1. Je bent needyquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar als je dat meisje wel leuk vind en zij negeert dat steekt dat toch wel. Dan kan ze beter duidelijk zijn dan kan je er meteen klaar mee zijn.
Waarom doen vrouwen dat eigenlijk? Dat negeren?
Ik denk dat ze de hint wel begrijpen maar het inderdaad alsnog niet wille loslaten. Iets met wishful thinking.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:13 schreef ook_gek het volgende:
Waarom moeite doen om iemand iets duidelijk te maken als negeren ook kan. Een normaal persoon begrijpt de hint dan direct. Helaas blijkt dat veel mensen hier die hint niet te begrijpen en blijven ze er in hangen.
Jij draait je zomaar om in een gesprek?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:44 schreef ook_gek het volgende:
Omdat het maar een dating site is. Als je in de kroeg of trein met iemand staat te praten en je hebt er geen zin meer in draai je toch ook om, loop je weg, ga je met iemand anders praten en negeer je die persoon? Of moet je dan ook zeggen "sorry maar je bent mijn type niet"
Als iemand niet meer beld, smst, wilt afspreken of niks maar laat horen is het klaar en einde verhaal. Sim-pel, en dan zie ik de toegevoegde waarde van het verklaren waarom totaal niet in. Het probleem is dat mensen te veel waarde hechte aan iets wat het niet is.
Na afspreken vind ik het een ander verhaal.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:44 schreef ook_gek het volgende:
Omdat het maar een dating site is. Als je in de kroeg of trein met iemand staat te praten en je hebt er geen zin meer in draai je toch ook om, loop je weg, ga je met iemand anders praten en negeer je die persoon? Of moet je dan ook zeggen "sorry maar je bent mijn type niet"
Als iemand niet meer beld, smst, wilt afspreken of niks maar laat horen is het klaar en einde verhaal. Sim-pel, en dan zie ik de toegevoegde waarde van het verklaren waarom totaal niet in. Het probleem is dat mensen te veel waarde hechte aan iets wat het niet is.
Het zou wel handig zijn. Het leren versieren wordt een stuk makkelijker op het moment dat elke vrouw je uitgebreid feedback geeft over waarom ze je niet zag zitten. Kun je dan weer meenemen naar de volgendequote:Op woensdag 8 april 2015 16:44 schreef ook_gek het volgende:
Mwah. Zou ook weer erg irrelevant kunnnen zijn.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:46 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Het zou wel handig zijn. Het leren versieren wordt een stuk makkelijker op het moment dat elke vrouw je uitgebreid feedback geeft over waarom ze je niet zag zitten. Kun je dan weer meenemen naar de volgende
Dat is dan ook geen reden. Heb het meer over zoiets.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:55 schreef K44S het volgende:
[..]
Mwah. Zou ook weer erg irrelevant kunnnen zijn.
"Ik vind je manier van aanspreken niet erg fatsoenlijk/sympathiek."
Zo noem ik maar een voorbeeld.
terwijl je gewoon begint over dat ze een leuke tas heeft.
Al zal een persoon tegenwoordig eerder verbaast reageren dan spontaan.
Enfin.
Uhm oke, oke of dussss en dan draai ik me om ja. Als het gesprek mij niet kan boeien dan boeit de persoon mij ook niet en ben ik weg ja.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:11 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Jij draait je zomaar om in een gesprek?![]()
Oh ik wel en het boeide me ook niet. Ik snap ook niet dat mensen daar zoooo langggg in kunnen blijven hangen!quote:Ik ben nog nooit in de situatie gekomen waar ik mij genegeert voelde en kan me inderdaad niet voorstellen dat ik er heel erg mee zou zitten. Zou het wel een beetje raar vinden als je meermaals hebt gedate ofzo, maar zelfs dat is in principe niet mijn probeem maar hun tekortkoming...
Ja maar dat is het nou juist, het is geen toegevoegde waarde. Enkel zoeken naar bevestiging van hun eigen negatieve gedachte.quote:Maar daar zit het dus net... Ik zou tegelijkertijd niet willen dat mensen dit als mijn tekortkoming zien omdat ik het niet netjes vind.... Dus daar zit voor mij persoonlijk zeker een toegevoegde waarde (oprechtheid, eerlijkheid). Voor de ander zit er uiteraard de toegevoegde waarde dat hij/zij misschien gewoon nieuwsgierig is naar het waarom. Toegevoegde waarde hoeft niet altijd van levensbelang te zijn, natuurlijk.
Ik denk dat je dat dan moet vragen.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:11 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen reden. Heb het meer over zoiets.
''Je oogcontact was goed, luide stem, maar je was veel te rationeel alleen maar over je werk aan het lullen. Het voelde net als een sollicitatiegesprek.''
''Toen ik je een window gaf om me te zoenen deed je het niet, ik houd niet van mannen die niet weten wat ze willen, dus neem de volgende keer leiding en zoen me!''
''Toen ik even met m'n vriendinnen ging praten zag ik dat je gedrag meteen beinvloed werd. Blijkbaar heb je mijn validatie nodig om jezelf goed te voelen. Leer om je eigen lol te hebben en mij erbij te betrekken, dan zou ik zeker met je op date gegaan zijn''
''Als je het er niet zo dik bovenop gelegd had dat we gingen neuken en me meer gekwalificeerd had, was ik waarschijnlijk wel met je mee naar huis gegaan''
Stel je eens voor hoe makkelijk dit spelletje zou worden.
Heeft niet zoveel zin. Niet alleen komt het vaag over en zal je niet zoveel reacties krijgen, ze geven je altijd een reden dat niet de echte reden isquote:Op woensdag 8 april 2015 19:18 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat dan moet vragen.
"Waarom knap je op me af"
"Waarom vind je me niet leuk(-genoeg)"
De gemiddelde vrouw wil tenminste een man die hen hoort... en dat de klik is.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:32 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel zin. Niet alleen komt het vaag over en zal je niet zoveel reacties krijgen, ze geven je altijd een reden dat niet de echte reden is
Kijk naar een gemiddeld lijstje van karakteristieken ''de ideale man''. De meeste vrouwen hebben geen flauw idee wat voor soort mannen ze emotioneel kunnen raken.
Kan je toch wel gewoon zeggen "Dit wordt hem niet".quote:Op woensdag 8 april 2015 14:19 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
1. Je bent needy
2. Ze vindt je niet interessant
Achter elke leuke vrouw lopen tientallen gasten aan, als je bij elke dude een uitgebreid verhaal op moet hangen kost dat te veel tijd en energie. Zoek er niet te veel achter. Negeren is hetzelfde als ''Nee dankje''.
Dan zou het nog moeilijk genoeg zijn verder.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:11 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen reden. Heb het meer over zoiets.
''Je oogcontact was goed, luide stem, maar je was veel te rationeel alleen maar over je werk aan het lullen. Het voelde net als een sollicitatiegesprek.''
''Toen ik je een window gaf om me te zoenen deed je het niet, ik houd niet van mannen die niet weten wat ze willen, dus neem de volgende keer leiding en zoen me!''
''Toen ik even met m'n vriendinnen ging praten zag ik dat je gedrag meteen beinvloed werd. Blijkbaar heb je mijn validatie nodig om jezelf goed te voelen. Leer om je eigen lol te hebben en mij erbij te betrekken, dan zou ik zeker met je op date gegaan zijn''
''Als je het er niet zo dik bovenop gelegd had dat we gingen neuken en me meer gekwalificeerd had, was ik waarschijnlijk wel met je mee naar huis gegaan''
Stel je eens voor hoe makkelijk dit spelletje zou worden.
Onmogelijk? Hou toch op. Je ouders hebben het ook voor elkaar gekregen.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zou het nog moeilijk genoeg zijn verder.
Zonder al die uitleg is het al helemaal onmogelijk
Lees Way of superior man eens, van David Deida. Niet eens pickup material. Gewoon man-vrouw psychologie en wat aantrekkingskracht veroorzaakt.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:04 schreef K44S het volgende:
[..]
De gemiddelde vrouw wil tenminste een man die hen hoort... en dat de klik is.
Met andere woorden; zelfvertrouwen en een portie lef.
Maar je hebt wel gelijk.
quote:Op woensdag 8 april 2015 23:23 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Lees Way of superior man eens, van David Deida. Niet eens pickup material. Gewoon man-vrouw psychologie en wat aantrekkingskracht veroorzaakt.
Aparte sociale vaardigheden, vooral die "dussss"..... komt op mij een beetje over als het horkerige gedrag van een 16-jarige puber. Dat heeft volgens mij niets met het niet willen bevestigen van iemands onzekerheid te maken, maar met een stukje (gebrek aan) beleefdheid. Maar jouw leven natuurlijk.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm oke, oke of dussss en dan draai ik me om ja.
Als iemand een heel lul verhaal tegen houd ga ik daar nul %. Moeite in steken. Geen reactie, geen discussie gewoon oke of dussss en weg lopen of omdraaien. En ik zal vast een hork, arrogant of wat dan ook zijn. Maar zo iemand boeit mij niet, voegt niks toe aan mijn leven en wil ik in het vervolg niet meer spreken. Dus lekker belangrijk wat iemand dan vind. Zelfde als dat iemand een verhaal tegen me begint wat mij niet boeit zeg ik dat ook gewoon. Boeit me niet, intereseert me niet. Stop maar met praten ik luister toch niet.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:13 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Aparte sociale vaardigheden, vooral die "dussss"..... komt op mij een beetje over als het horkerige gedrag van een 16-jarige puber. Dat heeft volgens mij niets met het niet willen bevestigen van iemands onzekerheid te maken, maar met een stukje (gebrek aan) beleefdheid. Maar jouw leven natuurlijk.
Als een onderwerp je niet aanstaat kan je dat gewoon op een normale manier melden en vervolgens je eigen weg (of een andere gesprekspartner) zoeken.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:23 schreef ook_gek het volgende:
Maar hoe doe jij dat dan? Ben er wel benieuwd naar.
even voor de duidelijkheid het gaat hier wel om kroeg gesprekken he. En dan boeit het mij totaal niet wat andere er van vinden. Als je met iedereen rekening moet houden blijf je bezig. Zit net te denken, maar oke leuk joh voor je gebruik ik nog het meeste en loop dan weg.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:00 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Als een onderwerp je niet aanstaat kan je dat gewoon op een normale manier melden en vervolgens je eigen weg (of een andere gesprekspartner) zoeken.
Wat dan voor mij een normale manier is? Als je daar nog naar moet vragen valt er vrees ik weinig te redden. Maar goed, dat is denk ik een kwestie van aanvoelen per situatie. In ieder geval geen kinderlijke "dusssssss" of "okeeeee", dat lijkt me zo onbeschoft als iemand dat zomaar doet. Je kunt toch communiceren wat je denkt? Dat het gesprek niet goed loopt? Of dat je een drankje gaat halen en daarna weer naar je vrienden wil? Gewoon communiceren, zonder je op te stellen als een respectloze eikel? Zo'n "dussss" duidt voor mij echt op een gebrek aan sociaal inlevingsvermogen. Heb het gelukkig nog nooit zien gebeuren (maar ik ga dan ook niet intensief met tieners om).Ik zou er meteen klaar mee zijn, of ik nou bijstander was of je voormalig gesprekspartner.
Jij bent ook zo netjes hequote:Op donderdag 9 april 2015 15:23 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zeg altijd gewoon: "ik ga nog even naar m'n vrienden toe, fijne avond nog en misschien zie ik je zo nog wel".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |