abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 april 2015 @ 21:36:03 #87
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_151873990
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:24 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Jullie verwachtingspatroon is gewoon te hoog. Het is maar een date. Veel mensen hebben meerdere dates in een week en nemen niet de moeite om tegen die dates echt eerlijk te zijn en netjes wat terug te geven. Of ze zijn nog half samen met iemand of helemaal. Ik maakte me hier ook heel lang druk om en was dan geïrriteerd en boos.

Ik vond dat anderen ook moesten doen wat ik moest ( gewoon eerlijk zijn zsm), maar dat is onzin. Niemand moet helemaal iets en meeste mensen geven weinig om de gevoelens van iemand die ze amper kennen. Ga op date, probeer een leuke tijd te hebben en als het uitkomt ga je nog een keer. Na x dates kun je een keer serieuzer investeren, maar ga niet je ego ophangen aan een paar dates met een halve onbekende. Dat gaat echt mank en het enige dat je oploopt is een hoop teleurstellingen.
Het minste wat ik van iemand verwacht, is dat die persoon eerlijk is tegenover me. Als je zelfs dat al niet kunt zijn over zoiets basaals als interesse in dates...
Laat het gewoon weten, dan weet je namelijk beiden waar je aan toe bent. Het is buitengewoon zielig en egoïstisch om zo te handelen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_151874032
Nou, meerdere dates in een week is best een uitzondering, Ja, die tijd had ik ook maar tegenwoordig echt niet meer. Bijna maand geleden leuke date gehad met een meid, nu negeert ze me nog steeds half op de app en er is geen tweede date gekomen. De ene keer hebben we een leuk gesprek en de andere dag negeert ze me weer paar dagen. Ik weet gewoon dat er nooit een tweede date komt, maar toch blijft het triggeren omdat ik nooit een officiële afwijzing heb gehad... Ja, ook ik ben van de 'wees gewoon lekker eerlijk' club ipv mensen bewust of onbewust gewoon wekenlang aan het lijntje te houden als je toch al weet dat het niks gaat worden...
pi_151874103
Niemand heeft de verplichting om jou te vertellen dat het niets gaat worden, wanneer jij door een keer "hoi" in de bus, gevolgd door een praatje, denkt dat er een romcom in het verschiet ligt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_151874141
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niemand heeft de verplichting om jou te vertellen dat het niets gaat worden, wanneer jij door een keer "hoi" in de bus, gevolgd door een praatje, denkt dat er een romcom in het verschiet ligt.
Een "hoi" gevolgd door een praatje is natuurlijk wel wat anders dan een date.
pi_151874156
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 21:31 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

SV had meerdere dates?
En daarnaast vind ik dat sommige dingen wel gewoon vallen onder 'niet netjes' ook al ken je iemand misschien niet
Ook bij meerdere dates geldt dat. Ik ben het eens met je oordeel van 'niet netjes', maar besef dat dit ons oordeel is. En dat ergens iets van vinden nog iets anders is dan ernaar handelen. Veel van deze mensen zullen dat ook roepen, maar handelen er niet naar.

Ik denk toch dat je in het 'datinggebeuren' te hoge verwachtingen van mensen hebt. Ik kan boeken schrijven over de keren dat het allemaal niet netjes ging en hoe makkelijk het was geweest om gewoon even eerlijk te zijn tegen me. Ik ben echt allesbehalve een plakker en besteed dan het liefst zo min mogelijk tijd aan iemand. Ik weet alleen uit ervaring dat het onrealistisch is dit van anderen te verwachten. En het meest vervelende dat je ervan kan worden is cynisch. Dan ga je dit soort types ook nog aantrekken.
pi_151874157
Voor sommige van ons wel ja.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_151874439
Die speeddates op paiq is ook niks meer, heb hem om 8 uur aangezet en er is nog geen speeddate langs gekomen.
pi_151874477
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:36 schreef Deezertje het volgende:
De ene keer hebben we een leuk gesprek en de andere dag negeert ze me weer paar dagen. Ik weet gewoon dat er nooit een tweede date komt, maar toch blijft het triggeren omdat ik nooit een officiële afwijzing heb gehad... Ja, ook ik ben van de 'wees gewoon lekker eerlijk' club ipv mensen bewust of onbewust gewoon wekenlang aan het lijntje te houden als je toch al weet dat het niks gaat worden...
Waarom kap je er dan zelf niet mee?
pi_151874609
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:45 schreef -0- het volgende:

[..]

Omdat ik dus nog wel hoop op een tweede date. En puur omdat ze gewoon niet eerlijk/duidelijk is, en me niet geblokt heeft of wat dan ook.
  maandag 20 april 2015 @ 21:49:31 #96
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_151874686
deezertje ben jij een man of een vrouw
BEASTMODE
pi_151874730
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 21:49 schreef Awesome_ het volgende:
Kijk eens naar mijn usericoon en afbeelding..
pi_151874748
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:45 schreef -0- het volgende:

[..]

Omdat alles als een laatste strohalm voelt voor Deezert, daarom.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_151874798
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 21:49 schreef Awesome_ het volgende:
Dat maakt voor zn slagingspercentage niks uit.
pi_151874894
quote:
9s.gif Op maandag 20 april 2015 21:50 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Omdat alles als een laatste strohalm voelt voor Deezert, daarom.
O+ HJ O+

Je doet een serieus Sekhmetje he?
pi_151874930
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat ik dus nog wel hoop op een tweede date. En puur omdat ze gewoon niet eerlijk/duidelijk is, en me niet geblokt heeft of wat dan ook.
Maar je zegt zelf dat je weet dat die 2e date nooit komt?

En indien je zelf nog wel wil maar van haar uit komt niks, vraag het gewoon? Indien geen antwoord of gedraai, duidelijk lijkt me. Indien ja direct een datum voorstellen, dan merk je echt wel of ze echt wil.
  maandag 20 april 2015 @ 21:54:21 #102
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_151874934
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:50 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Kijk eens naar mijn usericoon en afbeelding..
Ja soms willen vrouwen op fok nog wel eens 'man' instellen. Vandaar mijn vraag.
BEASTMODE
  maandag 20 april 2015 @ 21:54:59 #103
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_151874971
En verkleinende username. Vrouwelijke 'problemen'. Was ff in de war.
BEASTMODE
pi_151875222
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:54 schreef Awesome_ het volgende:
En verkleinende username. Vrouwelijke 'problemen'. Was ff in de war.
Wel fijn dat je gewoon om opheldering vraagt.
pi_151875778
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:39 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Ook bij meerdere dates geldt dat. Ik ben het eens met je oordeel van 'niet netjes', maar besef dat dit ons oordeel is. En dat ergens iets van vinden nog iets anders is dan ernaar handelen. Veel van deze mensen zullen dat ook roepen, maar handelen er niet naar.

Ik denk toch dat je in het 'datinggebeuren' te hoge verwachtingen van mensen hebt. Ik kan boeken schrijven over de keren dat het allemaal niet netjes ging en hoe makkelijk het was geweest om gewoon even eerlijk te zijn tegen me. Ik ben echt allesbehalve een plakker en besteed dan het liefst zo min mogelijk tijd aan iemand. Ik weet alleen uit ervaring dat het onrealistisch is dit van anderen te verwachten. En het meest vervelende dat je ervan kan worden is cynisch. Dan ga je dit soort types ook nog aantrekken.
omdat heel veel mensen niet eerlijk zijn mag ik daar niks meer van vinden? Ik vind dat een beetje krom
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_151875783
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 21:23 schreef rhubarbje het volgende:
Rot voor je sonicvolcano :*
Nu wel consequent zijn en zeggen dat het aan hem ligt he :* Met die vrouwen is niks mis.
pi_151876031
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 22:11 schreef Faxie het volgende:
Nu wel consequent zijn en zeggen dat het aan hem ligt he :* Met die vrouwen is niks mis.

Als je het zelfde probleem bij meerdere vrouwen meemaakt dan is het idd verstandig om naar jezelf te kijken Faxert, maar dat is pas 3000x gezegd ofzo.

Laat ook maar :')
  maandag 20 april 2015 @ 22:18:22 #108
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_151876112
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 22:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

omdat heel veel mensen niet eerlijk zijn mag ik daar niks meer van vinden? Ik vind dat een beetje krom
Niemand is altijd eerlijk.
Gelukkig zeg.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_151876145
quote:
19s.gif Op maandag 20 april 2015 22:16 schreef Weissman het volgende:

[..]

Als je het zelfde probleem bij meerdere vrouwen meemaakt dan is het idd verstandig om naar jezelf te kijken Faxert, maar dat is pas 3000x gezegd ofzo.

:*
pi_151876611
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 22:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Je mag er alles van vinden. Je moet alleen niet verwachten dat de rest van de wereld zich in het gedrag een fuck aan gaat trekken van jouw mening en bijbehorende verwachtingen.

Zo zit de wereld gewoon niet in elkaar. Tough luck.
  maandag 20 april 2015 @ 22:46:43 #111
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_151877387
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 20:31 schreef Weissman het volgende:

[..]

Die heeft toch een flipperkast-relatie met zeefje?
Relatie? Whut :')
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_151877413
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 22:46 schreef zeefje het volgende:

[..]

Relatie? Whut :')
Het is Weis maar
  maandag 20 april 2015 @ 22:48:25 #113
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151877463
quote:
7s.gif Op maandag 20 april 2015 18:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Nou, Concertgebouw-meisje is exit. We zouden binnenkort afspreken. Dit duurde wat langer vanwege haar tentamens etc. Ons contact was wel wat anders dan daarvoor. Ergens voelde het gewoon niet echt goed, dus heb om duidelijkheid gevraagd. Wat blijkt? Mevrouw weet al weken dat het niks gaat worden (geen goed gevoel), maar heeft mij hierover niet verteld. Duitse meisje deja vu. Daarnaast verweet ze me een aantal dingen waar ik het absoluut niet mee eens ben. Ze heeft me echt beledigd.

Nou ja, ook al heb ik er zelf weer om moeten vragen, duidelijkheid is er nu wel. Dat is wel een opluchting :) Ik blijf optimistisch.
Sterkte gozer!

On topic : Woensdag een picknickdate met een vriendin van de vriendin van mijn beste vriend.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_151881974
Het meisje van de eerste date sex had mij vanavond een app gestuurd.

"Hey sorry van toen, ik voelde mij belazerd en ik had het anders aan moeten pakken. Kunnen we weer afspreken?"

Ik snapte er niks van en heb dit terug gestuurd.

"Hee s, hoe gaat het met je? Ik snap eerlijk gezegd niet waarom jij je excuses aanbied want ik ben een behoorlijke botte lul geweest. Kan je toevallig vanavond.

Waarop zei zegt "ja het was niet mijn bedoeling want je hebt een foute indruk van mij gekregen dat ik een tinderfuck wilde"

ze kon toevallig vanavond en we hebben een leuke 2e date gehad, uiteraard niet van bil gegaan want ik ga haar niet laten lopen of weer verpesten :$

Ik vroeg dr wat een tinderfuck is. Want dat heb ik nog nooit gehoord. ze vertelde dat vrienden en vriendinnen van haar dat doen en dat is dus gewoon een one night stand en daarna hoor je niks meer van elkaar. ( zal wel nieuw zijn, vindt het een kutwoord)

Toch heb ik zoiets. Er klopt iets niet, tinderfuck nog nooit van gehoord en na een eerste date iemand zoiets vergeven en zichzelf de schuld geven.
  dinsdag 21 april 2015 @ 05:53:55 #115
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151882087
quote:
19s.gif Op maandag 20 april 2015 22:16 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dat doe ik altijd en zal dat ook blijven doen. Ik leer hier ook van.

Thanks Kaneel, yats en Rhub :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_151882180
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 02:57 schreef Jaimito het volgende:
Het meisje van de eerste date sex had mij vanavond een app

Waarop zei zegt "ja het was niet mijn bedoeling want je hebt een foute indruk van mij gekregen dat ik een tinderfuck wilde"

Ik vroeg dr wat een tinderfuck is. Want dat heb ik nog nooit gehoord. ze vertelde dat vrienden en vriendinnen van haar dat doen en dat is dus gewoon een one night stand en daarna hoor je niks meer van elkaar. ( zal wel nieuw zijn, vindt het een kutwoord)

Toch heb ik zoiets. Er klopt iets niet, tinderfuck nog nooit van gehoord en na een eerste date iemand zoiets vergeven en zichzelf de schuld geven.
Van welke planeet kom je? Tinder is begonnen als heteroversie van grinder. Het is helemaal niet bedoeld als dategebeuren.
pi_151882350
quote:
Het meisje van de eerste date sex had mij vanavond een app gestuurd.

"Hey sorry van toen, ik voelde mij belazerd en ik had het anders aan moeten pakken. Kunnen we weer afspreken?"

Ik snapte er niks van en heb dit terug gestuurd.

"Hee s, hoe gaat het met je? Ik snap eerlijk gezegd niet waarom jij je excuses aanbied want ik ben een behoorlijke botte lul geweest. Kan je toevallig vanavond.

ze kon toevallig vanavond en we hebben een leuke 2e date gehad, uiteraard niet van bil gegaan want ik ga haar niet laten lopen of weer verpesten :$

Wacht even. Jullie wilden beiden seks, daarna gaat zij zwaar de nutcase uithangen inc. bijbehorende excuses en in plaats van dat er bij jou een alarmbel of wat gaat rinkelen besluit je dat het allemaal aan jou ligt en plan je onmiddelijk een tweede date in.

Blijf alsjeblieft posten hier, dit moet ik volgen.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  dinsdag 21 april 2015 @ 08:09:12 #118
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_151882636
quote:
Ik vroeg dr wat een tinderfuck is.
Wat is daar niet aan te begrijpen? :?
tinder - fuck.. weinig verkeerds aan te kunnen snappen :+
  dinsdag 21 april 2015 @ 08:39:53 #119
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_151882974
Ja, logisch redeneren is idd niet één van je sterkste kwaliteiten Jaimito. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_151883510
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 20:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ach het ligt aan hem toch? :)
Klopt helemaal.
  dinsdag 21 april 2015 @ 09:17:16 #121
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_151883562
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 09:14 schreef Nammie het volgende:

[..]

Klopt helemaal.
was t leuk?
pi_151883650
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 09:17 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

was t leuk?
Het waren de mooiste 60 minuten van haar leven.
pi_151883955
Leuk en gezellig, maar niet bijzonder. Maar dat wist ik eigenlijk ook al van tevoren.
pi_151884638
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 06:41 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Van welke planeet kom je? Tinder is begonnen als heteroversie van grinder. Het is helemaal niet bedoeld als dategebeuren.
Soms denk ik wel eens dat ik wereldvreemd ben :+ maar dit wist ik ook niet. Ik dacht dat het puur om het daten was en dat een paar mensen ervoor kiezen om het voor de seks te doen, waar ik niet veel van begrijp. Dat je voor een relatie op apps en datingsites gaat staan begrijp ik wel, maar als je graag snelle seks wil dan ga je toch gewoon de stad in? :P Dan weet je ook veel eerder of je iemand aantrekkelijk vindt en of er een klik is.
  dinsdag 21 april 2015 @ 10:56:09 #125
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_151885645
Het is ook gelul van The_Odd_One. "Tinder is begonnen", 'niet bedoeld als'... :') Waar gaat het over.

Het is gewoon een app waarvan een bepaald percentage het gebruikt om te neuken, een ander percentage om leuk te daten en een derde percentage om te kijken hoe ze in de markt liggen. Niks meer, niks minder.
Gourmetten of steengrillen?
pi_151885769
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 09:37 schreef Nammie het volgende:
Leuk en gezellig, maar niet bijzonder. Maar dat wist ik eigenlijk ook al van tevoren.
Geen tweede date dus?
  dinsdag 21 april 2015 @ 11:39:13 #127
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151887058
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 10:08 schreef Nammie het volgende:

[..]

Soms denk ik wel eens dat ik wereldvreemd ben :+ maar dit wist ik ook niet. Ik dacht dat het puur om het daten was en dat een paar mensen ervoor kiezen om het voor de seks te doen, waar ik niet veel van begrijp. Dat je voor een relatie op apps en datingsites gaat staan begrijp ik wel, maar als je graag snelle seks wil dan ga je toch gewoon de stad in? :P Dan weet je ook veel eerder of je iemand aantrekkelijk vindt en of er een klik is.
Je kunt het puur voor seks gebruiken,maar ook gewoon om leuke dates mee te scoren. Dat ligt echt puur aan jezelf en wat je (op dat moment) wil.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  dinsdag 21 april 2015 @ 11:40:45 #128
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_151887111
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 11:39 schreef yats het volgende:

[..]

Je kunt het puur voor seks gebruiken,maar ook gewoon om leuke dates mee te scoren. Dat ligt echt puur aan jezelf en wat je (op dat moment) wil.
lol, nu lijkt het net of jij het kunt gebruiken voor sexytime, boefje
  dinsdag 21 april 2015 @ 11:43:48 #129
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151887220
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 11:40 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

lol, nu lijkt het net of jij het kunt gebruiken voor sexytime, boefje
Want dat kan niet? Beam toch...Kom eens uit de duisternis.Dingen (en mensen) veranderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')