Godsamme zegquote:Op maandag 20 april 2015 18:41 schreef Nammie het volgende:
[..]
Is lullig. Dus ik zeg gewoon dat ik snel weg moet en dan ga ik na een uurtje gewoon de stad in met vriendinnen.
Wat jij een paar dagen geleden in het vorige topic niet aan het hameren op dat ik maar beter eerlijk kan zijn?quote:Op maandag 20 april 2015 18:44 schreef Nammie het volgende:
[..]
Kan zijn. Zolang hij er niks van weet vind ik het prima.
O nee hoor. Het wordt vast heel gezellig, maar heb meer zin in een feestje met vriendinnen. Maargoed, de afspraak staat gewoon en ik ga niet last minute afzeggen. Een date hoeft ook geen uren te duren volgens mij.quote:
O nee, moet je zelf weten wat je doet.quote:Op maandag 20 april 2015 18:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat jij een paar dagen geleden in het vorige topic niet aan het hameren op dat ik maar beter eerlijk kan zijn?
Hoe kwam je er dan achter dat ze niet eerlijk waren?quote:Op maandag 20 april 2015 18:42 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
De laatste vier vrouwen waren alle vier niet eerlijk tegen me. Ik trek ze vast aan
Ik maak ook fouten hoor. Maar als het gaat om relaties, liefde, daten, ja dan ben ik goudeerlijk. Daarnaast hecht ik veel waarde aan goede communicatie.
Vier keer hetzelfde riedeltje meegemaakt met vier verschillende meiden? Dat is rot, maar dan is het toch best handig om ook naar jezelf te kijken (dus op wat voor types val je precies dat het steeds zo gaat) of ben ik nou te hard? Ik heb dat zelf ook een beetje gehad, maar uiteindelijk lag het ook voor een deel aan mezelf.quote:Op maandag 20 april 2015 18:42 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
De laatste vier vrouwen waren alle vier niet eerlijk tegen me. Ik trek ze vast aan
Ik maak ook fouten hoor. Maar als het gaat om relaties, liefde, daten, ja dan ben ik goudeerlijk. Daarnaast hecht ik veel waarde aan goede communicatie.
Dus hij komt voor niks opdagen?quote:Op maandag 20 april 2015 18:41 schreef Nammie het volgende:
[..]
Is lullig. Dus ik zeg gewoon dat ik snel weg moet en dan ga ik na een uurtje gewoon de stad in met vriendinnen.
wat eenn kutquote:Op maandag 20 april 2015 18:41 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hetzelfde verhaal als bij mijn laatste. Uit hunzelf niet vertellen dat ze niet verder willen. En daardoor mij aan het lijntje houden.quote:Op maandag 20 april 2015 19:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hoe kwam je er dan achter dat ze niet eerlijk waren?
Ik val op schattige vrouwenquote:Op maandag 20 april 2015 19:23 schreef Nammie het volgende:
[..]
Vier keer hetzelfde riedeltje meegemaakt met vier verschillende meiden? Dat is rot, maar dan is het toch best handig om ook naar jezelf te kijken (dus op wat voor types val je precies dat het steeds zo gaat) of ben ik nou te hard? Ik heb dat zelf ook een beetje gehad, maar uiteindelijk lag het ook voor een deel aan mezelf.
quote:Op maandag 20 april 2015 18:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Ze gleed uit over haar vrouwennat toen ze je zag en ligt met een dubbele beenbreuk in het ziekenhuis?
Waarover precies waren ze niet eerlijk?quote:Op maandag 20 april 2015 18:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat ze niet meer wilden daten met mij. Ik moest iedere keer om duidelijkheid vragen, terwijl ze het allang wisten, maar niks zeiden. Niet uit hunzelf eerlijk zijn, dus. En dat vind ik niet zo heel eerlijk. Voelde me aan het lijntje gehouden.quote:Op maandag 20 april 2015 19:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
Waarover precies waren ze niet eerlijk?
Weet niet of je dat nu meteen zo zwaar moet benoemen als 'liegen'quote:Op maandag 20 april 2015 19:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hetzelfde verhaal als bij mijn laatste. Uit hunzelf niet vertellen dat ze niet verder willen. En daardoor mij aan het lijntje houden.
Nou deze wist het bijv. al vrij kort na onze laatste date en dat is dus een paar weken geleden. Ondertussen wel willen afspreken (waarom dan in godsnaam?). Heb haar echt tig openingen gegeven om te zeggen dat ze niet verder wil. Dat voelt niet echt fijn eigenlijk.quote:Op maandag 20 april 2015 19:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Weet niet of je dat nu meteen zo zwaar moet benoemen als 'liegen'
Vind het zelf ook niet prettig om ronduit te zeggen. Slechte ervaringen in het verleden. Mannen die boos worden. Omdat ze denken toch echt die ene speciale te zijn.
Misschien is dat bij deze dames ook zo? En, niet iedereen is altijd zo direct.
Misschien is het inderdaad domme pech. Volgende keer beter dan maar.quote:Op maandag 20 april 2015 19:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hetzelfde verhaal als bij mijn laatste. Uit hunzelf niet vertellen dat ze niet verder willen. En daardoor mij aan het lijntje houden.
[..]
Ik val op schattige vrouwenEn ik ben zelf ook best wel een softie (te lief, maar deze keer heb ik er echt bewust op gelet). Ik weet niet wat het is. Eerlijk niet. Gewoon domme pech.
Ik denk dat vrouwen je niet willen kwetsen. Ik heb ook zoiets meegemaakt. Was veel te lief voor zo'n meid, dat zei ze ook weleens (en ze had me al eens gewaarschuwd dat ze me niet wilde kwetsen als ze geen relatie wilde, dat had exit moeten zijnquote:Op maandag 20 april 2015 19:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
[..]
Ik val op schattige vrouwenEn ik ben zelf ook best wel een softie (te lief, maar deze keer heb ik er echt bewust op gelet). Ik weet niet wat het is. Eerlijk niet. Gewoon domme pech.
Dat niet willen kwetsen zou goed kunnen. Maar ja, heb veel liever de waarheid, hoe hard die ook is. Hoor 100x liever de harde waarheid, dan dat er 1x mooi weer gespeeld wordt.quote:Op maandag 20 april 2015 20:02 schreef Bekermok het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen je niet willen kwetsen. Ik heb ook zoiets meegemaakt. Was veel te lief voor zo'n meid, dat zei ze ook weleens (en ze had me al eens gewaarschuwd dat ze me niet wilde kwetsen als ze geen relatie wilde, dat had exit moeten zijn) Als ik een dag had dat ik me zelfverzekerder was en zij meer voor mij moest werken vond ze dat ik "normaal moest doen". Ondertussen wilde ze geen relatie, ondanks dates en veel zoenen enzo (want net uit relatie en boehoe ik hou nog van hem). Uiteindelijk begon ze minder te praten en kwam ik erachter dat ze heel veel met een andere dude aan het snapchatten was. En tadaa, twee weken later had ze een relatie met hem. Ik denk dus dat vrouwen "te" lieve jongens gewoon niet willen kwetsen en daarom je of aan het lijntje houden of heel subtiel stoppen met appen/afspreken.
Daarna ook nog niet echt verder gedate. Loop er nu tegen aan dat ik met bijv tinderdames die ik "wel leuk" vind best gesprekken leuk kan houden en nummers zou kunnen versieren maar toch niet wil daten, en dat bij degenen die me echt leuk lijken ik volledig dichtklap en niet verder dan saaie gesprekken kommaargoed daar heb ik een ander topic voor gevonden.
Ach het ligt aan hem toch?quote:Op maandag 20 april 2015 18:44 schreef Nammie het volgende:
[..]
Kan zijn. Zolang hij er niks van weet vind ik het prima.
Ik date nietquote:Op maandag 20 april 2015 20:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hey Faxert, hoe staat het met jouw dateleven?
Die heeft toch een flipperkast-relatie met zeefje?quote:Op maandag 20 april 2015 20:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hey Faxert, hoe staat het met jouw dateleven?
Ik heb haar al bijna een jaar niet gezienquote:Op maandag 20 april 2015 20:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die heeft toch een flipperkast-relatie met zeefje?
Dat klinkt alsof je ballen op waren. Game over.quote:Op maandag 20 april 2015 20:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb haar al bijna een jaar niet gezien
Niet bepaaldquote:Op maandag 20 april 2015 21:08 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je ballen op waren. Game over.
Erg herkenbaar en ergerlijk.quote:Op maandag 20 april 2015 18:42 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jullie verwachtingspatroon is gewoon te hoog. Het is maar een date. Veel mensen hebben meerdere dates in een week en nemen niet de moeite om tegen die dates echt eerlijk te zijn en netjes wat terug te geven. Of ze zijn nog half samen met iemand of helemaal. Ik maakte me hier ook heel lang druk om en was dan geïrriteerd en boos.quote:Op maandag 20 april 2015 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Erg herkenbaar en ergerlijk.
Jammerlijke vrouwen.
Nouja, er zit er vast wel nog een bij die eerlijk is.
SV had meerdere dates?quote:Op maandag 20 april 2015 21:24 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Jullie verwachtingspatroon is gewoon te hoog. Het is maar een date. Veel mensen hebben meerdere dates in een week en nemen niet de moeite om tegen die dates echt eerlijk te zijn en netjes wat terug te geven. Of ze zijn nog half samen met iemand of helemaal. Ik maakte me hier ook heel lang druk om en was dan geïrriteerd en boos.
Ik vond dat anderen ook moesten doen wat ik moest ( gewoon eerlijk zijn zsm), maar dat is onzin. Niemand moet helemaal iets en meeste mensen geven weinig om de gevoelens van iemand die ze amper kennen. Ga op date, probeer een leuke tijd te hebben en als het uitkomt ga je nog een keer. Na x dates kun je een keer serieuzer investeren, maar ga niet je ego ophangen aan een paar dates met een halve onbekende. Dat gaat echt mank en het enige dat je oploopt is een hoop teleurstellingen.
Het minste wat ik van iemand verwacht, is dat die persoon eerlijk is tegenover me. Als je zelfs dat al niet kunt zijn over zoiets basaals als interesse in dates...quote:Op maandag 20 april 2015 21:24 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Jullie verwachtingspatroon is gewoon te hoog. Het is maar een date. Veel mensen hebben meerdere dates in een week en nemen niet de moeite om tegen die dates echt eerlijk te zijn en netjes wat terug te geven. Of ze zijn nog half samen met iemand of helemaal. Ik maakte me hier ook heel lang druk om en was dan geïrriteerd en boos.
Ik vond dat anderen ook moesten doen wat ik moest ( gewoon eerlijk zijn zsm), maar dat is onzin. Niemand moet helemaal iets en meeste mensen geven weinig om de gevoelens van iemand die ze amper kennen. Ga op date, probeer een leuke tijd te hebben en als het uitkomt ga je nog een keer. Na x dates kun je een keer serieuzer investeren, maar ga niet je ego ophangen aan een paar dates met een halve onbekende. Dat gaat echt mank en het enige dat je oploopt is een hoop teleurstellingen.
Een "hoi" gevolgd door een praatje is natuurlijk wel wat anders dan een date.quote:Op maandag 20 april 2015 21:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niemand heeft de verplichting om jou te vertellen dat het niets gaat worden, wanneer jij door een keer "hoi" in de bus, gevolgd door een praatje, denkt dat er een romcom in het verschiet ligt.
Ook bij meerdere dates geldt dat. Ik ben het eens met je oordeel van 'niet netjes', maar besef dat dit ons oordeel is. En dat ergens iets van vinden nog iets anders is dan ernaar handelen. Veel van deze mensen zullen dat ook roepen, maar handelen er niet naar.quote:Op maandag 20 april 2015 21:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
SV had meerdere dates?
En daarnaast vind ik dat sommige dingen wel gewoon vallen onder 'niet netjes' ook al ken je iemand misschien niet
Waarom kap je er dan zelf niet mee?quote:Op maandag 20 april 2015 21:36 schreef Deezertje het volgende:
De ene keer hebben we een leuk gesprek en de andere dag negeert ze me weer paar dagen. Ik weet gewoon dat er nooit een tweede date komt, maar toch blijft het triggeren omdat ik nooit een officiële afwijzing heb gehad... Ja, ook ik ben van de 'wees gewoon lekker eerlijk' club ipv mensen bewust of onbewust gewoon wekenlang aan het lijntje te houden als je toch al weet dat het niks gaat worden...
Omdat ik dus nog wel hoop op een tweede date. En puur omdat ze gewoon niet eerlijk/duidelijk is, en me niet geblokt heeft of wat dan ook.quote:
Omdat alles als een laatste strohalm voelt voor Deezert, daarom.quote:
quote:Op maandag 20 april 2015 21:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Omdat alles als een laatste strohalm voelt voor Deezert, daarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |