abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 april 2015 @ 22:18:07 #251
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_151788428
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 21:10 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Het valt me op dat ze het vooral zo vaak mogelijk willen melden. :)
Want jij praat niet graag over je sporten/hobbies? :)

quote:
14s.gif Op vrijdag 17 april 2015 21:16 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat was dus precies waar ik op doelde bij mijn date, dat zal wel testosteron zijn ofzo maar het is gewoon ronduit irritant en komt heel onvolwassen en dommig over. Ik ken maar weinig vrouwen die daar helemaal wild van worden, van dat taaltje.
Ik begrijp je helemaal, ik heb hetzelfde met het gelul over drank en uitgaan en als ik weer het zoveelste paardenmeisje tref. Accepteren dat iedereen verschillende hobbies heeft is blijkbaar niet altijd makkelijk. :) Overigens was ik vergeten dat vrouwen graag afgetrainde mannen zien, maar absoluut niet willen weten hoe ze dat voor elkaar krijgen. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door -Splash- op 17-04-2015 22:23:25 ]
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  vrijdag 17 april 2015 @ 22:20:00 #252
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_151788500
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 18:55 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Men neme een boterham. Voedselsnob: "neeeeeeeeeee! daar zitten allemaal koolhydraten in en daarvan ga je dood!"

Gechargeerd, maar waar ;)
Het is sowieso waar dat 100% van het aantal mensen dat koolhydraten eet dood gaat.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_151789006
Maandag een 1e date met een dame van Paiq die toevallig ook op Fok zit.

Woensdag een 2e date met het handbalmeisje.

Het is overigens niet uit ofzo.
  vrijdag 17 april 2015 @ 22:44:38 #254
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_151789417
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 april 2015 22:33 schreef Weissman het volgende:
Maandag een 1e date met een dame van Paiq die toevallig ook op Fok zit.

Woensdag een 2e date met het handbalmeisje.

Het is overigens niet uit ofzo.
Volleybalmeisje?
pi_151789452
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 22:44 schreef -Splash- het volgende:
Volleybalmeisje?
Nog niet. Soon. Jij wel dan?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2015 22:55:25 ]
  vrijdag 17 april 2015 @ 23:12:02 #256
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_151790338
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 22:45 schreef Weissman het volgende:

[..]

Nog niet. Soon. Jij wel dan?
Nee... nog geen volleybal meisje gevonden. Wel jammer, strandseizoen is begonnen.
  vrijdag 17 april 2015 @ 23:26:11 #257
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_151790809
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 23:12 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Nee... nog geen volleybal meisje gevonden. Wel jammer, strandseizoen is begonnen.
Maar jik geen meisje nu?
  vrijdag 17 april 2015 @ 23:53:09 #258
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151791661
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 21:37 schreef joyvke het volgende:

[..]

Jammer dat je date niet zo goed is gegaan.

Hier niks meer gehoord, denk dat het helaas geen vervolg zal krijgen. Misschien zijn dinsdag dates gewoon gedoemd ;p.

Veel plezier op je date Dudewhereismycar!
*noteert dinsdags geen date af te spreken*

Zoals het er nu uit ziet ergens komende week een picknickdate

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 22:44 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Volleybalmeisje?
Check
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_151792321
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 23:12 schreef -Splash- het volgende:

Geen idee wat voor sport dit is; maar wil er zeker wel 1 daten.

pi_151795325
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 22:06 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Je mag er uit hoor, je posts lezen leuk en hebben inhoud. Vind ik. :)
Thanks. :s)
  zaterdag 18 april 2015 @ 10:27:16 #261
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_151796008
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 01:28 schreef joyvke het volgende:
Ontzettend leuke date gehad, hoop op een vervolg 8-). We zijn wat wezen drinken bij een café en vervolgens nog een drankje bij hem thuis gedaan. Over van alles en nog wat gekletst. Erg gezellig in ieder geval :).
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 21:37 schreef joyvke het volgende:

[..]

Hier niks meer gehoord, denk dat het helaas geen vervolg zal krijgen. Misschien zijn dinsdag dates gewoon gedoemd ;p.

je had hem de pijp moeten roken of in ieder geval moeten afschudden
  zaterdag 18 april 2015 @ 11:16:00 #262
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_151796735
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 22:18 schreef -Splash- het volgende:

[..]

[..]

Ik begrijp je helemaal, ik heb hetzelfde met het gelul over drank en uitgaan en als ik weer het zoveelste paardenmeisje tref. Accepteren dat iedereen verschillende hobbies heeft is blijkbaar niet altijd makkelijk. :) Overigens was ik vergeten dat vrouwen graag afgetrainde mannen zien, maar absoluut niet willen weten hoe ze dat voor elkaar krijgen. ;)
Oh, er wat over vertellen is prima maar je kunt het ook overdrijven. Daarnaast hoeven lang niet alle vrouwen zo nodig een afgetrainde man.
  zaterdag 18 april 2015 @ 11:19:28 #263
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_151796785
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 22:18 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Noem je Krachttraining een hobby?
Het heeft een duidelijk doel: meer spiermassa kweken en er beter uit gaan zien. Afvallen eventueel.
Maar wat wil je hier inhoudelijk nu allemaal over vertellen?

Zou jij het interessant vinden wat een vrouw allemaal vertelt over haar dieet?

Nou ja, verder erg off-topic.
:')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_151796819
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 11:19 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Noem je Krachttraining een hobby?
Het heeft een duidelijk doel: meer spiermassa kweken en er beter uit gaan zien. Afvallen eventueel.
Maar wat wil je hier inhoudelijk nu allemaal over vertellen?

Zou jij het interessant vinden wat een vrouw allemaal vertelt over haar dieet?

Nou ja, verder erg off-topic.
:')
Ik train zelf anders ook, en vind het best interessant om het over iemand zijn goals e.d. te hebben. Maar omdat jij krachttraining dus niet interessant vind, is het geen hobby?
  zaterdag 18 april 2015 @ 11:21:58 #265
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_151796825
Daar een keer iets over zeggen is niet zo erg, maar dat inside-geleuter over squatten, bench etc komt zo ongelofelijk treurig over. Buiten die alfamannetjes die overduidelijk hun kleine lengte/piemel/herseninhoud of terugvallende haargrens moeten compenseren interesseert dat verder helemaal niemand. En in dit topic doet het al helemaal niet ter zake.
Gourmetten of steengrillen?
  zaterdag 18 april 2015 @ 11:23:54 #266
438527 MissButterflyy
pi_151796857
Ik hoef geen halve body builder. En ook geen dikzak trouwens. Je hoeft echt niet hele dagen in de sportschool rond te hangen om een prima lijf te hebben. :)

Sorry mannen die trots zijn op hun prestaties in de sportschool. Dit is gewoon m'n mening en geen persoonlijke aanval. ;)
  zaterdag 18 april 2015 @ 11:28:02 #267
438527 MissButterflyy
pi_151796907
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 11:21 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik train zelf anders ook, en vind het best interessant om het over iemand zijn goals e.d. te hebben. Maar omdat jij krachttraining dus niet interessant vind, is het geen hobby?
Natuurlijk. Zoals ik het zeg is het. :D
pi_151796937
-edit- ja dag

laat die zooi lekker in je ONZ topic

[ Bericht 82% gewijzigd door Re op 18-04-2015 11:31:59 ]
  zaterdag 18 april 2015 @ 11:32:32 #269
262 Re
Kiss & Swallow
pi_151796985
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 11:21 schreef Silenus het volgende:
Daar een keer iets over zeggen is niet zo erg, maar dat inside-geleuter over squatten, bench etc komt zo ongelofelijk treurig over. Buiten die alfamannetjes die overduidelijk hun kleine lengte/piemel/herseninhoud of terugvallende haargrens moeten compenseren interesseert dat verder helemaal niemand. En in dit topic doet het al helemaal niet ter zake.
idd, vanaf nu wordt alles daarover gedelete en genote :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 18 april 2015 @ 11:37:35 #270
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_151797062
Ik vind het altijd lastig om het "teveel" ergens over te hebben. Als ik uren en uren vertel over tennis (1 van mijn hobby's) de competities, toernooien, de groepen waar ik in zit, de rackets die ik bespan, de uren die ik train (4 in de week) enz enz. Dan denk ik ten eerste dat ik de ander doodverveel en in slaap lul, en ten tweede wek ik de illusie dat tennis een primaire levensbehoefte van me is, en ik het ten alle tijde prefereer boven het samenzijn met mijn toekomstige partner. Dat is namelijk niet zo, ik sport erg graag, maar that's it.
Dus ik ben ietwat terughoudend met het woord passie. Ik zeg dingen, en als de ander erop doorvraagt omdat ze het interessant vindt, dan geef ik er uitleg bij.
Als de vrouw een hobby of passie heeft vind ik dat prima. Tenzij het -tig uur in de week kost, en ze naast die -tig uur ook niet los kan koppelen zeg maar.
  zaterdag 18 april 2015 @ 11:41:52 #271
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_151797113
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 11:37 schreef tja77 het volgende:
Ik vind het altijd lastig om het "teveel" ergens over te hebben. Als ik uren en uren vertel over tennis (1 van mijn hobby's) de competities, toernooien, de groepen waar ik in zit, de rackets die ik bespan, de uren die ik train (4 in de week) enz enz. Dan denk ik ten eerste dat ik de ander doodverveel en in slaap lul, en ten tweede wek ik de illusie dat tennis een primaire levensbehoefte van me is, en ik het ten alle tijde prefereer boven het samenzijn met mijn toekomstige partner. Dat is namelijk niet zo, ik sport erg graag, maar that's it.
Dus ik ben ietwat terughoudend met het woord passie. Ik zeg dingen, en als de ander erop doorvraagt omdat ze het interessant vindt, dan geef ik er uitleg bij.
Als de vrouw een hobby of passie heeft vind ik dat prima. Tenzij het -tig uur in de week kost, en ze naast die -tig uur ook niet los kan koppelen zeg maar.
pfff...stop maar
pi_151797131
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 11:21 schreef Silenus het volgende:
*O*

O+

Oh sorry Re :@

Mijn passie is in mn bed liggen en series kijken en door mn eigen chipskruimels rollen.

Doet het ook niet zo goed op dates :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 18 april 2015 @ 12:02:40 #273
438527 MissButterflyy
pi_151797427
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 11:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

*O*

O+

Oh sorry Re :@

Mijn passie is in mn bed liggen en series kijken en door mn eigen chipskruimels rollen.

Doet het ook niet zo goed op dates :@
Haha! Zeg maar gewoon dat je humor hebt dan. ;)
pi_151797463
quote:
13s.gif Op vrijdag 17 april 2015 19:38 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Kletsen doe je aan de bar, niet op een apparaat of op een bench.
O oke, ik vind het vrij normaal om gewoon te communiceren met andere mensen. Ook tijdens sporten. Dus dat doe ik gewoon.
pi_151797647
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 23:53 schreef yats het volgende:

[..]

*noteert dinsdags geen date af te spreken*

Zoals het er nu uit ziet ergens komende week een picknickdate

[..]

Check
Een picknick date, wat leuk. Al eerder met haar gedate of eerste date?
  zaterdag 18 april 2015 @ 12:15:20 #276
438527 MissButterflyy
pi_151797671
Maar goed, dateervaringen delen dus?

Had een tijdje terug op Tinder wel leuk chatcontact met een man. Omdat hij vlakbij woont besloten af te spreken en samen met de hond te wandelen.

Zo gezegd zo gedaan. Hij vertelde eerder al 8 jaar geen relatie meer te hebben gehad.

Tijdens de wandeling het gesprek steeds geprobeerd de positieve kant op te laten gaan maar hij wist echt alle onderwerpen naar het negatieve te schuiven. Van het weer, verbouwen, vakanties tot het werk.
Echt NIKS vond ie leuk. Zelfs carnaval (wat de meeste Limburgers wel weten te waarderen) was in zijn ogen alleen maar gezuip.

Toen we even uitrustten op een bankje zag ik dat er een snotje in z'n neus zat ( best een grote eigenlijk) en was ik er wel uit eigenlijk. :'(

Terug gelopen naar de auto's, vroeg ie me of we elkaar nog zouden zien.
Heb heel netjes aangegeven dat ik niet het idee had dat we bij elkaar passen.
Toen begon ie dus bijna te huilen, zag echt de tranen in z'n ogen staan. Ben er snel vandoor gegaan, voelde me wel echt klote erna. Toch zelf te lomp geweest ofzo?

Later nog geappt dat ik het wel gezellig vond (leugenaar!). Maar vond het eigenlijk ook zielig voor 'm. Hij was echt teleurgesteld. Maar dit voelde echt totaal niet goed.
pi_151797698
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:15 schreef MissButterflyy het volgende:

Had een tijdje terug op Tinder wel leuk chatcontact met een man. Omdat hij vlakbij woont besloten af te spreken en samen met de hond te wandelen.

Zo gezegd zo gedaan. Hij vertelde eerder al 8 jaar geen relatie meer te hebben gehad.

Tijdens de wandeling het gesprek steeds geprobeerd de positieve kant op te laten gaan maar hij wist echt alle onderwerpen naar het negatieve te schuiven. Van het weer, verbouwen, vakanties tot het werk.
Echt NIKS vond ie leuk. Zelfs carnaval (wat de meeste Limburgers wel weten te waarderen) was in zijn ogen alleen maar gezuip.

Toen we even uitrustten op een bankje zag ik dat er een snotje in z'n neus zat ( best een grote eigenlijk) en was ik er wel uit eigenlijk. :'(

Toen begon ie dus bijna te huilen, zag echt de tranen in z'n ogen staan. Ben er snel vandoor gegaan, voelde me wel echt klote erna. Toch zelf te lomp geweest ofzo?

Later nog geappt dat ik het wel gezellig vond (leugenaar!). Maar vond het eigenlijk ook zielig voor 'm. Hij was echt teleurgesteld. Maar dit voelde echt totaal niet goed.
Haha, zitten daar wel normale mannen? Volgens mij moet je dan heel goed zoeken.
pi_151797738
quote:

Je had hem helemaal niet hoeven appen :')

Niets meer van je laten horen, klaar. Ik bedoel zo'n negatieve zeikerd vraagt er om om te worden afgewezen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 18 april 2015 @ 12:26:28 #279
342627 tja77
pi_151797846
quote:

Had je dat van dat snotje niet ff kunnen zeggen?
pi_151797855
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:19 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je had hem helemaal niet hoeven appen :')

Niets meer van je laten horen, klaar. Ik bedoel zo'n negatieve zeikerd vraagt er om om te worden afgewezen.
Als we zijn kant van het verhaal hier hadden gelezen had waarschijnlijk iedereen gezegd dat het aan haar lag, en absoluut niet aan hem :')

The irony...
pi_151797885
quote:

Misschien zorg jij juist wel voor een negatieve sfeer.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_151797988
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:28 schreef Beach het volgende:

[..]

Misschien zorg jij juist wel voor een negatieve sfeer.
Boeiend, het klikt gewoon niet, bij wie dan ook.

Dan ook verder geen energie in steken :)
pi_151798023
Snap overigens niet helemaal waarom je appt dat je het gezellig vond terwijl je dat niet vond.
  zaterdag 18 april 2015 @ 12:34:15 #284
438527 MissButterflyy
pi_151798024
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:26 schreef Weissman het volgende:

[..]

Als we zijn kant van het verhaal hier hadden gelezen had waarschijnlijk iedereen gezegd dat het aan haar lag, en absoluut niet aan hem :')

The irony...
Dat wat aan wie lag?
Hij wilde me nog eens zien, ik hem niet.

Ben verder nogal 'groen' op dit gebied na in jarenlange relatie te hebben gezeten, maar ben ook niet zo op zoek verder hoor. :). Zie het wel.
Vind het wel altijd leuk nieuwe mensen te ontmoeten, zie wel wat er uit groeit.
pi_151798048
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 23:26 schreef Nammie het volgende:
Ik vind het helemaal niet zo ongeëmancipeerd om veel eisen te stellen aan een man. Als je dat gewoon kan, waarom zou je het niet doen?
Eens maar accepteer dat ook van de man dan.
  zaterdag 18 april 2015 @ 12:35:34 #286
438527 MissButterflyy
pi_151798059
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:34 schreef Nammie het volgende:
Snap overigens niet helemaal waarom je appt dat je het gezellig vond terwijl je dat niet vond.
Omdat ik medelijden had met hem en hij het zich duidelijk anders had voorgesteld.
pi_151798070
Dan snap ik het nog steeds niet. :+
  zaterdag 18 april 2015 @ 12:37:01 #288
342627 tja77
pi_151798083
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:34 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat wat aan wie lag?
Hij wilde me nog eens zien, ik hem niet.

Ben verder nogal 'groen' op dit gebied na in jarenlange relatie te hebben gezeten, maar ben ook niet zo op zoek verder hoor. :). Zie het wel.
Vind het wel altijd leuk nieuwe mensen te ontmoeten, zie wel wat er uit groeit.
Waarom lieg je tegen hem door te zeggen dat je het gezellig vond? Je kan ook eerlijk zijn en op een nette manier zeggen dat hij een vrij negatieve houding had, en dat dat mensen afstoot.
  zaterdag 18 april 2015 @ 12:37:05 #289
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151798084
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:04 schreef Nammie het volgende:

[..]

O oke, ik vind het vrij normaal om gewoon te communiceren met andere mensen. Ook tijdens sporten. Dus dat doe ik gewoon.
Je kunt het ook prima combineren.

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:14 schreef Nammie het volgende:

[..]

Een picknick date, wat leuk. Al eerder met haar gedate of eerste date?
Eerste date
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_151798092
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:35 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Omdat ik medelijden had met hem en hij het zich duidelijk anders had voorgesteld.
En zo krijg je dus van die Deezertje's die er geen fuck meer van begrijpen _O-

''Ze appte eerst dat ze het gezellig vond, maar nu hoor ik niks meer van haar?! Ik heb haar opgezocht op FB en een berichtje gestuurd maar ook daar zei ze niks op terug?!''
  zaterdag 18 april 2015 @ 12:37:32 #291
438527 MissButterflyy
pi_151798094
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:26 schreef tja77 het volgende:

[..]

Had je dat van dat snotje niet ff kunnen zeggen?
Nee. Dat durf ik dan niet. :@
Zeker niet bij iemand waar ik me niet bij op m'n gemak voel.
  zaterdag 18 april 2015 @ 12:38:29 #292
342627 tja77
pi_151798110
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:35 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Met eerlijk zijn bereik je meer, nu gaat hij zijn volgende date weer de negatieve zoutzak uithangen. Niet dat dat jouw pakkiean is, maar waarom liegen uit medelijden? Dat maakt het alleen maar erger.
  zaterdag 18 april 2015 @ 12:38:54 #293
342627 tja77
pi_151798120
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:37 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Herkenbaar...haha
pi_151798138
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 11:37 schreef tja77 het volgende:
Ik vind het altijd lastig om het "teveel" ergens over te hebben. Als ik uren en uren vertel over tennis (1 van mijn hobby's) de competities, toernooien, de groepen waar ik in zit, de rackets die ik bespan, de uren die ik train (4 in -blah blah verhaal-
Waarom ben je zoveel bezig met jouw verhaal en jouw inschatting van de ander? Je wilt de ander toch beter leren kennen. Een open geinteresseerde houding en rapport maken werkt veel beter.

Mijn laatste date-ervaring was de date die niet doorging. Ik keek nog eens naar haar foto en dacht "prima meisje maar hier word ik eigenlijk niet echt warm van". Afgezegd.
pi_151798190
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:37 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Zachte heelmeesters. Gewoon eerlijk zijn wat je ervan vind. En niet dat geveinste medelijden met anderen, dat doet niemand goed. ;-)

Niks zieligs aan, hij verdient het ook snel niet meer met jou bezig te zijn.
pi_151798215
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:37 schreef Weissman het volgende:

[..]

En zo krijg je dus van die Deezertje's die er geen fuck meer van begrijpen _O-

''Ze appte eerst dat ze het gezellig vond, maar nu hoor ik niks meer van haar?! Ik heb haar opgezocht op FB en een berichtje gestuurd maar ook daar zei ze niks op terug?!''
Achja, maar zeg dan gewoon eerlijk dat je het niks aan vond. Ben je duidelijk, snapt de andere partij het ook meteen in plaats van dat hij hoop krijgt. Hij klinkt nou niet echt als een stabiel figuur.

Maar ik snap sowieso nooit zo waarom het moeilijk is om daar direct over te zijn.
pi_151798263
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:39 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Waarom ben je zoveel bezig met jouw verhaal en jouw inschatting van de ander? Je wilt de ander toch beter leren kennen. Een open geinteresseerde houding en rapport maken werkt veel beter.

Mijn laatste date-ervaring was de date die niet doorging. Ik keek nog eens naar haar foto en dacht "prima meisje maar hier word ik eigenlijk niet echt warm van". Afgezegd.
Rapport maken? :')
  zaterdag 18 april 2015 @ 12:44:14 #298
342627 tja77
pi_151798267
quote:

[..]

Tuurlijk wil ik de ander beter leren kennen, en ik wil best veel over mezelf vertellen. Maar het moet niet zo zijn dat ik 95% van de tijd aan het woord ben. Ik wil graag een realistisch beeld van mezelf scheppen. En ben altijd erg geinteresseerd in de ander.
pi_151798309
quote:
Een open geinteresseerde houding en rapport maken werkt veel beter.
Geef je hen dan een cijfer of zo?
pi_151798325
quote:
5s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

Rapport maken? :')
Ja rapport maken. Niet een fysiek rapport. Dat is wat anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')