan
Ik maak ook fouten hoor. Maar als het gaat om relaties, liefde, daten, ja dan ben ik goudeerlijk. Daarnaast hecht ik veel waarde aan goede communicatie.
Vier keer hetzelfde riedeltje meegemaakt met vier verschillende meiden? Dat is rot, maar dan is het toch best handig om ook naar jezelf te kijken (dus op wat voor types val je precies dat het steeds zo gaat) of ben ik nou te hard? Ik heb dat zelf ook een beetje gehad, maar uiteindelijk lag het ook voor een deel aan mezelf.quote:Op maandag 20 april 2015 18:42 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
De laatste vier vrouwen waren alle vier niet eerlijk tegen me. Ik trek ze vast aan
Ik maak ook fouten hoor. Maar als het gaat om relaties, liefde, daten, ja dan ben ik goudeerlijk. Daarnaast hecht ik veel waarde aan goede communicatie.
Dus hij komt voor niks opdagen?quote:Op maandag 20 april 2015 18:41 schreef Nammie het volgende:
[..]
wat eenn kutquote:Op maandag 20 april 2015 18:41 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hetzelfde verhaal als bij mijn laatste. Uit hunzelf niet vertellen dat ze niet verder willen. En daardoor mij aan het lijntje houden.quote:Op maandag 20 april 2015 19:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hoe kwam je er dan achter dat ze niet eerlijk waren?
Ik val op schattige vrouwenquote:Op maandag 20 april 2015 19:23 schreef Nammie het volgende:
[..]
Vier keer hetzelfde riedeltje meegemaakt met vier verschillende meiden? Dat is rot, maar dan is het toch best handig om ook naar jezelf te kijken (dus op wat voor types val je precies dat het steeds zo gaat) of ben ik nou te hard? Ik heb dat zelf ook een beetje gehad, maar uiteindelijk lag het ook voor een deel aan mezelf.
quote:Op maandag 20 april 2015 18:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Ze gleed uit over haar vrouwennat toen ze je zag en ligt met een dubbele beenbreuk in het ziekenhuis?
Waarover precies waren ze niet eerlijk?quote:Op maandag 20 april 2015 18:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat ze niet meer wilden daten met mij. Ik moest iedere keer om duidelijkheid vragen, terwijl ze het allang wisten, maar niks zeiden. Niet uit hunzelf eerlijk zijn, dus. En dat vind ik niet zo heel eerlijk. Voelde me aan het lijntje gehouden.quote:Op maandag 20 april 2015 19:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
Waarover precies waren ze niet eerlijk?
Weet niet of je dat nu meteen zo zwaar moet benoemen als 'liegen'quote:Op maandag 20 april 2015 19:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hetzelfde verhaal als bij mijn laatste. Uit hunzelf niet vertellen dat ze niet verder willen. En daardoor mij aan het lijntje houden.
Nou deze wist het bijv. al vrij kort na onze laatste date en dat is dus een paar weken geleden. Ondertussen wel willen afspreken (waarom dan in godsnaam?). Heb haar echt tig openingen gegeven om te zeggen dat ze niet verder wil. Dat voelt niet echt fijn eigenlijk.quote:Op maandag 20 april 2015 19:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Weet niet of je dat nu meteen zo zwaar moet benoemen als 'liegen'
Vind het zelf ook niet prettig om ronduit te zeggen. Slechte ervaringen in het verleden. Mannen die boos worden. Omdat ze denken toch echt die ene speciale te zijn.
Misschien is dat bij deze dames ook zo? En, niet iedereen is altijd zo direct.
Misschien is het inderdaad domme pech. Volgende keer beter dan maar.quote:Op maandag 20 april 2015 19:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hetzelfde verhaal als bij mijn laatste. Uit hunzelf niet vertellen dat ze niet verder willen. En daardoor mij aan het lijntje houden.
[..]
Ik val op schattige vrouwenEn ik ben zelf ook best wel een softie (te lief, maar deze keer heb ik er echt bewust op gelet). Ik weet niet wat het is. Eerlijk niet. Gewoon domme pech.
Ik denk dat vrouwen je niet willen kwetsen. Ik heb ook zoiets meegemaakt. Was veel te lief voor zo'n meid, dat zei ze ook weleens (en ze had me al eens gewaarschuwd dat ze me niet wilde kwetsen als ze geen relatie wilde, dat had exit moeten zijnquote:Op maandag 20 april 2015 19:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
[..]
Ik val op schattige vrouwenEn ik ben zelf ook best wel een softie (te lief, maar deze keer heb ik er echt bewust op gelet). Ik weet niet wat het is. Eerlijk niet. Gewoon domme pech.
Dat niet willen kwetsen zou goed kunnen. Maar ja, heb veel liever de waarheid, hoe hard die ook is. Hoor 100x liever de harde waarheid, dan dat er 1x mooi weer gespeeld wordt.quote:Op maandag 20 april 2015 20:02 schreef Bekermok het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen je niet willen kwetsen. Ik heb ook zoiets meegemaakt. Was veel te lief voor zo'n meid, dat zei ze ook weleens (en ze had me al eens gewaarschuwd dat ze me niet wilde kwetsen als ze geen relatie wilde, dat had exit moeten zijn) Als ik een dag had dat ik me zelfverzekerder was en zij meer voor mij moest werken vond ze dat ik "normaal moest doen". Ondertussen wilde ze geen relatie, ondanks dates en veel zoenen enzo (want net uit relatie en boehoe ik hou nog van hem). Uiteindelijk begon ze minder te praten en kwam ik erachter dat ze heel veel met een andere dude aan het snapchatten was. En tadaa, twee weken later had ze een relatie met hem. Ik denk dus dat vrouwen "te" lieve jongens gewoon niet willen kwetsen en daarom je of aan het lijntje houden of heel subtiel stoppen met appen/afspreken.
Daarna ook nog niet echt verder gedate. Loop er nu tegen aan dat ik met bijv tinderdames die ik "wel leuk" vind best gesprekken leuk kan houden en nummers zou kunnen versieren maar toch niet wil daten, en dat bij degenen die me echt leuk lijken ik volledig dichtklap en niet verder dan saaie gesprekken kommaargoed daar heb ik een ander topic voor gevonden.
Ach het ligt aan hem toch?quote:Op maandag 20 april 2015 18:44 schreef Nammie het volgende:
[..]
Kan zijn. Zolang hij er niks van weet vind ik het prima.
Ik date nietquote:Op maandag 20 april 2015 20:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hey Faxert, hoe staat het met jouw dateleven?
Die heeft toch een flipperkast-relatie met zeefje?quote:Op maandag 20 april 2015 20:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hey Faxert, hoe staat het met jouw dateleven?
Ik heb haar al bijna een jaar niet gezienquote:Op maandag 20 april 2015 20:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die heeft toch een flipperkast-relatie met zeefje?
Dat klinkt alsof je ballen op waren. Game over.quote:Op maandag 20 april 2015 20:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb haar al bijna een jaar niet gezien
Niet bepaaldquote:Op maandag 20 april 2015 21:08 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je ballen op waren. Game over.
Erg herkenbaar en ergerlijk.quote:Op maandag 20 april 2015 18:42 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jullie verwachtingspatroon is gewoon te hoog. Het is maar een date. Veel mensen hebben meerdere dates in een week en nemen niet de moeite om tegen die dates echt eerlijk te zijn en netjes wat terug te geven. Of ze zijn nog half samen met iemand of helemaal. Ik maakte me hier ook heel lang druk om en was dan geïrriteerd en boos.quote:Op maandag 20 april 2015 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Erg herkenbaar en ergerlijk.
Jammerlijke vrouwen.
Nouja, er zit er vast wel nog een bij die eerlijk is.
SV had meerdere dates?quote:Op maandag 20 april 2015 21:24 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Jullie verwachtingspatroon is gewoon te hoog. Het is maar een date. Veel mensen hebben meerdere dates in een week en nemen niet de moeite om tegen die dates echt eerlijk te zijn en netjes wat terug te geven. Of ze zijn nog half samen met iemand of helemaal. Ik maakte me hier ook heel lang druk om en was dan geïrriteerd en boos.
Ik vond dat anderen ook moesten doen wat ik moest ( gewoon eerlijk zijn zsm), maar dat is onzin. Niemand moet helemaal iets en meeste mensen geven weinig om de gevoelens van iemand die ze amper kennen. Ga op date, probeer een leuke tijd te hebben en als het uitkomt ga je nog een keer. Na x dates kun je een keer serieuzer investeren, maar ga niet je ego ophangen aan een paar dates met een halve onbekende. Dat gaat echt mank en het enige dat je oploopt is een hoop teleurstellingen.
Het minste wat ik van iemand verwacht, is dat die persoon eerlijk is tegenover me. Als je zelfs dat al niet kunt zijn over zoiets basaals als interesse in dates...quote:Op maandag 20 april 2015 21:24 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Jullie verwachtingspatroon is gewoon te hoog. Het is maar een date. Veel mensen hebben meerdere dates in een week en nemen niet de moeite om tegen die dates echt eerlijk te zijn en netjes wat terug te geven. Of ze zijn nog half samen met iemand of helemaal. Ik maakte me hier ook heel lang druk om en was dan geïrriteerd en boos.
Ik vond dat anderen ook moesten doen wat ik moest ( gewoon eerlijk zijn zsm), maar dat is onzin. Niemand moet helemaal iets en meeste mensen geven weinig om de gevoelens van iemand die ze amper kennen. Ga op date, probeer een leuke tijd te hebben en als het uitkomt ga je nog een keer. Na x dates kun je een keer serieuzer investeren, maar ga niet je ego ophangen aan een paar dates met een halve onbekende. Dat gaat echt mank en het enige dat je oploopt is een hoop teleurstellingen.
Een "hoi" gevolgd door een praatje is natuurlijk wel wat anders dan een date.quote:Op maandag 20 april 2015 21:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niemand heeft de verplichting om jou te vertellen dat het niets gaat worden, wanneer jij door een keer "hoi" in de bus, gevolgd door een praatje, denkt dat er een romcom in het verschiet ligt.
Ook bij meerdere dates geldt dat. Ik ben het eens met je oordeel van 'niet netjes', maar besef dat dit ons oordeel is. En dat ergens iets van vinden nog iets anders is dan ernaar handelen. Veel van deze mensen zullen dat ook roepen, maar handelen er niet naar.quote:Op maandag 20 april 2015 21:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
SV had meerdere dates?
En daarnaast vind ik dat sommige dingen wel gewoon vallen onder 'niet netjes' ook al ken je iemand misschien niet
Waarom kap je er dan zelf niet mee?quote:Op maandag 20 april 2015 21:36 schreef Deezertje het volgende:
De ene keer hebben we een leuk gesprek en de andere dag negeert ze me weer paar dagen. Ik weet gewoon dat er nooit een tweede date komt, maar toch blijft het triggeren omdat ik nooit een officiële afwijzing heb gehad... Ja, ook ik ben van de 'wees gewoon lekker eerlijk' club ipv mensen bewust of onbewust gewoon wekenlang aan het lijntje te houden als je toch al weet dat het niks gaat worden...
Omdat ik dus nog wel hoop op een tweede date. En puur omdat ze gewoon niet eerlijk/duidelijk is, en me niet geblokt heeft of wat dan ook.quote:
Omdat alles als een laatste strohalm voelt voor Deezert, daarom.quote:
quote:Op maandag 20 april 2015 21:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Omdat alles als een laatste strohalm voelt voor Deezert, daarom.
Maar je zegt zelf dat je weet dat die 2e date nooit komt?quote:Op maandag 20 april 2015 21:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik dus nog wel hoop op een tweede date. En puur omdat ze gewoon niet eerlijk/duidelijk is, en me niet geblokt heeft of wat dan ook.
Ja soms willen vrouwen op fok nog wel eens 'man' instellen. Vandaar mijn vraag.quote:Op maandag 20 april 2015 21:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Kijk eens naar mijn usericoon en afbeelding..
Wel fijn dat je gewoon om opheldering vraagt.quote:Op maandag 20 april 2015 21:54 schreef Awesome_ het volgende:
En verkleinende username. Vrouwelijke 'problemen'. Was ff in de war.
omdat heel veel mensen niet eerlijk zijn mag ik daar niks meer van vinden? Ik vind dat een beetje kromquote:Op maandag 20 april 2015 21:39 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Ook bij meerdere dates geldt dat. Ik ben het eens met je oordeel van 'niet netjes', maar besef dat dit ons oordeel is. En dat ergens iets van vinden nog iets anders is dan ernaar handelen. Veel van deze mensen zullen dat ook roepen, maar handelen er niet naar.
Ik denk toch dat je in het 'datinggebeuren' te hoge verwachtingen van mensen hebt. Ik kan boeken schrijven over de keren dat het allemaal niet netjes ging en hoe makkelijk het was geweest om gewoon even eerlijk te zijn tegen me. Ik ben echt allesbehalve een plakker en besteed dan het liefst zo min mogelijk tijd aan iemand. Ik weet alleen uit ervaring dat het onrealistisch is dit van anderen te verwachten. En het meest vervelende dat je ervan kan worden is cynisch. Dan ga je dit soort types ook nog aantrekken.
quote:Op maandag 20 april 2015 22:11 schreef Faxie het volgende:
Nu wel consequent zijn en zeggen dat het aan hem ligt heMet die vrouwen is niks mis.
Niemand is altijd eerlijk.quote:Op maandag 20 april 2015 22:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat heel veel mensen niet eerlijk zijn mag ik daar niks meer van vinden? Ik vind dat een beetje krom
quote:Op maandag 20 april 2015 22:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je het zelfde probleem bij meerdere vrouwen meemaakt dan is het idd verstandig om naar jezelf te kijken Faxert, maar dat is pas 3000x gezegd ofzo.
Laat ook maar
Dat zeg ik niet. Je mag er alles van vinden. Je moet alleen niet verwachten dat de rest van de wereld zich in het gedrag een fuck aan gaat trekken van jouw mening en bijbehorende verwachtingen.quote:Op maandag 20 april 2015 22:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat heel veel mensen niet eerlijk zijn mag ik daar niks meer van vinden? Ik vind dat een beetje krom
Relatie? Whutquote:Op maandag 20 april 2015 20:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die heeft toch een flipperkast-relatie met zeefje?
Sterkte gozer!quote:Op maandag 20 april 2015 18:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat doe ik altijd en zal dat ook blijven doen. Ik leer hier ook van.quote:Op maandag 20 april 2015 22:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je het zelfde probleem bij meerdere vrouwen meemaakt dan is het idd verstandig om naar jezelf te kijken Faxert, maar dat is pas 3000x gezegd ofzo.
Laat ook maar
Van welke planeet kom je? Tinder is begonnen als heteroversie van grinder. Het is helemaal niet bedoeld als dategebeuren.quote:Op dinsdag 21 april 2015 02:57 schreef Jaimito het volgende:
Het meisje van de eerste date sex had mij vanavond een app
Waarop zei zegt "ja het was niet mijn bedoeling want je hebt een foute indruk van mij gekregen dat ik een tinderfuck wilde"
Ik vroeg dr wat een tinderfuck is. Want dat heb ik nog nooit gehoord. ze vertelde dat vrienden en vriendinnen van haar dat doen en dat is dus gewoon een one night stand en daarna hoor je niks meer van elkaar. ( zal wel nieuw zijn, vindt het een kutwoord)
Toch heb ik zoiets. Er klopt iets niet, tinderfuck nog nooit van gehoord en na een eerste date iemand zoiets vergeven en zichzelf de schuld geven.
Wacht even. Jullie wilden beiden seks, daarna gaat zij zwaar de nutcase uithangen inc. bijbehorende excuses en in plaats van dat er bij jou een alarmbel of wat gaat rinkelen besluit je dat het allemaal aan jou ligt en plan je onmiddelijk een tweede date in.quote:Op dinsdag 21 april 2015 02:57 schreef Jaimito het volgende:
Het meisje van de eerste date sex had mij vanavond een app gestuurd.
"Hey sorry van toen, ik voelde mij belazerd en ik had het anders aan moeten pakken. Kunnen we weer afspreken?"
Ik snapte er niks van en heb dit terug gestuurd.
"Hee s, hoe gaat het met je? Ik snap eerlijk gezegd niet waarom jij je excuses aanbied want ik ben een behoorlijke botte lul geweest. Kan je toevallig vanavond.
Waarop zei zegt "ja het was niet mijn bedoeling want je hebt een foute indruk van mij gekregen dat ik een tinderfuck wilde"
ze kon toevallig vanavond en we hebben een leuke 2e date gehad, uiteraard niet van bil gegaan want ik ga haar niet laten lopen of weer verpesten :$
Ik vroeg dr wat een tinderfuck is. Want dat heb ik nog nooit gehoord. ze vertelde dat vrienden en vriendinnen van haar dat doen en dat is dus gewoon een one night stand en daarna hoor je niks meer van elkaar. ( zal wel nieuw zijn, vindt het een kutwoord)
Toch heb ik zoiets. Er klopt iets niet, tinderfuck nog nooit van gehoord en na een eerste date iemand zoiets vergeven en zichzelf de schuld geven.
Soms denk ik wel eens dat ik wereldvreemd benquote:Op dinsdag 21 april 2015 06:41 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Van welke planeet kom je? Tinder is begonnen als heteroversie van grinder. Het is helemaal niet bedoeld als dategebeuren.
Geen tweede date dus?quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:37 schreef Nammie het volgende:
Leuk en gezellig, maar niet bijzonder. Maar dat wist ik eigenlijk ook al van tevoren.
Je kunt het puur voor seks gebruiken,maar ook gewoon om leuke dates mee te scoren. Dat ligt echt puur aan jezelf en wat je (op dat moment) wil.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:08 schreef Nammie het volgende:
[..]
Soms denk ik wel eens dat ik wereldvreemd benmaar dit wist ik ook niet. Ik dacht dat het puur om het daten was en dat een paar mensen ervoor kiezen om het voor de seks te doen, waar ik niet veel van begrijp. Dat je voor een relatie op apps en datingsites gaat staan begrijp ik wel, maar als je graag snelle seks wil dan ga je toch gewoon de stad in?
Dan weet je ook veel eerder of je iemand aantrekkelijk vindt en of er een klik is.
lol, nu lijkt het net of jij het kunt gebruiken voor sexytime, boefjequote:Op dinsdag 21 april 2015 11:39 schreef yats het volgende:
[..]
Je kunt het puur voor seks gebruiken,maar ook gewoon om leuke dates mee te scoren. Dat ligt echt puur aan jezelf en wat je (op dat moment) wil.
Want dat kan niet? Beam toch...Kom eens uit de duisternis.Dingen (en mensen) veranderen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
lol, nu lijkt het net of jij het kunt gebruiken voor sexytime, boefje
dan ben ik wel benieuwd naar een nieuwe foto?quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:43 schreef yats het volgende:
[..]
Want dat kan niet? Beam toch...Kom eens uit de duisternis.Dingen (en mensen) veranderen.
Het gaat toch niet om het uiterlijkquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan ben ik wel benieuwd naar een nieuwe foto?
Staat daar dan ook een foto van jou tegenover?quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan ben ik wel benieuwd naar een nieuwe foto?
ik claim niet veranderd te zijn?quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:28 schreef yats het volgende:
[..]
Staat daar dan ook een foto van jou tegenover?
zeker wel helaas. Iemand met een leuk koppie zou ook wel geen leuk lichaam hebben en kan je het niet ff mee doen.. Zo is de gedachtequote:
Huh?quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
zeker wel helaas. Iemand met een leuk koppie zou ook wel geen leuk lichaam hebben en kan je het niet ff mee doen.. Zo is de gedachte
Had ik het over uiterlijk dan?quote:
Ik zag het net te laat. Thxs iig! Het is meer dat ik me niet meer druk maak om dingen en wel zie hoe of wat en hoe dingen lopen.quote:
Ah klote man.quote:Op maandag 20 april 2015 18:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Yep. Dat heeft me nog nooit in de steek gelaten.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah klote man.Zat je toch weer goed met je voorgevoel, helaas.
ik bedoelde Dat je uitstraling over kwam vanaf een foto, niet dat ie prima wasquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:36 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zag het net te laat. Thxs iig! Het is meer dat ik me niet meer druk maak om dingen en wel zie hoe of wat en hoe dingen lopen.
Ai, ongemakkelijk.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoelde Dat je uitstraling over kwam vanaf een foto, niet dat ie prima was
yats, plsquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:43 schreef yats het volgende:
Want dat kan niet? Beam toch...Kom eens uit de duisternis.Dingen (en mensen) veranderen.
Snap wel dat het moeilijk is om over (veranderde) gevoelens te communiceren. Maar het is zo jammer inderdaad, want als ze de moeite had genomen om een nieuwe date in te pannen was haar gevoel misschien wel teruggekomen. Mindere dates kunnen er immers altijd tussen zitten, maar om daar dan in te blijven hangen...quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:52 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Yep. Dat heeft me nog nooit in de steek gelaten.
Zij vond dat ik tijdens onze laatste ontmoeting afstandelijker was. Dat heb ik echter nooit zo ervaren. Maar goed, dat is haar interpretatie geweest. Dat kan. Is ook niet erg. Wat ik dan jammer vind is dat zij het niet meteen daarna met mij daarover gehad heeft. Dan had ik haar gerust kunnen stellen dat er niks is. Want ik heb haar al die tijd leuk gevonden, in mijn gevoel is niks veranderd.
Alleen hoorde ik het gisteren voor het eerst. Weken na die date. En ondertussen is haar gevoel weggegaan. Echt zonde. Heb dus eigenlijk nooit de kans gehad er iets aan te doen. Had ik het maar eerder geweten.
Dit heb ik haar ook uiteraard verteld. Ze heeft het wel gelezen, maar nog niet gereageerd. Ik vroeg haar tevens: hoe lang weet je al dat het niks gaat worden? Haar antwoord: doet dat er nog toe dan?
Ik: ja, heel erg zelfs. Zij: ik weet niet hoe lang. Tsja, dat zegt wel genoeg.
Ik blijf erbij dat dit niet zo had gehoeven. Juist daarom hecht ik zo veel waarde aan openheid en eerlijkheid. Heb liever dat ze de (harde) waarheid vertelt dan dat ze erover zwijgt.
Dat is hetquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoelde Dat je uitstraling over kwam vanaf een foto, niet dat ie prima was
Daarom ben ik juist wel benieuwd of dat dan anders is
Nee hoorquote:
Ach jee, zit je iets dwars weiss?quote:
Is het niet gewoon een self-fullfilling prophecy?quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:52 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Yep. Dat heeft me nog nooit in de steek gelaten.
Dit was na de date. Ik heb haar toen niet meer gezien. Ik merkte dat het contact op de app bijv. al een stuk minder was en anders en toen kwam dat gevoel weer (het zou toch niet...).quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een self-fullfilling prophecy?
Jij krijgt dat voorgevoel, je gaat je op je hoede en minder spontaan gedragen, je date merkt dat en haar gevoel verdwijnt.
Vervolgens stopt ze met daten en dan zeg je: zie je wel!
Als ze dat gevoel tijdens het daten heeft kan je er niet veel aan doen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:35 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit was na de date. Ik heb haar toen niet meer gezien. Ik merkte dat het contact op de app bijv. al een stuk minder was en anders en toen kwam dat gevoel weer (het zou toch niet...).
Wat ik van mijn laatste date met haar wel weet is dat ik toen best moe was (veel drukte op werk, beetje een kutweek eigenlijk). Het kan best dat ik onbedoeld niet zo enthousiast overkwam, maar ik herinner me het verder als een leuke date. Geen gekke dingen. Samen gekookt, intiem geweest, gelachen etc. Mja. Haar interpretatie was dus anders en dat kan. Haar goed recht ook. Ik had het alleen graag van haar gehoord en dat heeft ze niet gedaan. Haar keus natuurlijk. Vind het gewoon echt jammer.
Hoe het ook zij, het is te laat. Jammer, maar helaas. Nu ben ik wel blij dat ik haar al een tijdje niet gezien heb, dan ben ik er sneller overheen.
Ik heb via de app van alles geprobeerd hoor. 'Zal ik straks even snel langskomen?' bijv. We wonen op loopafstand. Maar dan was ze druk, of bij haar ouders. Tsja. Vandaar dat ik ook best beledigd was. Ik heb echt mijn best gedaan om haar weer te zien.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Snap wel dat het moeilijk is om over (veranderde) gevoelens te communiceren. Maar het is zo jammer inderdaad, want als ze de moeite had genomen om een nieuwe date in te pannen was haar gevoel misschien wel teruggekomen. Mindere dates kunnen er immers altijd tussen zitten, maar om daar dan in te blijven hangen...
Aan de andere kant, als er maar 1 date voor nodig was om haar gevoel op deze manier te veranderen, dan zat er waarschijnlijk toch iets niet helemaal goed. Op naar een meisje die wel helemaal voor jou gaat.
Goede vraag.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:38 schreef Weissman het volgende:
SV, hoe komt het dat je zo snel emotioneel gehecht raakt aan iemand?
En waarom til je zo zwaar aan online contact?
ik ben wel nieuwsgierig. Mag ik een foto?quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:17 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is het
[..]
Nee hoor
[..]
Ach jee, zit je iets dwars weiss?
maar als ze dat niet doen zegt dat dan niet genoeg?quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:41 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Goede vraag.
Ik zou het niet weten. Is wel een dikke valkuil, dat blijkt.
Nou, ik vind het wel fijn dat het contact onderhouden wordt. En nee, echt niet elke dag. Maar wekelijks lijkt me niet heel gek.
Hence mijn voorgevoel. Maar ze kwam er zelf niet mee. Toen heb ik duidelijkheid gevraagd.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar als ze dat niet doen zegt dat dan niet genoeg?
I know.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:51 schreef BeamofLight het volgende:
Waarom-dat-over-ge-analyseer.... fuck man?
Ze kiest voor iemand/iets anders...so be it.
Mijn idee idd. Weet niet wat voor beeld ik bij Sonic had, maar dit nietquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:51 schreef BeamofLight het volgende:
Waarom-dat-over-ge-analyseer.... fuck man?
Ze kiest voor iemand/iets anders...so be it.
gewoon dit: jouw woorden, niet de mijne:quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
I know.
Ik wou dat ik mezelf kon uitzetten. Echt.
Ben niet zo stoer als ik misschien doe voorkomen. Ben best wel een wrak op liefdesgebied. Laatste jaren alleen maar gefaald.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn idee idd. Weet niet wat voor beeld ik bij Sonic had, maar dit niet
True.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
gewoon dit: jouw woorden, niet de mijne:
Zal ik straks even snel langskomen?' bijv. We wonen op loopafstand. Maar dan was ze druk,
Dan is het toch gewoon duidelijk -> klaar
Hmm ja dat is wel klote.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Ben niet zo stoer als ik misschien doe voorkomen. Ben best wel een wrak op liefdesgebied. Laatste jaren alleen maar gefaald.
Wilde hem niet maken, maar ben inderdaad niet veel beter. Ik faal net zo goed als hem.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hmm ja dat is wel klote.
Lijkt er nu op dat je net zo'n Deezer wordt die zich aan alles vastklampt
Nee hij krijgt het lig voor elkaar om af te spreken...ik geloof dat dat bij de meesten hier al een hele opgave (doel) isquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hmm ja dat is wel klote.
Lijkt er nu op dat je net zo'n Deezer wordt die zich aan alles vastklampt
Klopt, maar staat los van hoe je ermee omgaat. En had dit niet achter SV gezocht voor zover ik hem hier tegenkwam altijd. (of ik ben gewoon in de war met jouquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:07 schreef BeamofLight het volgende:
Nee hij krijgt het lig voor elkaar om af te spreken...ik geloof dat dat bij de meesten hier al een hele opgave (doel) is
Afknapper, hè?quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar staat los van hoe je ermee omgaat. En had dit niet achter SV gezocht voor zover ik hem hier tegenkwam altijd. (of ik ben gewoon in de war met jou)
Hoefde ik toch al niet volgens mijquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Afknapper, hè?
Hoef je me niet te DMen in ieder geval
1-0quote:
Nou, we gaan elkaar nog wel zien. Ik vind hem echt leuk/gezellig. Maar niet meer dan dat. Dus vooral vriendschappelijk. Komt ook omdat ik graag 'die ene speciale klik' wil ervaren. Ofzo. Geen idee of het bestaat, maar ik wil vooral geloven dat het bestaat.quote:
Jij hebt toch die eisenlijst met 50 punten oid gepost?quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:27 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nou, we gaan elkaar nog wel zien. Ik vind hem echt leuk/gezellig. Maar niet meer dan dat. Dus vooral vriendschappelijk. Komt ook omdat ik graag 'die ene speciale klik' wil ervaren. Ofzo. Geen idee of het bestaat, maar ik wil vooral geloven dat het bestaat.
soms komt die ook na een paar datesquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:27 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nou, we gaan elkaar nog wel zien. Ik vind hem echt leuk/gezellig. Maar niet meer dan dat. Dus vooral vriendschappelijk. Komt ook omdat ik graag 'die ene speciale klik' wil ervaren. Ofzo. Geen idee of het bestaat, maar ik wil vooral geloven dat het bestaat.
Hmm, nee. Maar ik heb wel wat 'eisen', maar ik denk/hoop iedereen wel.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jij hebt toch die eisenlijst met 50 punten oid gepost?
Weet hij ook dat het enkel vriendschappelijk is?quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:27 schreef Nammie het volgende:
[..]
Op naar de volgendequote:Op dinsdag 21 april 2015 15:46 schreef Nammie het volgende:
Oke, nou ja, ik weet wel dat ik dat bij hem niet ga krijgen. Hij is aantrekkelijk en leuk, maar ik vind hem niet leuk genoeg. Ik kan niet uitleggen waarom, het is vooral een gevoel. En natuurlijk weet hij dat.Hij zegt het alleen zonde te vinden omdat we elkaar nog 'maar' twee keer hebben gezien, maargoed, ik vind hem dus gewoon niet leuk genoeg.
En dat wist ik eigenlijk al toen ik hem ontmoette in de trein, maar ik wilde het toch een kans geven zodat ik eens een ander type date. Maarja.
Te soft? Geen macho/kinky genoeg?quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:27 schreef Nammie het volgende:
[..]
quote:
Dat laatste is onzin. Kijk maar naar sommige verhalen hier en het feit dat sommige mensen hier zichzelf qua date-wijsheden erg hoog hebben zitten maar na al die jaren nog steeds vrijgezel zijn. Zo simpel is het niet.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:39 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik heb via de app van alles geprobeerd hoor. 'Zal ik straks even snel langskomen?' bijv. We wonen op loopafstand. Maar dan was ze druk, of bij haar ouders. Tsja. Vandaar dat ik ook best beledigd was. Ik heb echt mijn best gedaan om haar weer te zien.
Toen zei ik: wat heb jij gedaan de laatste weken om het contact in stand te houden? Daar ging ze niet op in...
Of ze nu nog inhoudelijk reageert of niet, het is voorbij. Ik leer hier wel van. Weer een ervaring rijkerErgens word ik er wel moedeloos van. En dan zie je vrienden/familie om je heen waarbij het meteen raak is en dan continu afvragen 'waarom niet bij mij?'
Als ik er andersom ook een van jou ontvangquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben wel nieuwsgierig. Mag ik een foto?
Snap heus wel dat het te maken heeft met sex en tinder, maar is het specifiek. Is dat een spel ofzo wie het meeste heeft, van "hee kees hoeveel tinderfucks heb jij al, al 5 deze week arie'. Is dat een een iets van neuken en volgende ochtend oprotten en nooit meer praten. Is dat neuken op de eerste date, is dat neuken binnen 5 dates, combinatie van alles?quote:Op dinsdag 21 april 2015 06:41 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Van welke planeet kom je? Tinder is begonnen als heteroversie van grinder. Het is helemaal niet bedoeld als dategebeuren.
Ik geloof te veel in 2e kansenquote:Op dinsdag 21 april 2015 07:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wacht even. Jullie wilden beiden seks, daarna gaat zij zwaar de nutcase uithangen inc. bijbehorende excuses en in plaats van dat er bij jou een alarmbel of wat gaat rinkelen besluit je dat het allemaal aan jou ligt en plan je onmiddelijk een tweede date in.
Blijf alsjeblieft posten hier, dit moet ik volgen.
Nee joh haha. Ik val niet op macho en ook niet op soft. Hij is heel leuk, maar gewoon niet leuk voor mij. Meer is het eigenlijk niet.quote:
Verstandig. Liep daar bij de Tinderman ook tegenaan, dat hij dat nog niet had gedaan.quote:Op woensdag 22 april 2015 09:37 schreef dudewhereismycar het volgende:
Vanavond mijn 2e date sinds de breuk. Heb er geen hoge verwachtingen van, maar ze wilde graag afspreken. Prima, lekker ouwehoeren. Het is een soort blinddate, weten vrij weinig van elkaar omdat we niet veel appen.
Heb de rem er ook even opgezet. Nu 4 vrouwen waar ik goed contact mee heb, maar merk dat ik door het *groot houden* van mijn emoties nu de man met de hamer tegen aan het komen ben.. Ik wil de nog wel alle 4 zien, maar daarna neem ik een korte pauze om wat dingen te verwerken.
Anders doe je dit gewoon even via DM / PMquote:
Maar al die mensen die toevallig niet vrijgezel zijn, hebben het niet per definitie goed voor elkaar ofzo. Ik ken wel wat mensen die steeds weer een relatie hebben, maar er is altijd wel iets aan de hand. Een relatie krijgen is uiteindelijk best simpel, maar een stabiele gelijkwaardige relatie onderhouden wel wat moeilijker. Of nouja: dat kost moeite enzo.quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:09 schreef yats het volgende:
Dat laatste is onzin. Kijk maar naar sommige verhalen hier en het feit dat sommige mensen hier zichzelf qua date-wijsheden erg hoog hebben zitten maar na al die jaren nog steeds vrijgezel zijn. Zo simpel is het niet.
Je moet denk ik eens stoppen met denken/zeggen sinds de breuk. Komt op mij over alsof je nog lang niet over jouw ex heen bentquote:Op woensdag 22 april 2015 09:37 schreef dudewhereismycar het volgende:
Vanavond mijn 2e date sinds de breuk. Heb er geen hoge verwachtingen van, maar ze wilde graag afspreken. Prima, lekker ouwehoeren. Het is een soort blinddate, weten vrij weinig van elkaar omdat we niet veel appen.
Heb de rem er ook even opgezet. Nu 4 vrouwen waar ik goed contact mee heb, maar merk dat ik door het *groot houden* van mijn emoties nu de man met de hamer tegen aan het komen ben.. Ik wil de nog wel alle 4 zien, maar daarna neem ik een korte pauze om wat dingen te verwerken.
Hoezo kost dat moeite dan?quote:Op woensdag 22 april 2015 13:43 schreef Nammie het volgende:
[..]
Maar al die mensen die toevallig niet vrijgezel zijn, hebben het niet per definitie goed voor elkaar ofzo. Ik ken wel wat mensen die steeds weer een relatie hebben, maar er is altijd wel iets aan de hand. Een relatie krijgen is uiteindelijk best simpel, maar een stabiele gelijkwaardige relatie onderhouden wel wat moeilijker. Of nouja: dat kost moeite enzo.
Niet meer alleen zijn en samen dingen doen en delen, praten steun en toeverlaat zijn. En eerlijk gezegd: onzekerheid wegnemen. Dat er dus wel iemand jou leuk vindt om hoe en wie je bent. Ja dat kan je oplossen door vrienden, maar die heb ik niet en zie dat helaas ook niet snel veranderen.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:29 schreef The_Odd_One het volgende:
Waarom willen jullie eigenlijk een vriendin/vriend?
En waarom is daten daarvoor een goed middel?
Waarom probeer je de meet-topics op FOK! niet?quote:Op donderdag 23 april 2015 11:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet meer alleen zijn en samen dingen doen en delen, praten steun en toeverlaat zijn. En eerlijk gezegd: onzekerheid wegnemen. Dat er dus wel iemand jou leuk vindt om hoe en wie je bent. Ja dat kan je oplossen door vrienden, maar die heb ik niet en zie dat helaas ook niet snel veranderen.
Dat een partner je steunt is normaal, maar je moet ook je eigen leven en zekerheid hebben. Je moet eerst gelukkig met jezelf zijn, alvorens je een ander iets te bieden hebt. Als je dan eindelijk een relatie hebt en je hangt 24/7 aan je partner, voorspel ik dat je relatie binnen een maand ten einde is. Of je moet een relatie met een borderliner aangaan.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet meer alleen zijn en samen dingen doen en delen, praten steun en toeverlaat zijn. En eerlijk gezegd: onzekerheid wegnemen. Dat er dus wel iemand jou leuk vindt om hoe en wie je bent. Ja dat kan je oplossen door vrienden, maar die heb ik niet en zie dat helaas ook niet snel veranderen.
Dit dus.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat een partner je steunt is normaal, maar je moet ook je eigen leven en zekerheid hebben. Je moet eerst gelukkig met jezelf zijn, alvorens je een ander iets te bieden hebt. Als je dan eindelijk een relatie hebt en je hangt 24/7 aan je partner, voorspel ik dat je relatie binnen een maand ten einde is. Of je moet een relatie met een borderliner aangaan.
Daar doe je ook niet echt moeite voor, heb ik het idee. Verder hoort dit natuurlijk niet in het datingtopic.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Anders lees je het gewoon niet?quote:Op woensdag 22 april 2015 13:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Anders doe je dit gewoon even via DM / PM
Dat dus. Onzekerheden gaan niet weg door een partner, ze worden alleen gecamoufleerd waarbij ze vroeg of laat toch weer naar boven komen.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die verantwoordelijkheid kun je niet bij een partner leggen.
Neven en nichten heb ik al heel lang geen conctact meer mee. Reden: minimaal 1,5 uur verderop en ze hebben allemaal hun eigen leven en wonen al samen met hun partner en sommige zelfs kinderen. Die hebben het druk zat met andere zaken Dus: nee buiten dat ik geen klik met ze heb ook niet echt uitgaanmateriaal.. Maar daar dus ook een beetje het baalmomentje: ik ben nog altijd single terwijl de rest hun leventje al op orde heeft en redelijk happy lijkt.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:57 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit dus.
Een valkuil is dat je afhankelijk wordt van diegene. Niet echt prettig voor haar. Het is tevens belangrijk je eigen (sociale) leven te hebben, vrienden, familie, studie/werk etc.
Heb je trouwens geen neven of nichten van jouw leeftijd met wie je op stap kunt?
Jammer.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Neven en nichten heb ik al heel lang geen conctact meer mee. Reden: minimaal 1,5 uur verderop en ze hebben allemaal hun eigen leven en wonen al samen met hun partner en sommige zelfs kinderen. Die hebben het druk zat met andere zaken Dus: nee buiten dat ik geen klik met ze heb ook niet echt uitgaanmateriaal.. Maar daar dus ook een beetje het baalmomentje: ik ben nog altijd single terwijl de rest hun leventje al op orde heeft en redelijk happy lijkt.
Happy zijn met jezelf is idd wel handig en dat ben ik oprecht ook. Bijna klaar met studie, genoeg geld op de rekening, doe waar ik zin in heb maar mis wel iemand om dat allemaal samen mee te kunnen doen.. Vanavond ga ik naar the Avengers. Leuk, ook niet echt een romantisch gebeuren verder.. maar als ik de behoefte zou hebben kan ik er met niemand over napraten of zeggen dat ik er (ook) geweest ben.
niet.hier.niet.nu Txquote:Op donderdag 23 april 2015 17:00 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jammer.
Bioscoop is ook niet echt de ideale plek om met mensen in contact te komen. Eigenlijk zou je gewoon eens de kroeg in moeten gaan. Aan de bar zitten, en begin eens met de barman/vrouw te praten, drink een paar, wordt wat losser en wie weet met je wie nog meer in contact komt. In de kroeg praat iedereen met iedereen.
Verplaatst.quote:
Ik vind daten (als in, met iemand in contact treden, met eigenlijk de intentie om daar uiteindelijk een relatie mee te krijgen) daar eigenlijk totaal niet voor geschikt. Ik zie veel meer in iemand ontmoeten, die beter leren kennen en je realiseren dat die persoon best leuk is, daar je tong in steken en er mee trouwen veel logischer. Maar ja, als dat niet gebeurt, dan moet een mens iets.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:30 schreef The_Odd_One het volgende:
Gaan anderen dan Deezertje ook nog antwoord op mijn vragen geven?
Ben er trots opquote:
Ik ontmoet best vaak mensen waar ik een klik mee heb, waar ik graag mee afspreek, zonder dat dat voor mij mogelijk een relatie kan worden. Dat is voor mij met (hetero)mannen niet anders dan met de vrouwen of homomannen die ik ontmoet.quote:Op vrijdag 24 april 2015 06:41 schreef Nammie het volgende:
Maar iemand ontmoeten, beseffen dat er een klik is en elkaar vervolgens beter leren kennen is toch ook gewoon daten? Je ontkomt niet aan afspraakjes en dus daten als je elkaar interessant vindt, tenzij je op elkaars lip zit of zo. Maar zelfs dan.
Dat gaat wel erg snel dan.quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
In mijn ideale geval blijkt dan ineens een van die mensen toch wel heel erg leuk en struikel je een keer per ongeluk op elkaars mond en ga je dan trouwen.
Omdat het leuk is om je leven met iemand te delen en gewoon een wederhelft te hebben. Lastig uit te leggen verder, maar alleen is maar alleen.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:30 schreef The_Odd_One het volgende:
Gaan anderen dan Deezertje ook nog antwoord op mijn vragen geven?
Maar dat zou eigenlijk niet het doel moeten zijn. Natuurlijk is het leuk als mensen je aantrekkelijk vinden, maar op die manier wordt je geluk afhankelijk van je partner en is er de kans dat je die persoon gaat waarderen omdat hij/zij simpelweg voor je gevoel de enige persoon in je leven is die om je geeft en van je houdt, en niet omdat dat nou zo erg wederzijds is.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:43 schreef Deezertje het volgende:
En eerlijk gezegd: onzekerheid wegnemen. Dat er dus wel iemand jou leuk vindt om hoe en wie je bent. Ja dat kan je oplossen door vrienden, maar die heb ik niet en zie dat helaas ook niet snel veranderen.
Ja true, maar als je dan op een date zit met "meh, dit is alwéér niksquote:Op vrijdag 24 april 2015 08:27 schreef Nammie het volgende:
Ohja, maar ik denk dat iedereen dat heeft in de meeste gevallen dat je wel weet of het wel of geen relatie wordt. Ik bedoel dus die legendarische klik, zeg maar. Dus dat je iemand ontmoet en dat je denkt JJAAAAA, dan ga je uiteindelijk ook afspreken/daten met elkaar. Dat bedoelde ik.
Ah zo, ja dat komt wel eens voor. Maar inderdaad niet zó vaak denk ik. Nouja, het komt wel een keer. En anders maar niet.
Ja oke, maar mijn ideale wereld heb je dat dan niet en leef je nog lang en gelukkig samen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:30 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ja true, maar als je dan op een date zit met "meh, dit is alwéér niks" dan is de lol er ook snel af
klinkt als een toffe wereld om in te levenquote:Op vrijdag 24 april 2015 08:36 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja oke, maar mijn ideale wereld heb je dat dan niet en leef je nog lang en gelukkig samen.
en niet elke dag uit bed stappen in de hoop dat je die dag eindelijk een relatie gaat vindenquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:05 schreef Re het volgende:
misschien moet je daten eens los gaan zien van een relatie krijgen...
Voor wie spreek je nou? Ik vind niet dat het moeite kost om een relatie te krijgen of dat dat bijzonder is. Ik denk de meeste mensen niet, eerlijk gezegd. Maar dé juiste persoon vinden; dat is wel wat moeilijker. En verder: wat is onbewust daten? En onbewust in een relatie?quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:57 schreef Deezertje het volgende:
Maar blijft raar dat wij zoveel moeite hebben om een relatie te krijgen en andere mensen vaak onbewust aan het daten zijn of in een relatie zitten..
Goede post dit. Even een spiegel voorhoudenquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:10 schreef Cue_ het volgende:
Onbewust in een relatie zittenVolgens mij leef je dan niet in je eigen werkelijkheid
En wat Re zegt!
Mensen hebben moeite met een relatie te krijgen omdat ze of te kieskeurig zijn, of uberhaupt niet zo veel mensen interessant vinden, of ze hebben problemen, of ze hebben zelf niets te bieden, dat soort dingen
Oh jaquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:36 schreef Silenus het volgende:
Deezertje bedoelt natuurlijk 'daten hebben of een relatie zonder er 24/7 geforceerd mee bezig te zijn'. Ofwel bijna iedereen, behalve hijzelf en nog een paar anderen.
Amen!!!quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:10 schreef Cue_ het volgende:
Onbewust in een relatie zittenVolgens mij leef je dan niet in je eigen werkelijkheid
En wat Re zegt!
Mensen hebben moeite met een relatie te krijgen omdat ze of te kieskeurig zijn, of uberhaupt niet zo veel mensen interessant vinden, of ze hebben problemen, of ze hebben zelf niets te bieden, dat soort dingen
Goede post ja. Met de zoveelste uit de lucht gegrepen clichés. Als je een beetje om je heen kijkt zie je dat het nergens op gebaseerd is.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede post dit. Even een spiegel voorhouden.
Is dat echt zo? Misschien ben je inderdaad wel kieskeurig. Of ben je inderdaad niet zo in anderen geïnteresseerd. Heb je wel daadwerkelijk iets te bieden? Zijn er problemen die je in de weg staan?quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Goede post ja. Met de zoveelste uit de lucht gegrepen clichés. Als je een beetje om je heen kijkt zie je dat het nergens op gebaseerd is.
Vrouwen in real life zijn te 'oppervlakkig', te 'mainstream', te 'hip', 'oninteressant', hebben uiterlijke 'imperfecties', voldoen niet aan je ideaalbeeld.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Goede post ja. Met de zoveelste uit de lucht gegrepen clichés. Als je een beetje om je heen kijkt zie je dat het nergens op gebaseerd is.
Neuh. Als je graag wil en het lukt niet, is de kans aanwezig dat het aan jezelf ligt. Niet altijd, maar vaak wel. Is geen cliché hoorquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sinds wanneer?quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vrouwen in real life zijn te 'oppervlakkig', te 'mainstream', te 'hip', 'oninteressant', hebben uiterlijke 'imperfecties', voldoen niet aan je ideaalbeeld.
Dit geldt voor iedereen, behalve voor die paar oelewappers waar overduidelijk iets aan mankeert. En we weten allemaal wie daar bijhoort in dit topic.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij ontmoet gewoon te weinig vrouwen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lees jouw gemiddelde post op FOK! eens door... 60% bestaat sowieso uit Vrouwenquote:
Enquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lees jouw gemiddelde post op FOK! eens door... 60% bestaat sowieso uit Vrouwen, afgewisseld met een Vrouwen
of Vrouwen
.
Oh ja.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En![]()
Misschien eens verder kijken dan de vrouwen op FOK! Zeker als je een bepaalde reputatie hebt.
Is het ook. Een relatie hebben is niet vanzelfsprekend. Tenzij je dat laatste wel prima vindt.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:08 schreef Fascination het volgende:
Nah, ik zie een relatie krijgen wel als iets bijzonders. Er moet, idealiter, sprake zijn van verliefdheid aan beide kanten, dat is al vrij zeldzaam, en je moet ook nog eens qua karakter bij elkaar passen. Maar je kunt natuurlijk ook genoegen nemen met Pietje van hiernaast, want hij is wel aardig en verdient genoeg om een kind te onderhouden.
Dit. Ik zie om me heen ook genoeg mensen die een relatie nemen met iemand die 'wel leuk' is omdat ze het fijn vinden om een relatie te hebben, maar wederzijdse verliefdheid en echt bij iemand passen zijn vrij zeldzaam..quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:08 schreef Fascination het volgende:
Nah, ik zie een relatie krijgen wel als iets bijzonders. Er moet, idealiter, sprake zijn van verliefdheid aan beide kanten, dat is al vrij zeldzaam, en je moet ook nog eens qua karakter bij elkaar passen. Maar je kunt natuurlijk ook genoegen nemen met Pietje van hiernaast, want hij is wel aardig en verdient genoeg om een kind te onderhouden.
Wat voor reputatie heeft hij?quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En![]()
Misschien eens verder kijken dan de vrouwen op FOK! Zeker als je een bepaalde reputatie hebt.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:18 schreef Cue_ het volgende:
Een relatie krijgen is dan niet bijzonder, een leuke relatie krijgen wel![]()
(en een relatie leuk houden ook)
quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gefrustreerd, wanhopig, stuurt naaktfoto's.
Dit ja.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:08 schreef Fascination het volgende:
Moest lachen om dat laatste.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad. Bijna alles in het leven is voorspelbaar en te koop, behalve een partner en relatie. Als ik een brood wil ga ik naar de supermarkt en zodra ik betaal krijg ik hem mee. De winkel blijft bij voldoende brood dit dagelijks verkopen totdat er geen vraag meer is. Een relatie kan zomaar op een dag uitgaan en je partner is niet te koop, althans dan weet je dat er geen liefde in het spel is.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:08 schreef Fascination het volgende:
Ook niet altijd waar.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Inderdaad. Bijna alles in het leven is voorspelbaar en te koop, behalve een partner en relatie. Als ik een brood wil ga ik naar de supermarkt en zodra ik betaal krijg ik hem mee. De winkel blijft bij voldoende brood dit dagelijks verkopen totdat er geen vraag meer is. Een relatie kan zomaar op een dag uitgaan en je partner is niet te koop, althans dan weet je dat er geen liefde in het spel is.
Niet teveel over nadenken. Als je nog een keer wil afspreken, dan moet je dat gewoon voorstellen. Het is niet alsof je meteen eeuwige trouw en een bruiloft beloofd.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:32 schreef dudewhereismycar het volgende:
Zo, mijn *blind* date zit er op. Een vrouw van Tinder, amper gesproken via whatsapp. Eigenlijk totaal geen gesprekken.
Ze wilde graag afspreken en zo gezegd, zo gedaan. Date was afgelopen woensdag. Van 8u tot 2u s nachts aan een stuk zitten ouwehoeren. Gezellig en veel humor.
Er is een klik.
Sinds woensdag is ze een stuk spraakzamer op de app. Ik twijfel nog wel of ik een 2e date moet voorstellen, of dat ik het initiatief aan haar over laat.
Twijfel zit hem in feit dat mijn relatie pas net over is.. maar is dat de reden om iemand te laten schieten? Mmmm moeilijk..
heb je het wel over "de breuk" gehad?quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:32 schreef dudewhereismycar het volgende:
Zo, mijn *blind* date zit er op. Een vrouw van Tinder, amper gesproken via whatsapp. Eigenlijk totaal geen gesprekken.
Ze wilde graag afspreken en zo gezegd, zo gedaan. Date was afgelopen woensdag. Van 8u tot 2u s nachts aan een stuk zitten ouwehoeren. Gezellig en veel humor.
Er is een klik.
Sinds woensdag is ze een stuk spraakzamer op de app. Ik twijfel nog wel of ik een 2e date moet voorstellen, of dat ik het initiatief aan haar over laat.
Twijfel zit hem in feit dat mijn relatie pas net over is.. maar is dat de reden om iemand te laten schieten? Mmmm moeilijk..
Ik praat niet over exen op een eerste date. Ze weet wel dat t vrij pril is allemaal.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:33 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
heb je het wel over "de breuk" gehad?
Waarom daten als je nog niet over je ex heen bent.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:32 schreef dudewhereismycar het volgende:
Er is een klik.
Vind je haar leuk? dan tweede date voorstellenquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:32 schreef dudewhereismycar het volgende:
Ik twijfel nog wel of ik een 2e date moet voorstellen, of dat ik het initiatief aan haar over laat.
Je praat zo te zien wel VOOR de date over je exenquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:35 schreef dudewhereismycar het volgende:
Ik praat niet over exen op een eerste date. Ze weet wel dat t vrij pril is allemaal.
ook al niet. hmmmmquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je praat zo te zien wel VOOR de date over je exen
quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:32 schreef dudewhereismycar het volgende:
Dat dus. Goede post fas!quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:08 schreef Fascination het volgende:
Dat.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:08 schreef Fascination het volgende:
Narcisten zoals jij?quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit geldt voor iedereen, behalve voor die paar oelewappers waar overduidelijk iets aan mankeert. En we weten allemaal wie daar bijhoort in dit topic.
Nounounouquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Google die term eens?quote:
Die weten hun reputatie dan wat beter te behouden.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nounounou![]()
Maar ondertussen achter de schermen bij de 'brave' users....
Heel leuk voor zequote:Op vrijdag 24 april 2015 12:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die weten hun reputatie dan wat beter te behouden.
Oh ja, dat maakt het minder kansloos.quote:
Ik dacht: Yes hij gaat het niet over de breuk hebben....maar helaas toch daar aan het eind...quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:32 schreef dudewhereismycar het volgende:
Er is een klik.
Nee ik praat niet over exen. Uiteraard als ze vragen hoe lang ik single ben, dan zeg ik dat dit nog vrij pril is. Over je ex ga je pas praten als je wat verder bent met daten of zelfs in een relatie zit. Dan kom je beetje bij beetje te weten wat de ander hiervoor allemaal heeft uitgespookt...quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je praat zo te zien wel VOOR de date over je exen
15 Jaar geleden alquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:28 schreef Silenus het volgende:
Haha, en al zelfs zou ik er één zijn...Jij zit nog steeds elke avond huilend in je hutje op de hei aan je pik te trekken.
En ik vermoed dat je dat over vijf jaar nog steeds doet. Net als dat je dat vijf jaar geleden al deed.
quote:
Je geeft zelf het antwoord alquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sindsdien heel wat veranderd. Alleen de gemiddelde vrouw niet
Ik zeg dat ze niet veranderd zijn. Hoe ze dan zijn zeg ik toch niet?quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
[..]
Je geeft zelf het antwoord al
Alles oke?quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze niet veranderd zijn. Hoe ze dan zijn zeg ik toch niet?![]()
Overigens toch kuthoeren.
Je begrijpt het nietquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:50 schreef Nammie het volgende:
[..]
Alles oke?
Anderen doen een beetje lullig tegen je, dus misschien voel je je in het nauw gedreven, maar hoe je zelf doet is ook vrij vreemd hoor. Ook hoe je praat over Silenus. En nu deze opmerking over vrouwen. Of ik begrijp het internet niet en dit is 'grappig' bedoeld of zo.
Ik denk dat jij niet bent veranderd, niet wilt veranderen en een irreëel beeld hebt van vrouwen op fok! en van vrouwen in het algemeen. Het valt op dat je vrouwen op fok! op een voetstuk zet, maar ondertussen alle vrouwen kuthoeren noemt. Nee, daar scoor je punten mee. Vrouwen op fok! zijn echt geen perfecte poppetjes, die van vage eclectische muziek houden, transformers sparen en modelbouw interessant vinden. Er zijn genoeg op fok! die van oppervlakkige shit houden waar jij constant op afgeeft. Je gooit je eigen glazen in.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze niet veranderd zijn. Hoe ze dan zijn zeg ik toch niet?![]()
Overigens toch kuthoeren.
Gastquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet bent veranderd, niet wilt veranderen en een irreëel beeld hebt van vrouwen op fok! en van vrouwen in het algemeen. Het valt op dat je vrouwen op fok! op een voetstuk zet, maar ondertussen alle vrouwen kuthoeren noemt. Nee, daar scoor je punten mee. Vrouwen op fok! zijn echt geen perfecte poppetjes, die van vage eclectische muziek houden, transformers sparen en modelbouw interessant vinden. Er zijn genoeg op fok! die van oppervlakkige shit houden waar jij constant op afgeeft. Je gooit je eigen glazen in.
Mooi eerlijk antwoord en herkenbaar. Bij mij is hij echt de andere kant op geslagen, van twijfel naar overtuiging dat ik er echt geen zin meer in heb. Ik ben prima alleen en vind het een fijnere gedachte dit te delen met vrienden dan met iemand in een relatie.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vind daten (als in, met iemand in contact treden, met eigenlijk de intentie om daar uiteindelijk een relatie mee te krijgen) daar eigenlijk totaal niet voor geschikt. Ik zie veel meer in iemand ontmoeten, die beter leren kennen en je realiseren dat die persoon best leuk is, daar je tong in steken en er mee trouwen veel logischer. Maar ja, als dat niet gebeurt, dan moet een mens iets.
En ik weet niet goed of ik wel een vriend wil. Wanneer ik last heb van zelfmedelijden baal ik er van dat ik die niet heb. Dus als ik dat verder analyseer dan besef ik me ook wel dat dat nou niet echt de ideale basis voor een relatie is. Dat je graag zou willen dat er iemand was om dat pijntje uit je schouder te masseren, of waar je bij weg kunt kruipen wanneer je eens een beetje een onbestemd potje wil huilen....
Soms zou ik willen dat ik de hele fijne dingen die ik meemaak en waar ik me hysterisch gelukkig over voel met iemand zou kunnen delen, aan iemand zou kunnen vertellen in de relatievorm. Maar als ik dan vervolgens weer denk aan dat ik die dingen (waar ik zo blij van word) MET die ander zou moeten doen, vind ik dat weer lastig...
Ik ben er dan ook niet zo zeker van dat ik wel een relatie wil. Ik weet wel dat ik ergens graag wil dat ik weer iemand tegen zou komen waarmee ik het graag wil. Dat je iemand ontmoet waarbij alle bezwaren wegvallen, met wie alles logisch en vanzelfsprekend voelt en die direct "met mij" is. Alsof ie er nooit niet was zeg maar.
Maar dat is waarschijnlijk utopisch en te sprookjesboek om ooit daadwerkelijk te gaan gebeurendus tot die tijd lees ik hier met een half oog mee, reageer ik af en toe op een oneliner en drink ik nog een wijntje.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:15 schreef Cue_ het volgende:
http://speld.nl/2015/04/2(...)iet-van-lekker-eten/
Wat is de definitie van verliefd zijn?quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik word ook nooit verliefd eigenlijk
En dat heb ik wel nodig om het niet allemaal een hoop gedoe te vinden.
Tis wel fok, incl autisten, hequote:Op vrijdag 24 april 2015 16:13 schreef Silenus het volgende:
Verliefd heeft geen definitie, dat is een gevoel. Er is geen wiskundige formule voor ofzo.
1-({(4R,7S,10S,13S,16S,19R)-19-amino-7-(2-amino-2-oxoethyl)-10-(3-amino-3-oxopropyl)-16-(4-hydroxybenzoyl)-13-[(1S)-1-methylpropyl]-6,9,12,15,18-pentaoxo-1,2-dithia-5,8,11,14,17-pentaazacycloicosan-4-yl}carbonyl)-L-prolyl-L-leucylglycinamidequote:Op vrijdag 24 april 2015 16:13 schreef Silenus het volgende:
Verliefd heeft geen definitie, dat is een gevoel. Er is geen wiskundige formule voor ofzo.
Maakt het uit?quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:05 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Wat is de definitie van verliefd zijn?
Maar daarom is het dus ook moeilijk om te begrijpen wat verliefdheid nou eigenlijk is. Heeft iemand die geen verliefdheid heeft gekend, niet het zelfde gevoel als dat iemand die het wel als "verliefdheid" bestempeld? maar het dus anders ervaart.quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis wel fok, incl autisten, he![]()
Overal moet een vaste definitie voor zijn die iedereen op dezelfde manier ervaart
Het gaat er toch om dat de persoon zelf ervaart dat diegene verliefd is? Of dat nu op dezelfde manier is als een ander dat ervaart maakt fan niet uit.quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:57 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Maar daarom is het dus ook moeilijk om te begrijpen wat verliefdheid nou eigenlijk is. Heeft iemand die geen verliefdheid heeft gekend, niet het zelfde gevoel als dat iemand die het wel als "verliefdheid" bestempeld? maar het dus anders ervaart.
De vraag die ik stelde zegt ook niet dat er een definitie is, maar als die er is omdat iemand het niet voelt, wat dat dan precies is :-)
Dat bedoel ik ook nietquote:Op vrijdag 24 april 2015 17:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het gaat er toch om dat de persoon zelf ervaart dat diegene verliefd is? Of dat nu op dezelfde manier is als een ander dat ervaart maakt fan niet uit.
Als iets pijn doet bij mij en ik geef daar een 8 op een schaal van 1 tot 10 aan. Kan dat bij jou een 5 zijn, terwijl we hetzelfde voelen enkel anders bestempelen. Maakt dat de pijn voor mij minder of voor jou meer? Lijkt me niet.
Dusja snap de redenatie achter je vraag dan ook niet echt.
Wat praat je over mij Strawquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zij is ik?quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:20 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet
Zij gaf aan dat ze nog nooit verliefdheid heeft gekend. Ik bedoel daar niet mee te zeggen dat ze dat inderdaad nooit heeft gekend, of juist wel, maar meer: hoe weet je wanneer je verliefd bent. Welke definitie hang je daar aanvast.
Ik heb precies hetzelfde. Ik ben niet zo snel onder de indruk. Ik kan wel iemand snel leuk vinden, maar echt verliefde gevoelens. Dat gebeurt nauwelijks/niet.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zij is ik?
Dat gaf ik allerminst aan. Ik ben verliefd geweest, heb ontzettend veel gehouden van en ben samengeweest met. Heb daarna(ast) ook echt wel vonken gevoeld en interesse gehad.
Alleen wanneer ik de momenten dat ik denk "okthatsinteresting" vergelijk met de frequentie waarin mensen om mij heen dat denken, dan moet ik denk ik concluderen dat het bij mij anders werkt dan bij anderen.
Heel weinig mensen springen uit de massa bij mij. Ik word maar door heel weinig mensen getriggerd om ze beter te willen leren kennen of om meer van ze te weten te komen.
En ik weet dondersgoed dat dat eerder aan mij dan aan de rest van de wereld zal liggen, maar wat doe je er aan? De kunst van een relatie blijft toch iemand vinden die minofmeernaadloos aansluit op jouw imperfecties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |