abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151866688
quote:
7s.gif Op maandag 20 april 2015 18:41 schreef Nammie het volgende:

[..]

Is lullig. Dus ik zeg gewoon dat ik snel weg moet en dan ga ik na een uurtje gewoon de stad in met vriendinnen. :+
Godsamme zeg :')
pi_151866707
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 18:41 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dat is nog lulliger mijns inziens
Kan zijn. Zolang hij er niks van weet vind ik het prima.
pi_151866838
lekker gratis drankje scoren ghehe
  maandag 20 april 2015 @ 18:50:56 #54
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_151866884
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 18:44 schreef Nammie het volgende:

[..]

Wat jij een paar dagen geleden in het vorige topic niet aan het hameren op dat ik maar beter eerlijk kan zijn? :')
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 20 april 2015 @ 18:51:23 #55
438527 MissButterflyy
pi_151866896
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 18:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Ehm dit dus.
pi_151866938
quote:
O nee hoor. Het wordt vast heel gezellig, maar heb meer zin in een feestje met vriendinnen. Maargoed, de afspraak staat gewoon en ik ga niet last minute afzeggen. Een date hoeft ook geen uren te duren volgens mij.
pi_151867025
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 18:50 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Wat jij een paar dagen geleden in het vorige topic niet aan het hameren op dat ik maar beter eerlijk kan zijn? :')
O nee, moet je zelf weten wat je doet. :P Ik ben ook niet altijd goudeerlijk, hoewel ik iemand geen hoop ga geven als in zeggen dat ik het gezellig had terwijl ik dat niet had. Maar bij dit soort dingen vind ik het lullig om te zeggen: 'nou, ik heb er geen zin meer in, ik ga naar vriendinnen doei'.
pi_151867120
Zeg dat je oom overleden is :')
pi_151867141
quote:
Het blijven hoeren he ;(
  maandag 20 april 2015 @ 19:12:07 #60
438527 MissButterflyy
pi_151867602
quote:
7s.gif Op maandag 20 april 2015 18:42 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

De laatste vier vrouwen waren alle vier niet eerlijk tegen me. Ik trek ze vast aan :')

Ik maak ook fouten hoor. Maar als het gaat om relaties, liefde, daten, ja dan ben ik goudeerlijk. Daarnaast hecht ik veel waarde aan goede communicatie.
Hoe kwam je er dan achter dat ze niet eerlijk waren? :)
pi_151867981
quote:

[..]

De laatste vier vrouwen waren alle vier niet eerlijk tegen me. Ik trek ze vast aan :')

Ik maak ook fouten hoor. Maar als het gaat om relaties, liefde, daten, ja dan ben ik goudeerlijk. Daarnaast hecht ik veel waarde aan goede communicatie.
Vier keer hetzelfde riedeltje meegemaakt met vier verschillende meiden? Dat is rot, maar dan is het toch best handig om ook naar jezelf te kijken (dus op wat voor types val je precies dat het steeds zo gaat) of ben ik nou te hard? Ik heb dat zelf ook een beetje gehad, maar uiteindelijk lag het ook voor een deel aan mezelf.
pi_151868318
quote:

[..]

Is lullig. Dus ik zeg gewoon dat ik snel weg moet en dan ga ik na een uurtje gewoon de stad in met vriendinnen. :+
Dus hij komt voor niks opdagen?
pi_151868454
quote:

[..]

wat eenn kut
  maandag 20 april 2015 @ 19:36:09 #64
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151868466
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 19:12 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Hoe kwam je er dan achter dat ze niet eerlijk waren? :)
Hetzelfde verhaal als bij mijn laatste. Uit hunzelf niet vertellen dat ze niet verder willen. En daardoor mij aan het lijntje houden.

quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 19:23 schreef Nammie het volgende:

[..]

Vier keer hetzelfde riedeltje meegemaakt met vier verschillende meiden? Dat is rot, maar dan is het toch best handig om ook naar jezelf te kijken (dus op wat voor types val je precies dat het steeds zo gaat) of ben ik nou te hard? Ik heb dat zelf ook een beetje gehad, maar uiteindelijk lag het ook voor een deel aan mezelf.
Ik val op schattige vrouwen :') En ik ben zelf ook best wel een softie (te lief, maar deze keer heb ik er echt bewust op gelet). Ik weet niet wat het is. Eerlijk niet. Gewoon domme pech.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 20 april 2015 @ 19:36:32 #65
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_151868485
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 19:32 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Dus hij komt voor niks opdagen?
dit wordt een: fuck hij was heel leuk! Vriendinnen afgezegd en tot laat met hem gebleven...
pi_151868506
quote:
10s.gif Op maandag 20 april 2015 18:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Ze gleed uit over haar vrouwennat toen ze je zag en ligt met een dubbele beenbreuk in het ziekenhuis?
:')

quote:
Waarover precies waren ze niet eerlijk?
  maandag 20 april 2015 @ 19:40:22 #67
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151868641
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 19:36 schreef Weissman het volgende:

[..]

:')

[..]

Waarover precies waren ze niet eerlijk?
Dat ze niet meer wilden daten met mij. Ik moest iedere keer om duidelijkheid vragen, terwijl ze het allang wisten, maar niks zeiden. Niet uit hunzelf eerlijk zijn, dus. En dat vind ik niet zo heel eerlijk. Voelde me aan het lijntje gehouden.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 20 april 2015 @ 19:40:50 #68
438527 MissButterflyy
pi_151868659
quote:
7s.gif Op maandag 20 april 2015 19:36 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Hetzelfde verhaal als bij mijn laatste. Uit hunzelf niet vertellen dat ze niet verder willen. En daardoor mij aan het lijntje houden.

Weet niet of je dat nu meteen zo zwaar moet benoemen als 'liegen'

Vind het zelf ook niet prettig om ronduit te zeggen. Slechte ervaringen in het verleden. Mannen die boos worden. Omdat ze denken toch echt die ene speciale te zijn.
Misschien is dat bij deze dames ook zo? En, niet iedereen is altijd zo direct.
  maandag 20 april 2015 @ 19:43:16 #69
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151868763
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 19:40 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Weet niet of je dat nu meteen zo zwaar moet benoemen als 'liegen'

Vind het zelf ook niet prettig om ronduit te zeggen. Slechte ervaringen in het verleden. Mannen die boos worden. Omdat ze denken toch echt die ene speciale te zijn.
Misschien is dat bij deze dames ook zo? En, niet iedereen is altijd zo direct.
Nou deze wist het bijv. al vrij kort na onze laatste date en dat is dus een paar weken geleden. Ondertussen wel willen afspreken (waarom dan in godsnaam?). Heb haar echt tig openingen gegeven om te zeggen dat ze niet verder wil. Dat voelt niet echt fijn eigenlijk.

Maar genoeg over mij :') Ik blijf positief hoor :7 Ben allang blij met duidelijkheid.
pi_151869210
quote:

[..]

[..]

Ik val op schattige vrouwen :') En ik ben zelf ook best wel een softie (te lief, maar deze keer heb ik er echt bewust op gelet). Ik weet niet wat het is. Eerlijk niet. Gewoon domme pech.
Misschien is het inderdaad domme pech. Volgende keer beter dan maar. :P
pi_151869584
quote:

[..]

[..]

Ik denk dat vrouwen je niet willen kwetsen. Ik heb ook zoiets meegemaakt. Was veel te lief voor zo'n meid, dat zei ze ook weleens (en ze had me al eens gewaarschuwd dat ze me niet wilde kwetsen als ze geen relatie wilde, dat had exit moeten zijn :') ) Als ik een dag had dat ik me zelfverzekerder was en zij meer voor mij moest werken vond ze dat ik "normaal moest doen". Ondertussen wilde ze geen relatie, ondanks dates en veel zoenen enzo (want net uit relatie en boehoe ik hou nog van hem). Uiteindelijk begon ze minder te praten en kwam ik erachter dat ze heel veel met een andere dude aan het snapchatten was. En tadaa, twee weken later had ze een relatie met hem. Ik denk dus dat vrouwen "te" lieve jongens gewoon niet willen kwetsen en daarom je of aan het lijntje houden of heel subtiel stoppen met appen/afspreken.

Daarna ook nog niet echt verder gedate. Loop er nu tegen aan dat ik met bijv tinderdames die ik "wel leuk" vind best gesprekken leuk kan houden en nummers zou kunnen versieren maar toch niet wil daten, en dat bij degenen die me echt leuk lijken ik volledig dichtklap en niet verder dan saaie gesprekken kom :') maargoed daar heb ik een ander topic voor gevonden.
  maandag 20 april 2015 @ 20:07:49 #72
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151869831
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 20:02 schreef Bekermok het volgende:

[..]

Ik denk dat vrouwen je niet willen kwetsen. Ik heb ook zoiets meegemaakt. Was veel te lief voor zo'n meid, dat zei ze ook weleens (en ze had me al eens gewaarschuwd dat ze me niet wilde kwetsen als ze geen relatie wilde, dat had exit moeten zijn :') ) Als ik een dag had dat ik me zelfverzekerder was en zij meer voor mij moest werken vond ze dat ik "normaal moest doen". Ondertussen wilde ze geen relatie, ondanks dates en veel zoenen enzo (want net uit relatie en boehoe ik hou nog van hem). Uiteindelijk begon ze minder te praten en kwam ik erachter dat ze heel veel met een andere dude aan het snapchatten was. En tadaa, twee weken later had ze een relatie met hem. Ik denk dus dat vrouwen "te" lieve jongens gewoon niet willen kwetsen en daarom je of aan het lijntje houden of heel subtiel stoppen met appen/afspreken.

Daarna ook nog niet echt verder gedate. Loop er nu tegen aan dat ik met bijv tinderdames die ik "wel leuk" vind best gesprekken leuk kan houden en nummers zou kunnen versieren maar toch niet wil daten, en dat bij degenen die me echt leuk lijken ik volledig dichtklap en niet verder dan saaie gesprekken kom :') maargoed daar heb ik een ander topic voor gevonden.
Dat niet willen kwetsen zou goed kunnen. Maar ja, heb veel liever de waarheid, hoe hard die ook is. Hoor 100x liever de harde waarheid, dan dat er 1x mooi weer gespeeld wordt.

Ah balen! Blijft toch hit & miss, dat hele daten. Komt wel goed ;)

Ik doe voorlopig even niets. Zie het allemaal wel :)
pi_151870341
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 18:44 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ach het ligt aan hem toch? :)
pi_151870764
Hey Faxert, hoe staat het met jouw dateleven? :)
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_151870933
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 20:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik date niet
pi_151870946
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 20:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
Die heeft toch een flipperkast-relatie met zeefje?
pi_151871424
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 20:31 schreef Weissman het volgende:

[..]

Die heeft toch een flipperkast-relatie met zeefje?
Ik heb haar al bijna een jaar niet gezien
pi_151872576
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 20:42 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik heb haar al bijna een jaar niet gezien
Dat klinkt alsof je ballen op waren. Game over. *)
pi_151872607
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:08 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Dat klinkt alsof je ballen op waren. Game over. *)
Niet bepaald
pi_151872797
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:09 schreef Faxie het volgende:

[..]

Niet bepaald
Dan niet. See if i care. :s) :')
pi_151872890
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:13 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Dan niet. See if i care. :s) :')
Waarom reageer je dan oelewapper :')
pi_151872927
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Waarom reageer je dan oelewapper :')
Omdat ik een flauwe kutwoordgrap kon maken :')
  maandag 20 april 2015 @ 21:18:22 #83
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_151873089
quote:

[..]

Erg herkenbaar en ergerlijk.
Jammerlijke vrouwen.

Nouja, er zit er vast wel nog een bij die eerlijk is. :*
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_151873405
Rot voor je sonicvolcano :*
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_151873426
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Erg herkenbaar en ergerlijk.
Jammerlijke vrouwen.

Nouja, er zit er vast wel nog een bij die eerlijk is. :*
Jullie verwachtingspatroon is gewoon te hoog. Het is maar een date. Veel mensen hebben meerdere dates in een week en nemen niet de moeite om tegen die dates echt eerlijk te zijn en netjes wat terug te geven. Of ze zijn nog half samen met iemand of helemaal. Ik maakte me hier ook heel lang druk om en was dan geïrriteerd en boos.

Ik vond dat anderen ook moesten doen wat ik moest ( gewoon eerlijk zijn zsm), maar dat is onzin. Niemand moet helemaal iets en meeste mensen geven weinig om de gevoelens van iemand die ze amper kennen. Ga op date, probeer een leuke tijd te hebben en als het uitkomt ga je nog een keer. Na x dates kun je een keer serieuzer investeren, maar ga niet je ego ophangen aan een paar dates met een halve onbekende. Dat gaat echt mank en het enige dat je oploopt is een hoop teleurstellingen.
pi_151873782
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:24 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Jullie verwachtingspatroon is gewoon te hoog. Het is maar een date. Veel mensen hebben meerdere dates in een week en nemen niet de moeite om tegen die dates echt eerlijk te zijn en netjes wat terug te geven. Of ze zijn nog half samen met iemand of helemaal. Ik maakte me hier ook heel lang druk om en was dan geïrriteerd en boos.

Ik vond dat anderen ook moesten doen wat ik moest ( gewoon eerlijk zijn zsm), maar dat is onzin. Niemand moet helemaal iets en meeste mensen geven weinig om de gevoelens van iemand die ze amper kennen. Ga op date, probeer een leuke tijd te hebben en als het uitkomt ga je nog een keer. Na x dates kun je een keer serieuzer investeren, maar ga niet je ego ophangen aan een paar dates met een halve onbekende. Dat gaat echt mank en het enige dat je oploopt is een hoop teleurstellingen.
SV had meerdere dates?
En daarnaast vind ik dat sommige dingen wel gewoon vallen onder 'niet netjes' ook al ken je iemand misschien niet
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 20 april 2015 @ 21:36:03 #87
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_151873990
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:24 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Het minste wat ik van iemand verwacht, is dat die persoon eerlijk is tegenover me. Als je zelfs dat al niet kunt zijn over zoiets basaals als interesse in dates...
Laat het gewoon weten, dan weet je namelijk beiden waar je aan toe bent. Het is buitengewoon zielig en egoïstisch om zo te handelen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_151874032
Nou, meerdere dates in een week is best een uitzondering, Ja, die tijd had ik ook maar tegenwoordig echt niet meer. Bijna maand geleden leuke date gehad met een meid, nu negeert ze me nog steeds half op de app en er is geen tweede date gekomen. De ene keer hebben we een leuk gesprek en de andere dag negeert ze me weer paar dagen. Ik weet gewoon dat er nooit een tweede date komt, maar toch blijft het triggeren omdat ik nooit een officiële afwijzing heb gehad... Ja, ook ik ben van de 'wees gewoon lekker eerlijk' club ipv mensen bewust of onbewust gewoon wekenlang aan het lijntje te houden als je toch al weet dat het niks gaat worden...
pi_151874103
Niemand heeft de verplichting om jou te vertellen dat het niets gaat worden, wanneer jij door een keer "hoi" in de bus, gevolgd door een praatje, denkt dat er een romcom in het verschiet ligt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_151874141
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niemand heeft de verplichting om jou te vertellen dat het niets gaat worden, wanneer jij door een keer "hoi" in de bus, gevolgd door een praatje, denkt dat er een romcom in het verschiet ligt.
Een "hoi" gevolgd door een praatje is natuurlijk wel wat anders dan een date.
pi_151874156
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 21:31 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

SV had meerdere dates?
En daarnaast vind ik dat sommige dingen wel gewoon vallen onder 'niet netjes' ook al ken je iemand misschien niet
Ook bij meerdere dates geldt dat. Ik ben het eens met je oordeel van 'niet netjes', maar besef dat dit ons oordeel is. En dat ergens iets van vinden nog iets anders is dan ernaar handelen. Veel van deze mensen zullen dat ook roepen, maar handelen er niet naar.

Ik denk toch dat je in het 'datinggebeuren' te hoge verwachtingen van mensen hebt. Ik kan boeken schrijven over de keren dat het allemaal niet netjes ging en hoe makkelijk het was geweest om gewoon even eerlijk te zijn tegen me. Ik ben echt allesbehalve een plakker en besteed dan het liefst zo min mogelijk tijd aan iemand. Ik weet alleen uit ervaring dat het onrealistisch is dit van anderen te verwachten. En het meest vervelende dat je ervan kan worden is cynisch. Dan ga je dit soort types ook nog aantrekken.
pi_151874157
Voor sommige van ons wel ja.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_151874439
Die speeddates op paiq is ook niks meer, heb hem om 8 uur aangezet en er is nog geen speeddate langs gekomen.
pi_151874477
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:36 schreef Deezertje het volgende:
De ene keer hebben we een leuk gesprek en de andere dag negeert ze me weer paar dagen. Ik weet gewoon dat er nooit een tweede date komt, maar toch blijft het triggeren omdat ik nooit een officiële afwijzing heb gehad... Ja, ook ik ben van de 'wees gewoon lekker eerlijk' club ipv mensen bewust of onbewust gewoon wekenlang aan het lijntje te houden als je toch al weet dat het niks gaat worden...
Waarom kap je er dan zelf niet mee?
pi_151874609
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:45 schreef -0- het volgende:

[..]

Omdat ik dus nog wel hoop op een tweede date. En puur omdat ze gewoon niet eerlijk/duidelijk is, en me niet geblokt heeft of wat dan ook.
  maandag 20 april 2015 @ 21:49:31 #96
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_151874686
deezertje ben jij een man of een vrouw
BEASTMODE
pi_151874730
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 21:49 schreef Awesome_ het volgende:
Kijk eens naar mijn usericoon en afbeelding..
pi_151874748
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:45 schreef -0- het volgende:

[..]

Omdat alles als een laatste strohalm voelt voor Deezert, daarom.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_151874798
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 21:49 schreef Awesome_ het volgende:
Dat maakt voor zn slagingspercentage niks uit.
pi_151874894
quote:
9s.gif Op maandag 20 april 2015 21:50 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Omdat alles als een laatste strohalm voelt voor Deezert, daarom.
O+ HJ O+

Je doet een serieus Sekhmetje he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')