abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151798391
Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

10zmnes.jpg

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2015 12:50:53 ]
pi_151798435
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Rapport

Rapport maken. Is ook gewoon nederlands
pi_151798574
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:50 schreef The_Odd_One het volgende:
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Rapport

Rapport maken. Is ook gewoon nederlands
Misschien in Vlaanderen, maar heb dit nooit gehoord in de Nederlanden
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_151798592
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:57 schreef Godshand het volgende:

[..]

Misschien in Vlaanderen, maar heb dit nooit gehoord in de Nederlanden
Ik ben geen vlaming. Ik ken de nederlandse taal.
pi_151798630
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:57 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Ik ben geen vlaming. Ik ken de nederlandse taal.
Boeit ook verder niet. Ik zou alleen niet tegen een date zeggen dat je rapport met haar wil maken :')
pi_151798727
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

Boeit ook verder niet. Ik zou alleen niet tegen een date zeggen dat je rapport met haar wil maken :')
Het onderwerp komt gek genoeg niet vaak aan bod. 😉

Ik gaf het vooral als tip om niet teveel aan het woord te zijn. Focus op het maken van rapport met iemand. Ook in stem en wat je verteld.
pi_151798837
Dus
  zaterdag 18 april 2015 @ 13:07:45 #8
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_151798850
Je moet rapport ook uitspreken op z'n Frans in deze context. Ben het trouwens alleen in sales-trainingen tegengekomen, denk dat weinig mensen de betekenis ervan kennen.
Gourmetten of steengrillen?
  zaterdag 18 april 2015 @ 13:10:38 #9
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_151798911
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 13:07 schreef Silenus het volgende:
Je moet rapport ook uitspreken op z'n Frans in deze context. Ben het trouwens alleen in sales-trainingen tegengekomen, denk dat weinig mensen de betekenis ervan kennen.
Op z'n Frans? Dus met een stokbrood onder de arm en een fles rode wijn in de hand.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_151798963
Ik heb weleens bij een date het volgende gezegd. We stoppen na 5 minuten en dan is het ja of nee. Nee is gewoon naar huis. Ja is ik blijf nog ff zitten.

8 uur later zaten we er niet meer, maar waren wel samen haha
pi_151798994
haha jij bent zo'n boefje
pi_151798998
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 13:10 schreef fathank het volgende:

[..]

Op z'n Frans? Dus met een stokbrood onder de arm en een fles rode wijn in de hand.
En je tong halverwege haar keel a la french kiss. 😈😂
pi_151799018
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 april 2015 13:13 schreef Weissman het volgende:
haha jij bent zo'n boefje
Enorm. 😕😑
  zaterdag 18 april 2015 @ 13:14:17 #14
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_151799025
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 13:12 schreef The_Odd_One het volgende:
Ik heb weleens bij een date het volgende gezegd. We stoppen na 5 minuten en dan is het ja of nee. Nee is gewoon naar huis. Ja is ik blijf nog ff zitten.

8 uur later zaten we er niet meer, maar waren wel samen haha
Dat was een neukdate.
Niks mis mee. :9
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_151799057
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 13:14 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat was een neukdate.
Niks mis mee. :9
Het moest maar. 😬
pi_151804215
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 10:27 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

[..]

je had hem de pijp moeten roken of in ieder geval moeten afschudden
Wie weet had ik dat moeten doen, maar dan deed ik iets waar ik niet geheel achter sta. Hij had overigens ook voor een kus kunnen gaan, heeft die ook niet gedaan. Waarschijnlijk ben ik gewoon te lelijk voor hem, boeiend :). Alleen jammer dat die dan zegt dat hij het nog wel zeker laat weten en je vervolgens niks hoort. Ben daar zelf wel altijd heel duidelijk in als ik het wel of niet zie zitten.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  zaterdag 18 april 2015 @ 18:02:16 #17
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_151804248
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 18:00 schreef joyvke het volgende:

[..]

Wie weet had ik dat moeten doen, maar dan deed ik iets waar ik niet geheel achter sta. Hij had overigens ook voor een kus kunnen gaan, heeft die ook niet gedaan. Waarschijnlijk ben ik gewoon te lelijk voor hem, boeiend :). Alleen jammer dat die dan zegt dat hij het nog wel zeker laat weten en je vervolgens niks hoort. Ben daar zelf wel altijd heel duidelijk in als ik het wel of niet zie zitten.
zie butterfly. Mensen kwetsen gewoon liever niet.
pi_151804408
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 18:00 schreef joyvke het volgende:

[..]

Jij had ook een kus kunnen geven of een berichtje kunnen sturen. :+
pi_151804426
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 18:02 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

zie butterfly. Mensen kwetsen gewoon liever niet.
Nouja, er is een verschil tussen kwetsen en liegen.
pi_151804479
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 18:07 schreef Nammie het volgende:

[..]

Jij had ook een kus kunnen geven of een berichtje kunnen sturen. :+
Daar ben ik veel te verlegen in ;p. Verder heb ik hem al een berichtje gestuurd dat ik het echt heel leuk vond en zeker voor herhaling vatbaar. Als reactie kreeg ik een "je hoort het nog". En ik wil niet te opdringerig overkomen. Al denk ik dat het daar al te laat voor is ;).
  zaterdag 18 april 2015 @ 18:14:32 #21
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_151804543
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 18:11 schreef joyvke het volgende:

[..]

Daar ben ik veel te verlegen in ;p. Verder heb ik hem al een berichtje gestuurd dat ik het echt heel leuk vond en zeker voor herhaling vatbaar. Als reactie kreeg ik een "je hoort het nog". En ik wil niet te opdringerig overkomen. Al denk ik dat het daar al te laat voor is ;).
Hmmm de "je hoort het nog" is veelzeggend.
pi_151804573
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 18:11 schreef joyvke het volgende:

[..]

Snap ik. :P O zo, ja, wellicht stuurt hij nog wat. Of misschien durft hij inderdaad niet eerlijk te zeggen dat hij het niet leuk vond.
pi_151804574
Na een je hoort het nog zou ik zelf afhaken. Graag of niet.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_151804610
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 18:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Na een je hoort het nog zou ik zelf afhaken. Graag of niet.
Hoe lang ben jij al single eigenlijk?
pi_151804686
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 18:16 schreef Nammie het volgende:

[..]

Snap ik. :P O zo, ja, wellicht stuurt hij nog wat. Of misschien durft hij inderdaad niet eerlijk te zeggen dat hij het niet leuk vond.
Op de avond zelf zei hij dat hij het ook leuk vond en de volgende ochtend wenste hij me een fijne dag toe. Die dag was er wel wat contact heen en weer. Toen stuurde ik dus dat berichtje, en nu moet ik zeggen dat de communicatie in het Engels was omdat hij een expat is. Alleen als je dan krijgt "Dankje ik weet het nog niet" (ja wat weet je niet, wanneer je tijd hebt, of wanneer je nog een keer op date wil, of dat je me niet ziet zitten of wel) "je hoort het zeker nog wel" (wat hoor ik, zie voorgaande vragen). Al had ik toen al zoiets "pff man wees eens duidelijk zo moeilijk is het niet om gewoon nee te zeggen", helemaal als ik al aangeef dat ik dat fijn vind als mensen eerlijk zijn ook al kan het cru over komen :P. Alleen wel jammer ik dacht echt dat het een super date was voor beide en dat hij mij daarom ook nog uitnodigde voor thee of koffie.

Ik stuur in ieder geval niks meer (tenzij hij wat stuurt), al zit ik er wel sterk aan te denken om het wel te doen. We zien het wel.
  zaterdag 18 april 2015 @ 18:58:58 #26
438527 MissButterflyy
pi_151805594
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 18:08 schreef Nammie het volgende:

[..]

Nouja, er is een verschil tussen kwetsen en liegen.
Je moet het niet groter maken dan het is.
pi_151805691
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 18:22 schreef joyvke het volgende:

[..]

Op de avond zelf zei hij dat hij het ook leuk vond en de volgende ochtend wenste hij me een fijne dag toe. Die dag was er wel wat contact heen en weer. Toen stuurde ik dus dat berichtje, en nu moet ik zeggen dat de communicatie in het Engels was omdat hij een expat is. Alleen als je dan krijgt "Dankje ik weet het nog niet" (ja wat weet je niet, wanneer je tijd hebt, of wanneer je nog een keer op date wil, of dat je me niet ziet zitten of wel) "je hoort het zeker nog wel" (wat hoor ik, zie voorgaande vragen). Al had ik toen al zoiets "pff man wees eens duidelijk zo moeilijk is het niet om gewoon nee te zeggen", helemaal als ik al aangeef dat ik dat fijn vind als mensen eerlijk zijn ook al kan het cru over komen :P. Alleen wel jammer ik dacht echt dat het een super date was voor beide en dat hij mij daarom ook nog uitnodigde voor thee of koffie.

Ik stuur in ieder geval niks meer (tenzij hij wat stuurt), al zit ik er wel sterk aan te denken om het wel te doen. We zien het wel.
Hmm ik zou niets meer sturen verder. Gewoon maar verdergaan en je merkt het wel als hij nog interesse heeft.
pi_151805791
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 18:58 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Je moet het niet groter maken dan het is.
O. Geen id waar je het over hebt eigenlijk :+
pi_151806808
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 18:22 schreef joyvke het volgende:

[..]

Je wil te graag. Zie een date als een gezellig avondje uit zonder dat er per se een vervolg moet zijn. Het is een vrijblijvende ontmoeting tussen twee mensen. Hell ik had een jaar geleden ( date al ff niet meer) een geweldige date. Klikte aan alle kanten, het werd laat, gezoend, direct kreeg ik smsje dat ze me weer snel wilde zien. Volgende ochtend nog contact gehad dat we een datum zouden zoeken. Nooit meer iets gehoord. En ik vind het prima, ik heb een hele leuke avond gehad en door haar ogen weer een stukje van de wereld gezien.

Als je je teveel druk gaat maken over factoren die je niet kunt beinvloeden ( in essentie hoe mensen met elkaar omgaan, vooral digitaal) dan vreet dat energie. En het levert je niks op. Volgens je eigen waarden leven en met respect anderen behandelen, maar maak niet de fout om bij alles wederkerigheid te verwachten. Zo'n date is natuurlijk nog helemaal niks, hoe leuk ook. En niet iedereen denkt zoals jij.
pi_151807232
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 19:46 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Je wil te graag. Zie een date als een gezellig avondje uit zonder dat er per se een vervolg moet zijn. Het is een vrijblijvende ontmoeting tussen twee mensen. Hell ik had een jaar geleden ( date al ff niet meer) een geweldige date. Klikte aan alle kanten, het werd laat, gezoend, direct kreeg ik smsje dat ze me weer snel wilde zien. Volgende ochtend nog contact gehad dat we een datum zouden zoeken. Nooit meer iets gehoord. En ik vind het prima, ik heb een hele leuke avond gehad en door haar ogen weer een stukje van de wereld gezien.

Als je je teveel druk gaat maken over factoren die je niet kunt beinvloeden ( in essentie hoe mensen met elkaar omgaan, vooral digitaal) dan vreet dat energie. En het levert je niks op. Volgens je eigen waarden leven en met respect anderen behandelen, maar maak niet de fout om bij alles wederkerigheid te verwachten. Zo'n date is natuurlijk nog helemaal niks, hoe leuk ook. En niet iedereen denkt zoals jij.
Misschien wel, maar ik heb echt maar zelden zulke dates waarbij alles voor mij "klopt". Ik ga wel door hoor, ik bedoel het is niet dat ik aan mijn telefoon zit geplakt in de hoop dat ik iets hoor ;). Ja ik denk er wel over na, maar goed zo ben ik. Dat ebt vanzelf wel weer weg.
pi_151818079
Gisteravond mijn eerste date sinds de breuk gehad. Het was een gezellige avond, maar ik ga er geen vervolg aan breien.

Het is een leuke vrouw, maar ik miste een stukje interesse vanuit haar. Dit had ik ook op de app gemerkt, maar in real life hoopte ik dat dit anders zou zijn.

Wel jammer, appte de hele dag door.. maar leuke start zo van t daten weer :)
  zondag 19 april 2015 @ 09:24:02 #32
438527 MissButterflyy
pi_151818348
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 08:34 schreef dudewhereismycar het volgende:
Gisteravond mijn eerste date sinds de breuk gehad. Het was een gezellige avond, maar ik ga er geen vervolg aan breien.

Het is een leuke vrouw, maar ik miste een stukje interesse vanuit haar. Dit had ik ook op de app gemerkt, maar in real life hoopte ik dat dit anders zou zijn.

Fijn dat je toch een gezellige avond hebt gehad en goed dat je er verder positief in staat, ook al was de klik er niet. ^O^
pi_151818362
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 08:34 schreef dudewhereismycar het volgende:

Geen, "maar hoe gaat het nou ECHT met je?"-momentje? Inclusief net iets te hoog geplaatste warme hand op het bovenbeen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_151819255
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 09:26 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Geen, "maar hoe gaat het nou ECHT met je?"-momentje? Inclusief net iets te hoog geplaatste warme hand op het bovenbeen?
Interesse als in: wie ik ben en wat ik doe. Gewoon een stukje interactie dat ik miste.

Kan vanuit haar een stuk verlegenheid zijn.. Nu netjes afgesloten. Zij gaf aan dat ze t zelfde voelde (geen klik). Dus prima zo, gezellige avond!
  maandag 20 april 2015 @ 18:16:42 #35
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151865896
Nou, Concertgebouw-meisje is exit. We zouden binnenkort afspreken. Dit duurde wat langer vanwege haar tentamens etc. Ons contact was wel wat anders dan daarvoor. Ergens voelde het gewoon niet echt goed, dus heb om duidelijkheid gevraagd. Wat blijkt? Mevrouw weet al weken dat het niks gaat worden (geen goed gevoel), maar heeft mij hierover niet verteld. Duitse meisje deja vu. Daarnaast verweet ze me een aantal dingen waar ik het absoluut niet mee eens ben. Ze heeft me echt beledigd.

Nou ja, ook al heb ik er zelf weer om moeten vragen, duidelijkheid is er nu wel. Dat is wel een opluchting :) Ik blijf optimistisch.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_151865914
quote:
7s.gif Op maandag 20 april 2015 18:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Nou, Concertgebouw-meisje is exit. We zouden binnenkort afspreken. Dit duurde wat langer vanwege haar tentamens etc. Ons contact was wel wat anders dan daarvoor. Ergens voelde het gewoon niet echt goed, dus heb om duidelijkheid gevraagd. Wat blijkt? Mevrouw weet al weken dat het niks gaat worden (geen goed gevoel), maar heeft mij hierover niet verteld. Duitse meisje deja vu. Daarnaast verweet ze me een aantal dingen waar ik het absoluut niet mee eens ben. Ze heeft me echt beledigd.

Nou ja, ook al heb ik er zelf weer om moeten vragen, duidelijkheid is er nu wel. Dat is wel een opluchting :) Ik blijf optimistisch.
:*
  maandag 20 april 2015 @ 18:19:12 #37
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151865971
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 18:17 schreef Toto69 het volgende:

[..]

O+
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_151866053
quote:

Ze verweet jou dingen? :{
  maandag 20 april 2015 @ 18:22:54 #39
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_151866086
quote:

Kutwijf (tevens herkenbaar)
  maandag 20 april 2015 @ 18:23:02 #40
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151866090
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 18:21 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ze verweet jou dingen? :{
Ik zou niet mijn best gedaan hebben, geen toenadering gezocht hebben, dat soort bullshit. Als ik iets gedaan heb de laatste weken :')
pi_151866191
Mijn date vandaag is niet doorgegaan, mocht iemand het nog willen weten.
  maandag 20 april 2015 @ 18:29:25 #42
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151866248
quote:
10s.gif Op maandag 20 april 2015 18:27 schreef Weissman het volgende:
Mijn date vandaag is niet doorgegaan, mocht iemand het nog willen weten.
Ze gleed uit over haar vrouwennat toen ze je zag en ligt met een dubbele beenbreuk in het ziekenhuis?
pi_151866439
Nounou, wat een leuke ontwikkelingen. Hier ook. Ik heb vanavond een date met een jongen, vorige week leren kennen in de trein (jaja), maar heb er geen zin in.
pi_151866467
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 18:35 schreef Nammie het volgende:
Nounou, wat een leuke ontwikkelingen. Hier ook. Ik heb vanavond een date met een jongen, vorige week leren kennen in de trein (jaja), maar heb er geen zin in.
Dan zeg je het af
  maandag 20 april 2015 @ 18:37:13 #45
438527 MissButterflyy
pi_151866492
quote:

Wat verweet ze je dan?
  maandag 20 april 2015 @ 18:38:00 #46
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151866517
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 18:37 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Wat verweet ze je dan?
quote:
7s.gif Op maandag 20 april 2015 18:23 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ik zou niet mijn best gedaan hebben, geen toenadering gezocht hebben, dat soort bullshit. Als ik iets gedaan heb de laatste weken :')
pi_151866557
quote:
7s.gif Op maandag 20 april 2015 18:23 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

whehe mooi is dat :')
pi_151866628
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 18:36 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dan zeg je het af
Is lullig. Dus ik zeg gewoon dat ik snel weg moet en dan ga ik na een uurtje gewoon de stad in met vriendinnen. :+
pi_151866633
quote:
7s.gif Op maandag 20 april 2015 18:41 schreef Nammie het volgende:

[..]

Is lullig. Dus ik zeg gewoon dat ik snel weg moet en dan ga ik na een uurtje gewoon de stad in met vriendinnen. :+
Dat is nog lulliger mijns inziens
  maandag 20 april 2015 @ 18:42:48 #50
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151866668
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 18:39 schreef artelligence het volgende:

[..]

whehe mooi is dat :')
De laatste vier vrouwen waren alle vier niet eerlijk tegen me. Ik trek ze vast aan :')

Ik maak ook fouten hoor. Maar als het gaat om relaties, liefde, daten, ja dan ben ik goudeerlijk. Daarnaast hecht ik veel waarde aan goede communicatie.
pi_151866688
quote:

[..]

Godsamme zeg :')
pi_151866707
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 18:41 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dat is nog lulliger mijns inziens
Kan zijn. Zolang hij er niks van weet vind ik het prima.
pi_151866838
lekker gratis drankje scoren ghehe
  maandag 20 april 2015 @ 18:50:56 #54
438527 MissButterflyy
pi_151866884
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 18:44 schreef Nammie het volgende:

[..]

Wat jij een paar dagen geleden in het vorige topic niet aan het hameren op dat ik maar beter eerlijk kan zijn? :')
  maandag 20 april 2015 @ 18:51:23 #55
438527 MissButterflyy
pi_151866896
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 18:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Ehm dit dus.
pi_151866938
quote:
O nee hoor. Het wordt vast heel gezellig, maar heb meer zin in een feestje met vriendinnen. Maargoed, de afspraak staat gewoon en ik ga niet last minute afzeggen. Een date hoeft ook geen uren te duren volgens mij.
pi_151867025
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 18:50 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Wat jij een paar dagen geleden in het vorige topic niet aan het hameren op dat ik maar beter eerlijk kan zijn? :')
O nee, moet je zelf weten wat je doet. :P Ik ben ook niet altijd goudeerlijk, hoewel ik iemand geen hoop ga geven als in zeggen dat ik het gezellig had terwijl ik dat niet had. Maar bij dit soort dingen vind ik het lullig om te zeggen: 'nou, ik heb er geen zin meer in, ik ga naar vriendinnen doei'.
pi_151867120
Zeg dat je oom overleden is :')
pi_151867141
quote:
Het blijven hoeren he ;(
  maandag 20 april 2015 @ 19:12:07 #60
438527 MissButterflyy
pi_151867602
quote:
7s.gif Op maandag 20 april 2015 18:42 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

De laatste vier vrouwen waren alle vier niet eerlijk tegen me. Ik trek ze vast aan :')

Ik maak ook fouten hoor. Maar als het gaat om relaties, liefde, daten, ja dan ben ik goudeerlijk. Daarnaast hecht ik veel waarde aan goede communicatie.
Hoe kwam je er dan achter dat ze niet eerlijk waren? :)
pi_151867981
quote:

[..]

Vier keer hetzelfde riedeltje meegemaakt met vier verschillende meiden? Dat is rot, maar dan is het toch best handig om ook naar jezelf te kijken (dus op wat voor types val je precies dat het steeds zo gaat) of ben ik nou te hard? Ik heb dat zelf ook een beetje gehad, maar uiteindelijk lag het ook voor een deel aan mezelf.
pi_151868318
quote:

[..]

Dus hij komt voor niks opdagen?
pi_151868454
quote:

[..]

wat eenn kut
  maandag 20 april 2015 @ 19:36:09 #64
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151868466
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 19:12 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Hoe kwam je er dan achter dat ze niet eerlijk waren? :)
Hetzelfde verhaal als bij mijn laatste. Uit hunzelf niet vertellen dat ze niet verder willen. En daardoor mij aan het lijntje houden.

quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 19:23 schreef Nammie het volgende:

[..]

Vier keer hetzelfde riedeltje meegemaakt met vier verschillende meiden? Dat is rot, maar dan is het toch best handig om ook naar jezelf te kijken (dus op wat voor types val je precies dat het steeds zo gaat) of ben ik nou te hard? Ik heb dat zelf ook een beetje gehad, maar uiteindelijk lag het ook voor een deel aan mezelf.
Ik val op schattige vrouwen :') En ik ben zelf ook best wel een softie (te lief, maar deze keer heb ik er echt bewust op gelet). Ik weet niet wat het is. Eerlijk niet. Gewoon domme pech.
  maandag 20 april 2015 @ 19:36:32 #65
242666 BeamofLight
pi_151868485
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 19:32 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Dus hij komt voor niks opdagen?
dit wordt een: fuck hij was heel leuk! Vriendinnen afgezegd en tot laat met hem gebleven...
pi_151868506
quote:
10s.gif Op maandag 20 april 2015 18:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Ze gleed uit over haar vrouwennat toen ze je zag en ligt met een dubbele beenbreuk in het ziekenhuis?
:')

quote:
Waarover precies waren ze niet eerlijk?
  maandag 20 april 2015 @ 19:40:22 #67
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151868641
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 19:36 schreef Weissman het volgende:

[..]

:')

[..]

Waarover precies waren ze niet eerlijk?
Dat ze niet meer wilden daten met mij. Ik moest iedere keer om duidelijkheid vragen, terwijl ze het allang wisten, maar niks zeiden. Niet uit hunzelf eerlijk zijn, dus. En dat vind ik niet zo heel eerlijk. Voelde me aan het lijntje gehouden.
  maandag 20 april 2015 @ 19:40:50 #68
438527 MissButterflyy
pi_151868659
quote:
7s.gif Op maandag 20 april 2015 19:36 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Hetzelfde verhaal als bij mijn laatste. Uit hunzelf niet vertellen dat ze niet verder willen. En daardoor mij aan het lijntje houden.

Weet niet of je dat nu meteen zo zwaar moet benoemen als 'liegen'

Vind het zelf ook niet prettig om ronduit te zeggen. Slechte ervaringen in het verleden. Mannen die boos worden. Omdat ze denken toch echt die ene speciale te zijn.
Misschien is dat bij deze dames ook zo? En, niet iedereen is altijd zo direct.
  maandag 20 april 2015 @ 19:43:16 #69
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151868763
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 19:40 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Weet niet of je dat nu meteen zo zwaar moet benoemen als 'liegen'

Vind het zelf ook niet prettig om ronduit te zeggen. Slechte ervaringen in het verleden. Mannen die boos worden. Omdat ze denken toch echt die ene speciale te zijn.
Misschien is dat bij deze dames ook zo? En, niet iedereen is altijd zo direct.
Nou deze wist het bijv. al vrij kort na onze laatste date en dat is dus een paar weken geleden. Ondertussen wel willen afspreken (waarom dan in godsnaam?). Heb haar echt tig openingen gegeven om te zeggen dat ze niet verder wil. Dat voelt niet echt fijn eigenlijk.

Maar genoeg over mij :') Ik blijf positief hoor :7 Ben allang blij met duidelijkheid.
pi_151869210
quote:

[..]

[..]

Ik val op schattige vrouwen :') En ik ben zelf ook best wel een softie (te lief, maar deze keer heb ik er echt bewust op gelet). Ik weet niet wat het is. Eerlijk niet. Gewoon domme pech.
Misschien is het inderdaad domme pech. Volgende keer beter dan maar. :P
pi_151869584
quote:

[..]

[..]

Ik denk dat vrouwen je niet willen kwetsen. Ik heb ook zoiets meegemaakt. Was veel te lief voor zo'n meid, dat zei ze ook weleens (en ze had me al eens gewaarschuwd dat ze me niet wilde kwetsen als ze geen relatie wilde, dat had exit moeten zijn :') ) Als ik een dag had dat ik me zelfverzekerder was en zij meer voor mij moest werken vond ze dat ik "normaal moest doen". Ondertussen wilde ze geen relatie, ondanks dates en veel zoenen enzo (want net uit relatie en boehoe ik hou nog van hem). Uiteindelijk begon ze minder te praten en kwam ik erachter dat ze heel veel met een andere dude aan het snapchatten was. En tadaa, twee weken later had ze een relatie met hem. Ik denk dus dat vrouwen "te" lieve jongens gewoon niet willen kwetsen en daarom je of aan het lijntje houden of heel subtiel stoppen met appen/afspreken.

Daarna ook nog niet echt verder gedate. Loop er nu tegen aan dat ik met bijv tinderdames die ik "wel leuk" vind best gesprekken leuk kan houden en nummers zou kunnen versieren maar toch niet wil daten, en dat bij degenen die me echt leuk lijken ik volledig dichtklap en niet verder dan saaie gesprekken kom :') maargoed daar heb ik een ander topic voor gevonden.
  maandag 20 april 2015 @ 20:07:49 #72
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151869831
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 20:02 schreef Bekermok het volgende:

[..]

Ik denk dat vrouwen je niet willen kwetsen. Ik heb ook zoiets meegemaakt. Was veel te lief voor zo'n meid, dat zei ze ook weleens (en ze had me al eens gewaarschuwd dat ze me niet wilde kwetsen als ze geen relatie wilde, dat had exit moeten zijn :') ) Als ik een dag had dat ik me zelfverzekerder was en zij meer voor mij moest werken vond ze dat ik "normaal moest doen". Ondertussen wilde ze geen relatie, ondanks dates en veel zoenen enzo (want net uit relatie en boehoe ik hou nog van hem). Uiteindelijk begon ze minder te praten en kwam ik erachter dat ze heel veel met een andere dude aan het snapchatten was. En tadaa, twee weken later had ze een relatie met hem. Ik denk dus dat vrouwen "te" lieve jongens gewoon niet willen kwetsen en daarom je of aan het lijntje houden of heel subtiel stoppen met appen/afspreken.

Daarna ook nog niet echt verder gedate. Loop er nu tegen aan dat ik met bijv tinderdames die ik "wel leuk" vind best gesprekken leuk kan houden en nummers zou kunnen versieren maar toch niet wil daten, en dat bij degenen die me echt leuk lijken ik volledig dichtklap en niet verder dan saaie gesprekken kom :') maargoed daar heb ik een ander topic voor gevonden.
Dat niet willen kwetsen zou goed kunnen. Maar ja, heb veel liever de waarheid, hoe hard die ook is. Hoor 100x liever de harde waarheid, dan dat er 1x mooi weer gespeeld wordt.

Ah balen! Blijft toch hit & miss, dat hele daten. Komt wel goed ;)

Ik doe voorlopig even niets. Zie het allemaal wel :)
pi_151870341
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 18:44 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ach het ligt aan hem toch? :)
pi_151870764
Hey Faxert, hoe staat het met jouw dateleven? :)
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_151870933
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 20:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik date niet
pi_151870946
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 20:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
Die heeft toch een flipperkast-relatie met zeefje?
pi_151871424
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 20:31 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik heb haar al bijna een jaar niet gezien
pi_151872576
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 20:42 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik heb haar al bijna een jaar niet gezien
Dat klinkt alsof je ballen op waren. Game over. *)
pi_151872607
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:08 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Dat klinkt alsof je ballen op waren. Game over. *)
Niet bepaald
pi_151872797
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:09 schreef Faxie het volgende:

[..]

Niet bepaald
Dan niet. See if i care. :s) :')
pi_151872890
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:13 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Dan niet. See if i care. :s) :')
Waarom reageer je dan oelewapper :')
pi_151872927
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Waarom reageer je dan oelewapper :')
Omdat ik een flauwe kutwoordgrap kon maken :')
  maandag 20 april 2015 @ 21:18:22 #83
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_151873089
quote:

[..]

Erg herkenbaar en ergerlijk.
Jammerlijke vrouwen.

Nouja, er zit er vast wel nog een bij die eerlijk is. :*
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_151873405
Rot voor je sonicvolcano :*
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_151873426
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Erg herkenbaar en ergerlijk.
Jammerlijke vrouwen.

Nouja, er zit er vast wel nog een bij die eerlijk is. :*
Jullie verwachtingspatroon is gewoon te hoog. Het is maar een date. Veel mensen hebben meerdere dates in een week en nemen niet de moeite om tegen die dates echt eerlijk te zijn en netjes wat terug te geven. Of ze zijn nog half samen met iemand of helemaal. Ik maakte me hier ook heel lang druk om en was dan geïrriteerd en boos.

Ik vond dat anderen ook moesten doen wat ik moest ( gewoon eerlijk zijn zsm), maar dat is onzin. Niemand moet helemaal iets en meeste mensen geven weinig om de gevoelens van iemand die ze amper kennen. Ga op date, probeer een leuke tijd te hebben en als het uitkomt ga je nog een keer. Na x dates kun je een keer serieuzer investeren, maar ga niet je ego ophangen aan een paar dates met een halve onbekende. Dat gaat echt mank en het enige dat je oploopt is een hoop teleurstellingen.
pi_151873782
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:24 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Jullie verwachtingspatroon is gewoon te hoog. Het is maar een date. Veel mensen hebben meerdere dates in een week en nemen niet de moeite om tegen die dates echt eerlijk te zijn en netjes wat terug te geven. Of ze zijn nog half samen met iemand of helemaal. Ik maakte me hier ook heel lang druk om en was dan geïrriteerd en boos.

Ik vond dat anderen ook moesten doen wat ik moest ( gewoon eerlijk zijn zsm), maar dat is onzin. Niemand moet helemaal iets en meeste mensen geven weinig om de gevoelens van iemand die ze amper kennen. Ga op date, probeer een leuke tijd te hebben en als het uitkomt ga je nog een keer. Na x dates kun je een keer serieuzer investeren, maar ga niet je ego ophangen aan een paar dates met een halve onbekende. Dat gaat echt mank en het enige dat je oploopt is een hoop teleurstellingen.
SV had meerdere dates?
En daarnaast vind ik dat sommige dingen wel gewoon vallen onder 'niet netjes' ook al ken je iemand misschien niet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 20 april 2015 @ 21:36:03 #87
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_151873990
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:24 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Het minste wat ik van iemand verwacht, is dat die persoon eerlijk is tegenover me. Als je zelfs dat al niet kunt zijn over zoiets basaals als interesse in dates...
Laat het gewoon weten, dan weet je namelijk beiden waar je aan toe bent. Het is buitengewoon zielig en egoïstisch om zo te handelen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_151874032
Nou, meerdere dates in een week is best een uitzondering, Ja, die tijd had ik ook maar tegenwoordig echt niet meer. Bijna maand geleden leuke date gehad met een meid, nu negeert ze me nog steeds half op de app en er is geen tweede date gekomen. De ene keer hebben we een leuk gesprek en de andere dag negeert ze me weer paar dagen. Ik weet gewoon dat er nooit een tweede date komt, maar toch blijft het triggeren omdat ik nooit een officiële afwijzing heb gehad... Ja, ook ik ben van de 'wees gewoon lekker eerlijk' club ipv mensen bewust of onbewust gewoon wekenlang aan het lijntje te houden als je toch al weet dat het niks gaat worden...
pi_151874103
Niemand heeft de verplichting om jou te vertellen dat het niets gaat worden, wanneer jij door een keer "hoi" in de bus, gevolgd door een praatje, denkt dat er een romcom in het verschiet ligt.
pi_151874141
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niemand heeft de verplichting om jou te vertellen dat het niets gaat worden, wanneer jij door een keer "hoi" in de bus, gevolgd door een praatje, denkt dat er een romcom in het verschiet ligt.
Een "hoi" gevolgd door een praatje is natuurlijk wel wat anders dan een date.
pi_151874156
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 21:31 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

SV had meerdere dates?
En daarnaast vind ik dat sommige dingen wel gewoon vallen onder 'niet netjes' ook al ken je iemand misschien niet
Ook bij meerdere dates geldt dat. Ik ben het eens met je oordeel van 'niet netjes', maar besef dat dit ons oordeel is. En dat ergens iets van vinden nog iets anders is dan ernaar handelen. Veel van deze mensen zullen dat ook roepen, maar handelen er niet naar.

Ik denk toch dat je in het 'datinggebeuren' te hoge verwachtingen van mensen hebt. Ik kan boeken schrijven over de keren dat het allemaal niet netjes ging en hoe makkelijk het was geweest om gewoon even eerlijk te zijn tegen me. Ik ben echt allesbehalve een plakker en besteed dan het liefst zo min mogelijk tijd aan iemand. Ik weet alleen uit ervaring dat het onrealistisch is dit van anderen te verwachten. En het meest vervelende dat je ervan kan worden is cynisch. Dan ga je dit soort types ook nog aantrekken.
pi_151874157
Voor sommige van ons wel ja.
pi_151874439
Die speeddates op paiq is ook niks meer, heb hem om 8 uur aangezet en er is nog geen speeddate langs gekomen.
pi_151874477
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:36 schreef Deezertje het volgende:
De ene keer hebben we een leuk gesprek en de andere dag negeert ze me weer paar dagen. Ik weet gewoon dat er nooit een tweede date komt, maar toch blijft het triggeren omdat ik nooit een officiële afwijzing heb gehad... Ja, ook ik ben van de 'wees gewoon lekker eerlijk' club ipv mensen bewust of onbewust gewoon wekenlang aan het lijntje te houden als je toch al weet dat het niks gaat worden...
Waarom kap je er dan zelf niet mee?
pi_151874609
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:45 schreef -0- het volgende:

[..]

Omdat ik dus nog wel hoop op een tweede date. En puur omdat ze gewoon niet eerlijk/duidelijk is, en me niet geblokt heeft of wat dan ook.
  maandag 20 april 2015 @ 21:49:31 #96
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_151874686
deezertje ben jij een man of een vrouw
BEASTMODE
pi_151874730
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 21:49 schreef Awesome_ het volgende:
Kijk eens naar mijn usericoon en afbeelding..
pi_151874748
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:45 schreef -0- het volgende:

[..]

Omdat alles als een laatste strohalm voelt voor Deezert, daarom.
pi_151874798
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 21:49 schreef Awesome_ het volgende:
Dat maakt voor zn slagingspercentage niks uit.
pi_151874894
quote:
9s.gif Op maandag 20 april 2015 21:50 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Omdat alles als een laatste strohalm voelt voor Deezert, daarom.
O+ HJ O+

Je doet een serieus Sekhmetje he?
pi_151874930
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat ik dus nog wel hoop op een tweede date. En puur omdat ze gewoon niet eerlijk/duidelijk is, en me niet geblokt heeft of wat dan ook.
Maar je zegt zelf dat je weet dat die 2e date nooit komt?

En indien je zelf nog wel wil maar van haar uit komt niks, vraag het gewoon? Indien geen antwoord of gedraai, duidelijk lijkt me. Indien ja direct een datum voorstellen, dan merk je echt wel of ze echt wil.
  maandag 20 april 2015 @ 21:54:21 #102
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_151874934
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:50 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Kijk eens naar mijn usericoon en afbeelding..
Ja soms willen vrouwen op fok nog wel eens 'man' instellen. Vandaar mijn vraag.
BEASTMODE
  maandag 20 april 2015 @ 21:54:59 #103
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_151874971
En verkleinende username. Vrouwelijke 'problemen'. Was ff in de war.
BEASTMODE
pi_151875222
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:54 schreef Awesome_ het volgende:
En verkleinende username. Vrouwelijke 'problemen'. Was ff in de war.
Wel fijn dat je gewoon om opheldering vraagt.
pi_151875778
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:39 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Ook bij meerdere dates geldt dat. Ik ben het eens met je oordeel van 'niet netjes', maar besef dat dit ons oordeel is. En dat ergens iets van vinden nog iets anders is dan ernaar handelen. Veel van deze mensen zullen dat ook roepen, maar handelen er niet naar.

Ik denk toch dat je in het 'datinggebeuren' te hoge verwachtingen van mensen hebt. Ik kan boeken schrijven over de keren dat het allemaal niet netjes ging en hoe makkelijk het was geweest om gewoon even eerlijk te zijn tegen me. Ik ben echt allesbehalve een plakker en besteed dan het liefst zo min mogelijk tijd aan iemand. Ik weet alleen uit ervaring dat het onrealistisch is dit van anderen te verwachten. En het meest vervelende dat je ervan kan worden is cynisch. Dan ga je dit soort types ook nog aantrekken.
omdat heel veel mensen niet eerlijk zijn mag ik daar niks meer van vinden? Ik vind dat een beetje krom
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_151875783
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 21:23 schreef rhubarbje het volgende:
Rot voor je sonicvolcano :*
Nu wel consequent zijn en zeggen dat het aan hem ligt he :* Met die vrouwen is niks mis.
pi_151876031
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 22:11 schreef Faxie het volgende:
Nu wel consequent zijn en zeggen dat het aan hem ligt he :* Met die vrouwen is niks mis.

Als je het zelfde probleem bij meerdere vrouwen meemaakt dan is het idd verstandig om naar jezelf te kijken Faxert, maar dat is pas 3000x gezegd ofzo.

Laat ook maar :')
  maandag 20 april 2015 @ 22:18:22 #108
438527 MissButterflyy
pi_151876112
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 22:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

omdat heel veel mensen niet eerlijk zijn mag ik daar niks meer van vinden? Ik vind dat een beetje krom
Niemand is altijd eerlijk.
Gelukkig zeg.
pi_151876145
quote:
19s.gif Op maandag 20 april 2015 22:16 schreef Weissman het volgende:

[..]

Als je het zelfde probleem bij meerdere vrouwen meemaakt dan is het idd verstandig om naar jezelf te kijken Faxert, maar dat is pas 3000x gezegd ofzo.

pi_151876611
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 22:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Je mag er alles van vinden. Je moet alleen niet verwachten dat de rest van de wereld zich in het gedrag een fuck aan gaat trekken van jouw mening en bijbehorende verwachtingen.

Zo zit de wereld gewoon niet in elkaar. Tough luck.
  maandag 20 april 2015 @ 22:46:43 #111
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_151877387
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 20:31 schreef Weissman het volgende:

[..]

Relatie? Whut :')
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_151877413
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 22:46 schreef zeefje het volgende:

[..]

Relatie? Whut :')
Het is Weis maar
  maandag 20 april 2015 @ 22:48:25 #113
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151877463
quote:

Sterkte gozer!

On topic : Woensdag een picknickdate met een vriendin van de vriendin van mijn beste vriend.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_151881974
Het meisje van de eerste date sex had mij vanavond een app gestuurd.

"Hey sorry van toen, ik voelde mij belazerd en ik had het anders aan moeten pakken. Kunnen we weer afspreken?"

Ik snapte er niks van en heb dit terug gestuurd.

"Hee s, hoe gaat het met je? Ik snap eerlijk gezegd niet waarom jij je excuses aanbied want ik ben een behoorlijke botte lul geweest. Kan je toevallig vanavond.

Waarop zei zegt "ja het was niet mijn bedoeling want je hebt een foute indruk van mij gekregen dat ik een tinderfuck wilde"

ze kon toevallig vanavond en we hebben een leuke 2e date gehad, uiteraard niet van bil gegaan want ik ga haar niet laten lopen of weer verpesten :$

Ik vroeg dr wat een tinderfuck is. Want dat heb ik nog nooit gehoord. ze vertelde dat vrienden en vriendinnen van haar dat doen en dat is dus gewoon een one night stand en daarna hoor je niks meer van elkaar. ( zal wel nieuw zijn, vindt het een kutwoord)

Toch heb ik zoiets. Er klopt iets niet, tinderfuck nog nooit van gehoord en na een eerste date iemand zoiets vergeven en zichzelf de schuld geven.
  dinsdag 21 april 2015 @ 05:53:55 #115
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151882087
quote:
19s.gif Op maandag 20 april 2015 22:16 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dat doe ik altijd en zal dat ook blijven doen. Ik leer hier ook van.

Thanks Kaneel, yats en Rhub :)
pi_151882180
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 02:57 schreef Jaimito het volgende:
Het meisje van de eerste date sex had mij vanavond een app

Waarop zei zegt "ja het was niet mijn bedoeling want je hebt een foute indruk van mij gekregen dat ik een tinderfuck wilde"

Ik vroeg dr wat een tinderfuck is. Want dat heb ik nog nooit gehoord. ze vertelde dat vrienden en vriendinnen van haar dat doen en dat is dus gewoon een one night stand en daarna hoor je niks meer van elkaar. ( zal wel nieuw zijn, vindt het een kutwoord)

Toch heb ik zoiets. Er klopt iets niet, tinderfuck nog nooit van gehoord en na een eerste date iemand zoiets vergeven en zichzelf de schuld geven.
Van welke planeet kom je? Tinder is begonnen als heteroversie van grinder. Het is helemaal niet bedoeld als dategebeuren.
pi_151882350
quote:
Het meisje van de eerste date sex had mij vanavond een app gestuurd.

"Hey sorry van toen, ik voelde mij belazerd en ik had het anders aan moeten pakken. Kunnen we weer afspreken?"

Ik snapte er niks van en heb dit terug gestuurd.

"Hee s, hoe gaat het met je? Ik snap eerlijk gezegd niet waarom jij je excuses aanbied want ik ben een behoorlijke botte lul geweest. Kan je toevallig vanavond.

ze kon toevallig vanavond en we hebben een leuke 2e date gehad, uiteraard niet van bil gegaan want ik ga haar niet laten lopen of weer verpesten :$

Wacht even. Jullie wilden beiden seks, daarna gaat zij zwaar de nutcase uithangen inc. bijbehorende excuses en in plaats van dat er bij jou een alarmbel of wat gaat rinkelen besluit je dat het allemaal aan jou ligt en plan je onmiddelijk een tweede date in.

Blijf alsjeblieft posten hier, dit moet ik volgen.
  dinsdag 21 april 2015 @ 08:09:12 #118
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_151882636
quote:
Ik vroeg dr wat een tinderfuck is.
Wat is daar niet aan te begrijpen? :?
tinder - fuck.. weinig verkeerds aan te kunnen snappen :+
  dinsdag 21 april 2015 @ 08:39:53 #119
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_151882974
Ja, logisch redeneren is idd niet één van je sterkste kwaliteiten Jaimito. :')
pi_151883510
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 20:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ach het ligt aan hem toch? :)
Klopt helemaal.
  dinsdag 21 april 2015 @ 09:17:16 #121
242666 BeamofLight
pi_151883562
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 09:14 schreef Nammie het volgende:

[..]

Klopt helemaal.
was t leuk?
pi_151883650
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 09:17 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

was t leuk?
Het waren de mooiste 60 minuten van haar leven.
pi_151883955
Leuk en gezellig, maar niet bijzonder. Maar dat wist ik eigenlijk ook al van tevoren.
pi_151884638
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 06:41 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Van welke planeet kom je? Tinder is begonnen als heteroversie van grinder. Het is helemaal niet bedoeld als dategebeuren.
Soms denk ik wel eens dat ik wereldvreemd ben :+ maar dit wist ik ook niet. Ik dacht dat het puur om het daten was en dat een paar mensen ervoor kiezen om het voor de seks te doen, waar ik niet veel van begrijp. Dat je voor een relatie op apps en datingsites gaat staan begrijp ik wel, maar als je graag snelle seks wil dan ga je toch gewoon de stad in? :P Dan weet je ook veel eerder of je iemand aantrekkelijk vindt en of er een klik is.
  dinsdag 21 april 2015 @ 10:56:09 #125
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_151885645
Het is ook gelul van The_Odd_One. "Tinder is begonnen", 'niet bedoeld als'... :') Waar gaat het over.

Het is gewoon een app waarvan een bepaald percentage het gebruikt om te neuken, een ander percentage om leuk te daten en een derde percentage om te kijken hoe ze in de markt liggen. Niks meer, niks minder.
pi_151885769
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 09:37 schreef Nammie het volgende:
Leuk en gezellig, maar niet bijzonder. Maar dat wist ik eigenlijk ook al van tevoren.
Geen tweede date dus?
  dinsdag 21 april 2015 @ 11:39:13 #127
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151887058
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 10:08 schreef Nammie het volgende:

[..]

Soms denk ik wel eens dat ik wereldvreemd ben :+ maar dit wist ik ook niet. Ik dacht dat het puur om het daten was en dat een paar mensen ervoor kiezen om het voor de seks te doen, waar ik niet veel van begrijp. Dat je voor een relatie op apps en datingsites gaat staan begrijp ik wel, maar als je graag snelle seks wil dan ga je toch gewoon de stad in? :P Dan weet je ook veel eerder of je iemand aantrekkelijk vindt en of er een klik is.
Je kunt het puur voor seks gebruiken,maar ook gewoon om leuke dates mee te scoren. Dat ligt echt puur aan jezelf en wat je (op dat moment) wil.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  dinsdag 21 april 2015 @ 11:40:45 #128
242666 BeamofLight
pi_151887111
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 11:39 schreef yats het volgende:

[..]

Je kunt het puur voor seks gebruiken,maar ook gewoon om leuke dates mee te scoren. Dat ligt echt puur aan jezelf en wat je (op dat moment) wil.
lol, nu lijkt het net of jij het kunt gebruiken voor sexytime, boefje
  dinsdag 21 april 2015 @ 11:43:48 #129
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151887220
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 11:40 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

lol, nu lijkt het net of jij het kunt gebruiken voor sexytime, boefje
Want dat kan niet? Beam toch...Kom eens uit de duisternis.Dingen (en mensen) veranderen.
pi_151888492
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 11:43 schreef yats het volgende:

[..]

Want dat kan niet? Beam toch...Kom eens uit de duisternis.Dingen (en mensen) veranderen.
dan ben ik wel benieuwd naar een nieuwe foto?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 21 april 2015 @ 12:25:17 #131
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_151888526
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 12:24 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Het gaat toch niet om het uiterlijk :( :{w
  dinsdag 21 april 2015 @ 12:28:05 #132
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151888634
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 12:24 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Staat daar dan ook een foto van jou tegenover?
pi_151888649
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 12:28 schreef yats het volgende:

[..]

Staat daar dan ook een foto van jou tegenover?
ik claim niet veranderd te zijn?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_151888729
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 april 2015 12:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het gaat toch niet om het uiterlijk :( :{w
zeker wel helaas. Iemand met een leuk koppie zou ook wel geen leuk lichaam hebben en kan je het niet ff mee doen.. Zo is de gedachte ;)
pi_151888787
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 12:30 schreef Deezertje het volgende:

[..]

zeker wel helaas. Iemand met een leuk koppie zou ook wel geen leuk lichaam hebben en kan je het niet ff mee doen.. Zo is de gedachte ;)
Huh? :?
pi_151888798
Het gaat niet om uiterlijk maar wel om uitstraling.
Oké, dat is inderdaad lastiger te vangen op een foto maar yats meeten gaat me wat te ver
en op de vorige foto's kwam zijn uitstraling echt prima over dus als die veranderd is, is dat vast ook wel te zien
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 21 april 2015 @ 12:32:38 #137
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151888815
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 12:28 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik claim niet veranderd te zijn?
Had ik het over uiterlijk dan?
pi_151888869
zie mijn bericht boven die van jou ;)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 21 april 2015 @ 12:36:56 #139
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151888963
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 12:34 schreef rhubarbje het volgende:
zie mijn bericht boven die van jou ;)
Ik zag het net te laat. Thxs iig! Het is meer dat ik me niet meer druk maak om dingen en wel zie hoe of wat en hoe dingen lopen.
pi_151888984
quote:

Ah klote man. ;( Zat je toch weer goed met je voorgevoel, helaas.
  dinsdag 21 april 2015 @ 12:52:37 #141
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151889555
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 12:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ah klote man. ;( Zat je toch weer goed met je voorgevoel, helaas.
Yep. Dat heeft me nog nooit in de steek gelaten.

Zij vond dat ik tijdens onze laatste ontmoeting afstandelijker was. Dat heb ik echter nooit zo ervaren. Maar goed, dat is haar interpretatie geweest. Dat kan. Is ook niet erg. Wat ik dan jammer vind is dat zij het niet meteen daarna met mij daarover gehad heeft. Dan had ik haar gerust kunnen stellen dat er niks is. Want ik heb haar al die tijd leuk gevonden, in mijn gevoel is niks veranderd.

Alleen hoorde ik het gisteren voor het eerst. Weken na die date. En ondertussen is haar gevoel weggegaan. Echt zonde. Heb dus eigenlijk nooit de kans gehad er iets aan te doen. Had ik het maar eerder geweten.

Dit heb ik haar ook uiteraard verteld. Ze heeft het wel gelezen, maar nog niet gereageerd. Ik vroeg haar tevens: hoe lang weet je al dat het niks gaat worden? Haar antwoord: doet dat er nog toe dan?
Ik: ja, heel erg zelfs. Zij: ik weet niet hoe lang. Tsja, dat zegt wel genoeg.

Ik blijf erbij dat dit niet zo had gehoeven. Juist daarom hecht ik zo veel waarde aan openheid en eerlijkheid. Heb liever dat ze de (harde) waarheid vertelt dan dat ze erover zwijgt.
pi_151889562
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 12:36 schreef yats het volgende:

[..]

Ik zag het net te laat. Thxs iig! Het is meer dat ik me niet meer druk maak om dingen en wel zie hoe of wat en hoe dingen lopen.
ik bedoelde Dat je uitstraling over kwam vanaf een foto, niet dat ie prima was :P
Daarom ben ik juist wel benieuwd of dat dan anders is
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 21 april 2015 @ 13:52:31 #143
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_151891460
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 12:52 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik bedoelde Dat je uitstraling over kwam vanaf een foto, niet dat ie prima was :P
Ai, ongemakkelijk. :')
pi_151891552
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 11:00 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Geen tweede date dus?
Sjees....
  dinsdag 21 april 2015 @ 13:57:48 #145
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_151891599
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 13:56 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Sjees....
Nee.. Deez :P
pi_151892021
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 11:43 schreef yats het volgende:

yats, pls :')
pi_151892038
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 april 2015 12:52 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Zij vond dat ik tijdens onze laatste ontmoeting afstandelijker was. Dat heb ik echter nooit zo ervaren. Maar goed, dat is haar interpretatie geweest. Dat kan. Is ook niet erg. Wat ik dan jammer vind is dat zij het niet meteen daarna met mij daarover gehad heeft. Dan had ik haar gerust kunnen stellen dat er niks is. Want ik heb haar al die tijd leuk gevonden, in mijn gevoel is niks veranderd.

Alleen hoorde ik het gisteren voor het eerst. Weken na die date. En ondertussen is haar gevoel weggegaan. Echt zonde. Heb dus eigenlijk nooit de kans gehad er iets aan te doen. Had ik het maar eerder geweten.

Dit heb ik haar ook uiteraard verteld. Ze heeft het wel gelezen, maar nog niet gereageerd. Ik vroeg haar tevens: hoe lang weet je al dat het niks gaat worden? Haar antwoord: doet dat er nog toe dan?
Ik: ja, heel erg zelfs. Zij: ik weet niet hoe lang. Tsja, dat zegt wel genoeg.

Ik blijf erbij dat dit niet zo had gehoeven. Juist daarom hecht ik zo veel waarde aan openheid en eerlijkheid. Heb liever dat ze de (harde) waarheid vertelt dan dat ze erover zwijgt.
Snap wel dat het moeilijk is om over (veranderde) gevoelens te communiceren. Maar het is zo jammer inderdaad, want als ze de moeite had genomen om een nieuwe date in te pannen was haar gevoel misschien wel teruggekomen. Mindere dates kunnen er immers altijd tussen zitten, maar om daar dan in te blijven hangen... :{

Aan de andere kant, als er maar 1 date voor nodig was om haar gevoel op deze manier te veranderen, dan zat er waarschijnlijk toch iets niet helemaal goed. Op naar een meisje die wel helemaal voor jou gaat. :*
  dinsdag 21 april 2015 @ 14:17:04 #148
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151892073
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 12:52 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Daarom ben ik juist wel benieuwd of dat dan anders is
Dat is het

quote:
10s.gif Op dinsdag 21 april 2015 13:52 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ai, ongemakkelijk. :')
Nee hoor

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 14:14 schreef Weissman het volgende:

[..]

yats, pls :')
Ach jee, zit je iets dwars weiss?
pi_151892203
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 april 2015 12:52 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Is het niet gewoon een self-fullfilling prophecy?

Jij krijgt dat voorgevoel, je gaat je op je hoede en minder spontaan gedragen, je date merkt dat en haar gevoel verdwijnt.

Vervolgens stopt ze met daten en dan zeg je: zie je wel!
pi_151892262
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 14:17 schreef yats het volgende:

dinsdag 21 april 2015 @ 14:25:35 #151
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_151892297
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 april 2015 14:24 schreef Weissman het volgende:

[ afbeelding ]
Zn "broer" is leuker :{w
  dinsdag 21 april 2015 @ 14:35:26 #152
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151892559
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 april 2015 14:21 schreef Godshand het volgende:

[..]

Is het niet gewoon een self-fullfilling prophecy?

Jij krijgt dat voorgevoel, je gaat je op je hoede en minder spontaan gedragen, je date merkt dat en haar gevoel verdwijnt.

Vervolgens stopt ze met daten en dan zeg je: zie je wel!
Dit was na de date. Ik heb haar toen niet meer gezien. Ik merkte dat het contact op de app bijv. al een stuk minder was en anders en toen kwam dat gevoel weer (het zou toch niet...).

Wat ik van mijn laatste date met haar wel weet is dat ik toen best moe was (veel drukte op werk, beetje een kutweek eigenlijk). Het kan best dat ik onbedoeld niet zo enthousiast overkwam, maar ik herinner me het verder als een leuke date. Geen gekke dingen. Samen gekookt, intiem geweest, gelachen etc. Mja. Haar interpretatie was dus anders en dat kan. Haar goed recht ook. Ik had het alleen graag van haar gehoord en dat heeft ze niet gedaan. Haar keus natuurlijk. Vind het gewoon echt jammer.

Hoe het ook zij, het is te laat. Jammer, maar helaas. Nu ben ik wel blij dat ik haar al een tijdje niet gezien heb, dan ben ik er sneller overheen.
pi_151892624
SV, hoe komt het dat je zo snel emotioneel gehecht raakt aan iemand?

En waarom til je zo zwaar aan online contact?
pi_151892632
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 april 2015 14:35 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Dit was na de date. Ik heb haar toen niet meer gezien. Ik merkte dat het contact op de app bijv. al een stuk minder was en anders en toen kwam dat gevoel weer (het zou toch niet...).

Wat ik van mijn laatste date met haar wel weet is dat ik toen best moe was (veel drukte op werk, beetje een kutweek eigenlijk). Het kan best dat ik onbedoeld niet zo enthousiast overkwam, maar ik herinner me het verder als een leuke date. Geen gekke dingen. Samen gekookt, intiem geweest, gelachen etc. Mja. Haar interpretatie was dus anders en dat kan. Haar goed recht ook. Ik had het alleen graag van haar gehoord en dat heeft ze niet gedaan. Haar keus natuurlijk. Vind het gewoon echt jammer.

Hoe het ook zij, het is te laat. Jammer, maar helaas. Nu ben ik wel blij dat ik haar al een tijdje niet gezien heb, dan ben ik er sneller overheen.
Als ze dat gevoel tijdens het daten heeft kan je er niet veel aan doen.

Of je zou jezelf moeten veranderen. Goed als je dat voor jezelf doet, maar niet als het alleen voor haar is. Het werkt gewoon dan niet als ze jou niet accepteert zoals je bent.
  dinsdag 21 april 2015 @ 14:39:32 #155
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151892662
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 14:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Snap wel dat het moeilijk is om over (veranderde) gevoelens te communiceren. Maar het is zo jammer inderdaad, want als ze de moeite had genomen om een nieuwe date in te pannen was haar gevoel misschien wel teruggekomen. Mindere dates kunnen er immers altijd tussen zitten, maar om daar dan in te blijven hangen... :{

Aan de andere kant, als er maar 1 date voor nodig was om haar gevoel op deze manier te veranderen, dan zat er waarschijnlijk toch iets niet helemaal goed. Op naar een meisje die wel helemaal voor jou gaat. :*
Ik heb via de app van alles geprobeerd hoor. 'Zal ik straks even snel langskomen?' bijv. We wonen op loopafstand. Maar dan was ze druk, of bij haar ouders. Tsja. Vandaar dat ik ook best beledigd was. Ik heb echt mijn best gedaan om haar weer te zien.

Toen zei ik: wat heb jij gedaan de laatste weken om het contact in stand te houden? Daar ging ze niet op in...

Of ze nu nog inhoudelijk reageert of niet, het is voorbij. Ik leer hier wel van. Weer een ervaring rijker :P Ergens word ik er wel moedeloos van. En dan zie je vrienden/familie om je heen waarbij het meteen raak is en dan continu afvragen 'waarom niet bij mij?' :')
  dinsdag 21 april 2015 @ 14:41:48 #156
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151892732
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 14:38 schreef Weissman het volgende:
SV, hoe komt het dat je zo snel emotioneel gehecht raakt aan iemand?

En waarom til je zo zwaar aan online contact?
Goede vraag.

Ik zou het niet weten. Is wel een dikke valkuil, dat blijkt.

Nou, ik vind het wel fijn dat het contact onderhouden wordt. En nee, echt niet elke dag. Maar wekelijks lijkt me niet heel gek.
pi_151892750
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 14:17 schreef yats het volgende:

[..]

Dat is het

[..]

Nee hoor

[..]

ik ben wel nieuwsgierig. Mag ik een foto?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_151892843
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 april 2015 14:41 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Goede vraag.

Ik zou het niet weten. Is wel een dikke valkuil, dat blijkt.

Nou, ik vind het wel fijn dat het contact onderhouden wordt. En nee, echt niet elke dag. Maar wekelijks lijkt me niet heel gek.
maar als ze dat niet doen zegt dat dan niet genoeg?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 21 april 2015 @ 14:47:01 #159
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151892872
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 14:46 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar als ze dat niet doen zegt dat dan niet genoeg?
Hence mijn voorgevoel. Maar ze kwam er zelf niet mee. Toen heb ik duidelijkheid gevraagd.
  dinsdag 21 april 2015 @ 14:51:24 #160
242666 BeamofLight
pi_151892992
Waarom-dat-over-ge-analyseer.... fuck man?

Ze kiest voor iemand/iets anders...so be it.
  dinsdag 21 april 2015 @ 15:02:07 #161
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151893348
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 14:51 schreef BeamofLight het volgende:

I know.

Ik wou dat ik mezelf kon uitzetten. Echt.
  dinsdag 21 april 2015 @ 15:02:38 #162
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_151893368
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 14:51 schreef BeamofLight het volgende:

Mijn idee idd. Weet niet wat voor beeld ik bij Sonic had, maar dit niet :+
  dinsdag 21 april 2015 @ 15:03:09 #163
242666 BeamofLight
pi_151893389
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 april 2015 15:02 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

I know.

Ik wou dat ik mezelf kon uitzetten. Echt.
gewoon dit: jouw woorden, niet de mijne:

Zal ik straks even snel langskomen?' bijv. We wonen op loopafstand. Maar dan was ze druk,

Dan is het toch gewoon duidelijk -> klaar
  dinsdag 21 april 2015 @ 15:03:40 #164
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151893408
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 april 2015 15:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Mijn idee idd. Weet niet wat voor beeld ik bij Sonic had, maar dit niet :+
Ben niet zo stoer als ik misschien doe voorkomen. Ben best wel een wrak op liefdesgebied. Laatste jaren alleen maar gefaald.
  dinsdag 21 april 2015 @ 15:05:19 #165
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151893459
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 15:03 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

gewoon dit: jouw woorden, niet de mijne:

Zal ik straks even snel langskomen?' bijv. We wonen op loopafstand. Maar dan was ze druk,

Dan is het toch gewoon duidelijk -> klaar
True.
  dinsdag 21 april 2015 @ 15:06:00 #166
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151893483
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #182 Liefde is een slagveld

Tijd om te verhuizen, bedankt voor de feedback in ieder geval :W
  dinsdag 21 april 2015 @ 15:06:08 #167
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_151893485
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 april 2015 15:03 schreef SonicVolcano het volgende:

Ben niet zo stoer als ik misschien doe voorkomen. Ben best wel een wrak op liefdesgebied. Laatste jaren alleen maar gefaald.
Hmm ja dat is wel klote.
Lijkt er nu op dat je net zo'n Deezer wordt die zich aan alles vastklampt -O-
  dinsdag 21 april 2015 @ 15:06:58 #168
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151893513
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 april 2015 15:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hmm ja dat is wel klote.
Wilde hem niet maken, maar ben inderdaad niet veel beter. Ik faal net zo goed als hem.
  dinsdag 21 april 2015 @ 15:07:22 #169
242666 BeamofLight
pi_151893533
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 april 2015 15:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hmm ja dat is wel klote.
Nee hij krijgt het lig voor elkaar om af te spreken...ik geloof dat dat bij de meesten hier al een hele opgave (doel) is
  dinsdag 21 april 2015 @ 15:11:37 #170
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_151893664
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 15:07 schreef BeamofLight het volgende:

Nee hij krijgt het lig voor elkaar om af te spreken...ik geloof dat dat bij de meesten hier al een hele opgave (doel) is
Klopt, maar staat los van hoe je ermee omgaat. En had dit niet achter SV gezocht voor zover ik hem hier tegenkwam altijd. (of ik ben gewoon in de war met jou :P )
  dinsdag 21 april 2015 @ 15:13:00 #171
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151893704
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 april 2015 15:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Klopt, maar staat los van hoe je ermee omgaat. En had dit niet achter SV gezocht voor zover ik hem hier tegenkwam altijd. (of ik ben gewoon in de war met jou :P )
Afknapper, hè?

Hoef je me niet te DMen in ieder geval :)
  dinsdag 21 april 2015 @ 15:13:21 #172
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_151893715
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 april 2015 15:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Afknapper, hè?

Hoef je me niet te DMen in ieder geval :)
Hoefde ik toch al niet volgens mij :+
pi_151893731
Auw...
  dinsdag 21 april 2015 @ 15:14:24 #174
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151893742
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 april 2015 15:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoefde ik toch al niet volgens mij :+
1-0

Ach ja :)
pi_151894201
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 11:00 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Geen tweede date dus?
Nou, we gaan elkaar nog wel zien. Ik vind hem echt leuk/gezellig. Maar niet meer dan dat. Dus vooral vriendschappelijk. Komt ook omdat ik graag 'die ene speciale klik' wil ervaren. Ofzo. Geen idee of het bestaat, maar ik wil vooral geloven dat het bestaat. :+
pi_151894229
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 15:27 schreef Nammie het volgende:

[..]

Nou, we gaan elkaar nog wel zien. Ik vind hem echt leuk/gezellig. Maar niet meer dan dat. Dus vooral vriendschappelijk. Komt ook omdat ik graag 'die ene speciale klik' wil ervaren. Ofzo. Geen idee of het bestaat, maar ik wil vooral geloven dat het bestaat. :+
Jij hebt toch die eisenlijst met 50 punten oid gepost?
pi_151894346
quote:

[..]

soms komt die ook na een paar dates
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_151894384
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 15:28 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Jij hebt toch die eisenlijst met 50 punten oid gepost?
Hmm, nee. Maar ik heb wel wat 'eisen', maar ik denk/hoop iedereen wel.
pi_151894439
quote:

[..]

Weet hij ook dat het enkel vriendschappelijk is?
pi_151894817
Oke, nou ja, ik weet wel dat ik dat bij hem niet ga krijgen. Hij is aantrekkelijk en leuk, maar ik vind hem niet leuk genoeg. Ik kan niet uitleggen waarom, het is vooral een gevoel. En natuurlijk weet hij dat. :P Hij zegt het alleen zonde te vinden omdat we elkaar nog 'maar' twee keer hebben gezien, maargoed, ik vind hem dus gewoon niet leuk genoeg.

En dat wist ik eigenlijk al toen ik hem ontmoette in de trein, maar ik wilde het toch een kans geven zodat ik eens een ander type date. Maarja.
  dinsdag 21 april 2015 @ 16:07:40 #181
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_151895539
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 15:46 schreef Nammie het volgende:
Oke, nou ja, ik weet wel dat ik dat bij hem niet ga krijgen. Hij is aantrekkelijk en leuk, maar ik vind hem niet leuk genoeg. Ik kan niet uitleggen waarom, het is vooral een gevoel. En natuurlijk weet hij dat. :P Hij zegt het alleen zonde te vinden omdat we elkaar nog 'maar' twee keer hebben gezien, maargoed, ik vind hem dus gewoon niet leuk genoeg.

En dat wist ik eigenlijk al toen ik hem ontmoette in de trein, maar ik wilde het toch een kans geven zodat ik eens een ander type date. Maarja.
Op naar de volgende
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_151895943
quote:

[..]

Te soft? Geen macho/kinky genoeg?
  dinsdag 21 april 2015 @ 16:24:20 #183
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_151896013
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 16:21 schreef Deezertje het volgende:

[..]

:D gast serieus :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  dinsdag 21 april 2015 @ 17:09:19 #184
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151897219
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 april 2015 14:39 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ik heb via de app van alles geprobeerd hoor. 'Zal ik straks even snel langskomen?' bijv. We wonen op loopafstand. Maar dan was ze druk, of bij haar ouders. Tsja. Vandaar dat ik ook best beledigd was. Ik heb echt mijn best gedaan om haar weer te zien.

Toen zei ik: wat heb jij gedaan de laatste weken om het contact in stand te houden? Daar ging ze niet op in...

Of ze nu nog inhoudelijk reageert of niet, het is voorbij. Ik leer hier wel van. Weer een ervaring rijker :P Ergens word ik er wel moedeloos van. En dan zie je vrienden/familie om je heen waarbij het meteen raak is en dan continu afvragen 'waarom niet bij mij?' :')
Dat laatste is onzin. Kijk maar naar sommige verhalen hier en het feit dat sommige mensen hier zichzelf qua date-wijsheden erg hoog hebben zitten maar na al die jaren nog steeds vrijgezel zijn. Zo simpel is het niet.

quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 14:42 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik ben wel nieuwsgierig. Mag ik een foto?
Als ik er andersom ook een van jou ontvang
pi_151897812
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 06:41 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Snap heus wel dat het te maken heeft met sex en tinder, maar is het specifiek. Is dat een spel ofzo wie het meeste heeft, van "hee kees hoeveel tinderfucks heb jij al, al 5 deze week arie'. Is dat een een iets van neuken en volgende ochtend oprotten en nooit meer praten. Is dat neuken op de eerste date, is dat neuken binnen 5 dates, combinatie van alles?

quote:
2s.gif Op dinsdag 21 april 2015 07:26 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Wacht even. Jullie wilden beiden seks, daarna gaat zij zwaar de nutcase uithangen inc. bijbehorende excuses en in plaats van dat er bij jou een alarmbel of wat gaat rinkelen besluit je dat het allemaal aan jou ligt en plan je onmiddelijk een tweede date in.

Blijf alsjeblieft posten hier, dit moet ik volgen.
Ik geloof te veel in 2e kansen :@
Maar ik heb er niet veel hoop voor.
pi_151915490
Vanavond mijn 2e date sinds de breuk. Heb er geen hoge verwachtingen van, maar ze wilde graag afspreken. Prima, lekker ouwehoeren. Het is een soort blinddate, weten vrij weinig van elkaar omdat we niet veel appen.

Heb de rem er ook even opgezet. Nu 4 vrouwen waar ik goed contact mee heb, maar merk dat ik door het *groot houden* van mijn emoties nu de man met de hamer tegen aan het komen ben.. Ik wil de nog wel alle 4 zien, maar daarna neem ik een korte pauze om wat dingen te verwerken.
pi_151921900
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 16:21 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee joh haha. Ik val niet op macho en ook niet op soft. Hij is heel leuk, maar gewoon niet leuk voor mij. Meer is het eigenlijk niet. :P
  woensdag 22 april 2015 @ 13:26:59 #188
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_151922200
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 09:37 schreef dudewhereismycar het volgende:
Vanavond mijn 2e date sinds de breuk. Heb er geen hoge verwachtingen van, maar ze wilde graag afspreken. Prima, lekker ouwehoeren. Het is een soort blinddate, weten vrij weinig van elkaar omdat we niet veel appen.

Heb de rem er ook even opgezet. Nu 4 vrouwen waar ik goed contact mee heb, maar merk dat ik door het *groot houden* van mijn emoties nu de man met de hamer tegen aan het komen ben.. Ik wil de nog wel alle 4 zien, maar daarna neem ik een korte pauze om wat dingen te verwerken.
Verstandig. Liep daar bij de Tinderman ook tegenaan, dat hij dat nog niet had gedaan.

Wil nu steeds afspreken maar ben een beetje op hem afgeknapt. Misschien moet ik het over een tijdje nog een kans geven maar nog steeds niet het idee dat het om mij gaat maar meer om "iemand" te hebben. Nah, daar heeft ie dan weer Tinder voor :)
  woensdag 22 april 2015 @ 13:27:01 #189
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_151922202
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 17:09 schreef yats het volgende:

Als ik er andersom ook een van jou ontvang
Anders doe je dit gewoon even via DM / PM
pi_151922765
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 17:09 schreef yats het volgende:
Dat laatste is onzin. Kijk maar naar sommige verhalen hier en het feit dat sommige mensen hier zichzelf qua date-wijsheden erg hoog hebben zitten maar na al die jaren nog steeds vrijgezel zijn. Zo simpel is het niet.
Maar al die mensen die toevallig niet vrijgezel zijn, hebben het niet per definitie goed voor elkaar ofzo. Ik ken wel wat mensen die steeds weer een relatie hebben, maar er is altijd wel iets aan de hand. Een relatie krijgen is uiteindelijk best simpel, maar een stabiele gelijkwaardige relatie onderhouden wel wat moeilijker. Of nouja: dat kost moeite enzo.
pi_151923203
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 09:37 schreef dudewhereismycar het volgende:

Je moet denk ik eens stoppen met denken/zeggen sinds de breuk. Komt op mij over alsof je nog lang niet over jouw ex heen bent :)
  woensdag 22 april 2015 @ 14:01:50 #192
242666 BeamofLight
pi_151923361
Iets de breuk noemen....da was een keeper
pi_151945407
Zo, binnenkort op date. Maandje relatieplanet abo zit er alweer op maar heb er toch nog wat uit kunnen halen :) Ben benieuwd!
  donderdag 23 april 2015 @ 10:33:36 #194
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_151950467
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 13:43 schreef Nammie het volgende:

[..]

Maar al die mensen die toevallig niet vrijgezel zijn, hebben het niet per definitie goed voor elkaar ofzo. Ik ken wel wat mensen die steeds weer een relatie hebben, maar er is altijd wel iets aan de hand. Een relatie krijgen is uiteindelijk best simpel, maar een stabiele gelijkwaardige relatie onderhouden wel wat moeilijker. Of nouja: dat kost moeite enzo.
Hoezo kost dat moeite dan?
pi_151952046
Waarom willen jullie eigenlijk een vriendin/vriend?

En waarom is daten daarvoor een goed middel?
pi_151952452
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 11:29 schreef The_Odd_One het volgende:

Niet meer alleen zijn en samen dingen doen en delen, praten steun en toeverlaat zijn. En eerlijk gezegd: onzekerheid wegnemen. Dat er dus wel iemand jou leuk vindt om hoe en wie je bent. Ja dat kan je oplossen door vrienden, maar die heb ik niet en zie dat helaas ook niet snel veranderen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Deezertje op 23-04-2015 11:50:23 ]
pi_151952621
Die verantwoordelijkheid kun je niet bij een partner leggen.
  donderdag 23 april 2015 @ 11:53:49 #198
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151952711
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 11:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Niet meer alleen zijn en samen dingen doen en delen, praten steun en toeverlaat zijn. En eerlijk gezegd: onzekerheid wegnemen. Dat er dus wel iemand jou leuk vindt om hoe en wie je bent. Ja dat kan je oplossen door vrienden, maar die heb ik niet en zie dat helaas ook niet snel veranderen.
Waarom probeer je de meet-topics op FOK! niet?

Waarom ga je niet in op het voorstel van yats?

Sowieso, waarom probeer je niet die 'nieuwe-mensen-leren-kennen' sites? Je kunt het altijd proberen toch? :)
pi_151952763
quote:

[..]

Dat een partner je steunt is normaal, maar je moet ook je eigen leven en zekerheid hebben. Je moet eerst gelukkig met jezelf zijn, alvorens je een ander iets te bieden hebt. Als je dan eindelijk een relatie hebt en je hangt 24/7 aan je partner, voorspel ik dat je relatie binnen een maand ten einde is. Of je moet een relatie met een borderliner aangaan.
  donderdag 23 april 2015 @ 11:57:37 #200
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151952822
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 11:55 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dat een partner je steunt is normaal, maar je moet ook je eigen leven en zekerheid hebben. Je moet eerst gelukkig met jezelf zijn, alvorens je een ander iets te bieden hebt. Als je dan eindelijk een relatie hebt en je hangt 24/7 aan je partner, voorspel ik dat je relatie binnen een maand ten einde is. Of je moet een relatie met een borderliner aangaan.
Dit dus.

Een valkuil is dat je afhankelijk wordt van diegene. Niet echt prettig voor haar. Het is tevens belangrijk je eigen (sociale) leven te hebben, vrienden, familie, studie/werk etc.

Heb je trouwens geen neven of nichten van jouw leeftijd met wie je op stap kunt?
pi_151952961
quote:

[..]

Daar doe je ook niet echt moeite voor, heb ik het idee. Verder hoort dit natuurlijk niet in het datingtopic.
  donderdag 23 april 2015 @ 12:25:00 #202
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151953675
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 13:27 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Anders doe je dit gewoon even via DM / PM
Anders lees je het gewoon niet?

quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 11:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die verantwoordelijkheid kun je niet bij een partner leggen.
Dat dus. Onzekerheden gaan niet weg door een partner, ze worden alleen gecamoufleerd waarbij ze vroeg of laat toch weer naar boven komen.

Ow ja, en on topic : deze week twee dates gehad, beide waren erg leuk.
pi_151960237
quote:
7s.gif Op donderdag 23 april 2015 11:57 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Dit dus.

Een valkuil is dat je afhankelijk wordt van diegene. Niet echt prettig voor haar. Het is tevens belangrijk je eigen (sociale) leven te hebben, vrienden, familie, studie/werk etc.

Heb je trouwens geen neven of nichten van jouw leeftijd met wie je op stap kunt?
Neven en nichten heb ik al heel lang geen conctact meer mee. Reden: minimaal 1,5 uur verderop en ze hebben allemaal hun eigen leven en wonen al samen met hun partner en sommige zelfs kinderen. Die hebben het druk zat met andere zaken Dus: nee buiten dat ik geen klik met ze heb ook niet echt uitgaanmateriaal.. Maar daar dus ook een beetje het baalmomentje: ik ben nog altijd single terwijl de rest hun leventje al op orde heeft en redelijk happy lijkt.

Happy zijn met jezelf is idd wel handig en dat ben ik oprecht ook. Bijna klaar met studie, genoeg geld op de rekening, doe waar ik zin in heb maar mis wel iemand om dat allemaal samen mee te kunnen doen.. Vanavond ga ik naar the Avengers. Leuk, ook niet echt een romantisch gebeuren verder.. maar als ik de behoefte zou hebben kan ik er met niemand over napraten of zeggen dat ik er (ook) geweest ben.
  donderdag 23 april 2015 @ 17:00:23 #204
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151960895
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Neven en nichten heb ik al heel lang geen conctact meer mee. Reden: minimaal 1,5 uur verderop en ze hebben allemaal hun eigen leven en wonen al samen met hun partner en sommige zelfs kinderen. Die hebben het druk zat met andere zaken Dus: nee buiten dat ik geen klik met ze heb ook niet echt uitgaanmateriaal.. Maar daar dus ook een beetje het baalmomentje: ik ben nog altijd single terwijl de rest hun leventje al op orde heeft en redelijk happy lijkt.

Happy zijn met jezelf is idd wel handig en dat ben ik oprecht ook. Bijna klaar met studie, genoeg geld op de rekening, doe waar ik zin in heb maar mis wel iemand om dat allemaal samen mee te kunnen doen.. Vanavond ga ik naar the Avengers. Leuk, ook niet echt een romantisch gebeuren verder.. maar als ik de behoefte zou hebben kan ik er met niemand over napraten of zeggen dat ik er (ook) geweest ben.
Jammer.

Bioscoop is ook niet echt de ideale plek om met mensen in contact te komen. Eigenlijk zou je gewoon eens de kroeg in moeten gaan. Aan de bar zitten, en begin eens met de barman/vrouw te praten, drink een paar, wordt wat losser en wie weet met je wie nog meer in contact komt. In de kroeg praat iedereen met iedereen.
  donderdag 23 april 2015 @ 17:01:02 #205
242666 BeamofLight
pi_151960905
quote:
7s.gif Op donderdag 23 april 2015 17:00 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Jammer.

Bioscoop is ook niet echt de ideale plek om met mensen in contact te komen. Eigenlijk zou je gewoon eens de kroeg in moeten gaan. Aan de bar zitten, en begin eens met de barman/vrouw te praten, drink een paar, wordt wat losser en wie weet met je wie nog meer in contact komt. In de kroeg praat iedereen met iedereen.
niet.hier.niet.nu Tx
pi_151960908
Lief dagboek :)
  donderdag 23 april 2015 @ 17:05:33 #207
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151961019
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 17:01 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

niet.hier.niet.nu Tx
Verplaatst.
pi_151969171
quote:
7s.gif Op donderdag 23 april 2015 17:05 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Verplaatst.
Jouw ondertitel. _O-
pi_151969562
Gaan anderen dan Deezertje ook nog antwoord op mijn vragen geven?

pi_151969913
Ik begrijp niet waarom je zoiets wil weten en wat daarop te antwoorden valt.
pi_151973161
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 21:30 schreef The_Odd_One het volgende:

Ik vind daten (als in, met iemand in contact treden, met eigenlijk de intentie om daar uiteindelijk een relatie mee te krijgen) daar eigenlijk totaal niet voor geschikt. Ik zie veel meer in iemand ontmoeten, die beter leren kennen en je realiseren dat die persoon best leuk is, daar je tong in steken en er mee trouwen veel logischer. Maar ja, als dat niet gebeurt, dan moet een mens iets.

En ik weet niet goed of ik wel een vriend wil. Wanneer ik last heb van zelfmedelijden baal ik er van dat ik die niet heb. Dus als ik dat verder analyseer dan besef ik me ook wel dat dat nou niet echt de ideale basis voor een relatie is. Dat je graag zou willen dat er iemand was om dat pijntje uit je schouder te masseren, of waar je bij weg kunt kruipen wanneer je eens een beetje een onbestemd potje wil huilen....

Soms zou ik willen dat ik de hele fijne dingen die ik meemaak en waar ik me hysterisch gelukkig over voel met iemand zou kunnen delen, aan iemand zou kunnen vertellen in de relatievorm. Maar als ik dan vervolgens weer denk aan dat ik die dingen (waar ik zo blij van word) MET die ander zou moeten doen, vind ik dat weer lastig...

Ik ben er dan ook niet zo zeker van dat ik wel een relatie wil. Ik weet wel dat ik ergens graag wil dat ik weer iemand tegen zou komen waarmee ik het graag wil. Dat je iemand ontmoet waarbij alle bezwaren wegvallen, met wie alles logisch en vanzelfsprekend voelt en die direct "met mij" is. Alsof ie er nooit niet was zeg maar.

Maar dat is waarschijnlijk utopisch en te sprookjesboek om ooit daadwerkelijk te gaan gebeuren :') dus tot die tijd lees ik hier met een half oog mee, reageer ik af en toe op een oneliner en drink ik nog een wijntje.
  vrijdag 24 april 2015 @ 02:02:17 #212
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151977459
quote:
11s.gif Op donderdag 23 april 2015 21:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jouw ondertitel. _O-
Ben er trots op :)
pi_151977827
Maar iemand ontmoeten, beseffen dat er een klik is en elkaar vervolgens beter leren kennen is toch ook gewoon daten? Je ontkomt niet aan afspraakjes en dus daten als je elkaar interessant vindt, tenzij je op elkaars lip zit of zo. Maar zelfs dan. :+
pi_151978282
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 06:41 schreef Nammie het volgende:
Maar iemand ontmoeten, beseffen dat er een klik is en elkaar vervolgens beter leren kennen is toch ook gewoon daten? Je ontkomt niet aan afspraakjes en dus daten als je elkaar interessant vindt, tenzij je op elkaars lip zit of zo. Maar zelfs dan. :+
Ik ontmoet best vaak mensen waar ik een klik mee heb, waar ik graag mee afspreek, zonder dat dat voor mij mogelijk een relatie kan worden. Dat is voor mij met (hetero)mannen niet anders dan met de vrouwen of homomannen die ik ontmoet.

In mijn ideale geval blijkt dan ineens een van die mensen toch wel heel erg leuk en struikel je een keer per ongeluk op elkaars mond en ga je dan trouwen.

Maar ik ben cynisch genoeg om te weten dat het zo niet werkt en ik dus nog minstens 100 jaar vrijgezel zal blijven :')
pi_151978424
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 08:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
In mijn ideale geval blijkt dan ineens een van die mensen toch wel heel erg leuk en struikel je een keer per ongeluk op elkaars mond en ga je dan trouwen.
Dat gaat wel erg snel dan. :+

quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 21:30 schreef The_Odd_One het volgende:

Omdat het leuk is om je leven met iemand te delen en gewoon een wederhelft te hebben. Lastig uit te leggen verder, maar alleen is maar alleen.
Daten is een goed middel omdat je mensen beter leert kennen, en je kunt pas weten of je echt om iemand geeft als je die persoon goed kent. Al is het main-doel van daten naar mijn mening niet zozeer dat je elkaar keurt en kijkt of je wel of geen toekomst in die persoon zit, dan ga je immers veel te hoge verwachtingen hebben. Het leuke aan internet-dating vind ik dat je in contact komt met mensen die je normaliter niet tegen zou komen en er gewoon zonder hoge verwachtingen in kunt stappen. Als het niet klikt heb je op z'n minst een leuke avond gehad (mag ik hopen), en zie je elkaar (waarschijnlijk) toch nooit weer.

quote:
En eerlijk gezegd: onzekerheid wegnemen. Dat er dus wel iemand jou leuk vindt om hoe en wie je bent. Ja dat kan je oplossen door vrienden, maar die heb ik niet en zie dat helaas ook niet snel veranderen.
Maar dat zou eigenlijk niet het doel moeten zijn. Natuurlijk is het leuk als mensen je aantrekkelijk vinden, maar op die manier wordt je geluk afhankelijk van je partner en is er de kans dat je die persoon gaat waarderen omdat hij/zij simpelweg voor je gevoel de enige persoon in je leven is die om je geeft en van je houdt, en niet omdat dat nou zo erg wederzijds is.

Je kunt het beste eerst proberen je eigen leven op de rails te krijgen, naar mijn mening ben je dan pas toe aan een relatie. Of zoals het cliché zegt: je kunt pas van een ander houden als je van jezelf houdt; zoals men hierboven dus ook al zei :P.

Als je geen vrienden hebt zul je daar wat aan moeten doen, dat is voor de meeste vrouwen onaantrekkelijk as fuck en voor jezelf ook niet leuk omdat de dates die je hebt dan meteen het enige sociale contact zijn. Dat je geen initiatief toont om mensen te leren kennen geeft enkel aan dat je het blijkbaar wel prima vindt zo, en dat kan natuurlijk, maar dan zul je over tien jaar nog steeds geen vrienden hebben. Ze komen niet aanwaaien. Maargoed, tot zover mijn offtopic geleuter.
pi_151978467
Ohja, maar ik denk dat iedereen dat heeft in de meeste gevallen dat je wel weet of het wel of geen relatie wordt. Ik bedoel dus die legendarische klik, zeg maar. Dus dat je iemand ontmoet en dat je denkt JJAAAAA O+ , dan ga je uiteindelijk ook afspreken/daten met elkaar. Dat bedoelde ik.

Ah zo, ja dat komt wel eens voor. Maar inderdaad niet zó vaak denk ik. Nouja, het komt wel een keer. En anders maar niet. :+
pi_151978494
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 08:27 schreef Nammie het volgende:
Ohja, maar ik denk dat iedereen dat heeft in de meeste gevallen dat je wel weet of het wel of geen relatie wordt. Ik bedoel dus die legendarische klik, zeg maar. Dus dat je iemand ontmoet en dat je denkt JJAAAAA O+ , dan ga je uiteindelijk ook afspreken/daten met elkaar. Dat bedoelde ik.

Ah zo, ja dat komt wel eens voor. Maar inderdaad niet zó vaak denk ik. Nouja, het komt wel een keer. En anders maar niet. :+
Ja true, maar als je dan op een date zit met "meh, dit is alwéér niks ;(" dan is de lol er ook snel af :P
pi_151978559
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2015 08:30 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Ja true, maar als je dan op een date zit met "meh, dit is alwéér niks ;(" dan is de lol er ook snel af :P
Ja oke, maar mijn ideale wereld heb je dat dan niet en leef je nog lang en gelukkig samen.
pi_151978576
quote:
16s.gif Op vrijdag 24 april 2015 08:36 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ja oke, maar mijn ideale wereld heb je dat dan niet en leef je nog lang en gelukkig samen.
klinkt als een toffe wereld om in te leven B-)
pi_151978906
Maar blijft raar dat wij zoveel moeite hebben om een relatie te krijgen en andere mensen vaak onbewust aan het daten zijn of in een relatie zitten..
  vrijdag 24 april 2015 @ 09:05:52 #221
262 Re
Kiss & Swallow
pi_151979030
misschien moet je daten eens los gaan zien van een relatie krijgen...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_151979049
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 april 2015 09:05 schreef Re het volgende:
misschien moet je daten eens los gaan zien van een relatie krijgen...
en niet elke dag uit bed stappen in de hoop dat je die dag eindelijk een relatie gaat vinden
  vrijdag 24 april 2015 @ 09:10:21 #223
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_151979116
Onbewust in een relatie zitten _O- Volgens mij leef je dan niet in je eigen werkelijkheid :+

En wat Re zegt! ^O^

Mensen hebben moeite met een relatie te krijgen omdat ze of te kieskeurig zijn, of uberhaupt niet zo veel mensen interessant vinden, of ze hebben problemen, of ze hebben zelf niets te bieden, dat soort dingen
pi_151979206
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 08:57 schreef Deezertje het volgende:
Maar blijft raar dat wij zoveel moeite hebben om een relatie te krijgen en andere mensen vaak onbewust aan het daten zijn of in een relatie zitten..
Voor wie spreek je nou? Ik vind niet dat het moeite kost om een relatie te krijgen of dat dat bijzonder is. Ik denk de meeste mensen niet, eerlijk gezegd. Maar dé juiste persoon vinden; dat is wel wat moeilijker. En verder: wat is onbewust daten? En onbewust in een relatie?
  vrijdag 24 april 2015 @ 09:36:53 #225
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_151979688
Deezertje bedoelt natuurlijk 'daten hebben of een relatie zonder er 24/7 geforceerd mee bezig te zijn'. Ofwel bijna iedereen, behalve hijzelf en nog een paar anderen.
pi_151979844
Dat totale onbegrip ook altijd van de mensen voor wie het allemaal zo vanzelfsprekend is :')
  vrijdag 24 april 2015 @ 09:45:56 #227
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_151979898
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 april 2015 09:10 schreef Cue_ het volgende:
Onbewust in een relatie zitten _O- Volgens mij leef je dan niet in je eigen werkelijkheid :+

En wat Re zegt! ^O^

Mensen hebben moeite met een relatie te krijgen omdat ze of te kieskeurig zijn, of uberhaupt niet zo veel mensen interessant vinden, of ze hebben problemen, of ze hebben zelf niets te bieden, dat soort dingen
Goede post dit. Even een spiegel voorhouden :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_151979904
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 09:36 schreef Silenus het volgende:
Deezertje bedoelt natuurlijk 'daten hebben of een relatie zonder er 24/7 geforceerd mee bezig te zijn'. Ofwel bijna iedereen, behalve hijzelf en nog een paar anderen.
Oh ja :+
pi_151979908
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 april 2015 09:10 schreef Cue_ het volgende:

En wat Re zegt! ^O^

Amen!!!
pi_151980005
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 09:45 schreef Samzz het volgende:

[..]

Goede post dit. Even een spiegel voorhouden :).
Goede post ja. Met de zoveelste uit de lucht gegrepen clichés. Als je een beetje om je heen kijkt zie je dat het nergens op gebaseerd is.
  vrijdag 24 april 2015 @ 09:51:26 #231
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_151980080
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 09:49 schreef Faxie het volgende:

[..]

Goede post ja. Met de zoveelste uit de lucht gegrepen clichés. Als je een beetje om je heen kijkt zie je dat het nergens op gebaseerd is.
Is dat echt zo? Misschien ben je inderdaad wel kieskeurig. Of ben je inderdaad niet zo in anderen geïnteresseerd. Heb je wel daadwerkelijk iets te bieden? Zijn er problemen die je in de weg staan?

Allemaal dingen die vrij logisch om over na te denken wanneer je je afvraagt waarom je geen relatie hebt, wanneer je die wel graag zou willen :).

Je slaat niet per se op jou, trouwens. Gewoon een algemene context.
pi_151980126
quote:

[..]

Vrouwen in real life zijn te 'oppervlakkig', te 'mainstream', te 'hip', 'oninteressant', hebben uiterlijke 'imperfecties', voldoen niet aan je ideaalbeeld.
pi_151980218
quote:

[..]

Neuh. Als je graag wil en het lukt niet, is de kans aanwezig dat het aan jezelf ligt. Niet altijd, maar vaak wel. Is geen cliché hoor O+ .
pi_151980219
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 09:52 schreef artelligence het volgende:

[..]

Vrouwen in real life zijn te 'oppervlakkig', te 'mainstream', te 'hip', 'oninteressant', hebben uiterlijke 'imperfecties', voldoen niet aan je ideaalbeeld.
Sinds wanneer?
  vrijdag 24 april 2015 @ 09:57:28 #235
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_151980267
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 09:55 schreef Faxie het volgende:

Sinds wanneer?
Sinds wanneer vind jij vrouwen geen kuthoeren meer ? :o
  vrijdag 24 april 2015 @ 09:58:39 #236
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_151980304
quote:

[..]

Dit geldt voor iedereen, behalve voor die paar oelewappers waar overduidelijk iets aan mankeert. En we weten allemaal wie daar bijhoort in dit topic.
pi_151980323
quote:

[..]

Jij ontmoet gewoon te weinig vrouwen.
  vrijdag 24 april 2015 @ 10:00:07 #238
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_151980342
quote:

[..]

Sinds wanneer?
Lees jouw gemiddelde post op FOK! eens door... 60% bestaat sowieso uit Vrouwen :'), afgewisseld met een Vrouwen :r of Vrouwen ;(.
  vrijdag 24 april 2015 @ 10:02:47 #239
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151980431
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

Lees jouw gemiddelde post op FOK! eens door... 60% bestaat sowieso uit Vrouwen :'), afgewisseld met een Vrouwen :r of Vrouwen ;(.
En :9

Misschien eens verder kijken dan de vrouwen op FOK! Zeker als je een bepaalde reputatie hebt.
  vrijdag 24 april 2015 @ 10:03:18 #240
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_151980446
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:02 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Misschien eens verder kijken dan de vrouwen op FOK! Zeker als je een bepaalde reputatie hebt.
Oh ja.
pi_151980637
Nah, ik zie een relatie krijgen wel als iets bijzonders. Er moet, idealiter, sprake zijn van verliefdheid aan beide kanten, dat is al vrij zeldzaam, en je moet ook nog eens qua karakter bij elkaar passen. Maar je kunt natuurlijk ook genoegen nemen met Pietje van hiernaast, want hij is wel aardig en verdient genoeg om een kind te onderhouden.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_151980792
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:08 schreef Fascination het volgende:
Nah, ik zie een relatie krijgen wel als iets bijzonders. Er moet, idealiter, sprake zijn van verliefdheid aan beide kanten, dat is al vrij zeldzaam, en je moet ook nog eens qua karakter bij elkaar passen. Maar je kunt natuurlijk ook genoegen nemen met Pietje van hiernaast, want hij is wel aardig en verdient genoeg om een kind te onderhouden.
Is het ook. Een relatie hebben is niet vanzelfsprekend. Tenzij je dat laatste wel prima vindt.
pi_151980847
quote:
Dit. Ik zie om me heen ook genoeg mensen die een relatie nemen met iemand die 'wel leuk' is omdat ze het fijn vinden om een relatie te hebben, maar wederzijdse verliefdheid en echt bij iemand passen zijn vrij zeldzaam..
pi_151980941
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:02 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Wat voor reputatie heeft hij?
  vrijdag 24 april 2015 @ 10:18:06 #245
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_151980950
Een relatie krijgen is dan niet bijzonder, een leuke relatie krijgen wel :+
(en een relatie leuk houden ook :P )
pi_151980958
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:17 schreef Nammie het volgende:

[..]

Wat voor reputatie heeft hij?
Gefrustreerd, wanhopig, stuurt naaktfoto's.
pi_151980999
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:18 schreef Cue_ het volgende:
Een relatie krijgen is dan niet bijzonder, een leuke relatie krijgen wel :+
(en een relatie leuk houden ook :P )
Inderdaad.
pi_151981014
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:'(
  vrijdag 24 april 2015 @ 10:23:41 #249
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151981140
quote:
Dit ja.
pi_151981194
quote:

[..]

Moest lachen om dat laatste. :')
pi_151981245
quote:
Inderdaad. Bijna alles in het leven is voorspelbaar en te koop, behalve een partner en relatie. Als ik een brood wil ga ik naar de supermarkt en zodra ik betaal krijg ik hem mee. De winkel blijft bij voldoende brood dit dagelijks verkopen totdat er geen vraag meer is. Een relatie kan zomaar op een dag uitgaan en je partner is niet te koop, althans dan weet je dat er geen liefde in het spel is.
pi_151981433
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:26 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Inderdaad. Bijna alles in het leven is voorspelbaar en te koop, behalve een partner en relatie. Als ik een brood wil ga ik naar de supermarkt en zodra ik betaal krijg ik hem mee. De winkel blijft bij voldoende brood dit dagelijks verkopen totdat er geen vraag meer is. Een relatie kan zomaar op een dag uitgaan en je partner is niet te koop, althans dan weet je dat er geen liefde in het spel is.
Ook niet altijd waar.

Maar nogmaals: leer eerst eens gewoon iemand goed kennen, voordat je aan een relatie denkt.
pi_151981439
Zo, mijn *blind* date zit er op. Een vrouw van Tinder, amper gesproken via whatsapp. Eigenlijk totaal geen gesprekken.

Ze wilde graag afspreken en zo gezegd, zo gedaan. Date was afgelopen woensdag. Van 8u tot 2u s nachts aan een stuk zitten ouwehoeren. Gezellig en veel humor.

Er is een klik.

Sinds woensdag is ze een stuk spraakzamer op de app. Ik twijfel nog wel of ik een 2e date moet voorstellen, of dat ik het initiatief aan haar over laat.

Twijfel zit hem in feit dat mijn relatie pas net over is.. maar is dat de reden om iemand te laten schieten? Mmmm moeilijk..
  vrijdag 24 april 2015 @ 10:32:57 #254
242666 BeamofLight
pi_151981446
't wordt vandaag 22 graden, de meivakantie staat voor de deur, de koningsspelen zijn begonnen en dan heb je dit hier nog. Het leven is goed.
pi_151981471
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:32 schreef dudewhereismycar het volgende:
Zo, mijn *blind* date zit er op. Een vrouw van Tinder, amper gesproken via whatsapp. Eigenlijk totaal geen gesprekken.

Ze wilde graag afspreken en zo gezegd, zo gedaan. Date was afgelopen woensdag. Van 8u tot 2u s nachts aan een stuk zitten ouwehoeren. Gezellig en veel humor.

Er is een klik.

Sinds woensdag is ze een stuk spraakzamer op de app. Ik twijfel nog wel of ik een 2e date moet voorstellen, of dat ik het initiatief aan haar over laat.

Twijfel zit hem in feit dat mijn relatie pas net over is.. maar is dat de reden om iemand te laten schieten? Mmmm moeilijk..
Niet teveel over nadenken. Als je nog een keer wil afspreken, dan moet je dat gewoon voorstellen. Het is niet alsof je meteen eeuwige trouw en een bruiloft beloofd.
  vrijdag 24 april 2015 @ 10:33:40 #256
242666 BeamofLight
pi_151981475
quote:

Er is een klik.

heb je het wel over "de breuk" gehad?
pi_151981559
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:33 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

heb je het wel over "de breuk" gehad?
Ik praat niet over exen op een eerste date. Ze weet wel dat t vrij pril is allemaal.

Misschien moet ik een 2e date ook wel voorstellen.. loopt zoals t loopt.
pi_151981599
quote:

Er is een klik.

Waarom daten als je nog niet over je ex heen bent. :X
  vrijdag 24 april 2015 @ 10:36:49 #259
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_151981609
quote:
Ik twijfel nog wel of ik een 2e date moet voorstellen, of dat ik het initiatief aan haar over laat.
Vind je haar leuk? dan tweede date voorstellen
Vind je haar niet leuk? dan geen tweede date voorstellen

Dat eeuwige "ik wil niet als eerste zijn" :X
  vrijdag 24 april 2015 @ 11:09:23 #260
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_151982853
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:35 schreef dudewhereismycar het volgende:

Ik praat niet over exen op een eerste date. Ze weet wel dat t vrij pril is allemaal.

Je praat zo te zien wel VOOR de date over je exen :D
  vrijdag 24 april 2015 @ 11:12:14 #261
242666 BeamofLight
pi_151982931
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 11:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ook al niet. hmmmm

quote:
  vrijdag 24 april 2015 @ 11:17:26 #262
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151983124
quote:
Dat dus. Goede post fas!
pi_151983994
quote:
Dat.
Een relatie krijgen is behoorlijk moeilijk vind ik, maar dat ligt puur aan het feit dat ik alleen een relatie wil als ik merk dat we goed bij elkaar passen en ik verliefdheid voel. Dat heb ik niet met 1 of 2 dates. Dan is er hoogstens het gevoel dat het gezellig en leuk is maar niet meer.
Vind ik dat jammer? Totaal niet. Als ik zie hoe veel mensen een relatie hebben omdat ze niet alleen kunnen zijn en dan maar met de eerste beste Pietje of Antje gaan dan heb ik liever geen relatie dan wel een relatie. Dat is ook het lastige aan internetdaten vind ik, het heeft veel minder de kans om natuurlijk te groeien door het geforceerde begin.
pi_151985810
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 09:58 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dit geldt voor iedereen, behalve voor die paar oelewappers waar overduidelijk iets aan mankeert. En we weten allemaal wie daar bijhoort in dit topic.
Narcisten zoals jij?
pi_151985863
quote:

[..]

Nounounou :+

Maar ondertussen achter de schermen bij de 'brave' users....
pi_151985871
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:25 schreef Fascination het volgende:

[..]

Moest lachen om dat laatste. :')
Krijg ook terug :(
pi_151985958
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

Narcisten zoals jij?
Google die term eens?
pi_151986027
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:22 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nounounou :+

Maar ondertussen achter de schermen bij de 'brave' users....
Die weten hun reputatie dan wat beter te behouden. :)
pi_151986039
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Google die term eens?
Ow hij is er een hoor. Er zitten er wel meer hier overigens.
pi_151986109
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die weten hun reputatie dan wat beter te behouden. :)
Heel leuk voor ze
  vrijdag 24 april 2015 @ 12:28:47 #271
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_151986133
Haha, en al zelfs zou ik er één zijn...Jij zit nog steeds elke avond huilend in je hutje op de hei aan je pik te trekken.

En ik vermoed dat je dat over vijf jaar nog steeds doet. Net als dat je dat vijf jaar geleden al deed.
pi_151986171
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:23 schreef Faxie het volgende:

[..]

Krijg ook terug :(
Oh ja, dat maakt het minder kansloos.

Nee, heb gehoord dat hier massa's mensen zijn die naaktfoto's plaatsen in topics, dus je bent niet alleen. :P
pi_151986425
quote:

Er is een klik.

Ik dacht: Yes hij gaat het niet over de breuk hebben....maar helaas toch daar aan het eind... :')
pi_151986429
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 11:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nee ik praat niet over exen. Uiteraard als ze vragen hoe lang ik single ben, dan zeg ik dat dit nog vrij pril is. Over je ex ga je pas praten als je wat verder bent met daten of zelfs in een relatie zit. Dan kom je beetje bij beetje te weten wat de ander hiervoor allemaal heeft uitgespookt...

Komt wel goed :-)

Dat ik niet over mijn ex heen ben betekend niet dat ik niet kan daten. Een van de manieren om over je ex heen te komen is juist door weer nieuwe contacten te gaan opzoeken.
pi_151986602
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:28 schreef Silenus het volgende:
Haha, en al zelfs zou ik er één zijn...Jij zit nog steeds elke avond huilend in je hutje op de hei aan je pik te trekken.

En ik vermoed dat je dat over vijf jaar nog steeds doet. Net als dat je dat vijf jaar geleden al deed.
15 Jaar geleden al :* Sindsdien heel wat veranderd. Alleen de gemiddelde vrouw niet :+

Verder ben ik zelden thuis hoor ;)

Ben jij ondertussen al aan de vrouw, of pak je nog steeds wat je pakken kan?
pi_151986715
quote:

[..]

Sinds wanneer?
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:41 schreef Faxie het volgende:

[..]
Sindsdien heel wat veranderd. Alleen de gemiddelde vrouw niet
Je geeft zelf het antwoord al :)
pi_151986783
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:44 schreef artelligence het volgende:

[..]

[..]

Je geeft zelf het antwoord al :)
Ik zeg dat ze niet veranderd zijn. Hoe ze dan zijn zeg ik toch niet? :?

Overigens toch kuthoeren.
pi_151986895
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:47 schreef Faxie het volgende:

[..]

Alles oke?

Anderen doen een beetje lullig tegen je, dus misschien voel je je in het nauw gedreven, maar hoe je zelf doet is ook vrij vreemd hoor. Ook hoe je praat over Silenus. En nu deze opmerking over vrouwen. Of ik begrijp het internet niet en dit is 'grappig' bedoeld of zo. :P
pi_151987023
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:50 schreef Nammie het volgende:

[..]

Alles oke?

Anderen doen een beetje lullig tegen je, dus misschien voel je je in het nauw gedreven, maar hoe je zelf doet is ook vrij vreemd hoor. Ook hoe je praat over Silenus. En nu deze opmerking over vrouwen. Of ik begrijp het internet niet en dit is 'grappig' bedoeld of zo. :P
Je begrijpt het niet _O-

Ik ook niet _O-

Maar zij helemaal niet _O-
pi_151987132
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:47 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik denk dat jij niet bent veranderd, niet wilt veranderen en een irreëel beeld hebt van vrouwen op fok! en van vrouwen in het algemeen. Het valt op dat je vrouwen op fok! op een voetstuk zet, maar ondertussen alle vrouwen kuthoeren noemt. Nee, daar scoor je punten mee. Vrouwen op fok! zijn echt geen perfecte poppetjes, die van vage eclectische muziek houden, transformers sparen en modelbouw interessant vinden. Er zijn genoeg op fok! die van oppervlakkige shit houden waar jij constant op afgeeft. Je gooit je eigen glazen in.
pi_151987247
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:58 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ik denk dat jij niet bent veranderd, niet wilt veranderen en een irreëel beeld hebt van vrouwen op fok! en van vrouwen in het algemeen. Het valt op dat je vrouwen op fok! op een voetstuk zet, maar ondertussen alle vrouwen kuthoeren noemt. Nee, daar scoor je punten mee. Vrouwen op fok! zijn echt geen perfecte poppetjes, die van vage eclectische muziek houden, transformers sparen en modelbouw interessant vinden. Er zijn genoeg op fok! die van oppervlakkige shit houden waar jij constant op afgeeft. Je gooit je eigen glazen in.
Gast _O-
pi_151987251
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 22:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik vind daten (als in, met iemand in contact treden, met eigenlijk de intentie om daar uiteindelijk een relatie mee te krijgen) daar eigenlijk totaal niet voor geschikt. Ik zie veel meer in iemand ontmoeten, die beter leren kennen en je realiseren dat die persoon best leuk is, daar je tong in steken en er mee trouwen veel logischer. Maar ja, als dat niet gebeurt, dan moet een mens iets.

En ik weet niet goed of ik wel een vriend wil. Wanneer ik last heb van zelfmedelijden baal ik er van dat ik die niet heb. Dus als ik dat verder analyseer dan besef ik me ook wel dat dat nou niet echt de ideale basis voor een relatie is. Dat je graag zou willen dat er iemand was om dat pijntje uit je schouder te masseren, of waar je bij weg kunt kruipen wanneer je eens een beetje een onbestemd potje wil huilen....

Soms zou ik willen dat ik de hele fijne dingen die ik meemaak en waar ik me hysterisch gelukkig over voel met iemand zou kunnen delen, aan iemand zou kunnen vertellen in de relatievorm. Maar als ik dan vervolgens weer denk aan dat ik die dingen (waar ik zo blij van word) MET die ander zou moeten doen, vind ik dat weer lastig...

Ik ben er dan ook niet zo zeker van dat ik wel een relatie wil. Ik weet wel dat ik ergens graag wil dat ik weer iemand tegen zou komen waarmee ik het graag wil. Dat je iemand ontmoet waarbij alle bezwaren wegvallen, met wie alles logisch en vanzelfsprekend voelt en die direct "met mij" is. Alsof ie er nooit niet was zeg maar.

Maar dat is waarschijnlijk utopisch en te sprookjesboek om ooit daadwerkelijk te gaan gebeuren :') dus tot die tijd lees ik hier met een half oog mee, reageer ik af en toe op een oneliner en drink ik nog een wijntje.
Mooi eerlijk antwoord en herkenbaar. Bij mij is hij echt de andere kant op geslagen, van twijfel naar overtuiging dat ik er echt geen zin meer in heb. Ik ben prima alleen en vind het een fijnere gedachte dit te delen met vrienden dan met iemand in een relatie.

Ik vind daten eigenlijk een beetje zoeken in een nog grotere hooiberg. Natuurlijk kun je iemand tegenkomen die helemaal bij je past, maar vraag me ook af of er niet een hoop mensen zijn die gewoon graag willen ( en dan iets herkennen). Je ontmoet wel allerlei soorten mensen uit allerlei hoeken die je normaal niet tegenkomt, maar vaak genoeg heeft dat ook een reden haha.
  vrijdag 24 april 2015 @ 13:15:15 #283
267443 Cue_
Cuecumbergirl
  vrijdag 24 april 2015 @ 13:25:04 #284
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_151989823
Een goede relatie krijgen is misschien niet makkelijk maar als het je nog nooit gelukt is dan is het misschien toch tijd om kritisch naar jezelf te kijken? (als je een bepaalde leeftijd gepasseerd bent dan)
Maar kritisch blijven naar jezelf kan nooit kwijt, hoe meer jij 'de tofste versie' van jezelf bent hoe sneller iemand dat ook zo zal zien. Denk ik

Ik word best snel verliefd geloof ik, en het is vaak wederzijds. Dat maakt nog niet dat je een fantastische relatie kunt hebben maar je kunt vanuit daar wel proberen die te creëren lijkt me.
Ik snap heus wel dat het niet bij iedereen even vlot loopt, maar ik zie ook niet in waarom zo iets jaren moet duren.
En natuurlijk kun je je kansen vergroten door gewoon veel nieuwe mensen te ontmoeten, zorgen dat je zelf goed in je vel zit, niet meteen moeilijk te doen als ze aangeeft van reizen en sushi te houden, etc.
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_151989966
Ik word ook nooit verliefd eigenlijk :@

En dat heb ik wel nodig om het niet allemaal een hoop gedoe te vinden.
pi_151991788
*gaat heel kritisch naar zichzelf kijken*
pi_151991874
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 14:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik word ook nooit verliefd eigenlijk :@

En dat heb ik wel nodig om het niet allemaal een hoop gedoe te vinden.
Wat is de definitie van verliefd zijn?
  vrijdag 24 april 2015 @ 16:13:26 #289
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_151992081
Verliefd heeft geen definitie, dat is een gevoel. Er is geen wiskundige formule voor ofzo.
  vrijdag 24 april 2015 @ 16:15:18 #290
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_151992141
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 16:13 schreef Silenus het volgende:
Verliefd heeft geen definitie, dat is een gevoel. Er is geen wiskundige formule voor ofzo.
Tis wel fok, incl autisten, he ;)
Overal moet een vaste definitie voor zijn die iedereen op dezelfde manier ervaart :D
pi_151992208
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 16:13 schreef Silenus het volgende:
1-({(4R,7S,10S,13S,16S,19R)-19-amino-7-(2-amino-2-oxoethyl)-10-(3-amino-3-oxopropyl)-16-(4-hydroxybenzoyl)-13-[(1S)-1-methylpropyl]-6,9,12,15,18-pentaoxo-1,2-dithia-5,8,11,14,17-pentaazacycloicosan-4-yl}carbonyl)-L-prolyl-L-leucylglycinamide
pi_151992572
Het was toch een toverbal? Met meer dan duizend smaken?
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_151992686
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 16:05 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

Wat is de definitie van verliefd zijn?
Maakt het uit?
pi_151993117
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 april 2015 16:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Tis wel fok, incl autisten, he ;)
Overal moet een vaste definitie voor zijn die iedereen op dezelfde manier ervaart :D
Maar daarom is het dus ook moeilijk om te begrijpen wat verliefdheid nou eigenlijk is. Heeft iemand die geen verliefdheid heeft gekend, niet het zelfde gevoel als dat iemand die het wel als "verliefdheid" bestempeld? maar het dus anders ervaart.

De vraag die ik stelde zegt ook niet dat er een definitie is, maar als die er is omdat iemand het niet voelt, wat dat dan precies is :-)
  vrijdag 24 april 2015 @ 17:01:38 #295
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_151993201
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 16:57 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

Maar daarom is het dus ook moeilijk om te begrijpen wat verliefdheid nou eigenlijk is. Heeft iemand die geen verliefdheid heeft gekend, niet het zelfde gevoel als dat iemand die het wel als "verliefdheid" bestempeld? maar het dus anders ervaart.

De vraag die ik stelde zegt ook niet dat er een definitie is, maar als die er is omdat iemand het niet voelt, wat dat dan precies is :-)
Het gaat er toch om dat de persoon zelf ervaart dat diegene verliefd is? Of dat nu op dezelfde manier is als een ander dat ervaart maakt fan niet uit.
Als iets pijn doet bij mij en ik geef daar een 8 op een schaal van 1 tot 10 aan. Kan dat bij jou een 5 zijn, terwijl we hetzelfde voelen enkel anders bestempelen. Maakt dat de pijn voor mij minder of voor jou meer? Lijkt me niet.

Dusja snap de redenatie achter je vraag dan ook niet echt.
pi_151993557
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 17:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het gaat er toch om dat de persoon zelf ervaart dat diegene verliefd is? Of dat nu op dezelfde manier is als een ander dat ervaart maakt fan niet uit.
Als iets pijn doet bij mij en ik geef daar een 8 op een schaal van 1 tot 10 aan. Kan dat bij jou een 5 zijn, terwijl we hetzelfde voelen enkel anders bestempelen. Maakt dat de pijn voor mij minder of voor jou meer? Lijkt me niet.

Dusja snap de redenatie achter je vraag dan ook niet echt.
Dat bedoel ik ook niet :)

Zij gaf aan dat ze nog nooit verliefdheid heeft gekend. Ik bedoel daar niet mee te zeggen dat ze dat inderdaad nooit heeft gekend, of juist wel, maar meer: hoe weet je wanneer je verliefd bent. Welke definitie hang je daar aanvast.
  vrijdag 24 april 2015 @ 17:22:30 #297
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_151993595
quote:

[..]

Wat praat je over mij Straw :(
pi_151995900
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 17:22 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Wat praat je over mij Straw :(
Shit, ik dacht dat ik hier wel veilig over je kon roddelen.
pi_152000984
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 17:20 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook niet :)

Zij gaf aan dat ze nog nooit verliefdheid heeft gekend. Ik bedoel daar niet mee te zeggen dat ze dat inderdaad nooit heeft gekend, of juist wel, maar meer: hoe weet je wanneer je verliefd bent. Welke definitie hang je daar aanvast.
Zij is ik?

Dat gaf ik allerminst aan. Ik ben verliefd geweest, heb ontzettend veel gehouden van en ben samengeweest met. Heb daarna(ast) ook echt wel vonken gevoeld en interesse gehad.

Alleen wanneer ik de momenten dat ik denk "okthatsinteresting" vergelijk met de frequentie waarin mensen om mij heen dat denken, dan moet ik denk ik concluderen dat het bij mij anders werkt dan bij anderen.

Heel weinig mensen springen uit de massa bij mij. Ik word maar door heel weinig mensen getriggerd om ze beter te willen leren kennen of om meer van ze te weten te komen.

En ik weet dondersgoed dat dat eerder aan mij dan aan de rest van de wereld zal liggen, maar wat doe je er aan? De kunst van een relatie blijft toch iemand vinden die minofmeernaadloos aansluit op jouw imperfecties.
pi_152001932
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 21:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Zij is ik?

Dat gaf ik allerminst aan. Ik ben verliefd geweest, heb ontzettend veel gehouden van en ben samengeweest met. Heb daarna(ast) ook echt wel vonken gevoeld en interesse gehad.

Alleen wanneer ik de momenten dat ik denk "okthatsinteresting" vergelijk met de frequentie waarin mensen om mij heen dat denken, dan moet ik denk ik concluderen dat het bij mij anders werkt dan bij anderen.

Heel weinig mensen springen uit de massa bij mij. Ik word maar door heel weinig mensen getriggerd om ze beter te willen leren kennen of om meer van ze te weten te komen.

En ik weet dondersgoed dat dat eerder aan mij dan aan de rest van de wereld zal liggen, maar wat doe je er aan? De kunst van een relatie blijft toch iemand vinden die minofmeernaadloos aansluit op jouw imperfecties.
Ik heb precies hetzelfde. Ik ben niet zo snel onder de indruk. Ik kan wel iemand snel leuk vinden, maar echt verliefde gevoelens. Dat gebeurt nauwelijks/niet.

Ik denk overigens dat verliefdheid ook maar het sterkste gevoel is dat je ooit hebt gehad. Ik werd op mijn 26e pas echt voor het eerst echt verliefd. Nu snap ik dat ik daarvoor dames vooral superleuk vond, maar verliefd dat was ik niet.

Ik spreek weleens mensen die nooit echt fysiek verliefd zijn geweest ( als in sterke fysieke kenmerken van niet kunnen eten, wegdromen, knikkende knieen, niet kunnen ademen), ik denk dat die mijn gevoel nooit hebben gekend. Aan de andere kant ken ik ook vast een nog sterkere gradatie niet.

Ik weet wel dat ik er helemaal gesloopt van ben geweest en dat ik liever niet meer verliefd ben, maar dat zegt misschien meer over de afloop dan over het gevoel zelf. Alhoewel ik ook van het gevoel moeilijk geniet omdat het zo hevig is/was.
pi_152005336
Het lijkt mij echt heerlijk om smoorverliefd te zijn. Wie weet kom ik vanavond de liefde van mijn leven tegen. ❤️
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')